Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Acoperire 3G nationala la Vodafone
Last Updated: May 26 2019 18:49, Started by
Pulp
, Apr 20 2010 08:38
·
0
#3799
Posted 14 June 2018 - 10:52
Dar dacă mă interesează acoperirea pe o zona (nu punctuala) cum fac? Încep și dau click la nimereala?
E clar de ce nu se arata diferit acoperirea in funcție de tehnologii. La Vodafone zona acoperita cu 4G este atât de mică încât le e rușine să o arate. Nici cu 3G nu mă laud, au început aia de la Gigi să aibă mai mult 3G decât Vodafone. |
#3800
Posted 14 June 2018 - 16:27
La naiba cu 4G, eu la birou zona centrala am semnal 1 liniuta la geam, si no signal in lift/baie.
Edited by don_dannielo, 14 June 2018 - 16:28. |
#3801
Posted 14 June 2018 - 21:51
#3802
Posted 17 June 2018 - 17:41
Am revenit din Maramures. In Viseu zero retea Vodafone , am avut noroc ca am si cartela digi . Nu m-am asteptat sa fie asa slaba reteaua Vodafone in Maramures !
|
#3804
Posted 17 June 2018 - 18:48
Vad ca e totusi semnal in zona, pe toate Viseu-rile, doar daca te-ai dus spre Nord prin munti sa nu ai semnal, la fel e la si la Digi.
Attached FilesEdited by emanu900, 17 June 2018 - 18:51. |
#3805
Posted 17 June 2018 - 18:51
Harta aia e generata de un software care calculeaza acoperirea in conditii ideale. Evident ca in teren numai conditii ideale nu sunt.
|
#3806
Posted 17 June 2018 - 19:47
#3807
Posted 17 June 2018 - 20:40
Am rude acolo, e zona Orange, cum se stie deja, insa a fost cineva tot din familie acolo cu un Vodafone acum cativa ani si era semnal. Sigur, slab, dar era. Iti dai seama ca nu e slab peste tot, depinde de zona. Dar orasul clar e majoritar Orange, la fel ca si zona respectiva de zeci de ani
Mai e si ceva Telekom... |
#3808
Posted 17 June 2018 - 21:14
|
#3809
Posted 17 June 2018 - 21:18
Da, la aia ma refeream. Mereu o fost Orange la putere acolo.
|
#3810
Posted 17 June 2018 - 21:19
Daca au acoperit primii. Connex/Vodafone s-au concentrat pe Sud, orase, Bucale, ceva litoral, alea-alea.
|
#3811
Posted 18 June 2018 - 07:19
Am uitat sa precizez ca pe drum mi-a intrat Vodafone Ucraina. Am incercat sa gasesc manual Vodafone Romania si avea semnal f slab .Nu e permis sa se intample asta si sa nu investeasca in zona Maramuresului !
|
#3812
Posted 18 June 2018 - 20:52
@anonima1, ce telefon folosesti? este setat la selectare retea in modul auto?
|
#3813
Posted 19 June 2018 - 07:11
|
#3815
Posted 24 June 2018 - 00:22
@Vodafone
Trimite te rog o sesizare la Tehnic poate mai regleaza nitel site-ul ce emite pe 3G in de banda 900 Mhz zona TransRarau (pe partea sudica a soselei) intrucat semnal cantitativ este, dar nu si calitativ. Multam Attached Files |
#3816
Posted 12 July 2018 - 19:02
Locuiesc in noul cartier Coresi Avantgarden din Brasov pe str. Zaharia Stancu.
De cand am preluat apartamentul am constatat ca semnalul in Vodafone este o problema. In locuinta pot vorbi, fara ca cel cu care vorbesc sa ma auda cu distorsiuni, daca stau langa fereastra sau in balcon. Datele functioneaza prost sau deloc. Nu se incarca paginile. Semnalul este fluctuant. De la 2 maxim 3 liniute in 4G trece la 3G, apoi la 2G tot cu cateva liniute. Pentru a putea vorbi cu copilul si sotia le-am trecut telefoanele smart in 2G. Am sunat de 3 ori la *222 si am sesizat problema. Am scris si un e-mail pe site-ul Vodafone. Nu am primit niciun raspuns, nu m-a sunat nimeni. Am rugat sa se deplaseze cineva in zona si ii pun apartamentul la dispozitie sa masoare puterea semnalului. Nimeni. Cand am vorbit la *222 imi cereau exemple de apeluri intrerupte sau care nu s-au putut efectua, altfel solicitarea nu este luata in considerare. La cat vorbesc zilnic nu am stat niciodata sa imi notez date, ore, cand s-a intrerupt apelul. Astazi de exemplu am fost sunat de sotie din apartament la 14,50 si s-a intrerupt apelul. Apoi m-a sunat din nou si nu auzeam nimic si iarasi s-a intrerupt apelul. Cui trebuie sa ii scriu si pe cine sa sun de la Vodafone pentru a se rezolva problema din cartier? Si alti vecini cu care am vorbit au probleme cu semnalul la telefon. Eu am un telefon smart bun care se descurca bine in zonele cu semnal slabut. Aici insa are probleme. Am si un SIM Orange. Semnalul este stabil in 4G si datele functioneaza corect Poate userul @vodafone ma poate ajuta si trimite sesizarea la departamentul care poate solutiona sesizarea. Edited by dyo67, 12 July 2018 - 19:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users