Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
F64 review
Last Updated: Jan 26 2023 15:48, Started by
Necronomikon
, Jul 19 2005 16:59
·
0
#397
Posted 07 September 2015 - 00:17
ChrisD, on 06 septembrie 2015 - 11:44, said:
De ce nu mi-ai spus de la inceput cei de la f64 ca nu au specificat livrare sambata? Cand am vorbit a doua oara cu ei, pana sa le spun eu acest lucru, reprezentatul f64 imediat a spus ca voi primii coletul sambata dupa care a recunoscut ca nu il voi primi.Nu ma deranjeaza atat de mult intarzierea, cat ma deranjeaza minciuna Vineri am si primit SMS ca livrarea o sa fie facuta sambata La emag am primit tot timpul coletul cand a fost spefificat, chiar daca era sambata. Ai specificat expres in comanda ca livrarea sa se faca neaparat sambata? Daca nu, ei au dat comanda la curier fara sa plateasca taxa de urgenta si curierul n-a avut chef sa-ti livreze sambata (fie n-a avut personal unde esti tu, fie transportul ii costa mai mult sau alte motive). F64 e o societate comerciala si nu va plati un pret de zece ori mai mare doar ca sa fie siguri ca primesti urgent si daca n-ai specificat urgenta. Sper sa stii ca scopul unei societati comerciale este profitul nu caritatea. Daca ai specificat in comanda ca vrei numai sambata sa primesti coletul atunci este alta poveste. Daca nu-ti convine cere-le inapoi banii si ia de unde iti place. |
#398
Posted 07 September 2015 - 00:29
Daca e pe banii tai atunci poti sa fi cat de grabit vrei, mai ales ca inteleg ca i-au confirmat prin sms comanda sambata.
Edited by crokodilu, 07 September 2015 - 00:34. |
#399
Posted 07 September 2015 - 00:56
Toata treaba asta pare o banala eroare umana. Nu prea inteleg de ce "never again f64" pt o greseala a unui angajat. Puteai cere sa-l dea afara pe impricinat pt inconvenientul pe care ti l-a adus. Dar imi pare pueril sa arunci anatema asupra intregului magazin pt o scapare (nici macar foarte grava) a unui angajat.
p.s. toata tirada de mai sus pleaca de la premisa ca toti cei de aici au un dosar absolut impecabil in campul muncii si nu au facut nicio greseala de cand sunt ei angajati. p.s.2 da, stiu ca erai pe banii tai si ca ai dreptul sa te superi. Dar, daca era o urgenta sa aiba marfa pana la acea data, orice om normal ar fi dat o fuga pana la magazin. Chiar daca era pe banii lui, nu si-ar fi asumat riscuri inutile in caz de urgenta. Bine, asta daca era din Bucuresti dar presupun ca nu e cazul aici. Edited by miromulus, 07 September 2015 - 00:59. |
#400
Posted 12 September 2015 - 10:57
Eu am patit invers, am facut comanda joi la orele 17:40 (!!) cu livrare doar luni, nu vineri pt ca nu sunt in localitate, oricum nici nu ma gandeam ca la ora aia sa mai opereze cineva comanda. Toate bune si frumoase, am primit si sms ca se va livrara luni cf solicitarii.
Ei...vineri curierul ma suna in disperare ca nu ma gaseste ) Nu m-a deranjat deloc, chiar am ramas impresionat ca la o comanda asa tarziu lansata au reusit sa si expedieze coletul (valoare mica, un filtru de protectie), doar curierul era nervos ca cica nu au specificat livrare luni. Pana acum nu am ce sa le reprosez, ce e drept nu am avut nevoie pana acum (si sper nici sa n-am) de interventii/reparatii pe garantie. Cand e bine toata lumea e multumita si fericita, cand ai o problema acolo se vede cu adevarat cine e serios si cine nu (din pacate aici foarte multi pica testul, se duce dracu relatia instant) . Astea cu livrarile sunt nimicuri atata timp cat viata ta nu depinde de +/- 1 zi livrare, mai sunt angajati care din exces de zel mai baga din top. PS: unde lucrez am livrari la care cf contract (facut de rahat pt transportator) daca am intarziere 24h (sau livrez mai devreme cu 24h!) platesc de 20 ori inapoi valoarea transportului si sunt zilnic 800-1500 colete de livrat in vreo 30 de locatii din tara ) aici sa vezi distractie. Dar cat timp nu se ia nici un angajament sub semnatura, ramane doar nemultumirea clientului pt alea 24h +/- Edited by Octavian___, 12 September 2015 - 10:57. |
#401
Posted 28 January 2016 - 23:49
am facut comanda de aparat foto nou vineri seara, sambata l-am primit,
1-cutia nesigilata, 2-aparatul defect, in aceiasi zi sambata la cateva ore dupa ce am incarcat acumulatorul si am constatat ca aparatul e defect am facut cerere RMA, refuzata, duminica alta cerere, luni am trimis aparatul, marti a ajuns la ei si sper sa mi-l inlocuiasca sau sa-mi inapoieze banii Attached FilesEdited by c_anicai, 28 January 2016 - 23:57. |
#403
Posted 29 January 2016 - 07:19
defect lcd, (doua linii negre) + 4 pixeli grupati stuck sau calzi si altii inprastiati aleatoriu, sau astfel de defectiuni e ceva normal ?
Edited by c_anicai, 29 January 2016 - 07:25. |
#405
Posted 29 January 2016 - 10:54
Am primit confirmare de la f64 ca aparatul a fost inlocuit, pare sa fie ok dar am sa vad mai singur dupa ce il primesc
|
#406
Posted 02 March 2017 - 15:35
Am facut o comanda la F64 si a fost expediata prin firma Urgent Cargus, care vreo 3 zile mi-a tot plimbat coletul prin oras fara sa-l livreze.
Comunicarea cu cei de la UrgentCargus este execrabila, in sensul ca nu raspunde nimeni la telefon si nu raspund nici la e-mail. De fapt a raspuns odata cineva la telefon dupa multe multe incercari si imediat m-a pasat la alt departament unde evident nu a mai raspuns nimeni. Dupa ce am sesizat problema si celor de la F64, acestia s-au implicat efectiv si pana la urma a ajuns si curierul care a spus ca a lasat tot si a venit din cauza reclamatiilor ?!? Le multumesc celor de la F64 care au dat dovada de profesionalism in rezovarea unei probleme care nu a fost generata de ei. Evitati UrgentCargus!!! Pana si cu posta romana ajung coletele mai repede. F64 un exemplu de magazin online profesionist. Edited by edri, 02 March 2017 - 15:39. |
|
#407
Posted 02 March 2017 - 19:36
Problema e locala - eu prefer sa folosesc UrgentCargus decat Fancourier.
Iar despre tandem.... pot sa-ti dau exemplu invers - colet aferent unei cereri RMA, ajuns la F64 in 15.02 (conform awb track) si confirmat(de service F64) in cerere RMA ca si primit in 20.02..... Mi-e lene sa scriu proaspata mea experienta cu un set de 2 becuri/stative/umbrele cumparat de la F64... Iti spun doar atat - intr-o luna si jumatate am putut folosi ambele becuri o ora si 15 minute, in rest... 3 cereri RMA pentru unul din becuri - am ajuns la versiunea 4..... |
#410
Posted 02 March 2017 - 20:50
Acu sincer, la ce iti trebuiau becuri, pentax se comporta excelent in low light.
|
#411
Posted 03 March 2017 - 15:17
twins1, on 02 martie 2017 - 19:36, said:
Problema e locala - eu prefer sa folosesc UrgentCargus ...... ..... Lipsa totala a comunicarii nu este locala, numerele de telefon pentru contact clienti sunt centralizate. E-mailul la care nu raspunde nimeni, in afara de un reply automat, iar nu este local. Cargus este de departe cea mai proasta si nesimtita firma de curierat. Edited by edri, 03 March 2017 - 15:20. |
|
#412
Posted 03 March 2017 - 15:52
Daca'ti spun ca la una din cele 4 livrări avute cu ei(în ultima luna) am sunat la acel număr unic, mi s'a răspuns și am modificat adresa de livrare... pot sa am alta opinie?
|
#413
Posted 03 March 2017 - 16:07
Practic insa avem o experienta pozitiva si una negativa
Statistic irelevante ambele experiente. |
#414
Posted 03 March 2017 - 18:44
Da mi-au raspuns si mie, dar cand au auzit ca este vorba despre o sesizare pentru nelivrare colet m-au pasat la colegii care se ocupa cu aceste sesizari, colegi care nu au raspuns niciodata.!!!!
La e-mail iar nimic, nici un raspuns. S-a intamplat si la alte firme sa mai intarzie cu coletele, dar toti ceilalti au raspuns la sesizari, ba si-au mai cerut si scuze, astia nimic Cargus nesimtiti!!! I-au contactat si cei de la F64 pe canalele lor de comunicare, de doua ori le-au promis niste termene de livrare pe care nu le-au respectat de abia la al treilea termen pe care mi l-au comunicat cei de la F64 a venit curierul si atunci doar pe motiv ca sunt reclamatii (ale celor de la F64 pentru ca pe ale mele nu le-a luat nimeni in considerare). Curierul a spus ca lui i s-a impus prioritar sa preia comenzile si apoi daca mai e timp sa livreze colete la persoanele fizice. Nu ma mai provocati acum , inca sunt suparat pe ei si voi repeta EVITATI CARGUS!!! Edited by edri, 03 March 2017 - 19:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users