Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#2431
Posted 18 April 2017 - 12:07
nicuenica, on 17 aprilie 2017 - 07:50, said:
Hristos a inviat! sunt nou pe acest forum. am achizitionat si eu un fiat 415 si nu stiu daca pot sa ii atasez un disc tractat cu 4 baterii 6 talere . poate sa ma ajute cineva cu informatii in privinta asta ? si daca am suficient ulei in monobloc pentru cilindru discului ? Va multumesc frumos pentru intelegere ! Eu ti-am dat un sfat pe celalt topic unde ai mai intrebat ce disc sa pui dupa Fiatul 415 ... Nu te-as sfatui sa iei disc tractat , la Fiat 415 monoblocul nu este alimentat cu ulei din diferential ca si la UTB 445 , uleiul care intra in monobloc ii cam 3 litri . In plus mai ii valabil si ce-a zis Tudor legat de distribuitor , daca nu este prevazut cu maneta pentru basculare si doua mufe pentru furtune , in general monoblocul de Fiat 415 este fara basculare , bine inteles ca se poate adapta de UTB acel corp in distribuitor + cele doua iesiri pentru furtune , dar si atunci trebuie sa fi cu pierderi minime sau zero la uleiul din sistemul hidraulic , uleiul din sistem fiind putin din 'nastere' Ar merge probabil cu un rezervor suplimentar de ulei atasat monoblocului ... |
#2432
Posted 18 April 2017 - 12:49
Anul acesta in vara o sa trec si eu u445 pe sistem de ridicare ca si a lui Savo Stelica adica de u650 cu distribuitor plus vas separat ulei cilindru de 100 sau 75 ridicare si pot atunci sa fiu linistit.Ba se blocheaza supapa ba scapa pe langa vreun oring si in plus nu poti folosi asa usor si precis cum folosesti la distribuitor.
|
#2433
Posted 18 April 2017 - 14:19
Fiind cantitate mica de ulei3-6l nu se încălzește foarte tare cat il plimba pompa aia pe instalatie.La 445 in transmisie sunt 20l de ulei deci se incalzeste mai greu plus ca transmisia degaja caldura de la ulei,are o suprafata radianta mare.Chestia nasoala e ca pui in cutie ulei T75 iar la hidraulic trebuie H.
|
#2434
Posted 18 April 2017 - 15:13
Iti spun eu ca daca ii fac vas de 10 litri si ii las circuitu cu filtru hidraulic o sa fie foarte ok.Riscul mare in cutie ii ca tot mai scapa span si iti omoara chiuloasa.Plus ca la pompa de u445 avand amea 250 bari ridicarea o sa fie foarte usoara si la distribuitor ai flotant iesire disc iesire plus inca 1 iesire.
|
#2435
Posted 18 April 2017 - 19:43
Cum iti omoară chiuloasa.Pe al meu U650 monoblocl a funcționat ok 4sau 5ani.Dupa aceea a trcut la cilindru de forta exterior.Desi monoblocul copiază fidel terenul.Poate ca si in cazul monoblocului semai putea face ceva setări dar s-a lucrat asa,apoi am schimbat.
|
#2436
Posted 18 April 2017 - 19:52
Pai vezi cum te contrazici singur daca ii asa bun monoblocu de ce ai trecut pe cilindru cu distribuitor?Stii de ce pentru ca ii o gandire foarte naspa piston cu oring si calitatea lasa de dorit in ziua de astazi plus ca are 4 sau 5 supape care daca nu inchid etans sau sunt decalibrate ai necaz.Distribuitor ai o singura supapa,iar daca te tine buzunaru si cumperi unu nou cu 600 700 lei tractorul rugineste complect iar distribuitorul ii perfect functional cu circuitul lui separat de ulei.
|
#2437
Posted 21 April 2017 - 12:33
Salutare sunt nou pe-aici si proaspat posesor de tractor. De priceput prea putin, dar ma ajuta socru'. Tractorul e un John Deere 510 de prin '67. Problema care ma supara mai tare e ca s-a schimbat directia pe danfus cu cilindru si cand invarti de volan incet nu vireaza deloc, iar cand vrei sa virezi tre sa dai cateva ture bune de volan. Astept ceva sfaturi. Multe multumiri!
|
#2438
Posted 21 April 2017 - 20:02
Sigur e un cilindru subțire, și cu un singur capăt.
Pune unul mai gros,și...cu doua capete... |
#2439
Posted 21 April 2017 - 21:09
Cilindrul e de 40-50 mm si cu o tije, dar e cu "comanda dubla" are intrare prin ambele capete. Sper ca m-am exprimat corect. Am mai vazut asa pe net si cand invartea de volan virau si rotile. Pe cand la mine cand ii stationat invart de volan cateva ture si abia, abia vireaza rotile un pic. O sa incerc maine sa dau jos danfusul sai fac ceva teste.
|
#2441
Posted 22 April 2017 - 21:21
nutu_nuttu, on 21 aprilie 2017 - 21:09, said:
Cilindrul e de 40-50 mm si cu o tije, dar e cu "comanda dubla" are intrare prin ambele capete. Sper ca m-am exprimat corect. Am mai vazut asa pe net si cand invartea de volan virau si rotile. Pe cand la mine cand ii stationat invart de volan cateva ture si abia, abia vireaza rotile un pic. O sa incerc maine sa dau jos danfusul sai fac ceva teste. nutu_nuttu, on 22 aprilie 2017 - 20:14, said:
Are cineva ceva documentatie de John deere 510 ? gasesti aici . |
#2442
Posted 24 April 2017 - 19:46
O seara buna !!!
Detin un case maxxum 5150 am venit acasa cu el si s-a blocat in viteza a-2-a iese in liber dar numai intra in alta viteza!!! Ii ramasa in viteza a 2 ! Cine stie ce are rog ajutor! Multumesc! |
#2443
Posted 27 April 2017 - 21:16
casemaxxum, on 24 aprilie 2017 - 19:46, said:
O seara buna !!! Detin un case maxxum 5150 am venit acasa cu el si s-a blocat in viteza a-2-a iese in liber dar numai intra in alta viteza!!! Ii ramasa in viteza a 2 ! Cine stie ce are rog ajutor! Multumesc! La ambreiaj ai doua cabluri cel subtire duce la timoniera posibil sa se fi dereglat sau sa rupt cablu . |
#2444
Posted 28 April 2017 - 13:24
Multumesc Sandule l-am facut ai avut dreptate !!! Numai bine!
|
#2445
Posted 28 April 2017 - 20:26
|
#2446
Posted 29 April 2017 - 16:10
l-am intins acuma asa de usor merge wooow multumesc Sandu !!!!
Imi poate recomanda cineva un combinator buun pentru pentru tractor 120-140 cai ? |
#2447
Posted 29 April 2017 - 19:49
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users