Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#1207
Posted 22 January 2014 - 13:15
Da,dar stau si ma gandesc din ce cauza s-a rupt. Poza am pus-o pt exemplu,arborele care s-a rupt era in 6,de pe un fendt 912lsa.Motorul e la reparat la agritehnica, explicatia lor pt rupere a fost soc hidraulic,adica apa in capul pistonului,dar dupa locul unde s-a rupt eu cred ca a blocat ceva partea din fata a arborelui. Pana sa se rupa, motorul s-a oprit de cateva ori. Daca era sa fie soc hidraulic trebuia sa se rupa in partea cealalta a bielei,din moment ce biela era imobilizata si restul arborelui se rotea. Frica mare acum e sa nu se rupa si arborele nou.
Edited by bobonrone, 22 January 2014 - 13:16. |
#1208
Posted 26 January 2014 - 18:39
Buna ziua. Am si eu nevoie de o mana de ajutor din partea dv.
Vreau sa achizitionez un tractor a carui putere sa fie intre 170 cp si 190 cp buget 16000 euro De cca 2 luni de zile caut acest tractor in UE M-am oprit asupra urmatoarelor tractoare - CASE IH 7210, 190 CP, AN 1997, dilema care o am asupra acestui tractor este mitul ca ar consuma foarte mult - NH 8770- 190 cp facut in colaborare cu FORD - Deutz 6.81-185 cp - NH G190 si G170 facut in colaborare cu Fiat - Massey Ferguson 3680 si 3690 - Same Titan 190 totodata as opta si pt 160 cp - Massey Fergusom 8140 160 cp-primul pe lista - NH 8560 -Same Titan 160 cp. an fabricatie a tractoarelor de mai sus 1993-1997 Daca puteti sa-mi faceti anumite recomandari, va rog.. |
#1209
Posted 27 January 2014 - 10:35
eu am un nh 8770 190 de cp multumit de el dar as recomanda si case ih mult mai rezistente in rest nu te mai uita la alte marci k nu iti recomand
am unul si nh 8560 dar am aut o problema cu el la reductor dar acum sunt fiare se mai strica oricum sunt simple si ft bune Edited by daniele28, 27 January 2014 - 10:37. |
#1210
Posted 03 February 2014 - 11:33
Salutare! Am un tractor u 550 dt care are o cutie de viteze cu 4+1 trepte si reductor cu doua pozitii (mare , mic) , am urmatoarea intrebare, se poate monta o cutie cu 3+1 trepte si reductor cu 3 pozitii fara sa fac modificari la el?
Am tot vazut ca la tractoarele care au o astfel de cutie au montat un distantier intre cutia de viteze si transmisia centrala.Ma gandesc ca daca acest distantier treebuie montat tractorul se va lungi si nu mai pot monta cabina conducta de la hidraulic?Multumesc anticipat |
#1211
Posted 03 February 2014 - 13:42
distantierul acela e necesar, pt ca reductorul este in 3 trepte, este mai mare decat cel in 2, pe langa asta mai trebuie sa modifici toate conductele de ulei .... altceva nu imi mai vine in minte de la modelul meu care are 4+1 si reductor in 3 trepte....
|
#1212
Posted 03 February 2014 - 14:27
La conductele de ulei nu stiu daca toate, ma gandesc ca doar cea de la transmisie la pompa hidraulica cea pe care e si filtrul ca in rest am furtune si mai permit inca vreo cativa centimetrii , dar marea buba e cu cabina ca nu mai vine pe L urile alea care sunt prinse in zona carterului ambreajului. Ma gandesc ca si tija ambreajului trebuie lungita . Mersi de raspuns
|
#1213
Posted 03 February 2014 - 15:17
dar de ce vrei sa schimbi cutia aia de 4+1 cu reductor in 2 pozitii?
|
#1214
Posted 03 February 2014 - 18:09
pentru ca e o cutie de viteze blestemata , de 10 ori am desfacut tractorul si nici un mecanic nu io dat de cap. Am bagat tot nou in ea si tot nimic
nu stiu ce poate fii. nu mai vreau sa il desfac inca odata si cand il pun la loc sa mearga tot asa sau mai rau. |
#1215
Posted 03 February 2014 - 18:16
imposibil sa nui dea de cap un meserias adevarat....
|
#1216
Posted 03 February 2014 - 18:21
eu la a mea i-am dat singur de cap........si nu am studii deloc, au fost si alti mecanici care au dat kicks tare cu ea, am avut ceva de reparat in urma lor......deci ................
|
|
#1217
Posted 03 February 2014 - 18:22
bobonrone, on 22 ianuarie 2014 - 13:15, said:
Da,dar stau si ma gandesc din ce cauza s-a rupt. Poza am pus-o pt exemplu,arborele care s-a rupt era in 6,de pe un fendt 912lsa.Motorul e la reparat la agritehnica, explicatia lor pt rupere a fost soc hidraulic,adica apa in capul pistonului,dar dupa locul unde s-a rupt eu cred ca a blocat ceva partea din fata a arborelui. Pana sa se rupa, motorul s-a oprit de cateva ori. Daca era sa fie soc hidraulic trebuia sa se rupa in partea cealalta a bielei,din moment ce biela era imobilizata si restul arborelui se rotea. Frica mare acum e sa nu se rupa si arborele nou. La soc hydraulic biela nu scapa neindoita. Edited by rand, 03 February 2014 - 18:23. |
#1218
Posted 03 February 2014 - 18:28
nu stiu dar am avut pe unu ce era submaistru la utb si de 3 ori lo desfacut ca nu i iesea treaba
desii nu e mare branza sunt in cutie niste bucse si alea daca le pui invers sau cine stie poate sunt o adaptare e gata se deplaseaza tot trenul in fata sau in spate si nu mai intra in viteza sau sare acuma sa vad cum fac cu asta cu 3 pozitii ca acuma is in sesiune da e bai si cu asta ca trebe distantierul ala si adaptata cabina sa se potriveasca |
#1219
Posted 03 February 2014 - 18:41
e a drq, fiecare pinion are bucsa lui, ele sunt grupate 1 cu 2 si 3 cu 4, la perete ai un distantier, urmeaza grupul 1-2, alt distantier, grupul 3-4, si inca un distantier, si asta e tot trenul mobil., explicat asa in mare, acum daca nu mai ai distantierele originale asta e alta problema
Edited by s3ekon, 03 February 2014 - 18:52. |
#1220
Posted 03 February 2014 - 18:51
mai bine schimbi cu o alta cutie cu 4+1 si LEnt-rapid.
Majoritatea nu au probleme |
#1221
Posted 03 February 2014 - 19:08
salut!am si eu un CASE IH 5130 si am probleme cu franele pana acum tineau foarte putin la a 2 pedala,dar acum nu mai tine deloc.Pana acum mai foloseam frana de mana dar nici aia nu mai tine.Cine mai ajuta cu ceva informatii?multumesc!
|
|
#1222
Posted 03 February 2014 - 21:57
Buna seara,am un tractor Fendt Farmer 102 S,am intampinat o problema uleiul din bazinul hidraulic a intrat in transmisie,care ar fi urmatori pasi de urmat?va rog ajutatima cu un sfat. Multumesc Anticipat!
Buna seara,am un tractor Fendt Farmer 102 S,am intampinat o problema uleiul din bazinul hidraulic a intrat in transmisie,care ar fi urmatori pasi de urmat?va rog ajutatima cu un sfat. Multumesc Anticipat! |
#1223
Posted 05 February 2014 - 17:53
salut!ce parere aveti despre cauciucuri pt u445?care ar fi cele mai bune,ma refer in special la motrice ca as vrea sa cumpar noi dar nu stiu ce marca ar fi mai bune.din ce am vazut pe piata cele mai accesibile sint cele turcesti,petlas si cele mitas,saha dar am auzit ca mai sint si indiene sau chinezisme,va rog sa imi spuneti parerea dvs sau daca a folosit cineva vreo marca si este multumit de ele.mie imi trebuie pe spate 13,6/28.astept pareri!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users