![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Trojan.Fakealert.5 - BitDefender False Positive
Last Updated: Mar 25 2010 19:07, Started by
unknown91
, Mar 20 2010 19:21
·
0

#55
Posted 20 March 2010 - 23:49

Am un Sony Vaio Z41
Utilizez Windows7 si BitDefender - ambele cu licenta Astazi am actualizat antivirus si am scanat complet PC fara ca programul sa identifice virusi Am deschis cateva site-uri cu produse electronice La inchiderea PC am vazut o alerta de trojan blocat / am luat act si am lasat sa continue procesul de logoff La redeschidere - zeci de alerte si apoi... gata! TrojanFakeAlert.5 Nu mai pot deschide PC nici in safemode Probabil urmeaza un Format Multumesc BitDefender! Era PC de serviciu, fara partitii si cu 300 de GB de informatii. In mod sigur voi adauga si eu un proces la cele care se vor deschide @#$%*^%@#$ ![]() |
#56
Posted 20 March 2010 - 23:49

"Mi7" , hai ca ai reusit umpic sa ma..
In primul rand zici ca am doar 15 ani! Cum ti-ai dat seama? Ca am zis : "eu nu am facut update , u mananci bors"? Nu vezi ca nici macar citat ordonat nu stii sa dai? Nu vezi ca da urat citatu ala? puteai selecta doar prima linie , parea mai aerisit si mai lizibil , cum i se recomanda unui scolarel ca tine ![]() Acum , suck this : http://www.bitdefend...lTimeReporting/ . Chiar ca vorbesti/-iti in nestire . Nu e virus , e doar de la ei , huh? "Alexcrist" , te rog sa-mi recomanzi si mie ceva... In postura in care sunt , nu-mi mai boot-eaza windows-ul , daca dau repair la Win , pot pierde informatie? Stiu ca la mine BD-ul nu muta in carantina , doar restrictiona accesul la fisier . Edited by darondny, 20 March 2010 - 23:58. |
#57
Posted 20 March 2010 - 23:58

@darondny: De ce tot nu vrei sa intelegi? Uite-te la titlu: Raport activitate virusi in timp real - Ultimele 24 de ore. Este in timp real, trimis automat. BitDefender detecteaza acel fals pozitiv ca fiind virus si il trimite. Toti suntem batuti in cap, nu? Uite-te pe forumul BitDefender. Si suportul tehnic e batut in cap si numai tu esti destept? Intelege treaba si nu mai insista.
La mine unul problemele s-au terminat. Am doua calculatoare in casa, ambele cu Windows 7 x64 si unul dintre ele a facut niste fite dar si-a revenit singur, chiar n-am idee cum, dar celalalt a fost corupt total. Mare pacat ca s-a intamplat asta tocmai la BitDefender. O sa piarda foarte multi cumparatori din cauza asta. |
#58
Posted 21 March 2010 - 00:00

Am cont, dar în screenshot e un trial. Și, după cum am spus, am testat pe Win XP x64, tocmai ca să nu zici că merge pe 32, dar nu merge pe 64. N-am încercat pe Vista/Seven, pentru că nu am la dispoziție momentan așa ceva (decât sistemul meu real, dar n-o sa mă pun să dezinstalez/reinstalez, că n-am chef de timp pierdut).
@darondny: Poți s-o lași mai moale? RTVRul (Realtime Virus Reporting) de pe site e generat în mod complet automat, pe baza rapoartelor primite în timp real și în mod automat de la rodusele BitDefender. Evdident, din moment ce această deteție a fost masivă, era de așteptat ca detecția să urce în RTVR. Mă mir chiar că nu e pe primul loc, dar totuși nu au fost decât câteva ore... Te rog să verifici logurile produsului. De asemenea, postează te rog numărul de definiții și versiunea engine-ului. Vei vedea că nu ai semnături din decembrie, ci de azi. Cât despre problemele de boot, încă se caută o soluție. Voi reveni cu detalii când le am. Edited by alexcrist, 21 March 2010 - 00:01. |
#59
Posted 21 March 2010 - 00:06

ShitDefender face istorie !
Primul antivirus care se detecteaza pe sine insusi ca Trojan si se sterge !!! Ori compania a fost preluata de vreun masochist ori li s-a infiltrat in board cineva de la Kaspersky ![]() |
#60
Posted 21 March 2010 - 00:19

Am vazut pe forum la bitdefender ca la un user bitdifender sa bagat tot in carantina. ESTE POSIBIL???
|
#61
Posted 21 March 2010 - 00:26

Cam atat mai poate calculatorul meu dupa atacul virusului shitdefender
Attached Files |
#62
Posted 21 March 2010 - 00:32

"ady1981" , iti spun eu ca e foarte probabil sa ti se intample si tie cum mi s-a intamplat mie . Acum nu mai pot porni acel windows ca e.. incomplet , si cred ca lipsesc si multe alte fisiere dinafara win-ului (mutate in carantina) .
Astept si eu raspunsuri de la mai marii de sus ![]() Edited by darondny, 21 March 2010 - 00:36. |
#63
Posted 21 March 2010 - 00:36

darondny
chiar ma amuza cata prostie e in tara asta sa nu mai zic de pupincurism legat de linkul postat de tine "Raport activitate virusi in timp real - Ultimele 24 de ore " e ce s-a raportat in 24 de ore auzi tipule mai pune mana pe carte .. nu prea cunosti limba pe care o vorbesti .. mai arunca o privire prin ce ai scris si convinge-te acel citat e ce ai scris tu iar cu "scolarel ca tine" nu ai tu ani de viata cati am eu de servici dar cum ziceam mai sus las-o moarta .. nu mai continua in prostia ta ca te faci de ras am incheiat aici ca nu am cu cine sa vorbesc. Edited by Mi7, 21 March 2010 - 00:48. |
#64
Posted 21 March 2010 - 00:46

misapte, se scrie 'convinge-te', nu 'convingete'
nu te mai umfla-n pene ca te bate si pe tine limba romana. |
#65
Posted 21 March 2010 - 00:51

|
#66
Posted 21 March 2010 - 01:00

Este curios ca si in situatia asta cand este ceva asa de grav cu afectarea a milioane de pc.suportul bitdifender doarme. ce sa mai zicem cand un client (fraier) cere o problema personal. (adica cu bitdefender) primesti raspunsul deloc sau dupa cate saptamani sau luni.Acest lucru il spun si cei care au acasta problema pe forumul bitdefender. ca raspunsurile oficiale pe forum sunt aproape ZERO
|
#67
Posted 21 March 2010 - 01:19

Este curios ca si in situatia asta cand este ceva asa de grav cu afectarea a milioane de pc.suportul bitdifender doarme. ce sa mai zicem cand un client (fraier) cere o problema personal. (adica cu bitdefender) primesti raspunsul deloc sau dupa cate saptamani sau luni.Acest lucru il spun si cei care au acasta problema pe forumul bitdefender. ca raspunsurile oficiale pe forum sunt aproape ZERO Nu dorm cei de la bitdefender, gafa pe care au facut-o cu siguranta i-au facut mai atenti pe viitor. In opinia mea Bitdefender e un antivirus bun, chiar mai bun decat kaspersky. |
#68
Posted 21 March 2010 - 01:22

Nu, răspunsurile nu sunt zero. Răspunsurile sunt, însă se postează acolo într-un ritm haotic. De câte ori am postat ceva, când am apăsat Submit Post, deja erau încă vreo 4-5 posturi mai noi decât al meu. Orice post oficial ajungea pe pagina anterioară în mai puțin de 5 minute. Și, evident, mai nimeni nu apuca să-l vadă, pentru că toți sunt ocupați cu înjurat și plânsul.
Adevărul e că e un haos total. Nu se poate duce o conversație în acel topic. Degeaba întrebi, sau degeaba răspunzi. Șansele sunt ca postul tău să se piardă în neant. Și DA, acțiuni s-au luat rapid. Fixul a intrat pe update în câteva ore. Iar acum se lucrează la patchuri pentru cei cu probleme mai grave. Toate ca toate, însă privind obiectiv, problema este destul de nasoală și nu se rezolvă bătând din palme. Ce a ținut strict de detecție și de produs s-a rezolvat de mult. Restul... e o încercare de a rezolva unele sisteme compromise. Unele se vor rezolva cu patchul oficial, altele se vor rezolva (sau s-au rezolvat deja) cu System Restore/Windows Repair/Last Known Good Configuration/etc... iar altele, din păcate, e posibil să nu se recupereze. Cât despre răspunsuri, după cum am spus, pe forum e haos (e oarecum normal să fie așa). Alte căi prin care se comunică e către BitDefender sunt pe unele canale alternative (Facebook, Tweeter, whatever, că mai au și pe acolo conturi, dar nu le știu că nu mă pasionează rețelele de genul ăla). Cel mai recent mesaj oficial, postat chiar pe site, este acesta: http://news.bitdefen...date-issue.html Asta e, se mai întâmplă. Au fost cazuri și la alți antiviruși, destul de nasoale, au înjurat toți, și faptele s-au dat uitării. În definitiv, e un bug, nu e sfârșitul lumii. Au fost catastrofe reale datorate problemelor sistemelor informatice, so... |
#70
Posted 21 March 2010 - 02:09

Nu dorm cei de la bitdefender, gafa pe care au facut-o cu siguranta i-au facut mai atenti pe viitor. In opinia mea Bitdefender e un antivirus bun, chiar mai bun decat kaspersky. Pai ar fi si culmea sa doarma cand gafa este la nivel mondial ![]() ![]() ![]() |
|
#71
Posted 21 March 2010 - 03:37

Buna,
BitDefender chiar nu doarme, chiar pot sa va spun ca se lucreaza din greu la patch si chiar incercam sa ii ajutam cat mai repede pe cei care se confrunta cu problema asta. Patchul va fi postat de indata ce va fi disponibil, aici: http://www.bitdefend...e/consumer/#638 Recomandarea ar fi sa downloadati patchul numai de pe site-ul sau forumul BitDefender, unde va fi postat. Daca nu puteti sa butati, incercati sa faceti System Restore. Multumim pentru intelegere si da, chiar avem ceva de invatat din asta:). Raluca |
#72
Posted 21 March 2010 - 04:06

Cum am spus ,,Pai ar fi si culmea sa doarma cand gafa este la nivel mondial,,Si daca un fraier o singura persoana cand are probleme suportul tehnic este aproape ZERO (Sau poate sunt eu mai fraier si in ultimi aproape 3 ani eu am fost singurul la care nu sa raspuns la problema) cel putin acuma sa mai ia niste somnifere si sa rezolve problema
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users