Jurnal de bord - HPI Savage X4.6
Last Updated: May 31 2010 22:50, Started by
daemonus
, Apr 19 2010 11:50
·
0
#1
Posted 19 April 2010 - 11:50
Salutare !
Sunt rookie in acest domeniu, si pentru inceput am zis sa incerc HPI SAVAGE X4.6 cu rotostart. Combustibil: nitrometan. Scara: 1:8 Tractiune: integrala permanenta 4WD Motor: HPI F4.6 Putere: 2,9 CP la 32.000 rpm Cutie cu 2 viteze Sistem de franare cu dublu disc Carcasa diferential din aluminiu Multe piese optionale de tuning disponibile pentru acest automodel Lungime: 534mmm Latime: 427mm Inaltime: 254mm Culoare: albastru 1x modul marsarier 1x stick pack 2200 pt roto 1x overnight charger 1x sticluta combustibil 1x incalzitor bujii 1x 2.5l metanol 25% hpi power fuel 1x receiver pack 2x set acumulatori pt telecomanda 1x charger acumulatori Maine voi intra in posesia lui. Mi-ar prinde bine sfaturi de la posesori, daca e careva din Craiova, poate ne si intalnim cu jucariile la plimbare. Edited by daemonus, 19 April 2010 - 11:51. |
#2
Posted 19 April 2010 - 17:29
Quote pentru inceput am zis sa incerc HPI SAVAGE X4.6 cu rotostart. E o alegere buna pt ca Savy-ul e rezistent si robust construit fata de alte modele Problema e cand il desfaci, pt mentenanta sau schimbare piese. E jale la capitolul asta .Ca sa poti sa-i pui modul marsarier tre' sa desfaci jumate de masina Sau ai luat varianta cu marsarier montat de fabrica? Ai grija sa citesti manualul si sa te uiti la DVD-ul de prezentare inainte de a porni motorul.Si fa-i rodajul ca la carte ca sa nu-ti para rau mai tarziu Sunt curios unde ai gasit HPI FUEL .poate pui un link |
#3
Posted 19 April 2010 - 18:28
LaurX, on 19th April 2010, 18:29, said: E o alegere buna pt ca Savy-ul e rezistent si robust construit fata de alte modele Problema e cand il desfaci, pt mentenanta sau schimbare piese. E jale la capitolul asta .Ca sa poti sa-i pui modul marsarier tre' sa desfaci jumate de masina Sau ai luat varianta cu marsarier montat de fabrica? Ai grija sa citesti manualul si sa te uiti la DVD-ul de prezentare inainte de a porni motorul.Si fa-i rodajul ca la carte ca sa nu-ti para rau mai tarziu Sunt curios unde ai gasit HPI FUEL .poate pui un link Salut ! Abia astept sa-mi vina maine "jucaria" . Modulul de marsarier il monteaza baietii de unde l-am cumparat, asa ca in prima faza nu-mi bat eu capul. O sa lecturez manualul si o sa ma uit la DVD. Evident, nici rodajul nu-l omit www.hpi-racing.ro, baiatul de acolo mi-a zis cam tot ce-mi trebuie pentru inceput. |
#4
Posted 19 April 2010 - 20:23
Felicitari de achizitie.
Sunt un fan Savage, dar din motive economice si practice, ma multumesc cu privitul, am multe cheltuieli pe cap, sa mai tin si un Savage. Nu e cam tare acel combustibil ?, eu, pe un Ansmann Virus, folosesc LRP cu o concentratie de 16%, macar in rodaj sa-l iei mai moale, ajuta in timp. Sfatul meu, citeste bine manualul si foloseste acel adeziv pentru suruburi, ajuta, eu am bypass-at cateva suruburi si in timp s-au slabit si a cauzat o mica "catastrofa", masina a scapat intreaga, dar necesita reparatii. |
#5
Posted 19 April 2010 - 22:04
Multumesc !
Am mers pe combustibilul recomandat de vanzator. Pana cand ma invat cu jucaria, nu ma apuc sa umblu eu in ea, sa fac eu cine stie ce ghidusii. O las asa, cateodata ma gandesc ca e destul de puternica pentru o jucarioara. Sper ca maine sa apuc sa-i fac rodajul, e posibl sa am ceva treburi care impiedica acest lucru, dar om trai si om vedea. Eu trag speranta ca ne vom strange mai multi cu asemenea jucarii, ceva intalniri in week-enduri, poate un club, poate ceva competitii....dar ultima parte mai pe viitor. Si astept pe cati mai multi. Din cate am citit si am stat de vorba cu unii care mai au asemenea jucarii, am inteles ca HPI sunt un nume in asa ceva. Adevarat ? Sau e doar o firma care a investit mult in marketing ? |
#6
Posted 19 April 2010 - 22:47
HPI sunt buni, dar si pretul e pe masura, au multe modele, dar Savage, este cartea lor de vizita, mai ales la noi.
Motorul este puternic, sunt scutere chinezesti care dezvolta mai putin. Rodajul trebuie respectat cu sfintenie, la mine s-a recomandat 5 rezervoare, cu turatii moderate si cu pauze de racire. Plus primul rezrvor sa fie in gol, cu modelul lasat in idle. |
#7
Posted 19 April 2010 - 22:56
Quote Eu trag speranta ca ne vom strange mai multi cu asemenea jucarii, ceva intalniri in week-enduri, poate un club, poate ceva competitii....dar ultima parte mai pe viitor. Si astept pe cati mai multi. Exista si club si competitiii . Cauta rhc.ro pt mai multe info Quote Nu e cam tare acel combustibil ? Edited by LaurX, 19 April 2010 - 23:01. |
#8
Posted 19 April 2010 - 23:03
Incearca sa contactezi niste modelisti din zona ta sa te ajute la reglaj ca sa nu risti sa strici motorul.
have fun |
#9
Posted 19 April 2010 - 23:22
Sa vedem pe cine o sa gasesc. Deocamdata, o sa fac decat rodajul (primul rezervor consumat cu motorul la relanti, pe banc). Sper ca macar atat sa reusesc sa fac maine. Daca nu..mai sunt zile . Nu ma prea impac cu combustibilul, destul de scumpicel - 50 lei/litru. E ceva....
|
#10
Posted 20 April 2010 - 21:49
Gata ! Am jucaria ! Si cam atat cu entuziasmul.
Gura aurita ai avut cel care ai pomenit de reverse-module....ca domnul comerciant s-a facut ca ploua cand a fost vorba de montat, si in ciuda faptului ca i-am zis ca-s incepator, si ne-am inteles cu privire la montare (s-o faca ei), mi-a trimis frumos modulul impachetat. Am gasit un posesor de Savage, printr-un noroc chior, care s-a chinuit vreo 3 ore sa-l monteze, si cand sa pornim atelaju....pauza...acumulatorii de la rotostarter nu erau suficient de incarcati. Asa ca am luat o pauza...si am pus bateriile la incarcat. Este destul de complicata treaba si ma gandesc ca poate mai bine ar fi fost sa incep cu ceva electric. Mai putina bataie de cap. Om trai si om vedea. Va tin la curent. |
|
#11
Posted 20 April 2010 - 22:07
daemonus, on 20th April 2010, 22:49, said: Gata ! Am jucaria ! Si cam atat cu entuziasmul. Gura aurita ai avut cel care ai pomenit de reverse-module....ca domnul comerciant s-a facut ca ploua cand a fost vorba de montat, si in ciuda faptului ca i-am zis ca-s incepator, si ne-am inteles cu privire la montare (s-o faca ei), mi-a trimis frumos modulul impachetat. Am gasit un posesor de Savage, printr-un noroc chior, care s-a chinuit vreo 3 ore sa-l monteze, si cand sa pornim atelaju....pauza...acumulatorii de la rotostarter nu erau suficient de incarcati. Asa ca am luat o pauza...si am pus bateriile la incarcat. Este destul de complicata treaba si ma gandesc ca poate mai bine ar fi fost sa incep cu ceva electric. Mai putina bataie de cap. Om trai si om vedea. Va tin la curent. Sper sa il pornesti cat mai repede si sa te bucuri de el fara incidente neplacute. |
#12
Posted 20 April 2010 - 22:12
choppermaster, on 20th April 2010, 23:07, said: Ma enerveaza cand aud pe careva ca zice "da sa incepi cu ceva ieftin" cel mai bine e sa ei de la bun inceput un lucru bun si sa inveti sa il folosesti.Nu are rost sa dai banii pe modele de care sigur vei fi dezamagit de slabele performante. Sper sa il pornesti cat mai repede si sa te bucuri de el fara incidente neplacute. |
#13
Posted 20 April 2010 - 22:25
daemonus, on 20th April 2010, 23:12, said: Corect si ce spui tu. Numai ca eu nu de bani ma plang, ci de faptul ca e destul de complicat (pentru "2 maini stangi" ca mine). In plus, aflu cu tristete ca nu suntem foarte multi in Craiova (sub 7 oameni), ceea ce mi se pare ..... Se poate face si la voi |
#14
Posted 21 April 2010 - 07:07
Eu din ce am inteles, la cei 30 de ani ai mei, sunt cel mai batran Din filmuletul postat de tine observ ca sunt oameni in toata firea (lucru care pe mine personal ma bucura). Mai un mic...mai un gratar...mai o berica...merge treaba .
Astazi sper sa apuc "sa-i dau o cheie", am lasat peste noapte la incarcat cele necesare. Va tin la curent. |
#15
Posted 21 April 2010 - 21:02
Pornit jucaria. Face zgomot. Cred ca o sa=i pun in teava minunea aia de piesa pentru reducerea zgomotului.
Trebuie reglat motorul. Nu am mai avut timp de reglat, si in plus, mi s-a descarcat si incalzitorul de bujii. Vad eu cum ii dau de cap. |
|
#16
Posted 21 April 2010 - 21:40
daemonus, on 21st April 2010, 21:02, said: Pornit jucaria. Face zgomot. Cred ca o sa=i pun in teava minunea aia de piesa pentru reducerea zgomotului. Trebuie reglat motorul. Nu am mai avut timp de reglat, si in plus, mi s-a descarcat si incalzitorul de bujii. Vad eu cum ii dau de cap. |
#17
Posted 21 April 2010 - 22:32
daemonus, on 21st April 2010, 22:02, said: Pornit jucaria. Face zgomot. Cred ca o sa=i pun in teava minunea aia de piesa pentru reducerea zgomotului. Am montat si eu conul acela de ceva timp . La ralanti nu este nicio diferenta .sunetul e putin schimbat dar se aude la fel de tare La turatii mari e o diferenta dar nu majora,deci nu te astepta la minuni .In plus mi se pare ca ia din puterea motorului In concluzie o sa-l dau jos curand Pune si tu niste poze .Ce jurnal de bord e asta ,fara poze? |
#18
Posted 22 April 2010 - 08:41
Telefonul nu face foto reusite, iar "jucaria" profi sunt maricele (D700+24-70, SONY FX1000) ca sa fac ceva foto+video decente. O sa urmeze si alea...dar mai tarziu nitel.
Sa-mi pui si mie linkul acela cu filmuletul, din DVD cu care a venit nu prea m-am edificat. Am vazut ca la accelerare (vreau sa plec de pe loc) moare de multe ori. Am incercat sa umblu la Low Speed Needle, dar fara succes. Poate astazi sa am timp mai mult. Referitor la zgomot: e cam trista treaba. Zgomotul e destul de mare si la relanti, poate nu sunt eu obisnuit. Drujba de la socrii mei face mai putin zgomot, asta este cert. Cat am apucat sa fac 20-30m cu el, e o chestie misto. Banuiesc ca si mai misto ar fi sa te apuci sa-l desfaci, sa-l cureti, sa-l intretii etc. Daca ai cunostintele necesare. Ceea ce nu am eu. Dar am vointa Mi s-a spus ca pe suruburi (nu situ care insa) ar trebui pus un adeziv pentru ca se slabesc din cauza vibratiilor. Ce fel de adeziv si pe ce suruburi se pune ? Acelasi individ mi-a zis ca dupa fiecare rulare a motorului, dau bujia jos si pun 2-3 picaturi de WD40, dupa care dau filtrul de aer jos, si direct in carburator (?) bag aceeasi cantitate de WD40, dupa care cu rotostarterul invart 2-3 secunde. Acest lucru se face pentru mentinerea motorului. Nu stiu week-endul asta (ca e ziua nevestei), poate week-endul viitor o sa incerc o sedinta foto si una video, asa, de proba. Nu mi s-a parut dificil sa controlez jucaria, nu ma prea impac cu mersul inapoi, nu am prins care e smecheria (inca). Deocamdata este totul ok. Sper ca azi sa fac reglajul cum trebuie si dupa aia ... sa te tii |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users