Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 

Orange retrage planul tarifar "Prepay Music"

- - - - -
  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#37
shadow1989

shadow1989

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 24.06.2009
Inseamna ca orange va avea cele mai mici bonusuri la reincarcari de peste 10euro dintre toti operatorii  :lol:

#38
Cosconor

Cosconor

    Netmonitoring fan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,022
  • Înscris: 08.06.2003
Ce schimbari urâte ! :deadtongue:
Oferta Orange prePay se duce încet încet pe râpa...

#39
dan_ionescu

dan_ionescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 04.04.2010

 lucienuk, on 30th May 2010, 14:26, said:

- LA REINCARCARIE DE PESTE 12 EURO SE PRIMESTE 1.8 euro bonus PETRU ORICE VALOARE
Inca o limitare, de data asta implicita:

Bonusul este valabil 30 de zile si poate fi folosit doar pentru apeluri in retea. Daca acest credit bonus nu este folosit in 30 de zile, acesta va expira si va fi sters din contul tau PrePay.
Sursa: orange.ro


Nu e clar din formulare daca si din bonus iti poti activa optiuni sau nu.

#40
Teophileos

Teophileos

    I am who I am, so don't even try to think about bothering me

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,180
  • Înscris: 02.01.2007

 dan_ionescu, on 30th May 2010, 16:28, said:

Inca o limitare, de data asta implicita:

Bonusul este valabil 30 de zile si poate fi folosit doar pentru apeluri in retea. Daca acest credit bonus nu este folosit in 30 de zile, acesta va expira si va fi sters din contul tau PrePay.
Sursa: orange.ro


Nu e clar din formulare daca si din bonus iti poti activa optiuni sau nu.

Este cat se poate de clar , bonusul nu se poate utiliza pentru activarea de optiuni ,

creditul bonus se poate utiliza doar pentru apeluri in reteaua de telefonie mobila "Orange-Ro"  

doar la pretul adecvat planului tarifar deja ales !

#41
Burke

Burke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 27.05.2010
Treaba cu bonusul pt reincarcare care poate fi folosit doar pt apeluri in retea e de acum sau din 3 iunie ca nu pricep?


LE Se transforma intr-un bonus inutil acesta. Mai bine alocau direct ca la cosmote un nr de minute in retea si gata.

Edited by Burke, 30 May 2010 - 17:43.


#42
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Burke, on 30th May 2010, 17:39, said:

Treaba cu bonusul pt reincarcare care poate fi folosit doar pt apeluri in retea e de acum sau din 3 iunie ca nu pricep?


LE Se transforma intr-un bonus inutil acesta. Mai bine alocau direct ca la cosmote un nr de minute in retea si gata.

Trebuie diversitate in oferta, chiar daca limitata este.
Rezultatele nu conteaza, oricum din bonusuri prea putini se infrupta, ei ofera si tu nu poti consuma sau daca poti poti doar foarte putin.
Generozitate maxima pe fond de ARPU in scadere.

#43
vasilis

vasilis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 24.07.2005

 lucienuk, on 30th May 2010, 14:26, said:

Din 3 iunie Orange continua sa taie orice beneficiu care ar fi pro client...

- NU se mai ofera bonusul de reincarcare la 30 de zile
-

Eu nu am mai primit bonusul acesta de cel putin 2 luni.

#44
lucienuk

lucienuk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.04.2007

 vasilis, on 31st May 2010, 09:46, said:

Eu nu am mai primit bonusul acesta de cel putin 2 luni.
Suna la 444 si spune-le sa iti faca o sesizare pentru ca trebuie sa il primesti. Pentru reincarcarie inainte de 3 iunie trebuie sa ofere bonusul.

Edited by lucienuk, 31 May 2010 - 14:22.


#45
cherquem

cherquem

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 17.11.2006
pe site nimic. am intrat pe softpedia, voi cred ca stiti mai bine ca ei:))

#46
lucienuk

lucienuk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.04.2007

 cherquem, on 31st May 2010, 15:51, said:

pe site nimic. am intrat pe softpedia, voi cred ca stiti mai bine ca ei:))
La orange prepay--> bonusuri. Acolo sunt toate informatiile.
Cel putin mie mi se intampla foarte des sa stiu informatii pe care angajatii orange nu le stiu.
Pe cei de la orange nu ii intereseaza ca o persoana stie toate serviciile si toate chichitele lor. Ei sunt de parere ca prin o luna de training te pot invata tot.
Asa fac ei angajari.

Edited by lucienuk, 31 May 2010 - 16:08.


#47
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008

 lucienuk, on 31st May 2010, 15:21, said:

Suna la 444 si spune-le sa iti faca o sesizare pentru ca trebuie sa il primesti. Pentru reincarcarie inainte de 3 iunie trebuie sa ofere bonusul.

Eu am facut 3 sau 4 sesizari la SC (am fost tarifat pentru ultimul apel) si 2 sesizari la Orange Shop pentru neacordarea bonus-ului la reincarcari de cate 7 euro in interval mai mic de 30 zile pe plan tarifar Standard (prima reincarcare fiind de la jumatatea lunii aprilie). Am efectuat reincarcarile atat de pe abonament, cat si din WebCare cu cardul. Mi s-a comunicat de fiecare data ca voi primi cu siguranta bonus-urile in cel mult 30 zile de la sesizare. Pana acum, deja au trecut mai mult de 30 zile de la prima sesizare si inca nu am primit nimic. Ultima data cand am discutat au sustinut ca vor rezolva sesizarile in acelasi timp pentru mai multi utilizatori care sunt in aceeasi situatie si ca acest lucru poate dura mai mult de 30 zile... Din cate am inteles, bonus-ul nu se va acorda decat pentru clientii care au sesizat in termen util neacordarea corespunzatoare a acestuia!

Eu chiar am insistat sa imi rezolve urgent reclamatiile, intrucat aveam in plan sa deschid un abonament Fluture prin trecere de la PrePay la abonament, utilizand cei 40 EUR credit (cu tot cu bonus) care reprezinta limita maxima de credit care se poate transfera pentru scaderea facturilor. Acest nou abonament deschis pana la data de facturare, impreuna cu reincarcarile PrePay de pe abonament Delfin,  mi-ar fi permis sa imi ridic valoarea medie a facturilor fara TVA pe ultimele 6 luni peste valoarea minima necesara pentru a deveni client Gold.

Cand am sunat prima oara, consultantul care mi-a preluat apelul facut la Serviciul Clienti pentru PrePay (444) mi-a spus ca trebuie sa sun la SC pt. abonamente (411) intrucat am efectuat reincarcarea de pe abonament si ca, din cate stie, bonusul nu se acorda pentru 'transfer de credit' de pe abonament. Am incercat sa ii demonstrez ca anterior mi s-a acordat bonusul in aceleasi conditii (prin 'reincarcare cu credit' de pe abonament) si, ce credeti ca mi-a raspuns? Ca bonusul mi s-a acordat in mod eronat si ca va face sesizare sa mi se retraga... Evident ca discutia a degenerat, eu acuzandu-l ca este incapabil si prost informat si ca voi depune o reclamatie impotriva lui, iar acesta contraargumentand ca este unul dintre cei mai vechi si mai bine informati consultanti... Am efectuat o noua reincarcare, de data aceasta, online, cu cardul. Bineinteles ca nu am primit bonusul. Ulterior, cand am apelat SC am aflat ca primul consultant nu mi-a preluat sesizarea, considerand-o neintemeiata. A trebuit sa astept ca noul consultant care mi-a raspuns sa verifice de ce primul a notat ca solicitarea mea era neintemeiata si, in final, a picat de acord cu mine, inaintand o sesizare interna pentru neacordarea bonusurilor la ambele reincarcari. Restul istoriei se poate deduce...

Ma intreb daca nu cumva ni se vor acorda bonusurile cu valabilitate 1 zi, cum am mai patit cand nu am primit minutele nationale din oferta saptamanala de reincarcare si, pe care, mi le-au acordat dupa o saptamana cu valabilitate doar pana la sfarsitul zilei (asta dupa discutii prelungite cu unul din consultanti care sustinea ca este o problema tehnica si ca imi ofera posibilitatea restituirii creditului de 5 centi pentru mesajul cu textul "BONUS" expediat la 321, intrucat minutele nu se mai pot aloca)... sau si mai rau, sa ni se acorde bonusul sub forma de credit in retea...

In lipsa planului tarifar Music si a bonusurilor de la reincarcare pentru My Time, My Group si pl. tarif. vechi, singura alternativa ramane abonamentul Fluture pentru care se acorda lunar 5 MB pt. internet si se poate suna cu 10 centi/min in retelele nationale, compensandu-se astfel, lipsa sms-urilor nationale de pe My Music. In locul bonus-urilor la reincarcare, primiti 7 EUR credit cand deschideti abonamentul si, ulterior cate 7 EUR la fiecare data de facturare, inclusiv in ultima zi de abonament pe la 2 dimineata si inca 1.5 EUR pe la 8 dimineata cand numarul trece pe PrePay. Creditul primit are valabilitate nelimitata si acopera pierderile de 0.56 centi/luna fara TVA. Tot ce trebuie sa faceti este sa transferati cat mai repede, atat cat puteti ce va mai ramane din credit, tinand cont de faptul ca in primele 2 luni de abonament trebuie sa va ramana cel putin 7 EUR in cont si ca daca intre 2 cicluri de transfer luna are 30 zile, mai puteti transfera abia in a 31-a zi... In plus, beneficiati de telefoane subventionate din oferta Orange, eventual necodate la unii parteneri. Dupa ce adunati suficient credit pe o alta cartela, inchideti primul abonament si deschideti un nou Fluture atata vreme cat Fluturele va mai fi in oferta...

Sau puteti sa faceti reincarcari de 16 EUR la Vodafone pentru care primiti 3 EUR credit bonus cu valabilitate nelimitata si sa cumulati 60 min apeluri din alte retele pt. inca 1 EUR bonus cu valabilitate nelimitata (nici acest bonus nu se mai acorda la Orange). Astfel puteti cumpara valabilitate cu bonusul de 4 EUR sau va ramane credit suficient ca sa il 'plimbati' lunar de pe un numar pe altul si sa va cresteti valabilitatea (asta de cand valabilitatea nu se mai cumuleaza prin reincarcari succesive)... Pentru cine este interesat, se mai poate activa inca extraoptiunea cu 800 min in retea si 80 min nationale, care ramane cea mai buna de pe piata si este valabila 12 luni de la activare.

Sau renuntati atat la Orange cat si la Vodafone, cumparati o cartela Bonus 48 de la Cosmote impreuna cu o cartela de 10 EUR care va da valabilitate 1 an si activati extraoptiunea Freestyle cu 0.5 EUR lunar daca revine in oferta, iar daca nu revine, decat sa activati MyStyle cu 1 EUR, mai bine ramaneti pe Zapp NoPay si utilizati creditul acumulat din apelurile primite (si acum am nostalgia celor 2 centi credit bonus la 15 secunde de apeluri primite din alte retele) - asta pana cand le vine mintea la loc celor de la Orange :peacefingers:

Iar pentru Internet achizitionati un pachet cu modem MF626 si cartele 3G de la magazinul online Zapp, eventual transferati credit de pe NoPay si daca Orange va reveni cu oferte mai bune, decodati modemul (este usor de decodat cu software de pe Internet) si folositi-l cu un sim orange (sau vodafone).

P.S.: Aveam intentia sa nu mai postez niciodata pe softedia dupa ce, cu mai mult de 1 an in urma, mi-a fost restrictionat accesul pe vechiul cont de catre un moderator imbecil care intre 2 labe a citit stramb si a considerat ca fac reclama... Fiind insa vorba de un cu totul alt topic unde moderarea pare a fi facuta cu o implicare mai serioasa, risc mai putin sa mi se stearga mesajul. Sper sa cititi cu atentie chiar daca am scris cam mult si, mai ales, sa va fie de folos!

Edited by bogdandebuzau, 31 May 2010 - 17:04.


#48
cherquem

cherquem

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 17.11.2006

 lucienuk, on 31st May 2010, 17:03, said:

La orange prepay--> bonusuri. Acolo sunt toate informatiile.
Cel putin mie mi se intampla foarte des sa stiu informatii pe care angajatii orange nu le stiu.
Pe cei de la orange nu ii intereseaza ca o persoana stie toate serviciile si toate chichitele lor. Ei sunt de parere ca prin o luna de training te pot invata tot.
Asa fac ei angajari.
m-am uitat, nimic despre noul plan tarifar si azi suntem pe 1 iunie!

#49
cocor

cocor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 348
  • Înscris: 13.04.2008
Incepand cu aceasta saptamana, nu se mai ofera nici bonus la reincarcarea de min. 5 sau 7€ in minute nationale/retea valabile 7 zile! ŽŽ...bonusul de 100 de minute și 5 euro credit, în rețea se alocă doar pentru prima reîncărcare de 5 euro, efectuată între 24- 30 mai 2010
pentru a primi bonusul de 50 de minute naționale și 10 euro credit în rețea trebuie să reîncarci cu  7 euro între 24- 30 mai 2010.ŽŽ
http://www.orange.ro...amanala-ro.html

Edited by cocor, 01 June 2010 - 07:52.


#50
Burke

Burke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 27.05.2010
Eram pe music dar nu ma lasa sa accesez ramura cu planul tarifar la *100# ca sa vad ce am acum. De fapt nu prea imi merge mare lucru la *100#. Chiar... au disparut optiunile din programul young?


LE Looooooooool am sunat la 444 sa vad ce plan tarifar am acum si mi-a zis ala sa revin cu apel dupa 11 pentru ca au o disfunctionalitate in sistem si nu pot accesa nimic. Orange....

Edited by Burke, 01 June 2010 - 09:00.


#51
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008

 cocor, on 1st June 2010, 08:51, said:

Incepand cu aceasta saptamana, nu se mai ofera nici bonus la reincarcarea de min. 5 sau 7? in minute nationale/retea valabile 7 zile! ŽŽ...bonusul de 100 de minute și 5 euro credit, în rețea se alocă doar pentru prima reîncărcare de 5 euro, efectuată între 24- 30 mai 2010
pentru a primi bonusul de 50 de minute naționale și 10 euro credit în rețea trebuie să reîncarci cu  7 euro între 24- 30 mai 2010.ŽŽ
http://www.orange.ro...amanala-ro.html

Eu am incarcat saptamana trecuta. Oferta saptamanala de reincarcare suna asa:

- minutele bonus sunt valabile 7 zile din momentul alocării și se consumă ultimele, după mesajele și minute incluse în opțiuni și doar în perioada activă a contului
- creditul primit bonus este valabil 7 zile și poate fi utilizat doar pentru apeluri și SMS în rețea, în perioada activă a contului
[fara precizarea ca acesta se conuma dupa ce epuizezi creditul standard]

Asa ca in urma unui apel de cateva minute in Orange am constatat ca am ramas cu aceiasi 1000 eurocenti bonus in retea valabili 1 saptamana, dar fara bonusul de 80 centi de la reincarcare si fara o parte din credit. Imi este sila sa ma mai cert cu ei la Orange Shop, iar la SC deja nu mai pot suna fara a fi taxat.

Ca de obicei informatiile sunt trunchiate, lipsesc sau sunt inaccesibile...
La SelfCare > Contul meu > Plan tarifar primiti un mesaj de eroare.

Tot ce mai sper este ca bonusul de la reincarcare sa nu fie doar sub forma de credit in retea, asa cum scrie la sectiunea "Bonusuri", adica sper sa fie o eroare tipica orange (de gen copy and paste) sau creditul bonus pentru utilizare in retea sa fie oferit suplimentar, pe langa cel standard de la reincarcare, in compensatie pentru faptul ca au eliminat celelate bonusuri.

Eu cel putin am de ales... Am avut norocul sa prind un abonament Zapp E@sy eGeneration si mi-am bagat suficient credit din apeluri primite ca sa intind de el cativa ani. De asemenea, am o cartela Cosmote cu Freestyle care primeste cate 1 EUR bonus in fiecare luna timp de 4 ani si mai am ceva credit pe cartela Vodafone... Probabil ca in curand voi renunta atat la cartelele Orange PrePay cat si la abonament.
A fost bine cu ei dar, acum se pare ca ofertele bune le-au mutat in republica moldova... Au mai pierdut o data clientii cu abonamente care s-au portat in Cosmote. Acum ii vor pierde si pe cei care sunt utilizatori de PrePay... Chiar imi pare rau... Daca pana acum i-am considerat de top (cu toate neajunsurile lor), de acum inainte ii voi lasa la coada in top-ul preferintelor personale. In realitate, toti sunt o apa si-un pamant dar, mai mare bataie de joc ca la Orange nu am mai intalnit.

Edited by bogdandebuzau, 01 June 2010 - 09:30.


#52
shadow1989

shadow1989

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 654
  • Înscris: 24.06.2009
Cand intru la ramura cu plan tarifar imi arata in continuare planul music :)

#53
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008

 shadow1989, on 1st June 2010, 10:17, said:

Cand intru la ramura cu plan tarifar imi arata in continuare planul music :)

asa este; acum functioneaza
Tarif curent: My Music

Dar, sa nu ne bucuram prea devreme!

Pe www.orange.ro nu a aparut nicio modificare...
Eu acum trebuie sa plec... Dupa ce ma intorc, primul lucru pe care o sa il fac in timp ce imi beau cafeaua va fi sa verific daca exista noutati atat aici pe forum, cat si in alte locuri.
Din cate am constatat, clientii nu isi arata nemultumirile legate de noile politici orange. Orange sustine ca ofertele sunt adaptate cerintelor de pe piata, nevoilor clientilor etc. Daca faceti cateva statistici pe Google, veti concluziona ca toata lumea este multumita sau cel putin indiferenta. Inclusiv, aici pe forum, animatia este slaba... Asa ca nu va asteptati sa se schimbe ceva in bine, atata vreme cat voi nu va aratati nemultumirea si nici nu comunicati reprezentantilor Orange dorintele voastre. Cu o singura floare nu se face primvara...

#54
Cosconor

Cosconor

    Netmonitoring fan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,022
  • Înscris: 08.06.2003
Site-ul www.orangemusic.ro s-a dus...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate