![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Trojan.Fakealert.5 - BitDefender False Positive
Last Updated: Mar 25 2010 19:07, Started by
unknown91
, Mar 20 2010 19:21
·
0

#91
Posted 21 March 2010 - 13:20

s-a mai zis ceva de patch ?
eu am avut norocu sa fac update aseara, inainte sa dau rr la pc, si deja imi scosese toate fisierele din carantina, dar dupa ce am dat rr, nu mai porneste antivirusu. http://news.bitdefen...date-issue.html Rezolvare: http://www.bitdefend...e/consumer/#638 XP: http://www.bitdefend...e/consumer/#641 Vista: http://www.bitdefend...e/consumer/#639 7: http://www.bitdefend...e/consumer/#640
Edited by crysty2k5, 21 March 2010 - 13:22.
|
#92
Posted 21 March 2010 - 13:21

darondny, on 21st March 2010, 12:51, said: DECI E INCREDIBILA TREABA!!! dupa atatea si atatea de restart-uri in care se regaseau noi probleme , vad ca la al 11-lea attempt imi da "we'r sorry for inconvenience.." . NU POT NICI REPAIR WINDOWS SA MAI SPER . Va rog sa-mi spuneti si mie CE POT FACE ? CD/DVD-ul trebuie sa aiba acelasi service pack cu sistemul instalat din cate stiu. ![]() |
#93
Posted 21 March 2010 - 13:49

cand dau sa instalez patchu, imi zice : "The program can't start because bdutilis.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem."
repet: nu am absolut nicio problema cu pc-u' ... se aprinde normal, merge normal, etc ... doar ca nu mai merge sa rulez antivirusu. |
#94
Posted 21 March 2010 - 14:08

@ RalucaD Din fericire problema am rezolvato singur dupa ce am vazut ca nu primesc raspuns.asta a fost acum aproape 3 luni, tichetul
Quote ---- Inainte de a incepe ---- Va rugam sa nu stergeti Ticket ID# ul din subiectul mesajului, in acest fel vom putea pastra un istoric complet al discutiei purtate. Va multumim! @JulotM Tot este posibil. dar atunci cred ca este ceva grav.daca sa ajuns la sabotaje in acest domeniu ca in politica @unknown91 dai o reparare la bitdefender si dupa instaleza patchul sau incearca in safe mod Edited by ady1981, 21 March 2010 - 14:34. |
#95
Posted 21 March 2010 - 18:14

Mai vin si eu cu o intrebare... am inteles ca acest trojan este doar pt. versiunea 64 bit. Eu am 32 bit, Vista basic, cu Avast antivirus si mi-am instalat in urma cu o saptamana extensia Bit defender quick scan pt. Mozilla. Iar dupa ce si-a aplicat automat ultimul update, astazi dimineata cand i-am dat un scan mi-a facut cadou urmatorul raport, din care redau esentialul: C:\Program Files\Google\Update\1.2.183.23\npGoogleOneClick8.dll - Trojan.FakeAlert.5.
Ce ma sfatuiti sa fac in continuare? Am dezinstalat aceasta extensie. Nu am restartat laptopul. Aparent, merge bine, dar nu stiu ce sa fac in continuare. Multumesc. |
#97
Posted 21 March 2010 - 18:57

Problema cu BitDefender Quickscan a fost anunțată și va fi rezolvată în scurt timp. Însă din moment ce Quickscan nu are capabilități de cleaning și nici nu scanează decât procesele și modulele din memorie, nu există motive să credeți că vor mai apărea incidente precum cel de aseară.
Toate produsele desktop, server, precum și BitDefender Online Scan au actualizările disponibile pe serverul de update și toți cei care folosesc BitDefender actualizat nu ar trebui să mai aibă probleme. Cei care încă mai au probleme cu sistemul upă incidentul de aseară sunt rugați să contacteze în mod direct suportul tehnic. |
#98
Posted 21 March 2010 - 20:09

Multumesc pentru quote , "crysty2k5" .
Problema mea apare dupa a 11-ea "reparare" a windows-ului . Imi spune ca nu stie sa-l mai repare , send/don't send report si... gata , reboot . PS: Un patch ce muta inapoi fisierele din carantina , dar din MS-DOS , nu se va lansa ? Edited by darondny, 21 March 2010 - 20:27. |
#99
Posted 21 March 2010 - 21:06

#100
Posted 22 March 2010 - 09:24

Vad ca s-au scos patch-uri diferite pentru BitDefender 2009 si 2010.
Cine mai are probleme... http://news.bitdefen...date-issue.html Rezolvare: http://www.bitdefend...e/consumer/#638 XP: http://www.bitdefend...e/consumer/#641 Vista: http://www.bitdefend...e/consumer/#639 7: http://www.bitdefend...e/consumer/#640 darondny, on 21st March 2010, 20:09, said: Multumesc pentru quote , "crysty2k5" . Problema mea apare dupa a 11-ea "reparare" a windows-ului . Imi spune ca nu stie sa-l mai repare , send/don't send report si... gata , reboot . PS: Un patch ce muta inapoi fisierele din carantina , dar din MS-DOS , nu se va lansa ? Ai rulat cu Run as Admin ?! ![]() |
|
#101
Posted 22 March 2010 - 18:01

Am observat relativ repede că nu este în regulă cu semnalele acestea (de unde și până unde PowerPoint infectat pe un calculator care nu deschidea nimic din exterior și era protejat activ de bitdefender) și am avut inspirația să caut pe forum înainte de-a lua măsuri "disperate". Și bine am făcut, cam la o oră după începerea incidentului veneau masiv mesaje din toate țările (era subiect de top pe yahoo.answers etc.) și lumea era tot mai lămurită că nu era o maxi infecție, ci o maxi eroare. Problema adevărată a fost mai puțin cu eroare, cât cu reacția foarte lentă și tardivă a bitdefender (dacă mă uit bine, bitdefender.ro nici acum nu are un mesaj despre incident, it seams that without english on est foutu en Roumanie).
Ce a fost un subiect de tristețe pentru mine este lipsa de reacție a mediei. Am trimis de pe la nouă mesaje cu capturi de ecran, linkuri către forumurile care se "deșteptaseră" către Realitatea, apoi către Antene, ideea era că ar fi fost bun un anunț despre existența unui incident, care afectează sistemele pe 64 biți, sfatul ca lumea să nu se sperie, să dezactiveze antivirusul și să NU repornească calculatorul, în așteptarea soluției de rezolvare de la bit... Asta ar fi fost soluția normală IMHO. Nici atunci, nici de-atunci vreo reacție sau vreun semnal (sau n-am văzut eu). Se pare că un foc amărât este mult mai important decât faptul că un produs emblematic al unei firme românești a fost implicată într-o eroare la scară planetară. De unde și bancul meu pe săptămâna ce-a trecut: La Veridicitatea.TV sună cineva și-anunță: "Tocmai am aflat că mașinile Geția, fabricate la Ploiești, au un defect la carburator, care duce ca la un caz din o mie automobilul să se aprindă în mers, simultan cu blocarea portierelor. Doar în ultima lună au fost peste o sută de accidente mortale..." Peste câteva ore la știri apare prima reacție "Firma Toyota a retras ..." Patrioți, patrioți ... dar până la cenzurarea știrilor ... |
#102
Posted 22 March 2010 - 18:12

Buna,
Ne pare rau pentru inconvenient, dar te asigur ca echipele noastre tehnice si de suport au fost la post inca din primele ore ale incidentului pentru asigurarea solutionarii cat mai rapide a problemelor. Poti citi mai multe informatii in limba romana la aceasta adresa: http://www.bitdefend...akeAlert.5.html Daca mai ai intrebari, nu ezita sa ne contactezi! Multumim ezragsit, on 22nd March 2010, 18:01, said: Am observat relativ repede că nu este în regulă cu semnalele acestea (de unde și până unde PowerPoint infectat pe un calculator care nu deschidea nimic din exterior și era protejat activ de bitdefender) și am avut inspirația să caut pe forum înainte de-a lua măsuri "disperate". Și bine am făcut, cam la o oră după începerea incidentului veneau masiv mesaje din toate țările (era subiect de top pe yahoo.answers etc.) și lumea era tot mai lămurită că nu era o maxi infecție, ci o maxi eroare. Problema adevărată a fost mai puțin cu eroare, cât cu reacția foarte lentă și tardivă a bitdefender (dacă mă uit bine, bitdefender.ro nici acum nu are un mesaj despre incident, it seams that without english on est foutu en Roumanie). Ce a fost un subiect de tristețe pentru mine este lipsa de reacție a mediei. Am trimis de pe la nouă mesaje cu capturi de ecran, linkuri către forumurile care se "deșteptaseră" către Realitatea, apoi către Antene, ideea era că ar fi fost bun un anunț despre existența unui incident, care afectează sistemele pe 64 biți, sfatul ca lumea să nu se sperie, să dezactiveze antivirusul și să NU repornească calculatorul, în așteptarea soluției de rezolvare de la bit... Asta ar fi fost soluția normală IMHO. Nici atunci, nici de-atunci vreo reacție sau vreun semnal (sau n-am văzut eu). Se pare că un foc amărât este mult mai important decât faptul că un produs emblematic al unei firme românești a fost implicată într-o eroare la scară planetară. De unde și bancul meu pe săptămâna ce-a trecut: La Veridicitatea.TV sună cineva și-anunță: "Tocmai am aflat că mașinile Geția, fabricate la Ploiești, au un defect la carburator, care duce ca la un caz din o mie automobilul să se aprindă în mers, simultan cu blocarea portierelor. Doar în ultima lună au fost peste o sută de accidente mortale..." Peste câteva ore la știri apare prima reacție "Firma Toyota a retras ..." Patrioți, patrioți ... dar până la cenzurarea știrilor ... |
#103
Posted 22 March 2010 - 21:35

Cei de la Antena 3 au spus la stirile de la 12, dar a doua zi
![]() Faptul e consumat, cine mai are probleme sa spuna. |
#104
Posted 25 March 2010 - 19:07

Un mic update, puțin întârziat: cei care doresc o compensație pentru incidentul de sâmbătă seara sunt rugați să contacteze suportul tehnic BitDefender (ori pe forum, ori prin formularul de contact). Trebuie menționat în mail care au fost problemele cauzate de acea eroare de detecție, iar suportul tehnic va răspunde (undeva în maxim 72 de ore, dacă nu mă înșel) cu un mail de confirmare care va conține câteva instrucțiuni.
Toate cererile de acest fel vor fi analizate și se va răspunde fiecărui utilizator în parte. Edited by alexcrist, 25 March 2010 - 19:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users