![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Trojan.Fakealert.5 - BitDefender False Positive
Last Updated: Mar 25 2010 19:07, Started by
unknown91
, Mar 20 2010 19:21
·
0

#73
Posted 21 March 2010 - 04:17

Oricum, gafa a fost facuta, greu de inteles cum, dar sa speram la mai bine. Din cate vad, se posteaza din greu pe forum-ul BitDefender, majoritatea lansand cuvinte grele asupra companiei. Cel mai trist este faptul ca multi isi iau adio de la Bit, asta rezultand pierderi mari, chiar foarte mari.
Intrebarea pe care mi-o pun este: "Concurenta si-a bagat nasul (folosind orice mijloace), sau a fost doar o mare scapare?" P.S.: Pacat... |
#74
Posted 21 March 2010 - 04:36

Quote Intrebarea pe care mi-o pun este: "Concurenta si-a bagat nasul (folosind orice mijloace), sau a fost doar o mare scapare?" P.S.: Pacat... Quote Din cate vad, se posteaza din greu pe forum-ul BitDefender, majoritatea lansand cuvinte grele asupra companiei. Cel mai trist este faptul ca multi isi iau adio de la Bit Din fericire eu nu am fost afectat de acasta problema. dar multi sunt afectati. |
#75
Posted 21 March 2010 - 06:17

Cum am spus ,,Pai ar fi si culmea sa doarma cand gafa este la nivel mondial,,Si daca un fraier o singura persoana cand are probleme suportul tehnic este aproape ZERO (Sau poate sunt eu mai fraier si in ultimi aproape 3 ani eu am fost singurul la care nu sa raspuns la problema) cel putin acuma sa mai ia niste somnifere si sa rezolve problema |
#76
Posted 21 March 2010 - 07:51

#77
Posted 21 March 2010 - 09:29

Eu personal nu cred că vor fi extrem de mlți cei care vor renunța. Au fost nervi pe moment, apoi lucrurile s-au calmat, cum era și normal să se întâmple. Am văzut useri recunoscători pe forum, care mulțumeau (sincer) pentru rapiditatea cu care s-a acționat. Și au fost utilizatori care chiar și în mijlocul haosului de aseara încercau să mai calmeze lumea, deși erau și ei afectați (și nici nu aveau nimic de câștigat din suport gratuit).
De asemenea, din câte văd, se discută deja despre posibie recompensații pentru cei afectați. http://forum.bitdefe...&...ost&p=80603 |
#78
Posted 21 March 2010 - 09:45

Inteleg, se actioneaza
Dar ce sa fac cu patch-ul daca nu mai pot deschide calculatorul care imi indica urmatorul mesaj, indifereent ca deschid normal sau in safemode Attached Files |
#79
Posted 21 March 2010 - 09:53

Repair sau system restore la Windows cu discul de instalare.
|
#80
Posted 21 March 2010 - 09:54

Încearcă pașii de aici: http://www.bitdefend...e/consumer/#638
Nu știu dacă ai Vista sau 7, din cauza asta ți-am dat linkul general. În mod normal, ar trebui să se rezolve cu metodele descrise acolo (chiar dacă sistemul nu bootează) |
#81
Posted 21 March 2010 - 10:04

... Am văzut useri recunoscători pe forum, care mul?umeau (sincer) pentru rapiditatea cu care s-a ac?ionat. ?i au fost utilizatori care chiar ?i în mijlocul haosului de aseara încercau să mai calmeze lumea, de?i erau ?i ei afecta?i (?i nici nu aveau nimic de câ?tigat din suport gratuit). ... Incearca sa iti vezi lungul nasului. Si tu, dar mai ales, BitDefender. Deja esti obraznic! Faptele spun ca v-ati batut joc de multi utilizatori. Involuntar sau nu! Scuteste-ne cu userii recunoscatori! Era obligatia BitDefender sa repare lucrurile cat mai repede! Auzi tupeu... Astepti cumva multumiri ca vai, ce repede ati lucrat voi sambata seara pentru noi? Ce sacrificii ati facut? Ar trebui sa fim recunoscatori ca nu ne-ati lasat asa pana luni! Multumim BitDefender pentru distractia de sambata seara! Esti mare! Unde pot sa fac donatiile? Edited by icename, 21 March 2010 - 10:04. |
#82
Posted 21 March 2010 - 10:09

Am sa incerc si eu acum sa dau un windows repair . Dar tot nu prea ma impac cu gandul : ei spun ca e un "Update issue" . Dar la mine , tocmai din ganduri dinacestea , am dat disable la update , din meniu , interesandu-ma mai mult firewall-ul (care e cel ma bun dintre cei mai buni) . Plus ca la viteza internetului meu , pana isi putea face update , trecea baba cu colacii . Atunci sunt neserioasi , garanteaza ca din meniu se poate dezactiva update-ul , dar de fapt tot ce vor dansii fac .
|
#83
Posted 21 March 2010 - 10:43

Facand putin haz de necaz, putem spune acum ca a existat un antivirus cu detectie 100%.
|
|
#84
Posted 21 March 2010 - 11:34

Se mai intampla si pana la un punct putem considera ca este si normal, dar sa se intample pe fisiere critice Windows este inacceptabil. ![]() Orice update trebuie verificat inainte de a fi lansat si verificarea standard si obligatorie este pe fisierele importante Windows. |
#85
Posted 21 March 2010 - 11:53

Doamne ce belea.
![]() D'aia nu folosesc eu AV acasa ca mi-e frica ca-mi sterge tot HDD-ul cind o ia razna. ![]() Sper ca miine cind ma duc la munca n-o sa-mi gasesc serverul de WEB pe SuSe facut muci (da, ruleaza Bitdefender pe el). ![]() |
#86
Posted 21 March 2010 - 12:18

@burebista hai sa fim seriosi, cam greu sa il puna jos in halul in care a doborat windowsul. Nu are atatea drepturi pe Linux ca pe Windows si pariez ca cel putin saptamanal ii faci back-up.
Cineva tot a castigat din toata mizeria acceasta, firmele care vand spatiu de back-up online. Or sa foloseasca beleaua asta ca instrument de publicitate ani la rand. Edited by IdI1, 21 March 2010 - 12:19. |
#87
Posted 21 March 2010 - 12:22

Incearca sa iti vezi lungul nasului. Si tu, dar mai ales, BitDefender. Deja esti obraznic! Faptele spun ca v-ati batut joc de multi utilizatori. Involuntar sau nu! Scuteste-ne cu userii recunoscatori! Era obligatia BitDefender sa repare lucrurile cat mai repede! Auzi tupeu... Astepti cumva multumiri ca vai, ce repede ati lucrat voi sambata seara pentru noi? Ce sacrificii ati facut? Ar trebui sa fim recunoscatori ca nu ne-ati lasat asa pana luni! Multumim BitDefender pentru distractia de sambata seara! Esti mare! Unde pot sa fac donatiile? Nu, nu aștept mulțumiri pentru că am stat până la 2 noaptea să ajut. Însă era vorba că au fost utilizatori care chiar au observat căse lucrează, și au cooperat pentru rezolvarea problemelor. Iar asta a ajutat mai mult decât o înșiruire de amenințări și înjurături. NIMENI nu dorește să se întâmple astfel de lucruri. Dar se întâmplă. De ce s-a întâmplat ce s-a întâmplat ieri, nu știu (asta rămâne la latitudinea BitDefender să afle exact în ce cauze s-a produs acel update). Dar strict ca viteză de reacție, eu nu văd unde e problema. După cum am spus, updateul în sine a fost reparat în sub 2 ore, cu tot cu delayuri de server-sync și alte prostii (cel puțin de când am aflat eu de el până când a intrat la mine în sistem). Iar patchul pentru sistem s-a făcut cât de repede s-a putut. A trebuit să se caute exact ce s-a întâmplat, punctele și fișierele afectate, să se găsească o rezolvare, să se facă un patch, să se testeze pe toate tipurile de sistemeafectate (ceea ce înseamnă că trebuia practic să se distrugă acele sisteme cât de mult s-a putut, pentru a testa eficacitatea patchurilor) și să se lanseze pe site. Asta ținând cont de faptul că erau în discuție 3 sisteme de operare majore (XP, Vista, 7), cu diferite grade de afectare (de la probleme minore, până la imposibilitate de boot), etc... Și totuși s-a reușit scoaterea a 3 patchuri care aparent rezolvă majoritatea problemelor, cel puțin din câte am văzut. Da, încă mai sunt probleme, dar suportul tehnic este în priză și se răspunde pe forum constant în momentul de față. Aseară ce vroiai să se răspundă?? Efectiv nu era ce. S-a spus de la bun început că s-a recunoscut problema, și s-au anunțat de fiecare dată când s-au produs schimbări (update pe server, KB lansat, instrucțiuni de fix, în final patchurile). Ce vroiai mai mult să se spună?? Orice s-ar fi spus, era absolut inutil în lipsa unor patchuri sau metode efective de fix. Acum, când e ceva cu care să se lucreze (pacthurile), se oferă suport pentru cei care au probleme cu rularea lor. Edited by alexcrist, 21 March 2010 - 12:23. |
#88
Posted 21 March 2010 - 12:49

Se mai intampla si pana la un punct putem considera ca este si normal, dar sa se intample pe fisiere critice Windows este inacceptabil. ![]() Orice update trebuie verificat inainte de a fi lansat si verificarea standard si obligatorie este pe fisierele importante Windows. Si Avast si Nod32 s-au luat "urat" de fisierele vitale Windows. Dar se pare ca update-ul a ajuns la putini oameni si a fost retras mai repede de pe servere si mirrors. Au avut noroc ca s-au miscat repede.
Salut Cristi, Ajuta-ma te rog, cum restaurez fisierele pe care le-a bagat in carantina Bit-ul? Multumesc. Eu NU sunt Cristi Raducu, eu doar am postat aici ce au scris cei de la suport pe forumul oficial. http://news.bitdefen...date-issue.html Rezolvare: http://www.bitdefend...e/consumer/#638 XP: http://www.bitdefend...e/consumer/#641 Vista: http://www.bitdefend...e/consumer/#639 7: http://www.bitdefend...e/consumer/#640 Edited by crysty2k5, 21 March 2010 - 12:59. |
|
#89
Posted 21 March 2010 - 12:51

DECI E INCREDIBILA TREABA!!! dupa atatea si atatea de restart-uri in care se regaseau noi probleme , vad ca la al 11-lea attempt imi da "we'r sorry for inconvenience.." . NU POT NICI REPAIR WINDOWS SA MAI SPER .
Va rog sa-mi spuneti si mie CE POT FACE ? |
#90
Posted 21 March 2010 - 13:02

DECI E INCREDIBILA TREABA!!! dupa atatea si atatea de restart-uri in care se regaseau noi probleme , vad ca la al 11-lea attempt imi da "we'r sorry for inconvenience.." . NU POT NICI REPAIR WINDOWS SA MAI SPER . Va rog sa-mi spuneti si mie CE POT FACE ? Buna din nou, multumim Alexcrist si tuturor celor care ne sprijina si ne inteleg, ii rog pe cei care nu pot rula patch-ul sa incerce si in safe mode si daca tot nu reusesc sa contacteze echipa noastra de suport tehnic cu detalii despre mesajul de eroare. De asemenea, toate workaroundurile si noutatile referitare la aceasta situatie vor fi postate si pe forumul de suport: http://forum.bitdefe...p?showforum=190 Ii rog pe cei care ina ce confrunta cu problema dupa ce au rulat patchul sa ne contacteze cat mai repede. Multumim pentru intelegere inca o data! Raluca |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users