Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oferte de RETENȚIE.
Last Updated: Apr 25 2024 07:49, Started by
todoran13
, Mar 21 2010 18:50
·
66
#3979
Posted 08 December 2018 - 21:13
S-a confirmat ca pretul negociat este cel real, ba mai mult in prima luna am platit doar 31 de lei (si s-a intamplat sa fie luna intreaga, noul contract a coincis cu data eliberarii facturii), acum s-a emis noua factura de 38 de lei.
|
#3980
Posted 10 December 2018 - 13:41
corcodel10, on 08 decembrie 2018 - 17:42, said:
Pai da. Ca nu imi convine sa platesc 71 de lei inca 14-20 zile din momentul in care am depus cerere de contactare. E logic sa sun, nu? Oi vedea ce oferta primesc. Daca nu imi convine, ma mut la alt furnizor de servicii. Simplu! Deci, ma sunara. Din cei 71 lei actuali, a scazut 6 lei, ducandu-mi tot ce am acum la 65 lei. Net 500 + voce + tv familia. I-am zis sa revina peste cateva zile. O sa trec pe la orange si pe la telekom sa vad ce oferta imi fac. |
#3981
Posted 10 December 2018 - 13:56
Tu cat vroiai sa platesti?
Tu cat vroiai sa platesti? |
#3982
Posted 10 December 2018 - 14:26
Ca majoritatea de pe aici. 50-55 lei si sa imi includa si pachetul HBO (chiar daca n-am timp de TV, sa fie acolo )
Oricum, vad ca altii ofera net de 1000 mb/s. Oferta telekom mi se pare cea mai ok, 10 euro, chiar daca nu imi ofera HBO. |
#3983
Posted 10 December 2018 - 14:53
#3985
Posted 10 December 2018 - 16:28
corcodel10, on 10 decembrie 2018 - 13:41, said:
Deci, ma sunara. Din cei 71 lei actuali, a scazut 6 lei, ducandu-mi tot ce am acum la 65 lei. Net 500 + voce + tv familia. I-am zis sa revina peste cateva zile. O sa trec pe la orange si pe la telekom sa vad ce oferta imi fac. hansoloro2, on 10 decembrie 2018 - 13:56, said:
Tu cat vroiai sa platesti? |
#3986
Posted 10 December 2018 - 16:33
Play maxim + Hbo+HboGo, + Sport+ net 500/25 + 4 CI-uri + tel UPC 74ron
Edited by alinushus, 10 December 2018 - 16:34. |
#3987
Posted 10 December 2018 - 17:12
#3988
Posted 10 December 2018 - 17:18
Maxim,net 300,sport, maxpak, passion, dvr-hd, ci+, horizon
|
|
#3989
Posted 10 December 2018 - 17:32
#3990
Posted 10 December 2018 - 17:58
Guys, am nevoie si eu de niste coduri clienti care au oferte bune la upc. Rog mesaj PM care sa includa si optiunile avute. Mersi anticipat!
Orange la mn nu are acoperire. |
#3991
Posted 10 December 2018 - 19:25
ai al meu pe pagina trecuta....grabeste-te ca maine cica imi inchid contractul.
faza tare: intr-un final am rezolvat cu trecerea la orange. in ziua cand au instalat orange am si depus sesizare sa-mi inchida abonamentul si sa recalculeze factura. asta a fost vineri in 07.12. azi sun sa fiu sigur...ca-s patit vorbesc cu o domnisoara draguta, ii explic ca am incheiat un contract la distanta, am timp 14 zile sa-l denunt fara despagubiri si l-am denuntat in a 10-a zi, ea nu si nu ca se va inchide in 3 ianuarie. am zis ca atunci discutam altfel si ne-am luat la revedere ma suna dupa 10 min ca cica a facut niste verificari si nu poate inchide abonamentul cu o data din trecut si mi-l va inchide de maine, 11.12. pentru 3 zile in plus la factura nu voi muri...da sa vedeti ce scandal le fac ca retentia mi-a fost facuta in 27, eu am acceptat-o in 28 si am denuntat-o in 07.deci, daca socotim de cand am acceptat sunt 10 zile sau hai 11 de cand am vb la telefon. daca imi inchide abonamentul in 11 vor fi trecut 14 zile de cand am acceptat oferta, deci ar fi ok, ma incadrez legal. daca socotesc ei ca in 27 mi s-a facut oferta, in 11 vor fi 15 zile...si s-ar putea sa ma muste. vedem maine sau cand primesc noua factura |
#3992
Posted 10 December 2018 - 20:11
Asta cu închiderea contractului constat ca e m**e cu vrăjeala. Si mie mi-au zis ca îmi închid abonamentul in 29.11 și in decembrie mi-au emis factura (is fără echipamentele lor din 27).
Adevarul e ca nu te plictisești cu operatorii ăștia ai noștri |
#3993
Posted 11 December 2018 - 08:33
asta e, eu nu ma mai cert cu ei. ii pun in fata problemei si ii rog sa-mi dea o rezolvare. nu vor, nu pot, nu stiu, nu-mi place....apelam la anpc. stii cum se misca cand le sufla anpc-ul in ceafa? ca sfarleaza
|
|
#3994
Posted 11 December 2018 - 22:33
ab06deg, on 10 decembrie 2018 - 20:11, said:
Asta cu închiderea contractului constat ca e m**e cu vrăjeala. Si mie mi-au zis ca îmi închid abonamentul in 29.11 și in decembrie mi-au emis factura (is fără echipamentele lor din 27). Adevarul e ca nu te plictisești cu operatorii ăștia ai noștri Stai bine. Eu am deja 2 facturi emise, in ciuda avertizarilor repetate de-a recalcula si a nu mai emite facturi; plus raspunsul lor de la sesizarea anterioara(cand s-a emis prima factura aiurea) in care ei spun "sa nu platesc pentru ca in decembrie se va emite factura de corectie si voi plati doar cele cateva zile....". Eu am trimis deja la ANPC toata documentatia, ca vad ca UPC-ul s-a transformat dramatic de cand cu preluarea de catre Vodafone. Cu vreun an in urma primeai rapid raspunsuri, operatorii de la relatii clienti erau amabili, te intelegeai cu ei - acum operatorii se rastesc, zici ca mai au putin si te si injura, raspunsurile la sesizari dureaza cel putin o saptamana, de regula 10 zile....etc |
#3995
Posted 21 December 2018 - 19:23
Am avut play maxim cu 1 ci+ si net de 300 la 69.90.Am obtinut inca 2 CI+ ,pachetul sport,max pack,hbogo,passion la 75 ron
|
#3996
Posted 22 December 2018 - 04:38
Atitudinea e proasta, in general. Operatori ironici si nepregatiti.
Internetul e jalnic de mai bine de un an. Azi m-au sunat sa imi faca oferta (am depus cerere de reziliere acum vreo 2 saptamani si ceva). M-au asigurat ca acel connect box e un modem/router foarte bun , apoi mi-au zis ca e posibil sa imi fi trimis o scrisoare legata de scumpire abonament. Eu nu am primit niciodata facturi fizice, iar ei, in 2018 cica trimit scrisori (care oricum nu a ajuns la mine). Bine ca nu m-au instiintat printr-un porumbel calator... Cand a auzit respectiva ca nu accept oferta de 47 lei pe 24 luni (maxpak, ci, 500 mbps) si ca am deja alt operator, mi-a raspuns cam in sictir "prea bine domnule". Concluzia e ca toti sunt pilaf la capitolul relatie cu clienti, suport, dar macar ceilalti au servicii mai bune. Netul upc de 1 an si ceva era aproape inutilizabil, mergea vesnic cu intreruperi. Am schimbat la connect boxuri de mi-au iesit pe nas. Le-am zis ca prefer sa dau mai multi bani la rds decat sa mai am de-a face cu ei. Edited by Paranoir, 22 December 2018 - 04:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users