Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masini in Romania in anii '80
Last Updated: Nov 01 2023 13:26, Started by
Bogdans09
, Mar 20 2010 20:56
·
0
#217
Posted 24 July 2016 - 21:53
De pe la min 17. Pleacă din zona blocurilor aflate între fostul Magazin Universal Titan (deveni azi un rahat de mall) şi Pod Lacuri, o iau pe Liviu Rebreanu şi apoi ajung într-o zonă veche (nu-mi dau seama pe unde, probabil prin Uranus ţinând cont că e cu dealuri).
Dar oare ce fabrică apare pe la min. 14? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/f-gv_jszPIA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 24 July 2016 - 21:54. |
#218
Posted 13 September 2016 - 21:46
http://tramclub.org/...der=asc&start=0
Fabrica din film e Moara lui Assan. Pusă aşa de chestie, că nu avea nicio o legătură cu domeniul spionat. Edited by djl, 13 September 2016 - 21:52. |
#219
Posted 24 September 2016 - 11:47
Luni sau marţi am să postez un mic articol din 1972 despre benzinăria din Drm. Taberei. Benzinăria avea 5 pompe, care puteau deservi 10 maşini.
Cei care mergeau mai la Vest de Drm. Taberei putea cumpăra diverse chestii auto (uleiuri, ventile, filtre) de la un magazin de pe Valea Cascadelor (hmm, totuşi cred că trebuia s-o ia prin Militari, că nu ştiu dacă Str. Bujoreni (actualul Bd. Timişoara) ajungea la Str. Valea Cascadelor pe atunci). Tot în 1972 era în constucţie benzinăria de la începutul Bd. Leontin Sălăjan (azi Nicolae Grigorescu) - cum vii dinspre Nord (Pantelimon) - e acea benzinrăie cam de după biserica aflată între N. Grigorescu, Bd. Basarabia (ei) (pe atuncii Muncii) şi Str. Brăneşti. Benzinăria nu mai are aspectul original căci a fost reconstruită acum vreo 10 ani. Cea mai mare benzinărie din România, cu 8 pompe urma să apară la Urziceni, la intrarea dinspre Ploieşti/Bucureşti, adică în partea de Vest a oraşului. Edited by djl, 24 September 2016 - 11:48. |
#220
Posted 29 September 2016 - 01:35
Din ziarul "Informaţia Bucureştiului" anul XIX (ziarul costa 30 de bani pe atunci) nr. 5.718 V 14 ian. 1972, pg. 3 Casa prieteniei româno-sovietice Programul de perioada 14-20 ianuarie 1972
"Informaţia auto-turism Sfaturi de sezon" de Ing. George Faur "Derapaj..." Staţia PECO din Drumul Taberei [ http://oi65.tinypic.com/1548xf7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iar din nr. 5.773 S 18 mar. pg. 1, printre altele: Vaporaşe pe Herăstrău "Semicentenarul U.T.C.". Ah, mi-am amintit că într-un număr de atunci se menţiona că Fac. de Istorie are 3 săli de lectură (la acest număr se ajunsese recent). "Reglementări de circulaţie" "Cu planul de export îndeplinit" "De la I.T.B." [ http://oi63.tinypic.com/mr33bk.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#221
Posted 06 October 2016 - 12:53
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Yxpcd6KQXWw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Dar astea au fost pe la noi în perioada comunistă? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7t6dfjPZCj8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#222
Posted 05 December 2016 - 15:25
Cine avea numere de înmatriculare cu fond negru?
Troleibuzul 95 circula P-ţa Reşiţa - Niţu Vasile - P-ţa Sudului - Cal. Văcăreşti (lor) - Bd. Tineretului - P-ţa Unirii - Universitate/"Intercontinental" - Scala - P-ţa Romană - P-ţa Sf. Voievozi - Polizu - Gara de Nord. La revenire nu o lua pe Dr. Varnali, vira dreapta pe Dr. Iacob Felix! [ https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14657500_2165427710348026_2115894465653315013_n.jpg?oh=46500b0f3b867542fbaef161097aebbb&oe=58C2BA93 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#223
Posted 06 December 2016 - 14:38
Numerele cu alb pe fond negru erau in general ale companiilor straine care existau in Romania, in mare parte reprezentante ale unor companii aeriene, sau ceva de genul.
Asta pentru ca cele din poza is cu "12-B-xxxx". Daca erau "12-B-xxxx" albe, erau ale cetatenilor straini rezidenti (studenti aflati la studii in .ro) Pe de alta parte, numere cu alb pe fond negru, dar cu numerotatie normala - "1-B-xxxx", erau masini apartinand unor institutii religioase. |
#224
Posted 08 January 2017 - 12:42
Indicatoare luminoase (poza e făcută pe undeva în zona litoralului)
[ http://i68.tinypic.com/2e34vi1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Şi o autogară (locaţie necunoscută) cu sală locaţie tip insulă. Se vede şi o dubiţă "T.V. "din primele serii. [ http://i68.tinypic.com/iy2z39.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#225
Posted 05 March 2017 - 15:18
P-ța Unirii, anii '70. În zare se vede Hotelul "Intercontinental"
În prim plan "Škoda"-"Karosa" R.T.O. 706 articulat de I.T.B., troleibuz "T.V." 2E, autobuz "Leyaland" carosat în Israel și "Škoda"-"Karosa" R.T.O. 706. Autobuzul articulat e posibil să fi fost pe linia 34, iar "Leyaland"-ul pe linia 31. În spate "Škoda"-"Karosa" R.T.O. 706 și cred că un "Leyaland". De notat că pe atunci nu exista Bd. Pionierilor (Tineretului), deci I.T.B.-ul spre/dinspre Berceni mergea pe Splai și pe Cal. Văcărești. Ulterior troleibuzele au fost duse pe Bd. Tineretului, autobuzele rămând însă pe vechiul traseu. Se observă și o dubiță "T.V.", precum și niște "Dacia" 1300 + credc că un "F.I.A.T." 1800 (de partea ailaltă a trecerii de pietoni traversată de autobuzul articulat). Iar pe spațiul verde un "Volkswagen" broscuță. Bulevardul ce travesa piața fusese deja lărgit, așa că adios vechile clădiri de pe terenul ude a fost construit Magazinul "Unirea" Edited by djl, 05 March 2017 - 15:30. |
#226
Posted 05 March 2017 - 15:34
La Universitate. Ce mașină roșie era cea din prim plan? Un "Renault" 12?
17155871_1348164195223039_2837855157515232208_n.jpg 79.16K 55 downloads mateiuli, on 20 martie 2010 - 21:17, said:
Skoda Heh, m-a mirat să mai văd pe undeva o 105L Din aia cu stopurile așezate așa 800px-Skoda_105L_orange_jaslo2.jpg 130.53K 54 downloads Edited by djl, 05 March 2017 - 15:36. |
|
#227
Posted 05 March 2017 - 17:18
#228
Posted 05 March 2017 - 17:22
Da, 16. Am zis eu aiurea. 12 era cel după care s-a produs "Dacia" 1300.
|
#229
Posted 27 March 2017 - 19:55
4 fotografii realizate de Andrei Bîrsan în anii '80
1) În prima, făcută la P-ța Decebal (pe vremea aia Str. Decebal era Str. Sf. Vineri între P-ța Sf. Vineri și Bd. 1848 (azi Ion C. Brătianu) ). Ce mașină o fi fost cea veche? Anul 1981 2) Tramvai V56 (transformat în "măgăruș") și V3A (i se vede spatele) pe Șos. Progresului ("Trafic Greu") în 1987. Cred că deabea fuseseră introduse tramvaiele pe acolo, fiind mutate de pe Viilor - Odoarei - Tudor Vladimirescu - Panduri - Geniului; 3) La Foișorul de Foc, vedere dinspre Str. Iancu Cavaler de Flondor (1987). Autobuzul "Ikarus" Zemun ("Ikarbus") IK4 era pe linia 133 sau 140. Semafoare din alea mari se mai găsesc prin București în câteva locuri; 4) Parcometru (în sfârșit revăd fața unuia) la "Bucur Obor" (1989). Au fost cumva la un moment dat spoite în portocaliu? P-ta Decebal (1981) foto Andrei Birsan 57404590-ef20-425b-a3db-f6fa592b13d5.jpg 457.99K 41 downloads Tramvai V56 magarus si V3A pe Sos. Progresului (Trafic Greu) (1987) foto Andrei Birsan 583a790a-3d28-41b3-bf7a-4919592b13d5.jpg 448.45K 44 downloads Foisorul de Foc, vedere dinspre Iancu Cavaler de Flordor (1987) foto Andrei Birsan 55e65c59-c858-47bf-9087-48b9592b13d5.jpg 434.43K 50 downloads Parcometru la Bucur Obor (1989) foto Andrei Birsan 87fbdaf-67f4-4df5-988c-3acf592b13d5.jpg 305.42K 54 downloads |
#230
Posted 23 October 2017 - 21:24
Dați Țării cât mai multe autobuze și troleibuze! Poza e circa 1982.
ROM.EXPO. circa 1982 19420748_2342172282673567_6811406620850387491_n.jpg 168.13K 55 downloads Anii '80: Str. Academiei spre Str. Bis. Enei (prima biserică demolată de Alo-alo ... ce chestie, pățania cu "alo-alo" a avut loc nu departe de biserică)/Str. 13 Decembrie (Ion Câmpineanu)/"Union". Se vede și Biserica "Sfântul Nicolae Dintr-o zi". Parcometre și un "Yugo" cu numere de Belgrad. Str. Academiei, Bis. Sf. Nicolae Dintr-o zi, Hotel Union anii '80 19959391_2359036367653825_1238013568712082896_n.jpg 100.67K 51 downloads |
#231
Posted 24 October 2017 - 07:33
djl, on 23 octombrie 2017 - 21:24, said:
un "Yugo" cu numere de Belgrad. |
|
#232
Posted 27 March 2018 - 23:27
#233
Posted 23 April 2018 - 02:57
2 poze cu staţii PECO. Colaj dintr-un almanah veci. Sursa: pinterest
Uite că mi-a trecut prin minte o întrebare pe care trebuia s-o fi pus mai demult: când a început să se vândă motorină la staţiile PECO? Existau din interbelic pompe pentru motorină (că pe atunci existau persoane şi firme private care aveau camioane Diesel) sau acestea au apărut mai târziu? 2fbe6627fcdbb6adb8064b4c5ba4816b.jpg 86.63K 32 downloads Edited by djl, 23 April 2018 - 02:59. |
#234
Posted 11 July 2018 - 10:11
Ce mașinuță era cea aflată în stânga troleibuzului (în dreapta lui dacă te uiți la poză) și în spatele "Daciei"?
Pe partea ailaltă se vede un autobuz (interurban cred, că I.T.B. nu a avut din alea) "T.V." 20. Deasupra semaforului era un semn de circulație iluminat P-ta Universitatii din Buc anii '70. In dreapta InterContinentalul obusinriga04py7.jpg 155.92K 30 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users