Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Masini in Romania in anii '80

- - - - -
  • Please log in to reply
248 replies to this topic

#217
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
De pe la min 17. Pleacă din zona blocurilor aflate între fostul Magazin Universal Titan (deveni azi un rahat de mall) şi Pod Lacuri, o iau pe Liviu Rebreanu şi apoi ajung într-o zonă veche (nu-mi dau seama pe unde, probabil prin Uranus ţinând cont că e cu dealuri).
Dar oare ce fabrică apare pe la min. 14?   Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/f-gv_jszPIA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by djl, 24 July 2016 - 21:54.


#218
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
http://tramclub.org/...der=asc&start=0

Fabrica din film e Moara lui Assan. Pusă aşa de chestie, că nu avea nicio o legătură cu domeniul spionat.

Edited by djl, 13 September 2016 - 21:52.


#219
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Luni sau marţi am să postez un mic articol din 1972 despre benzinăria din Drm. Taberei. Benzinăria avea 5 pompe, care puteau deservi 10 maşini.
Cei care mergeau mai la Vest de Drm. Taberei putea cumpăra diverse chestii auto (uleiuri, ventile, filtre) de la un magazin de pe Valea Cascadelor (hmm, totuşi cred că trebuia s-o ia prin Militari, că nu ştiu dacă Str. Bujoreni (actualul Bd. Timişoara) ajungea la Str. Valea Cascadelor pe atunci).
Tot în 1972 era în constucţie benzinăria de la începutul Bd. Leontin Sălăjan (azi Nicolae Grigorescu) - cum vii dinspre Nord (Pantelimon) - e acea benzinrăie cam de după biserica aflată între N. Grigorescu, Bd. Basarabia (ei) (pe atuncii Muncii) şi Str. Brăneşti. Benzinăria nu mai are aspectul original căci a fost reconstruită acum vreo 10 ani.
Cea mai mare benzinărie din România, cu 8 pompe urma să apară  la Urziceni, la intrarea dinspre Ploieşti/Bucureşti, adică în partea de Vest a oraşului.

Edited by djl, 24 September 2016 - 11:48.


#220
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Din ziarul "Informaţia Bucureştiului" anul XIX (ziarul costa 30 de bani pe atunci) nr. 5.718 V 14 ian. 1972, pg. 3 Casa prieteniei româno-sovietice Programul de perioada 14-20 ianuarie 1972
"Informaţia auto-turism  Sfaturi de sezon" de Ing. George Faur
"Derapaj..."
Staţia PECO din Drumul Taberei

[ http://oi65.tinypic.com/1548xf7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Iar din nr. 5.773 S 18 mar. pg. 1, printre altele: Vaporaşe pe Herăstrău
"Semicentenarul U.T.C.". Ah, mi-am amintit că într-un număr de atunci se menţiona că Fac. de Istorie are 3 săli de lectură (la acest număr se ajunsese recent).
"Reglementări de circulaţie"
"Cu planul de export îndeplinit"
"De la I.T.B."

[ http://oi63.tinypic.com/mr33bk.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#221
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Yxpcd6KQXWw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Dar astea au fost pe la noi în perioada comunistă?   :huh:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7t6dfjPZCj8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#222
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Cine avea numere de înmatriculare cu fond negru?   :huh:
Troleibuzul 95 circula P-ţa Reşiţa - Niţu Vasile - P-ţa Sudului - Cal. Văcăreşti (lor) - Bd. Tineretului - P-ţa Unirii - Universitate/"Intercontinental" - Scala - P-ţa Romană - P-ţa Sf. Voievozi - Polizu - Gara de Nord. La revenire nu o lua pe Dr. Varnali, vira dreapta pe Dr. Iacob Felix!

[ https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14657500_2165427710348026_2115894465653315013_n.jpg?oh=46500b0f3b867542fbaef161097aebbb&oe=58C2BA93 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#223
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Numerele cu alb pe fond negru erau in general ale companiilor straine care existau in Romania, in mare parte reprezentante ale unor companii aeriene, sau ceva de genul.
Asta pentru ca cele din poza is cu "12-B-xxxx".
Daca erau "12-B-xxxx" albe, erau ale cetatenilor straini rezidenti (studenti aflati la studii in .ro)

Pe de alta parte, numere cu alb pe fond negru, dar cu numerotatie normala - "1-B-xxxx", erau masini apartinand unor institutii religioase.

#224
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Indicatoare luminoase (poza e făcută pe undeva în zona litoralului)

[ http://i68.tinypic.com/2e34vi1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Şi o autogară (locaţie necunoscută) cu sală locaţie tip insulă. Se vede şi o dubiţă "T.V. "din primele serii.

[ http://i68.tinypic.com/iy2z39.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#225
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
P-ța Unirii, anii '70. În zare se vede Hotelul "Intercontinental"
În prim plan "Škoda"-"Karosa" R.T.O. 706 articulat de I.T.B., troleibuz "T.V." 2E, autobuz "Leyaland" carosat în Israel și "Škoda"-"Karosa" R.T.O. 706. Autobuzul articulat e posibil să fi fost pe linia 34, iar "Leyaland"-ul pe linia 31.
În spate "Škoda"-"Karosa" R.T.O. 706 și cred că un "Leyaland".
De notat că pe atunci nu exista Bd. Pionierilor (Tineretului), deci I.T.B.-ul spre/dinspre Berceni mergea pe Splai și pe Cal. Văcărești. Ulterior troleibuzele au fost duse pe Bd. Tineretului, autobuzele rămând însă pe vechiul traseu.
Se observă și o dubiță "T.V.", precum și niște "Dacia" 1300 + credc că un "F.I.A.T." 1800 (de partea ailaltă a trecerii de pietoni traversată de autobuzul articulat). Iar pe spațiul verde un "Volkswagen" broscuță.

Bulevardul ce travesa piața fusese deja lărgit, așa că adios vechile clădiri de pe terenul ude a fost construit Magazinul "Unirea"   Posted Image

Posted Image

Edited by djl, 05 March 2017 - 15:30.


#226
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
La Universitate. Ce mașină roșie era cea din prim plan? Un "Renault" 12?   Posted Image

Attached File  17155871_1348164195223039_2837855157515232208_n.jpg   79.16K   55 downloads

View Postmateiuli, on 20 martie 2010 - 21:17, said:

Skoda

Heh, m-a mirat să mai văd pe undeva o 105L   Posted Image   Din aia cu stopurile așezate așa

Attached File  800px-Skoda_105L_orange_jaslo2.jpg   130.53K   54 downloads

Edited by djl, 05 March 2017 - 15:36.


#227
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,697
  • Înscris: 23.04.2007

View Postdjl, on 05 martie 2017 - 15:34, said:

Un "Renault" 12?   Posted Image
poate 16 ;)

#228
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Da, 16. Am zis eu aiurea. 12 era cel după care s-a produs "Dacia" 1300.

#229
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
4 fotografii realizate de Andrei Bîrsan în anii '80
1) În prima, făcută la P-ța Decebal (pe vremea aia Str. Decebal era Str. Sf. Vineri între P-ța Sf. Vineri și Bd. 1848 (azi Ion C. Brătianu) ). Ce mașină o fi fost cea veche? Anul 1981
2) Tramvai V56 (transformat în "măgăruș") și V3A (i se vede spatele) pe Șos. Progresului ("Trafic Greu") în 1987. Cred că deabea fuseseră introduse tramvaiele pe acolo, fiind mutate de pe Viilor - Odoarei - Tudor Vladimirescu - Panduri - Geniului;
3) La Foișorul de Foc, vedere dinspre Str. Iancu Cavaler de Flondor (1987). Autobuzul "Ikarus" Zemun ("Ikarbus") IK4 era pe linia 133 sau 140. Semafoare din alea mari se mai găsesc prin București în câteva locuri;
4) Parcometru (în sfârșit revăd fața unuia) la "Bucur Obor" (1989). Au fost cumva la un moment dat spoite în portocaliu?   :huh:

Attached File  P-ta Decebal (1981) foto Andrei Birsan 57404590-ef20-425b-a3db-f6fa592b13d5.jpg   457.99K   41 downloads Attached File  Tramvai V56 magarus si V3A pe Sos. Progresului (Trafic Greu) (1987) foto Andrei Birsan 583a790a-3d28-41b3-bf7a-4919592b13d5.jpg   448.45K   44 downloads Attached File  Foisorul de Foc, vedere dinspre Iancu Cavaler de Flordor (1987) foto Andrei Birsan 55e65c59-c858-47bf-9087-48b9592b13d5.jpg   434.43K   50 downloads Attached File  Parcometru la Bucur Obor (1989) foto Andrei Birsan 87fbdaf-67f4-4df5-988c-3acf592b13d5.jpg   305.42K   54 downloads

#230
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Dați Țării cât mai multe autobuze și troleibuze! Poza e circa 1982.

Attached File  ROM.EXPO. circa 1982 19420748_2342172282673567_6811406620850387491_n.jpg   168.13K   55 downloads

Anii '80: Str. Academiei spre Str. Bis. Enei (prima biserică demolată de Alo-alo ... ce chestie, pățania cu "alo-alo" a avut loc nu departe de biserică)/Str. 13 Decembrie (Ion Câmpineanu)/"Union". Se vede și Biserica "Sfântul Nicolae Dintr-o zi". Parcometre și un "Yugo" cu numere de Belgrad.

Attached File  Str. Academiei, Bis. Sf. Nicolae Dintr-o zi, Hotel Union anii '80 19959391_2359036367653825_1238013568712082896_n.jpg   100.67K   51 downloads

#231
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,697
  • Înscris: 23.04.2007

View Postdjl, on 23 octombrie 2017 - 21:24, said:

un "Yugo" cu numere de Belgrad.
N-as zice ca e Yugo ci Zastava 101  ;)

#232
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
https://www.4tuning....oza-431996.html

https://furcuta.blog...omania.html?m=1

#233
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
2 poze cu staţii PECO. Colaj dintr-un almanah veci. Sursa: pinterest
Uite că mi-a trecut prin minte o întrebare pe care trebuia s-o fi pus mai demult: când a început să se vândă motorină la staţiile PECO?   :huh:  Existau din interbelic pompe pentru motorină (că pe atunci existau persoane şi firme private care aveau camioane Diesel) sau acestea au apărut mai târziu?

Attached File  2fbe6627fcdbb6adb8064b4c5ba4816b.jpg   86.63K   32 downloads

Edited by djl, 23 April 2018 - 02:59.


#234
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Ce mașinuță era cea aflată în stânga troleibuzului (în dreapta lui dacă te uiți la poză) și în spatele "Daciei"?   Posted Image
Pe partea ailaltă se vede un autobuz (interurban cred, că I.T.B. nu a avut din alea) "T.V." 20.
Deasupra semaforului era un semn de circulație iluminat   Posted Image

Attached File  P-ta Universitatii din Buc anii '70. In dreapta InterContinentalul obusinriga04py7.jpg   155.92K   30 downloads

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate