Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Retro R.A.T.B.

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
437 replies to this topic

#397
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Pardon, m5.65. A mai rămas cea m4.65 (e stropitoare).
Ce vedem în poza de mai jos?   Posted Image

Attached File  Bd. N. Balcescu in 1961 (vedere spre P-ta Romana) 46922641_1968118446602557_1700693735093829632_n.jpg   84.24K   96 downloads

Bord de autobuz "D.A.F." SB220 cu caroserie "Hispano-Carrocera". Difuzorul ăla a fost adăugat de un şofer. Sursa: userul ADK de pe forumul metrouuşor.

Attached File  Bord autobuz D.A.F. SB220 H.C. cu difuzor adaugat.jpg   100.15K   103 downloads

Edited by djl, 28 November 2018 - 21:37.


#398
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Producere tramvaie V3A în anul 1973. Apare şi tramvaiul original ("L.H.B."): http://euscreen.eu/i...kuiPru-SW7yIPLY
Un comentariu preluat de pe un grup de pe facebook: Tot în acest film avem şi dovada că unele troleibuze TV 2-E ale ITB au supravieţuit peste 13 ani (faţă de 11, cât era normal în cazul a două RK). Este cel cu 6 ferestre zenitale, din seria zero a modelului "1960", fabricat în decembrie 1959 şi circulând încă în vara anului 1973...

Şi ceva cu Ghid I.T.B., dar apar şi vehicule, inclusiv taximetre ("G.A.Z." M21 Volga şi "Dacia" 1300): http://euscreen.eu/i...wH5CRtyk6RVZvsM
Taximteristul de pe 'Volga' vorbeşte la radiotelefon. Înainte de asta sunai la anumite staţii (probabil aveau un post telefonic semipublic) ca să comanzi un taxi.
Mi se pare mie sau apare şi serviciu de maxi-taxi cu taximetre   :o

#399
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,849
  • Înscris: 11.10.2006
In 1973.a existat pentru foarte scurt timp un serviciu cu taximetre pe linii fixe, experiment pilot pe directiile cele mai folosite din cartiere in centru si gara. nu au fost decat trei astfel de linii, dar in cursul anului 1974 se renunta din cauza unor factori obiectivi si anume parcul insuficient de vehicule si capacitatea improprie a acestora pentru buna functionare a acestui tip de linie. Din datele obtinute cu acest proiect s-a creat premisa introducerii mai tarziu a transportului de tip maxi-taxi, cu microbuze. Ideea de microbuze a fost inaintata insa din anii 60 dar nu s-a pus in practica din cauza ca necesitatile de transport erau satisfacute de parcul de mijloace existent. Dupa 1973 a inceput sa se puna problema unor linii rapide si a altor modalitati de transport.

#400
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Deja o parte sunt imagini istorice   Posted Image

https://public-trans...s/Bucharest.htm

https://public-trans...?g2_itemId=4043

Subiectul ăsta face azi la orele 18:15  13 ani şi 5 luni   Posted Image
Printrele cele mai vechi deschise de mine pe care încă se postează.

Edited by djl, 23 January 2019 - 12:48.


#401
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Otobel "Leyland" asamblat în Israel, nou la perioada realizării pozei   Posted Image   Păcat că nu mai există vreunul   Posted Image

Attached File  Imobilul Ciclop in 1969.jpg   180.93K   56 downloads

#402
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Ceva chestii legate de partea electrică. Încrucișarea descrisă cred că e pentru rețeaua de contact a tramvaielor. Încrucișare tramvai - troleibuz nu exista decât la Rondul I al Șos. Kiseleff (unde e bustul lui Mihăiță Întâiu'), că era capăt de tramvai pe acolo (20, troleibuzul neputând fi decât 81).

Attached File  Catalogul produselor electrotehnice (1950) coperta 1 editat.jpg   117.22K   11 downloads
Attached File  Catalog produselor electro tehnice 1950 B2 Aparataj electric - B2-51 - B2.525 Intrerupator I.T.B..jpg   170.26K   11 downloadsAttached File  Catalog produselor electro tehnice 1950 B2 Aparataj electric - B2-52- Diverse I.T.B..jpg   143.97K   18 downloads

Dar de asta ce ziceți?     Posted Image     Posted Image    Posted Image

Attached File  Ghid trasee otobele Bucuresti anii '30 60084339_1868144879954123_54246137028149248_n.jpg   35.11K   20 downloads

Edited by djl, 16 May 2019 - 11:42.


#403
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Un troleibuz mai special   Posted Image

Attached File  Troleibuzul dublu articulat 7091 (rama) 14725742_1172948779428857_4361789502657052873_n.png   574.99K   43 downloads

#404
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Dacă nu e "film artistic", la 0:32 apare una dintre primele femei-vatman din Bucureşti

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8Cz6OVOgM2s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Dacă daţi pe la 22:38 începe să se vadă un troleibuz. Pe măsură ce imaginea avansează vedeţi vedea 2... ambele articulate!

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c9GpvJZXS0w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#405
vapeClouds

vapeClouds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,419
  • Înscris: 25.10.2018

View Postdjl, on 02 septembrie 2019 - 02:20, said:

Dacă nu e "film artistic", la 0:32 apare una dintre primele femei-vatman din Bucureşti




Dacă daţi pe la 22:38 începe să se vadă un troleibuz. Pe măsură ce imaginea avansează vedeţi vedea 2... ambele articulate!



rar un om mai dedicat decat tine la chestiile astea old school.

restecpa!

#406
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Tramvaie "Rathgeber" M4.65 + m4.65 cu sistemul de rulare original. Poze: Klaus Mundt, preluate de pe hinerkduetz/phototrans.eu
Ridicăturile alea de pe acoperiş erau pentru reclame. Nu au mai prins la R.A.T.B. reclame acolo, deşi în loc de reclame puteau pune frumos şi indicatoare de trasee. Dar din păcate... R.A.T.B. e incompatibil cu unele lucruri.
Depoul Dudeşti era "casa" lor.

Attached File  Rathgeber-ul M4.65 2425 cu remorca m4.65 la Dep. Dudesti (1996).jpg   143.86K   26 downloadsAttached File  Rathgeber-ul M4.65 2466 cu remorca m4.65 la Pasajul Muncii spre Obor pe linia 34 (1996).jpg   152.01K   29 downloads

Edited by djl, 09 January 2020 - 04:16.


#407
controversatul

controversatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 21.01.2007

View Postdjl, on 09 ianuarie 2020 - 04:15, said:

Tramvaie "Rathgeber" M4.65 + m4.65 cu sistemul de rulare original. Poze: Klaus Mundt, preluate de pe hinerkduetz/phototrans.eu
Ridicăturile alea de pe acoperiş erau pentru reclame. Nu au mai prins la R.A.T.B. reclame acolo, deşi în loc de reclame puteau pune frumos şi indicatoare de trasee. Dar din păcate... R.A.T.B. e incompatibil cu unele lucruri.
Depoul Dudeşti era "casa" lor.

Attachment Rathgeber-ul M4.65 2425 cu remorca m4.65 la Dep. Dudesti (1996).jpgAttachment Rathgeber-ul M4.65 2466 cu remorca m4.65 la Pasajul Muncii spre Obor pe linia 34 (1996).jpg

Bagau tramvaiele astea o caldura, mai ceva ca intr-o sauna.

#408
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Oh, da. Prea cald. Acum aş înjura - am crescut în vârstă şi transpir repede. Dar în primii ani de la apariţie era bine... în multe tramvaie vechi Româneşti nu era căldură   Posted Image   Şi vara la astea se deschideau mai mult geamurile, pe când la alea Româneştile... şi alea Nemţeşti roşii aveau geamuri rabatabile care nu se prea deschideau.

Edited by djl, 09 January 2020 - 22:53.


#409
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Ah, astea aveau şi barele de susţinere încălzite!

#410
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Producere tramvaie "Ratgebgeber" (nu ştiu dacă erau 4.65 sau model mai vechi)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wEs_VaUS_H8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#411
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Nah, am găsit și pe pinterest link către forumul nostru. Deci am ajuns cumva celebri.
Autobaza Floresca în anii '60. Și niște Cehești nouțe și arătoase... au păstrat  0  din otobele.

Attached File  Autobuza Floreasca cu autobuze Skoda-Karosa R.TO. 706. Anii '60.jpg   81.76K   27 downloads

Despre introducerea tramvaielor electrice în București: https://ouatib.blogs...IktBocqbl1MpcD4

#412
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Daţi la 10:30    :o

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NLNzRm3mguY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by djl, 11 March 2021 - 13:12.


#413
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Motor electric al unuia din primele tramvaie electrice din București (1894). Producție Germană ("Siemens").

Attached File  DSC09786.JPG   290.97K   16 downloads

De la un tramvai mai nou (anii '20) cu tot cu angrenaj

Attached File  DSC09785.JPG   358.5K   17 downloads

Și un contoller interbelic

Attached File  DSC09810.JPG   294.2K   15 downloads

Pozasem și unul dintre grupurile generatoare originale pentru rețeaua de tramvai electric (care inițial era la 550 Volți, dar Bucureștiul a ajuns să aibă 750 pentru că erau mai multe tramvaie), însă nu mai știu care e și decât să pun aiurea o poză...
Sub un șopron e un tramvai, dar acolo nu se vizitează și șopronul ăla se cam degradează   :(   Ăsta e cred: http://clasate.cimec...B7092A46ECE160F
Ceva timp am crezut că acea platformă este imperiala. Imperiala e de fapt etajul. În București au fost ceva timp tramvaie cu imperială, dar nu au ținut prea mult. Cel puțin așa zice Constantin Bacalbașa.

#414
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Niște poze pe care le doream de mult. Mai ales alea cu interiorul. Caut așa ceva de cel puțin 19 ani.
Primul tramvai V-951 a.k.a. 'Festival' (din 1953 le-a zis așa, pt. că în acel an avut loc Festivalul Tineretului la București).

Attached File  241538020_3006866326226776_8084620231377341979_n.jpg   108.44K   29 downloadsAttached File  241630205_3006865739560168_5917191455221795247_n.jpg   98.76K   29 downloadsAttached File  241630889_3006866139560128_8029792087446721903_n.jpg   90.13K   28 downloadsAttached File  241636287_3006865992893476_18507179331254900_n.jpg   115.82K   25 downloadsAttached File  241638990_3006865579560184_4237596800524987819_n.jpg   123.26K   27 downloadsAttached File  241661929_3006865846226824_1744908147041369392_n.jpg   98.42K   27 downloadsAttached File  241662055_3006866446226764_8133889074501182364_n.jpg   93.11K   25 downloads

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate