Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Expresor Breville defect

[Embedded] Cum fac ca userul sa d...

Recomandare priza inteligenta
 Probleme cu un template wordpress

A inceput producția primei m...

Kumm - Sa nu spui nimanui

Un string - doua invertere
 She Said (2022)

Cum procedez cu un vecin care m-a...

Curațare PC-uri vechi multin...

La multi ani @Robert201!
 La multi ani Romania!

La multi ani @Forumului Softpedia...

Majoratu lu' Bebe de acum 23 ...

Skoda Octavia 2, temperatura apa ...
 

Trojan.Fakealert.5 - BitDefender False Positive

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#73
JulotM

JulotM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,307
  • Înscris: 01.04.2009
Oricum, gafa a fost facuta, greu de inteles cum, dar sa speram la mai bine. Din cate vad, se posteaza din greu pe forum-ul BitDefender, majoritatea lansand cuvinte grele asupra companiei. Cel mai trist este faptul ca multi isi iau adio de la Bit, asta rezultand pierderi mari, chiar foarte mari.

Intrebarea pe care mi-o pun este: "Concurenta si-a bagat nasul (folosind orice mijloace), sau a fost doar o mare scapare?"

P.S.: Pacat...

#74
ady1981

ady1981

    Numai o minte diabolica mai poate crede in dreptate. in Romania&

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,466
  • Înscris: 11.11.2009

Quote

Intrebarea pe care mi-o pun este: "Concurenta si-a bagat nasul (folosind orice mijloace), sau a fost doar o mare scapare?"

P.S.: Pacat...
vrei sa spui ca a fost un sabotaj de la concurenta?

Quote

Din cate vad, se posteaza din greu pe forum-ul BitDefender, majoritatea lansand cuvinte grele asupra companiei. Cel mai trist este faptul ca multi isi iau adio de la Bit
Si eu citesc  permanent ce se  posteaza am vazut cateva posturi unde romani erau facutii in tot felu, dar eu ii inteleg pe uni mai ales pe cei la care nu le pornesc sistemul si au date importante pe care uni le vor pierde. oare cineva raspunde de aceste pierderi??
Din fericire eu nu am fost afectat de acasta problema. dar multi sunt afectati.

#75
RalucaD

RalucaD

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.08.2009

View Postady1981, on 21st March 2010, 05:06, said:

Cum am spus ,,Pai ar fi si culmea sa doarma cand gafa este la nivel mondial,,Si daca  un fraier o singura persoana cand are probleme suportul  tehnic este aproape ZERO (Sau poate sunt eu mai fraier si in ultimi aproape 3 ani eu am fost singurul la care nu sa raspuns la problema) cel putin acuma sa mai ia niste somnifere si sa rezolve problema
Despre ce problema e vorba? Daca imi poti da un numar de tichet, pot verifica. Nu s-a mai intamplat ca in 3 ani sa nu raspundem chiar nici macar o data unei cereri de suport.

#76
JulotM

JulotM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,307
  • Înscris: 01.04.2009

View Postady1981, on 21st March 2010, 04:36, said:

vrei sa spui ca a fost un sabotaj de la concurenta?

Da, ceva infiltrat si bine organizat, ca sa nu iau alta varianta.

#77
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 8,896
  • Înscris: 02.02.2006
Eu personal nu cred că vor fi extrem de mlți cei care vor renunța. Au fost nervi pe moment, apoi lucrurile s-au calmat, cum era și normal să se întâmple. Am văzut useri recunoscători pe forum, care mulțumeau (sincer) pentru rapiditatea cu care s-a acționat. Și au fost utilizatori care chiar și în mijlocul haosului de aseara încercau să mai calmeze lumea, deși erau și ei afectați (și nici nu aveau nimic de câștigat din suport gratuit).

De asemenea, din câte văd, se discută deja despre posibie recompensații pentru cei afectați.
http://forum.bitdefe...&...ost&p=80603

#78
BorissTheRed

BorissTheRed

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.03.2010
Inteleg, se actioneaza
Dar ce sa fac cu patch-ul daca nu mai pot deschide calculatorul care imi indica urmatorul mesaj, indifereent ca deschid normal sau in safemode

Attached Files



#79
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Repair sau system restore la Windows cu discul de instalare.

#80
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 8,896
  • Înscris: 02.02.2006
Încearcă pașii de aici: http://www.bitdefend...e/consumer/#638
Nu știu dacă ai Vista sau 7, din cauza asta ți-am dat linkul general. În mod normal, ar trebui să se rezolve cu metodele descrise acolo (chiar dacă sistemul nu bootează)

#81
icename

icename

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 12.02.2005

View Postalexcrist, on 21st March 2010, 09:29, said:

... Am văzut useri recunoscători pe forum, care mul?umeau (sincer) pentru rapiditatea cu care s-a ac?ionat. ?i au fost utilizatori care chiar ?i în mijlocul haosului de aseara încercau să mai calmeze lumea, de?i erau ?i ei afecta?i (?i nici nu aveau nimic de câ?tigat din suport gratuit).
...

Incearca sa iti vezi lungul nasului. Si tu, dar mai ales, BitDefender. Deja esti obraznic! Faptele spun ca v-ati batut joc de multi utilizatori. Involuntar sau nu! Scuteste-ne cu userii recunoscatori! Era obligatia BitDefender sa repare lucrurile cat mai repede! Auzi tupeu... Astepti cumva multumiri ca vai, ce repede ati lucrat voi sambata seara pentru noi? Ce sacrificii ati facut? Ar trebui sa fim recunoscatori ca nu ne-ati lasat asa pana luni! Multumim BitDefender pentru distractia de sambata seara! Esti mare! Unde pot sa fac donatiile?

Edited by icename, 21 March 2010 - 10:04.


#82
darondny

darondny

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 344
  • Înscris: 18.11.2009
  Am sa incerc si eu acum sa dau un windows repair . Dar tot nu prea ma impac cu gandul : ei spun ca e un "Update issue" . Dar la mine , tocmai din ganduri dinacestea , am dat disable la update , din meniu , interesandu-ma mai mult firewall-ul (care e cel ma bun dintre cei mai buni) . Plus ca la viteza internetului meu , pana isi putea face update , trecea baba cu colacii . Atunci sunt neserioasi , garanteaza ca din meniu se poate dezactiva update-ul , dar de fapt tot ce vor dansii fac .

#83
JulotM

JulotM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,307
  • Înscris: 01.04.2009
Facand putin haz de necaz, putem spune acum ca a existat un antivirus cu detectie 100%.

#84
pykko

pykko

    I love, therefore I am

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,156
  • Înscris: 10.02.2006

View Postcrysty2k5, on 20th March 2010, 20:00, said:

False positive. Se mai intampla.

http://forum.bitdefe...showtopic=18759
Se mai intampla si pana la un punct putem considera ca este si normal, dar sa se intample pe fisiere critice Windows este inacceptabil. ;)

Orice update trebuie verificat inainte de a fi lansat si verificarea standard si obligatorie este pe fisierele importante Windows.

#85
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,612
  • Înscris: 23.05.2003
Doamne ce belea.  :blink:
D'aia nu folosesc eu AV acasa ca mi-e frica ca-mi sterge tot HDD-ul cind o ia razna. :D
Sper ca miine cind ma duc la munca n-o sa-mi gasesc serverul de WEB pe SuSe facut muci (da, ruleaza Bitdefender pe el).  :samui:

#86
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,571
  • Înscris: 01.12.2007
@burebista hai sa fim seriosi, cam greu sa il puna jos in halul in care a doborat windowsul. Nu are atatea drepturi pe Linux ca pe Windows si pariez ca cel putin saptamanal ii faci back-up.
Cineva tot a castigat din toata mizeria acceasta, firmele care vand spatiu de back-up online. Or sa foloseasca beleaua asta ca instrument de publicitate ani la rand.

Edited by IdI1, 21 March 2010 - 12:19.


#87
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 8,896
  • Înscris: 02.02.2006

View Posticename, on 21st March 2010, 10:04, said:

Incearca sa iti vezi lungul nasului. Si tu, dar mai ales, BitDefender. Deja esti obraznic! Faptele spun ca v-ati batut joc de multi utilizatori. Involuntar sau nu! Scuteste-ne cu userii recunoscatori! Era obligatia BitDefender sa repare lucrurile cat mai repede! Auzi tupeu... Astepti cumva multumiri ca vai, ce repede ati lucrat voi sambata seara pentru noi? Ce sacrificii ati facut? Ar trebui sa fim recunoscatori ca nu ne-ati lasat asa pana luni! Multumim BitDefender pentru distractia de sambata seara! Esti mare! Unde pot sa fac donatiile?
În primul rând ți-ai greșit destinația (nu lucrez la BitDefender), și în al doilea rând ai gijă la limbaj!

Nu, nu aștept mulțumiri pentru că am stat până la 2 noaptea să ajut. Însă era vorba că au fost utilizatori care chiar au observat căse lucrează, și au cooperat pentru rezolvarea problemelor. Iar asta a ajutat mai mult decât o înșiruire de amenințări și înjurături.

NIMENI nu dorește să se întâmple astfel de lucruri. Dar se întâmplă. De ce s-a întâmplat ce s-a întâmplat ieri, nu știu (asta rămâne la latitudinea BitDefender să afle exact în ce cauze s-a produs acel update). Dar strict ca viteză de reacție, eu nu văd unde e problema.

După cum am spus, updateul în sine a fost reparat în sub 2 ore, cu tot cu delayuri de server-sync și alte prostii (cel puțin de când am aflat eu de el până când a intrat la mine în sistem).
Iar patchul pentru sistem s-a făcut cât de repede s-a putut. A trebuit să se caute exact ce s-a întâmplat, punctele și fișierele afectate, să se găsească o rezolvare, să se facă un patch, să se testeze pe toate tipurile de sistemeafectate (ceea ce înseamnă că trebuia practic să se distrugă acele sisteme cât de mult s-a putut, pentru a testa eficacitatea patchurilor)  și să se lanseze pe site. Asta ținând cont de faptul că erau în discuție 3 sisteme de operare majore (XP, Vista, 7), cu diferite grade de afectare (de la probleme minore, până la imposibilitate de boot), etc... Și totuși s-a reușit scoaterea a 3 patchuri care aparent rezolvă majoritatea problemelor, cel puțin din câte am văzut.
Da, încă mai sunt probleme, dar suportul tehnic este în priză și se răspunde pe forum constant în momentul de față.


Aseară ce vroiai să se răspundă?? Efectiv nu era ce. S-a spus de la bun început că s-a recunoscut problema, și s-au anunțat de fiecare dată când s-au produs schimbări (update pe server, KB lansat, instrucțiuni de fix, în final patchurile). Ce vroiai mai mult să se spună?? Orice s-ar fi spus, era absolut inutil în lipsa unor patchuri sau metode efective de fix.
Acum, când e ceva cu care să se lucreze (pacthurile), se oferă suport pentru cei care au probleme cu rularea lor.

Edited by alexcrist, 21 March 2010 - 12:23.


#88
rootkit

rootkit

    Awake. Security DNA

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,883
  • Înscris: 07.02.2007

View Postpykko, on 21st March 2010, 11:34, said:

Se mai intampla si pana la un punct putem considera ca este si normal, dar sa se intample pe fisiere critice Windows este inacceptabil. ;)

Orice update trebuie verificat inainte de a fi lansat si verificarea standard si obligatorie este pe fisierele importante Windows.

Si Avast si Nod32 s-au luat "urat" de fisierele vitale Windows. Dar se pare ca update-ul a ajuns la putini oameni si a fost retras mai repede de pe servere si mirrors.

Au avut noroc ca s-au miscat repede.

View PostSeageal, on 20th March 2010, 22:35, said:

Salut Cristi,

Ajuta-ma te rog, cum restaurez fisierele pe care le-a bagat in carantina Bit-ul?

Multumesc.

Eu NU sunt Cristi Raducu, eu doar am postat aici ce au scris cei de la suport pe forumul oficial.

http://news.bitdefen...date-issue.html

Rezolvare:

http://www.bitdefend...e/consumer/#638

XP: http://www.bitdefend...e/consumer/#641

Vista: http://www.bitdefend...e/consumer/#639

7: http://www.bitdefend...e/consumer/#640

Edited by crysty2k5, 21 March 2010 - 12:59.


#89
darondny

darondny

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 344
  • Înscris: 18.11.2009
DECI E INCREDIBILA TREABA!!! dupa atatea si atatea de restart-uri in care se regaseau noi probleme , vad ca la al 11-lea attempt imi da "we'r sorry for inconvenience.." . NU POT NICI REPAIR WINDOWS SA MAI SPER .
Va rog sa-mi spuneti si mie CE POT FACE ?

#90
RalucaD

RalucaD

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.08.2009

View Postdarondny, on 21st March 2010, 13:51, said:

DECI E INCREDIBILA TREABA!!! dupa atatea si atatea de restart-uri in care se regaseau noi probleme , vad ca la al 11-lea attempt imi da "we'r sorry for inconvenience.." . NU POT NICI REPAIR WINDOWS SA MAI SPER .
Va rog sa-mi spuneti si mie CE POT FACE ?


Buna din nou, multumim Alexcrist si tuturor celor care ne sprijina si ne inteleg, ii rog pe cei care nu pot rula patch-ul sa incerce si in safe mode si daca tot nu reusesc sa contacteze echipa noastra de suport tehnic cu detalii despre mesajul de eroare.
De asemenea, toate workaroundurile si noutatile referitare la aceasta situatie vor fi postate si pe forumul de suport:

http://forum.bitdefe...p?showforum=190

Ii rog pe cei care ina ce confrunta cu problema dupa ce au rulat patchul sa ne contacteze cat mai repede. Multumim pentru intelegere inca o data!

Raluca

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate