Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BitDefender Security for Mail Servers 3.0-2
Last Updated: Mar 26 2010 10:58, Started by
Alice
, Mar 25 2010 19:35
·
0
#1
Posted 25 March 2010 - 19:35
Un server a ajuns, cumva, pe niste blacklist-uri. Pe acel server ruleaza postfix + BD, cu modulul de antispam activ.
Ieri m-a sunat cineva ca nu mai poate trimite / primi mail-uri, nici intre adresele care sunt pe acelasi server. E prima experienta cu postfix si BD; dupa ce am sapat prin log-uri am vazut ca marcheaza absolut orice mail ca SPAM !!! La "Antispam" am o bifa "generala" Antispam filtering enabled, si bife pt. diverse tipuri de filtre (blacklist-uri, url, etc). Daca las bifa generala bifata, chiar daca debifez toate filtrele, tot marcheaza orice mail ca spam. De unde sa o apuc? A ramas ca pers. respectiva sa dea telefon la BD, dar nu stiu ce a facut, cert este ca e tot dezactivat. |
#2
Posted 26 March 2010 - 06:19
Pe ce blacklist-uri a ajuns ? Scrie si motivul ?
Te-ai uitat pe log-uri sa nu se trimita spam de pe server ?(evident ca nu de tine). |
#3
Posted 26 March 2010 - 10:03
Eu l-am prins pe UCEPROTECTL1, UCEPROTECTL2, UCEPROTECTL3 si Tiopan.
Pe UCEPROTECT scrie asa: Last Impact: 23.03.2010 10:20 CET+/-10min| Earliest Expiretime: 30.03.2010 12:20 CEST IP zz.zz.zz.zz tried to deliver mail to spamtraps. In log-uri nu este nimic, dar serverul respectiv face si NAT. Calculatoarele din spatele serverului nu au fost curatate, deci ori a fost ceva 'temporar' (un laptop, un virus neprins la timp din cauza problemelor BD, etc), ori a fost o listare 'manuala' (de acolo se trimite si un newsletter - absolut legit) Bun, trecand peste asta, sa spunem ca era listat in toate blacklist-urile din lume. Atata timp cat eu nu selectez nici o regula de filtrare sa fie aplicata, mi se pare cel putin imbecil ca BD-ul sa-mi filtreze toate mail-urile primite. Nici macar nu m-am prins cum as putea vedea de ce au fost filtrate. Vad doar in loguri ca mail-ul a primit 1000 de "puncte" si atat. |
#4
Posted 26 March 2010 - 10:58
Alice, în cazul de față cred că vei avea mai mult succes dacă vei contacta direct suportul tehnic BitDefender. Ori pe forum, ori pe mail. Pe aici nu are nimeni cu ce să te ajute, pentru că nu cred că este cineva care să folosească produse de server.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users