Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#2323
Posted 14 January 2017 - 09:20
Si eu sunt curios de bkt vs petlas.
In poze arata bine. Vreau sa pun la japonez. |
#2324
Posted 14 January 2017 - 10:15
So discutat destul despre Petlas si Bkt si altele am pus poze cu Petlas meu de pe puntea fata cum arata dupa cativa ani de folosire pe spate anul trecut am pus noi dar se simte diferenta orice ai pune daca sunt noi
|
#2325
Posted 14 January 2017 - 11:09
In locul lor as pune Mitas. Pretul nu este cu mult mai mare, iar performantele net superioare.
|
#2326
Posted 14 January 2017 - 12:31
Hmmm, daca pozele de aici sunt reale atunci e clar ca BKT ar fi de evitat, petlas arata bine iar mitas cel mai carnos si aderent.
Dar pe alte site-euri bkt apar cu un profil foarte misto. Sau ma uitam pe site-ul oficial bkt? http://www.acvila-ro...gro-industriale http://www.nexxon.ro...order=price asc |
#2327
Posted 14 January 2017 - 16:54
Stiti cum ii eu am luat Petlas din cauza la pret la mine difere erau de 200 250 lei intre Bft si Mitas si nu mio parut de alegere.Apai fiecare lauda si spune ce are pe utilaj,la disc tot petlas am luat liniare nu Bft cu creste.
|
#2328
Posted 14 January 2017 - 19:29
#2329
Posted 14 January 2017 - 22:57
Bine ca mi-ati spus, era sa ma arunc la BKT.
Chiar, poti sa confirmi ca bkt arata in halul asta? http://www.acvila-ro...9.5-r24-0-38986 parca are crampoane subtiate, rotunjite. Daca-i asa, nu musca din pamant. Hmm. Parca si pe site-ul bkt se vad rotunjite, cu crampoanele foarte latite spre baza. https://m.bkt-tires..../pattern/tr-135 Petlas-ul asta-i mult mai scump. Oare merita? http://www.acvila-ro...5-r24-107-38961 |
#2330
Posted 14 January 2017 - 23:36
Cauta cineva tractor. Pare interesant : https://www.olx.ro/o...50-ID7xCeY.html U650 , 14000 lei
|
#2331
Posted 15 January 2017 - 08:07
Bkt am eu roti inguste la tractor de doi ani si met de sase ani si nu dau semne de oboseala. E drept ca nu trag cu ele la arat sau pregatit dar le tin la presiune mica (2.5 bari in loc de 3.5) ca zdruncina de mori.
Petlas am avut pe u650 dar se uzau repede si apăreau crapaturi pe directia razei. Un petlas am luat chiar in toamna pentru sip, 12' la talon si cind am ajuns acasă am vazut ca se de monteaza cu camera. L-am pus in magazie si am luat bkt tubeles. Parerea ma ca bkt sint mai bune. Edited by marinel1976, 15 January 2017 - 08:08. |
#2332
Posted 15 January 2017 - 20:53
Uite un bkt sh cum arata pinteni .https://lajumate.ro/cauciuc-bkt-de-44065-r28-cu-profil-de-3-cm-204146.html
|
|
#2333
Posted 16 January 2017 - 15:10
Am si eu o problema la un massey ferguson 6270..mi se aprinde in bord martorul roata dintata cu rosu...mi a ars siguranta..si tractorul nu cupla nici inainte nici inapoi..dupa ce am schimbat siguranta merge dar ramane martorul in bord..probabil dace scurt? Si un manual de reparatie de unde as putea lua
|
#2334
Posted 16 January 2017 - 15:21
cine poate sa ma ajute cu un service manual pe Fendt seria 600. multumesc.
Si pentru colegi din zona de vest, imi caut o remorca de 8 tone , Daca stiti va rog da ti de stire . mersi |
#2335
Posted 16 January 2017 - 18:59
De 8 tone nu stiu pe moment este un rm7 si rm 2 in ziarul de azi jurnalul de arad in caz ca e bun pretu.
|
#2336
Posted 23 January 2017 - 17:07
Cam ce apasare pot pune pe carligul de remorcare al tractorului?
Nu e cupla zdravana pe fundul transmisiei, e o bara nu stiu cat de groasa sudata pe un cadru patrat prins sub burta transmisiei, la un japonez de 23cp. Mitsubishi FD2350FD. Arata asa: http://www.tractorby...My Tractor4.JPG Proiectez o remorca monoax (de fapt vreau doua axe de Tico), supradimensionata (cam 3x1,4m bena), ca sa fie potrivita eventual si pentru un tractor mai mare. Vreau sa dau axele cat mai in spate, caz in care imi da, la o incarcare de 2 tone, 400kg apasare medie pe carlig. Mi se pare mult, mai ales ca pe drum se zgaltaie si apasa mai tare uneori. Totusi, vad in sat un foton de 25cp cu remorcuta maricica, ditamai protapul, sanatos, iar rotile puse la maxim in spate, cat sa nu iasa in afara. Aproape pica oblonul spate pe ele. Un Foton cu bara de tractare, dar si cu cupla sanatoasa deasupra: http://www.utilajeag...08/BILD3074.jpg Edited by til, 23 January 2017 - 17:08. |
#2337
Posted 23 January 2017 - 19:43
Sti cineva unde gasesc un manual pentru o combina case 1440.
|
|
#2338
Posted 23 January 2017 - 21:25
#2339
Posted 23 January 2017 - 21:32
Mersi Sandu
Am gasit pe un forum strain cartea de operare in pdf (international operator's manual )doar ca nu are sau nam fost atent unde scrie reglajele pentru diferite culturi. |
#2340
Posted 24 January 2017 - 14:21
Buna ziua,am si eu o intrebare daca sunt uzate scaunele supapelor destul de mult(nivelul supapelor nu este uniform,sunt destul de adancite in chiuliasa 4,5,6mm dar nu scapa pe langa ele doar ca nu am compresie suficienta in cilindri respectivi (fuctioneaza doar intr-un piston cel care nu are asa uzate scaunele supapelor)in celelalte 3 nu am detonare deloc pur si simplu pot sa scot alimentarea cu motorina ca tot asa functioneaza motrul.Ar putea fi aceasta problema mai importanta decat schimbarea proriu zisa a setului motor(am schimbat doar segmentii dar poate mai rau am facut) ?Poate sa influenteze atat de mult compresia din interiorul cilindrilor incat sa nu mai ajunga la presiunea suficienta de detonare?Multumesc!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users