Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
asigurare pe bulgaria
Last Updated: Oct 09 2012 22:49, Started by
dogarustfn
, May 07 2010 18:49
·
0
#19
Posted 20 May 2010 - 16:55
vad ca cei de la asigurari nu mai ma cautatm,cred ca au fost in regula actele care leam prezentat
|
#20
Posted 22 May 2010 - 05:41
RCA - ul este asigurarea masiniii, nu a proprietarului asa ca nu e nici o problema indiferent cine este la volan.
|
#21
Posted 25 May 2010 - 15:22
te inseli.
RCA-ul se face pe numele proprietarului masinii. atunci cand acesta vinde masina, cumparatorul trebuie sa incheie o alta polita RCA. singura situatie in care RCA-ul ramane valabil dupa schimbarea proprietarului masinii este terminarea leasingului, daca noul proprietar este utilizatorul contractului de leasing si daca polita a fost platita integral. @dogarustfn: pana la urma ce le-ai spus celor de la asigurari? daca nu le-ai spus nimic de contractul de V/C dintre tine si bucurestean, ai ceva sanse sa scapi. oricum, fiind vorba de o polita incheiata in strainatate, actele or sa se plimbe destul de mult si e cam devreme sa spui ca totul e ok. |
#22
Posted 25 May 2010 - 15:54
simley, perfect adevarat ce spui tu dar in situatia de fatza masina nu a fost vanduta ci incredintata prin procura. Ca asta e si smecheria la masinile pe BG ca daca o cumperi de la bulgar nu faci nicio afacere, tu ai nevoie de masina gata inmatriculata si sa ramana tot pe bg.
|
#23
Posted 25 May 2010 - 23:08
Mai ales cu lipsa asta de bani, eu as da ordin tuturor gaborilor sa opreasca si de 30 de ori pe zi aceeasi masina daca are nr de BG. Ia mai da-i in spirt cu jafurile lor. Cred ca e contra spritului forumului sa dam sfaturi cum sa fie eludata legea. Invatati-i frate!
|
#24
Posted 26 May 2010 - 06:52
bossake, on 25th May 2010, 16:54, said: simley, perfect adevarat ce spui tu dar in situatia de fatza masina nu a fost vanduta ci incredintata prin procura. Ca asta e si smecheria la masinile pe BG ca daca o cumperi de la bulgar nu faci nicio afacere, tu ai nevoie de masina gata inmatriculata si sa ramana tot pe bg. mai citeste o data topicul |
#25
Posted 26 May 2010 - 07:14
La astfel de masini e cand alba cand neagra, dupa cum ii convine utilizatorului masinii. Din experienta propie, daca are asigurarea valabila e ok, se bazeza pe faptul ca masina nu e in fapt cumparata de cetatean roman, ci apartine unui bulgar care i-a dat voie astuia sa o foloseasca. Uita ca au un contract de vanzare cumparare, pana in momentul in care s-ar trezi bulgarul ca ar vrea masina inapoi, in rest cel din Ro e liber sa faca ce vrea cu ea. Asa am vazut astfel de masini si la a 5-a mana! Faci contractul cu romanul de la care o iei si-l arati doar daca vrea ala masina inapoi. In rest se merge pe procura data de un bulgar unui roman. Stati sa vedeti cand expira actele si nu le mai reinoiesc ce misto este!
Acum treaba interesanta e tocmai faptul ca asigurarea e de Bg. Sa nu credeti ca percuteaza aia ca intrerupatorul de lumina. Daca pagubitul are ceva zvac s-ar putea ca forumistul nostru sa aiba probleme reale! |
#26
Posted 24 June 2010 - 08:46
sanddy1964, on 26th May 2010, 00:08, said: Mai ales cu lipsa asta de bani, eu as da ordin tuturor gaborilor sa opreasca si de 30 de ori pe zi aceeasi masina daca are nr de BG. Ia mai da-i in spirt cu jafurile lor. Cred ca e contra spritului forumului sa dam sfaturi cum sa fie eludata legea. Invatati-i frate! Si pe mine tocmai m-a zgiriat unul inmatriculat in Bulgaria si dus a fost. Din intimplare nu merita sa ma stresez ca masina era oricum atinsa pe mai toate partile dar ce te faci daca-ti face unul de-asta un pocinog de mii de euro? Pentru contraventii si infractiuni mai mici (radare fixe daca mai exista, fuga de la locul accidentului daca nu e cine stie ce dezastru) nici nu se streseaza baietii cu masini de Bulgaria ca e prea greu sa-i caute cineva. Si dupa aia chiar daca opresc si dispusi sa colaboreze (ca initiatorul threadului asta) tot pot fi probleme ca nu stiu nici ei care e situatia, masina a fost vinduta fara sa fie facuta o alta polita de asigurare (ca sa nu zic ca poate asigurarea existenta n-a fost platita de nu stiu cind), oricum e extraordinar de complicat de obtinut banii de la o asigurare de afara chiar daca toate actele sint perfecte, etc. Si intr-adevar gaborii ar trebui sa verifice actele sau ideal sa aibe un contact oficial la www.cobx.org sa poata verifica instant numai dupa numarul de inmatriculare daca masina are polita de asigurare valabila (astia sint organismul EU care prin reprezentantii nationali ar trebui sa poata sa-ti spuna tot ce-ti trebuie despre asigurarea oricarei masini inmatriculate in EU). Si cine nu are asigurare valida pac amenda (e deja in lege in mod sigur) si masina respectiva tinuta pe dreapta pina se rezolva cu asigurarea. |
#27
Posted 24 June 2010 - 11:04
stefan dogaru, iti urez sa platesti paguba omului inzecit si sa faci si puscarie!
|
#28
Posted 24 June 2010 - 12:32
f300, on 24th June 2010, 09:46, said: ................... oricum e extraordinar de complicat de obtinut banii de la o asigurare de afara chiar daca toate actele sint perfecte, etc. .................................... Subscriu, de asta e bun CASCO, sa se certe ei cu ala si/sau asigurarile lui de Bulgaria si alte tari. Frate eu inteleg ca ai luat masina chilipir, dar documentati-va, ca daca se dovedeste ca nu ai RCA e de penal si nu e numai cu masini de BG sunt si cele de strainezia in general, fara carti de identitate su talonul in neregula, e bine sa iei o masina buna la pret mic, dar totusi nu te gandesti ca te costa mai mult actele dupa aia. Plus daca tu ai facut contract de vanzare-cumparare cu bucuresteanul, ce pretentii mai ai de la bulgar? Cred ca e lata rau prietene. |
|
#29
Posted 24 June 2010 - 12:57
dennis12225, on 24th June 2010, 13:32, said: Subscriu, de asta e bun CASCO, sa se certe ei cu ala si/sau asigurarile lui de Bulgaria si alte tari. . si de ce sa apelez eu la polita mea casco? din cauza unui idiot care n-are bani de bicicleta, dar isi ia un cazan din bulgaria, pe deasupra si fara rca valabil? |
#30
Posted 25 June 2010 - 09:41
#31
Posted 25 June 2010 - 11:46
GTFMIOFE, on 24th June 2010, 13:57, said: si de ce sa apelez eu la polita mea casco? din cauza unui idiot care n-are bani de bicicleta, dar isi ia un cazan din bulgaria, pe deasupra si fara rca valabil? Ca sa ti se faca masina, societatea de CASCO il da in judecata pe contravienent sa-si recupereze banii. Daca il dai tu in judecata poate sa dureze cativa ani procesul si ramai cu gaura la buget. |
#32
Posted 07 July 2011 - 16:23
In cazul de fata (doar daca nu ti-ai declinat cu vre-un act dreptul de proprietate asupra masinii), firma de asigurari v-a plati daunele masinii lovite de tine, indiferent pe numele cui este procura, care nici macar nu trebuie prezentata. Masina are RCA valabil indiferent de sofer. Doar in UK este alfel.
Ti-au cerut procura ca sa te prinda cu ceva... si astfel sa nu mai fie nevoiti sa plateasca dauna. Daca au contractul tau la dosar si masina a fost cumparata in ultimele 3 luni, iarasi este ok. Daca ai incheiat contractul cu bucuresteanul de mai mult de 3 luni, masina se considera neinmatriculata si pe langa faptul ca asigurarile nu platesc nimic, capeti si un dosar penal. Daca era invers era mai complicat. Adica daca ai fi fost lovit tu de catre alta masina. Pentru a primi despagubiri trebuia sa mergi cu titularul procurii sa ridici contravaloarea daunelor. Daca reparau ei masina, doar titularul procurii putea ridica masina dupa reparatii. Degeaba te gandesti ca daca iti facea bucuresteanul procura, pentru ca procura la procura nu este valabila. Doar bulgarul ti-ar fi putut face proicura, dar era oarecum imposibil, pentru ca din practica se stie ca bulgarul in afara de procura notariuala el si vinde masina. Pentru ca nu mai este proprietar nu mai are cum sa dea ulterior alta procura altcuiva. Daca cautai pe net despre riscurile inmatricularii in bulgaria ai fi putut evita situatia de fata! |
#33
Posted 11 July 2011 - 08:07
Sa se tarmine odata cu astia cu numere de bulgaria, cu cataractele lor de masini. Una n-am vazut si io sa fie o masina decenta, numa relicve furate de la Muzul tehnic. Basca o data n-am vazut pe vreunu sa mearga corect, numa giumbuslucuri si tupeisme fac, da-i in sange cu rapandulele lor de masini. Iar forumistu nostru, la cum scrie, ori ii lipsesc taste de la tastatura, ori e din aia care au picat Bacu'.)))))
|
|
#34
Posted 11 July 2011 - 09:27
mad_max_f_z_m, on 11th July 2011, 09:07, said: Sa se tarmine odata cu astia cu numere de bulgaria, cu cataractele lor de masini. Una n-am vazut si io sa fie o masina decenta, numa relicve furate de la Muzul tehnic. Basca o data n-am vazut pe vreunu sa mearga corect, numa giumbuslucuri si tupeisme fac, da-i in sange cu rapandulele lor de masini. Iar forumistu nostru, la cum scrie, ori ii lipsesc taste de la tastatura, ori e din aia care au picat Bacu'.))))) Ai vazut TU personal toate masinile inmatriculate pe BG, care circula pe strazile rromanistice, de le cataloghezi cu atata larghete? Quote numa relicve furate de la Muzul tehnic In privinta scrisului, intradevar, omul a scris cu picioarele, da' si tu ai mai papat o litera pe acolo, asa, sa fie. Evident, e devina viteza de tastare, dar totusi...... Edited by calinkgb, 11 July 2011 - 09:28. |
#35
Posted 06 August 2011 - 14:46
mad_max_f_z_m, on 11th July 2011, 09:07, said: Sa se tarmine odata cu astia cu numere de bulgaria, cu cataractele lor de masini. Una n-am vazut si io sa fie o masina decenta, numa relicve furate de la Muzul tehnic. Basca o data n-am vazut pe vreunu sa mearga corect, numa giumbuslucuri si tupeisme fac, da-i in sange cu rapandulele lor de masini. Iar forumistu nostru, la cum scrie, ori ii lipsesc taste de la tastatura, ori e din aia care au picat Bacu'.))))) mai, mai, cum mai fac unii pe-a desteptii oamenii cer sfaturi, iar ei te trimit la scoala, ca si cum forumurile astea-s facute pentru "destepti" sigur ca multe din masinile cu numere bulgaresti nu sunt limuzine si nu sunt intr-o stare impecabila, dar nici harburi nu sunt. Sunt aduse "de afara" cumparate dupa bugetul fiecaruia si in nici-un caz nu se compara cu dricurile noaste cu stema Dacia in frunte, care de alfel sunt mult mai multe (inca). referitor la topic, chiar sunt curios cum "a iesit" impricinatul |
#36
Posted 16 August 2011 - 00:20
O intrebare scurta pentru cei care sustin ca proprietarul respectiv a cam imbulanat-o: Daca numerele erau de Romania, dar altul era proprietarul masinii, mai risca dosar penal si puscarie, sau se aplica legea cu RCA valabil doar pentru proprietar doar in cazul masinilor inmatriculate pe BG?
Indirect afirmatiile de genul asta ar conduce la ideea ca orice masina poate fi condusa doar de proprietar, altfel actele (RCA) devine null. Asa o fi ?? Astia de la asigurari ar fi in stare sa iti respinga o dauna si pe motiv ca ai purtat sandale in loc de pantofi, daca vad ca pui bou`... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users