Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
scuturi pentru masini 4x4
Last Updated: Jun 04 2016 16:31, Started by
vladpopescu
, Jun 04 2010 10:42
·
0
#19
Posted 16 June 2010 - 06:29
Mda....nu prea vad unde e cerul, dar daca ma uit mai bine, ai dreptate.
|
#20
Posted 16 June 2010 - 14:56
A vrut sa se refere la pozitia elicopterului ala probabil
|
#21
Posted 16 June 2010 - 23:57
Am impresia ca in jur de 8 mm e blindajul unui transportor amfibiu blindat (TAB) contra unui glont. Cine naiba a mai auzit de scuturi de 8 mm grosime? Si cu ce prese se ambutiseaza ala??? Lasand la o parte greutatea lui, sa imi spuna cineva daca stie ca exista la elementele de caroserie undeva tabla de 8mm ca eu nu cred sa fie... Nu cumva ai gresit cifrele si ai vrut sa spui 0,8 mm?
Edited by mario_bril, 16 June 2010 - 23:58. |
#23
Posted 22 June 2010 - 23:47
eu cred ca daca am face o carcasa care sa o prindem de mashin shi pe urma sa prindem de ia tabla ar fi mai reushit,mai ushor fiindca pui deja tabla mai subtzire shi mai rigid
|
#24
Posted 19 March 2011 - 20:43
@vladpopescu
uite aici, baietii astia fac scututi pt Duster, si otel si aluminiu...si le fac in cunostinta de cauza, mai subtiri decat vrei tu putin http://www.taifunoffroad.ro/ ei au postat pe alt forum faptul ca fac asa ceva si am salvat si eu link-ul...in plus de asta nu te lasa dezamagit de baietii offroaderi adevarati...si dusterul poate face off, o idee mai soft asa e , dar e abia la inceput...au inceput sa se faca modificari si pt duster, lift-kit-uri. modificari de suspensie...nu la noi inca dar ushor ushor...apar noi masini, noi tehnologii...nu o sa fie patroalele care acum au 20 ani masini nepieritoare eroine...n-am nimic cu ele, sunt foarte bune...dar vremurile sunt in continua schimbare baieti [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AQpfZIWc8zw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] aaa...era sa uit, fa-ti si tu un jurnal de bord daca ai duster diesel...aici pe forum la jurnale sunt doar doua pe benzina, merci anticipat vlade! Edited by waaky, 19 March 2011 - 20:44. |
#25
Posted 20 March 2011 - 13:03
waaky, on 19th March 2011, 20:43, said: ei au postat pe alt forum faptul ca fac asa ceva si am salvat si eu link-ul...in plus de asta nu te lasa dezamagit de baietii offroaderi adevarati...si dusterul poate face off, o idee mai soft asa e , dar e abia la inceput...au inceput sa se faca modificari si pt Duster, lift-kit-uri. modificari de suspensie...nu la noi inca dar ushor ushor...apar noi masini, noi tehnologii...nu o sa fie patroalele care acum au 20 ani masini nepieritoare eroine...n-am nimic cu ele, sunt foarte bune...dar vremurile sunt in continua schimbare baieti Dadadaaaaaa......normal ca baga gushterul in buzunar, Patrol, Landcruiser si alte nimicuri de astea.... La ce dreaq trebuie reductor, diferentiale blocante, si alte maruntisuri? Terenul se aplatizeaza numai cand vede cricul "bai rino" apropiindu-se Acum serios, off-roadul e pentru masini preparate pt asa ceva. Dusterul e mai mult crossover, nu poti avea pretentii foarte masri de la el. Edited by calinkgb, 20 March 2011 - 13:04. |
#26
Posted 20 March 2011 - 23:04
#27
Posted 29 March 2011 - 12:18
Salut!
scuturile de 8mm pe care le-am intalnit pana acum sunt din aluminiu, nu din otel. din ce am intalnit pana acum, cele din otel au grosimi de max 3mm. ca si greutate specifica/volum, nu mai stiu exact, dar parca otel de 3mm era echivalent cu aluminiu de 6mm just my 2 cents |
#28
Posted 17 June 2011 - 21:37
daca gasesti pe undeva scuturi de Gushter, pune-i!
eu am indoit scutul de la Foreste (cre ca are 3 mm) pe un drum judetean (DJ 102L, Bradet - Valea Doftanei), pe o vreme ploioasa, intr-o balta in care se "ascunsese" un bolovan. cand am ajuns la SMT sa-l dau jos casa-l verifice baietii, atinsese nitel si protectia termica de la filtrul de particule, care e imediat deasupra. nici nu vreau sa ma gandesc ce as fi patit daca aveam scutul "light" venit din fabrica. problema ta ar fi sa gasesti unul original sau macar omologat. e riscant sa il faci custom. |
|
#30
Posted 26 May 2016 - 02:34
Scuturile se folosesc doar atunci cand ai nevoie, in restul timpului lasi scuturile originale.
Aluminiul este o fita buna pentru producatorii si comerciantii de scuturi, mai ales daca isi inscriptioneaza numele firmei pe scut. |
#31
Posted 26 May 2016 - 10:42
Mergi pe aluminiu, este mai mult decit suficient pentru ce spui tu ca faci cu masina, si in plus nu rugineste.
|
#32
Posted 26 May 2016 - 12:44
Soc si groaza. Spune dealerul ca scutul din otel de 3mm are vreo 10 kg sau sub, se ridica intr'o mana. Mi se pare mie sau e cam usurel ?
|
#34
Posted 26 May 2016 - 17:26
Asta nu mai stiu. Dar dat fiind ca e piesa originala dela producator, probabil nu foarte mare
|
#35
Posted 26 May 2016 - 23:03
In orice magazin Bardi Auto te pot ajuta cu un catalog de genul, chiar daca nu sunt chiar la nivelul așteptărilor tale
|
#36
Posted 04 June 2016 - 16:31
Si eu am fost nevoit sa-mi scuturile de plastic de la Touareg dupa prima iesire in teren. Am cautat si am constatat ca cele de aluminiu sunt mult mai scumpe. Doar pentru ca nu ruginesc si ca sunt putin mai usoare. Ambele motive nesemnificative, de aceea am pus de otel. Totul este perfect, le am de 18 luni. Singura problema este ca se chinuie aia de la service mai mult cand schimba uleiul si ca platesc si eu ceva mai multa manopera la treaba asta. O data pe an, nu-i problema.
Scuturile originale sunt f. f. scumpe, eu am luat ceva manufacturat f. ieftin, 700 lei 2 buc., motor + CV. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users