Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Prin capitale europene 2010
Last Updated: Jun 27 2010 13:00, Started by
Crispy23
, Mar 24 2010 19:33
·
0
#1
Posted 24 March 2010 - 19:33
Buna seara ,
de cateva luni ma tot uit pe net si vad o gramada de lucruri contradictorii ... dar sa le luam pe rand : O sa plecam in august 5 persoane cu o masina pana la Paris . Am facut rezervari pe booking.com si traseul ar fi : Ziua 1: Sinaia - Arad Ziua 2: Arad - Viena Ziua 3: Viena Ziua 4: Viena - Praga Ziua 5: Praga Ziua 6: Praga - Berlin Ziua 7: Berlin Ziua 8: Berlin - Paris Zilele 9 si 10: Paris Ziua 11: Paris - Londra si retur ( cu Eurostar ) Ziua 12: Paris - Berna Ziua 13: Berna Ziua 14: Berna - Salzburg Ziua 15: Salzburg - Budapesta Ziua 16: Budapesta Ziua 17: Budapesta - Sinaia In noiembrie am fost cu masina pana la Venetia si de la Szeged am mers numai pe autostrada. Pe forumuri sunt pareri impartite si de aceea va cer ajutorul: - sa nu mergem pe autostrazi ( Franta de exemplu ) ca sunt scumpe si oricum nu vedem nimic . - ca in Austria daca sunt X persoane in masina tot atatea veste reflectorizante trebuie sa ai - ca trebuie sa avem becuri de rezerva pentru faza scurta/lunga ca altfel luam amenda - in Elvetia chiar daca suntem pe autostrada si limita e 130 , sa nu depasim 120 km/h etc. Dupa cum bine ati vazut , in majoritatea oraselor avem doar o zi plina iar la Paris doua. Am fi putut sa stam si a 3-a zi dar am zis sa mergem si cu eurostar-ul ca ar fi intreresant ( mai ales pentru ai' batrani ). Ce-ati vizita in aceste orase daca ati avea doar o zi ? Sau ce-ati face ? Cat ar fi taxele acum in 2010 ? Multumesc anticipat si astept cu interes post-urile voastre . |
#3
Posted 24 March 2010 - 22:01
Crispy23, on 24th March 2010, 19:33, said: Pe forumuri sunt pareri impartite si de aceea va cer ajutorul: - sa nu mergem pe autostrazi ( Franta de exemplu ) ca sunt scumpe si oricum nu vedem nimic . - ca in Austria daca sunt X persoane in masina tot atatea veste reflectorizante trebuie sa ai - ca trebuie sa avem becuri de rezerva pentru faza scurta/lunga ca altfel luam amenda - in Elvetia chiar daca suntem pe autostrada si limita e 130 , sa nu depasim 120 km/h etc. Dupa cum bine ati vazut , in majoritatea oraselor avem doar o zi plina iar la Paris doua. Am fi putut sa stam si a 3-a zi dar am zis sa mergem si cu eurostar-ul ca ar fi intreresant ( mai ales pentru ai' batrani ). Ce-ati vizita in aceste orase daca ati avea doar o zi ? Sau ce-ati face ? Cat ar fi taxele acum in 2010 ? Multumesc anticipat si astept cu interes post-urile voastre . 1.din germania pana in paris sunt aprox 350 km . Poti alterna sa mergi 50% pe dn-uri si 50% pe autostrazi. Oricum fiind o distanta asa mica eu as merge pe nationale(franta e super frumoasa pe dn-uri ....mai ales vara). Autostrada de la iesire din germania pana in paris costa cam 25-30 E 2. in austria nu este obligatoriu sa ai in masina veste ptr fiecare ocupant...ci o regula de bun simt. Daca toate persoanele ies pe banda de urgenta si nu au veste bineinteles sunt amendate. 3. nu stiu de aceasta obligativitate. Oricum e bine sa le ai la tine , nu stii cum ti se arde un bec in mers...... 4. nu am trecut prin elvetia .....nu stiu nimic. Daca pleci cu temele facute de acasa s-ar putea sa te incadrezi cu zilele la limita. Cerceteaza aria de aici....sunt multe de spus si de vazut |
#4
Posted 16 June 2010 - 15:34
Voi ajunge cu masina in Berna si voi sta cam trei saptamani. Din ce am studiat pe net se pare ca nu prea sunt locuri unde sa pot parca masina pe o asa perioada lunga fara taxe. Stie cineva totusi un asemenea loc in Berna? Sau cel putin o solutie alternativa, chiar si contra cost, dar asa mai usurel? (IMG:http://forum.softpedia.com/style_emoticons/default/smile.gif)
Merci, rexkroki |
#5
Posted 16 June 2010 - 23:47
In Austria nu te intreaba nimeni cate veste reflectorizante ai daca nu opresti pe banda de urgenta. Atunci insa trebuie sa aiba fiecare persoana care coboara din masina. Deci minim una trebuie sa ai.
Treaba cu becurile de rezerva nu mai e valabila de vreme ce la masinile moderne trebuie sa iti schimbi intr-un service becul ca e o operatiune asa de complicata ca practic e imposibil. Nu stiu exact care e toleranta in Elvetia dar am impresia ca e de 10 km/h si deci poti circula cu 130. Dar ai face bine sa incerci sa mergi cu 120. In Franta asa e ca nu prea ai ce vedea pe autostrazi dar sa mergi pe soselele nationale sute de km e imposibil. Asa ca cel mai bine e sa iti marchezi obiectivele turistice pe harta care te intereseaza si cobori de pe autostrada numai acolo. In Austria vigneta e destul de ieftina. Ultima data stiu ca in Elvetia vigneta era pe un an de zile si se cumpara din granita si costa totusi ceva. In Franta autostrazile sunt scumpe asa e dar nu ai ce face. Cam acelasi tarif ca si in Italia de altfel. |
#6
Posted 27 June 2010 - 13:00
Crispy23, on 24th March 2010, 20:33, said: - ca in Austria daca sunt X persoane in masina tot atatea veste reflectorizante trebuie sa ai - ca trebuie sa avem becuri de rezerva pentru faza scurta/lunga ca altfel luam amenda 2. Becuri de rezerva sunt obligatorii si in Romania (si semnalizari, stopuri, etc...) conform codului rutier din 2008. Deci nu e ceva asa absurd. Daca ai vreun bec ars si mergi pe drum, iar politia te trage pe dreapta sa il schimbi si nu ai rezerva, atunci te doare la buzunar... in rest nimeni nu m-a intrebat vreodata de becuri de rezerva ceva... Costa 30-40 de lei, toate becurile daca iei firma cea mai ieftina (ex. Narva) si oricum le folosesti doar in caz de urgenta sa zic asa... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users