Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

diferenta pret
 Colegul de pedalat

accident masina - trotineta

Vuiet AC Peugeot 508

Cat valoreaza aceste monede?
 ce parere au fetele despre barbat...

Prima comanda pe aliexpress

Temperaturi mari in idle rtx 3060

Schema Statie amplificare Electro...
 MBP de pe OLX

Vrei sa lucrezi la stat? Creeaza-...

Cum se inmulteste Caprifoiul?

Cum reciclați ambalajele Tet...
 

Ruta Italia - Romania prin Slovenia + Ungaria

- - - - -
  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#19
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007

 ecstrim, on 13th January 2011, 02:06, said:

Nenea ala a postat in data de 29 martie 2007 ;)

Din 2007 pana in 2009 am venit de cateva ori in Romania prin ex Yugoslavia si in afara de vigneta nu am platit nimic in Slovenia.
Eu am fost parca prin 2008-2009, nu mai stiu exact. Dar imi amintesc ca am platit, oricum ideal ViaMichelin si acolo ai toata informatiile actualizate.

#20
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 22.01.2010
Fac de 4-5 ori/an ruta Udine-Oradea si retur. Pana acum vero doi ani mergeam numai pe Austria pt peisajul mai deosebit, cunosteam drumul mai bine, iar pe Slovenia erau autostrazile mai scumpe si trebuia sa platesti pe fiecare portiune separat, plus ca prindeai si cozi imense de multe ori, dar acum prefer sa merg prin Slovenia pt ca:
- mai scurt cu vreo 150 km;
- drumul mai liber (dupa Maribor, pana la Budapesta, chiar foarte liber);
- eviti diferentele de nivel (nu mai ai atatea urcari si coborari) la traversarea Aplilor;
- benzina mai ieftina in Slovenia decat in Italia si Ungaria.

In Slovenia nu trebuie sa platesti pt fiecare portiune de autostrada, cum se facea inainte si cum este acum in Italia, pur si simplu iti cumperi vigneta din prima benzinarie (30 euro/luna sau 15 euro/sapt) si nu mai ai treaba pana la iesire.

#21
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 453
  • Înscris: 16.11.2005
Salut,

Intentionez sa merg catre Milano via Portile de Fier > Belgrad > Zagreb > Lubliana > Milano in scop turistic.

Ma intereseaza daca:

1. se poate trece doar cu catrea de identitate (conform MAE ref. Serbia, Croatia, Slovenia e in UE) fara ciorovaieli diverse cu vamesii pe acest subiect sau pe altele? Se sta mult in respectivele vami(inclusiv Portile de Fier)?

2. Statii de GPL exista? ca am inteles ca nici benzinariile autostrazii sarbe/croate nu tin deschis noaptea.

3. Plecand din Severin si mergand intre obisnuit si tare, cam pana unde poti sa il faci dintr-o bucata? Am vazut ca-s cam 1300 de km, merge facut pana la capat in relativa siguranta?

Mersi.

#22
ecstrim

ecstrim

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 18.10.2002
3. Depinde mult de sofer, dar cred ca Severin - Trieste faci sigur dintr-o bucata, apoi pana la Milano mai ai cam 3,5 - 4 ore de autostrada.

#23
Radix7

Radix7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 19.09.2009
@florinppv

Fac de 4-5 ori/an ruta Udine-Oradea si retur. Pana acum vero doi ani mergeam numai pe Austria pt peisajul mai deosebit, cunosteam drumul mai bine, iar pe Slovenia erau autostrazile mai scumpe si trebuia sa platesti pe fiecare portiune separat, plus ca prindeai si cozi imense de multe ori, dar acum prefer sa merg prin Slovenia pt ca:
- mai scurt cu vreo 150 km;


Salut Florin

din Oradea ce drum imi recomanzi sa fac spre Siofok Balaton, sa urc spre Debrecen si autostrada + centura Budapestei sau pe drum national si apoi dupa Abony sa face stanga spre M5 tot spre Budapesta, apoi centura capitalei apoi M7 spre Siofok?

Care este mai rapid? Cat de aglomerata este centura Budapestei? (m-am uitat pe via michelin dar imi arata harti vechi, fara autostrada continua dinainte de Debrecen).

merci mult!

Edited by Radix7, 11 June 2011 - 09:41.


#24
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 22.01.2010
Prea mare diferenta intre cele doua variante nu este, pe oricare ai merge ajungi tot pe centura Budapestei unde, depinde de noroc este mai tot timpul aglomerat. Daca mergi pe E60 (Oradea - Abony - M0) este ceva mai scurt, insa fiind in in mare parte drum pe un singur sens, cam greu cand sunt camioane, mai ales in cursul saptamanii. Pe M3 (Debrecen-Budapesta) este putin mai lung, cu vreo 40 km dar ai regim de autostrada, deci trafic mai fluient si mai relaxant.

Tinand cont ca vii de la Piatra Neamt, deci pana la Oradea se acumuleaza ceva oboseala, ti-as recomanda a doua varianta (M3).

#25
Radix7

Radix7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 19.09.2009

 florinppv, on 11th June 2011, 14:22, said:

Prea mare diferenta intre cele doua variante nu este, pe oricare ai merge ajungi tot pe centura Budapestei unde, depinde de noroc este mai tot timpul aglomerat. Daca mergi pe E60 (Oradea - Abony - M0) este ceva mai scurt, insa fiind in in mare parte drum pe un singur sens, cam greu cand sunt camioane, mai ales in cursul saptamanii. Pe M3 (Debrecen-Budapesta) este putin mai lung, cu vreo 40 km dar ai regim de autostrada, deci trafic mai fluient si mai relaxant.

Tinand cont ca vii de la Piatra Neamt, deci pana la Oradea se acumuleaza ceva oboseala, ti-as recomanda a doua varianta (M3).


merci mult!! Asa voi proceda, mai ales ca nu m-am dat niciodata pe autostrada asta. Inca ceva, am citit ca s-ar vinde vignete de Solvenia la iesire din Bors, este o informatie de incredere? Imi vor da probabil vigneta de SLO dar chitanta va fi in regula daca mi-o cere vre-un sticlete sloven?  cele bune.

#26
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 22.01.2010
Cu multa placere!
Asta nu stiu, intotdeauna am cumparat vigneta din prima benzinarie din Slovenia. E posibil sa existe si in Bors. Mie personal nu mi-au cerut chitanta niciodata (m-au oprit de vreo doua ori), s-au uitat doar la data de scadenta. Nu uita sa o lipesti pe parbriz!

Calatorie placuta!

#27
urs88

urs88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 22.08.2009

 florinppv, on 11th June 2011, 14:22, said:

Prea mare diferenta intre cele doua variante nu este, pe oricare ai merge ajungi tot pe centura Budapestei unde, depinde de noroc este mai tot timpul aglomerat. Daca mergi pe E60 (Oradea - Abony - M0) este ceva mai scurt, insa fiind in in mare parte drum pe un singur sens, cam greu cand sunt camioane, mai ales in cursul saptamanii. Pe M3 (Debrecen-Budapesta) este putin mai lung, cu vreo 40 km dar ai regim de autostrada, deci trafic mai fluient si mai relaxant.

Tinand cont ca vii de la Piatra Neamt, deci pana la Oradea se acumuleaza ceva oboseala, ti-as recomanda a doua varianta (M3).

Salut o intrebare ca vad ca ai un pic de habar, vin din Milano spre Galati, am hotarat sa trec prin Slovenia. Din cate stiu de la Trieste o sa pun in navigator: Ljubljana>Maribor>Budapesta (daca pun direct Milano Galati ma baga prin Croatia Serbia Bulgaria). Intrebarea e urmatoarea sa merg spre Debrecen(apoi Oradea Cluj BV Oituz Adjud Tecuci GL) ? sau spre Szeged>Mako>Nadlac>Pitesti> autostrada curului spre Bucuresti>Slobozia>Braila>Galati. Am gandit asa datorita faptului ca as scuti ceva timp pe fragmentul de autostrada din Romania si nu as avea probleme cu vanatorii de amenzi de pe la noi...   :rolleyes:

#28
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,070
  • Înscris: 14.09.2007
Ca timp cred ca iesi mai bine cu varianta 2 . De la Nadlac la B daca mergi noaptea poti face7-8 ore lejer (trafic mai redus) , si apoi pe A2 pana la Drajna etc.
Pe Oradea ai de traversat muntii, si nu scoti medie prea mare ca ai serpentine destul de multe .
Eu ruta asta am ales-o in aprilie, am iesit pe la Nadlac , am plecat la 22 din CT si la 7 eram in vama fara sa sar de 120 .

#29
urs88

urs88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 22.08.2009

 Nicu90, on 18th August 2011, 13:05, said:

Ca timp cred ca iesi mai bine cu varianta 2 . De la Nadlac la B daca mergi noaptea poti face7-8 ore lejer (trafic mai redus) , si apoi pe A2 pana la Drajna etc.
Pe Oradea ai de traversat muntii, si nu scoti medie prea mare ca ai serpentine destul de multe .
Eu ruta asta am ales-o in aprilie, am iesit pe la Nadlac , am plecat la 22 din CT si la 7 eram in vama fara sa sar de 120 .

Pentru mine timpul este important pt ca o sa plec la sf lunii asteia intr-o vineri pe la ora trei(15:00) de la milano(deci o sa ajung sambata dim in Romania sper sa fie lejere cat e cat drumurile) si ma intorc luni seara din galati spre milano... deci e important timpul! Ms de sfat!

#30
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,070
  • Înscris: 14.09.2007
Ar merge luat in calcula si SB-BV ,daca e noapte mergi mai bine decat pe V Oltului .Eu asa am venit si s-a mers foarte bine,aglomeratie a fost intre Arad si Sb , dupa rar am scazut sub suta .

#31
ukrtel

ukrtel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 24.02.2006

 urs88, on 18th August 2011, 15:30, said:

Pentru mine timpul este important pt ca o sa plec la sf lunii asteia intr-o vineri pe la ora trei(15:00) de la milano(deci o sa ajung sambata dim in Romania sper sa fie lejere cat e cat drumurile) si ma intorc luni seara din galati spre milano... deci e important timpul! Ms de sfat!

Daca pt tine timpul e important, ar mai fi o a 3-a varianta, si anume
I-Slo-HR-SRB autostrada pina la Smederevo.
Apoi directia Drobeta Turnu Severin- Craiova-Pitesti (autostada)-Buc (autostrada A1)-Slobozia
Braila-Galati.

Total km 1891 / timp 20h 36 min conform viaMichelin
http://www.viamichel...;routeConso=5.6
Drum bun.

#32
urs88

urs88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 22.08.2009

 Nicu90, on 18th August 2011, 16:42, said:

Ar merge luat in calcula si SB-BV ,daca e noapte mergi mai bine decat pe V Oltului .Eu asa am venit si s-a mers foarte bine,aglomeratie a fost intre Arad si Sb , dupa rar am scazut sub suta .

Nu stiu cat de noaptea ajung, dupa calculele mele ar trebui sa fiu la nadlac pe la 3, 4 dimineata. Singurul motiv pt care am ales acest traseu a fost bucatica de autostrada dintre pitesti si drajna pe care as putea sa pedalez mai tare fara sa am dureri de cap cu cele radare ...

 ukrtel, on 18th August 2011, 17:58, said:

Daca pt tine timpul e important, ar mai fi o a 3-a varianta, si anume
I-Slo-HR-SRB autostrada pina la Smederevo.
Apoi directia Drobeta Turnu Severin- Craiova-Pitesti (autostada)-Buc (autostrada A1)-Slobozia
Braila-Galati.

Total km 1891 / timp 20h 36 min conform viaMichelin
http://www.viamichel...;routeConso=5.6
Drum bun.

M-am uitat si eu pe viamichelin un pic, pff ce sa zic nu prea imi inspira incredere croatia si serbia am inteles ca ai si portiuni fara autostrada. Mai e o buba mi se expira pasaportul pe la inceputul sau sf lu sep si tare imi e sa nu am probleme, apoi mai e si vama alte controale batai de cap. Na cand vin acasa mai aduc una alta trebuie ceva bani la pasaport... Cand am plecat in sept anu trecut prin slovenia am fost si mi s-a parut super drumu numa autostrada pana la milano. Doar vreo 40 50km de la Oradea la Debrecen.

#33
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,070
  • Înscris: 14.09.2007
E drept ca eu am avut si statia cu mine, si nu am avut treaba cu radarele. La dus nu am dat de nici un radar pana la vama, la intors , intre Nadlac si Arad erau 3 mcv-uri :) .
Am ales SB-BV , din cauza oboselii acumulate(important de luat in calcul) si mi-era groaza sa conduc pe autostrada pana la CT , asa pe Valea PH a fost mai omeneste , mai o depasire mai o curba mai o caruta :D .

#34
urs88

urs88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 22.08.2009

 Nicu90, on 18th August 2011, 19:20, said:

E drept ca eu am avut si statia cu mine, si nu am avut treaba cu radarele. La dus nu am dat de nici un radar pana la vama, la intors , intre Nadlac si Arad erau 3 mcv-uri :) .
Am ales SB-BV , din cauza oboselii acumulate(important de luat in calcul) si mi-era groaza sa conduc pe autostrada pana la CT , asa pe Valea PH a fost mai omeneste , mai o depasire mai o curba mai o caruta :D .

O sa fim 2 soferi, eu o sa conduc pana la intrare in tara iar cumnatul meu de la nadlac la galati...deci pana in romania sper sa se odihneasca macar 3 4 ore...

#35
cainebogdan

cainebogdan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 21.10.2005
Sal


eu am fost pe ruta Romania - Serbia- Croatia - Slovenia - Italia.

drumul mi sa parut mult mai ok decit pe ungaria + orice alta ruta spre italia.

In Serbia nu am vazut decit un echipaj de politie . Drumul de la vama din romania portile de fier . pina la autostrada din Serbia in apropiere de pozarevac a fost relativ bun .... peticit dar fara gauri .... pustiu chiar mai ales la intoarcere noaptea pe la ora 23 cind in 180 de km am intalnit pe contasens maxim 50 de masini in localitati am mers legal 50 - 60 dar in afara am mers cu 100-120 km/h . o mica bucata undeva parca langa Golubac era in cosntructie dar fiind duminica nu lucra nimeni ...apoi cand m-am intors era astfaltat.
probleme au fost in belgrad unde la dus am intrat in oras asa a mers autostrada si am pierdut o ora fiind in reabilitare vreo 2 portiuni de drum . La intoarcere am mers fara GPS dupa indicatoare si am urmat E75 am evitat Belgradul ....si am ajuns dupa Belgrad imediat inainte de statia de taxare a autostrazii.

pret autostrazi serbia .....5.50 euro 2+3.50 2 portiuni de taxare.

Am pierdut in vama Sarbo- croata cca 1 ora drumuri f bune .

Cost autostrada croatia 16 euro .... 15+1 (0.70) 2 portiuni de taxare.

Am pierdut in vama Croato- Slovena cca. 30 minute

Autostrazi Slovenia ....f bune . cost vigneta 7 zile 15 euro.

Italia .... Autostrada Trieste - venetia ... 7.30 euro ...la intoarcere m-am intors pe tangentiala SS14 Mestre - Trieste.

Ca costuri nu sunt mari diferente intre rutele pe ungaria + slovenia sau ungaria + Austria .... insa scapi de jegurile de politie din ungaria ...care pina nu ii intilnesti ti se par baieti buni + ca bucata dintre Portile de fier si autostrada din Serbia ...mare parte se merge pe malul sarbesc al dunarii si este superb ...nu se compara cu campia panonica .... cand zic superb ....trebuie vazut si apoi comentat. Singura diferenta este intre nr de km cu citava sute mai putin pt cei din bucuresti si/sau sudul tarii.


Success


bye

#36
elutzamicutza

elutzamicutza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 26.10.2011
Salutare,

Am tot citit si eu pe aici si inca am o dilema. Eu planuiesc sa plec pe data de 29 decembrie din Bucuresti cu masina spre Milano, impreuna cu prietenul meu care este italian. Am luat in calcul pentru acest drum 2 zile, pe ruta Bucuresti - Ungaria (Budapesta) - Slovenia - Italia. Am vrut sa fie doar tari membre UE pentru ca prietenul meu nu are pasaport (eu am) si nu vreau sa avem probleme. De asemenea, in Budapesta avem cazare gratis la cineva, o noapte. Intrebarea mea este: m-am gandit bine cum m-am gandit? Ma gandeam sa plecam pe 29 dimineata devreme, ca sa avem timp sa ajungem din Bucuresti la Budapesta pana seara. Si in ziua urmatoare, sa plecam dimineata devreme din Budapesta, si sa ajungem in Milano seara. Are vreun sens cum am scris? Any useful advice, sau facem o mare prostie?

Multumesc!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate