Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Retro R.A.T.B.
Last Updated: Jan 24 2023 00:50, Started by
djl
, Jun 23 2005 18:15
·
0
#397
Posted 28 November 2018 - 21:36
Pardon, m5.65. A mai rămas cea m4.65 (e stropitoare).
Ce vedem în poza de mai jos? Bd. N. Balcescu in 1961 (vedere spre P-ta Romana) 46922641_1968118446602557_1700693735093829632_n.jpg 84.24K 96 downloads Bord de autobuz "D.A.F." SB220 cu caroserie "Hispano-Carrocera". Difuzorul ăla a fost adăugat de un şofer. Sursa: userul ADK de pe forumul metrouuşor. Bord autobuz D.A.F. SB220 H.C. cu difuzor adaugat.jpg 100.15K 103 downloads Edited by djl, 28 November 2018 - 21:37. |
#398
Posted 02 January 2019 - 01:58
Producere tramvaie V3A în anul 1973. Apare şi tramvaiul original ("L.H.B."): http://euscreen.eu/i...kuiPru-SW7yIPLY
Un comentariu preluat de pe un grup de pe facebook: Tot în acest film avem şi dovada că unele troleibuze TV 2-E ale ITB au supravieţuit peste 13 ani (faţă de 11, cât era normal în cazul a două RK). Este cel cu 6 ferestre zenitale, din seria zero a modelului "1960", fabricat în decembrie 1959 şi circulând încă în vara anului 1973... Şi ceva cu Ghid I.T.B., dar apar şi vehicule, inclusiv taximetre ("G.A.Z." M21 Volga şi "Dacia" 1300): http://euscreen.eu/i...wH5CRtyk6RVZvsM Taximteristul de pe 'Volga' vorbeşte la radiotelefon. Înainte de asta sunai la anumite staţii (probabil aveau un post telefonic semipublic) ca să comanzi un taxi. Mi se pare mie sau apare şi serviciu de maxi-taxi cu taximetre |
#399
Posted 03 January 2019 - 19:15
In 1973.a existat pentru foarte scurt timp un serviciu cu taximetre pe linii fixe, experiment pilot pe directiile cele mai folosite din cartiere in centru si gara. nu au fost decat trei astfel de linii, dar in cursul anului 1974 se renunta din cauza unor factori obiectivi si anume parcul insuficient de vehicule si capacitatea improprie a acestora pentru buna functionare a acestui tip de linie. Din datele obtinute cu acest proiect s-a creat premisa introducerii mai tarziu a transportului de tip maxi-taxi, cu microbuze. Ideea de microbuze a fost inaintata insa din anii 60 dar nu s-a pus in practica din cauza ca necesitatile de transport erau satisfacute de parcul de mijloace existent. Dupa 1973 a inceput sa se puna problema unor linii rapide si a altor modalitati de transport.
|
#400
Posted 23 January 2019 - 12:45
Deja o parte sunt imagini istorice
https://public-trans...s/Bucharest.htm https://public-trans...?g2_itemId=4043 Subiectul ăsta face azi la orele 18:15 13 ani şi 5 luni Printrele cele mai vechi deschise de mine pe care încă se postează. Edited by djl, 23 January 2019 - 12:48. |
#401
Posted 21 February 2019 - 13:42
Otobel "Leyland" asamblat în Israel, nou la perioada realizării pozei Păcat că nu mai există vreunul
Imobilul Ciclop in 1969.jpg 180.93K 56 downloads |
#402
Posted 16 May 2019 - 11:31
Ceva chestii legate de partea electrică. Încrucișarea descrisă cred că e pentru rețeaua de contact a tramvaielor. Încrucișare tramvai - troleibuz nu exista decât la Rondul I al Șos. Kiseleff (unde e bustul lui Mihăiță Întâiu'), că era capăt de tramvai pe acolo (20, troleibuzul neputând fi decât 81).
Catalogul produselor electrotehnice (1950) coperta 1 editat.jpg 117.22K 11 downloads Catalog produselor electro tehnice 1950 B2 Aparataj electric - B2-51 - B2.525 Intrerupator I.T.B..jpg 170.26K 11 downloads Catalog produselor electro tehnice 1950 B2 Aparataj electric - B2-52- Diverse I.T.B..jpg 143.97K 18 downloads Dar de asta ce ziceți? Ghid trasee otobele Bucuresti anii '30 60084339_1868144879954123_54246137028149248_n.jpg 35.11K 20 downloads Edited by djl, 16 May 2019 - 11:42. |
#403
Posted 18 May 2019 - 21:56
Un troleibuz mai special
Troleibuzul dublu articulat 7091 (rama) 14725742_1172948779428857_4361789502657052873_n.png 574.99K 43 downloads |
#404
Posted 02 September 2019 - 02:20
Dacă nu e "film artistic", la 0:32 apare una dintre primele femei-vatman din Bucureşti
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8Cz6OVOgM2s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dacă daţi pe la 22:38 începe să se vadă un troleibuz. Pe măsură ce imaginea avansează vedeţi vedea 2... ambele articulate! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c9GpvJZXS0w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#405
Posted 19 September 2019 - 00:09
djl, on 02 septembrie 2019 - 02:20, said:
Dacă nu e "film artistic", la 0:32 apare una dintre primele femei-vatman din Bucureşti Dacă daţi pe la 22:38 începe să se vadă un troleibuz. Pe măsură ce imaginea avansează vedeţi vedea 2... ambele articulate! rar un om mai dedicat decat tine la chestiile astea old school. restecpa! |
#406
Posted 09 January 2020 - 04:15
Tramvaie "Rathgeber" M4.65 + m4.65 cu sistemul de rulare original. Poze: Klaus Mundt, preluate de pe hinerkduetz/phototrans.eu
Ridicăturile alea de pe acoperiş erau pentru reclame. Nu au mai prins la R.A.T.B. reclame acolo, deşi în loc de reclame puteau pune frumos şi indicatoare de trasee. Dar din păcate... R.A.T.B. e incompatibil cu unele lucruri. Depoul Dudeşti era "casa" lor. Rathgeber-ul M4.65 2425 cu remorca m4.65 la Dep. Dudesti (1996).jpg 143.86K 26 downloads Rathgeber-ul M4.65 2466 cu remorca m4.65 la Pasajul Muncii spre Obor pe linia 34 (1996).jpg 152.01K 29 downloads Edited by djl, 09 January 2020 - 04:16. |
|
#407
Posted 09 January 2020 - 22:18
djl, on 09 ianuarie 2020 - 04:15, said:
Tramvaie "Rathgeber" M4.65 + m4.65 cu sistemul de rulare original. Poze: Klaus Mundt, preluate de pe hinerkduetz/phototrans.eu Ridicăturile alea de pe acoperiş erau pentru reclame. Nu au mai prins la R.A.T.B. reclame acolo, deşi în loc de reclame puteau pune frumos şi indicatoare de trasee. Dar din păcate... R.A.T.B. e incompatibil cu unele lucruri. Depoul Dudeşti era "casa" lor. Rathgeber-ul M4.65 2425 cu remorca m4.65 la Dep. Dudesti (1996).jpg Rathgeber-ul M4.65 2466 cu remorca m4.65 la Pasajul Muncii spre Obor pe linia 34 (1996).jpg Bagau tramvaiele astea o caldura, mai ceva ca intr-o sauna. |
#408
Posted 09 January 2020 - 22:52
Oh, da. Prea cald. Acum aş înjura - am crescut în vârstă şi transpir repede. Dar în primii ani de la apariţie era bine... în multe tramvaie vechi Româneşti nu era căldură Şi vara la astea se deschideau mai mult geamurile, pe când la alea Româneştile... şi alea Nemţeşti roşii aveau geamuri rabatabile care nu se prea deschideau.
Edited by djl, 09 January 2020 - 22:53. |
#410
Posted 09 November 2020 - 13:38
Producere tramvaie "Ratgebgeber" (nu ştiu dacă erau 4.65 sau model mai vechi)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wEs_VaUS_H8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#411
Posted 18 February 2021 - 16:22
Nah, am găsit și pe pinterest link către forumul nostru. Deci am ajuns cumva celebri.
Autobaza Floresca în anii '60. Și niște Cehești nouțe și arătoase... au păstrat 0 din otobele. Autobuza Floreasca cu autobuze Skoda-Karosa R.TO. 706. Anii '60.jpg 81.76K 27 downloads Despre introducerea tramvaielor electrice în București: https://ouatib.blogs...IktBocqbl1MpcD4 |
|
#412
Posted 11 March 2021 - 13:12
Daţi la 10:30
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NLNzRm3mguY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 11 March 2021 - 13:12. |
#413
Posted 23 August 2021 - 13:51
Motor electric al unuia din primele tramvaie electrice din București (1894). Producție Germană ("Siemens").
DSC09786.JPG 290.97K 16 downloads De la un tramvai mai nou (anii '20) cu tot cu angrenaj DSC09785.JPG 358.5K 17 downloads Și un contoller interbelic DSC09810.JPG 294.2K 15 downloads Pozasem și unul dintre grupurile generatoare originale pentru rețeaua de tramvai electric (care inițial era la 550 Volți, dar Bucureștiul a ajuns să aibă 750 pentru că erau mai multe tramvaie), însă nu mai știu care e și decât să pun aiurea o poză... Sub un șopron e un tramvai, dar acolo nu se vizitează și șopronul ăla se cam degradează Ăsta e cred: http://clasate.cimec...B7092A46ECE160F Ceva timp am crezut că acea platformă este imperiala. Imperiala e de fapt etajul. În București au fost ceva timp tramvaie cu imperială, dar nu au ținut prea mult. Cel puțin așa zice Constantin Bacalbașa. |
#414
Posted 12 September 2021 - 18:01
Niște poze pe care le doream de mult. Mai ales alea cu interiorul. Caut așa ceva de cel puțin 19 ani.
Primul tramvai V-951 a.k.a. 'Festival' (din 1953 le-a zis așa, pt. că în acel an avut loc Festivalul Tineretului la București). 241538020_3006866326226776_8084620231377341979_n.jpg 108.44K 29 downloads 241630205_3006865739560168_5917191455221795247_n.jpg 98.76K 29 downloads 241630889_3006866139560128_8029792087446721903_n.jpg 90.13K 28 downloads 241636287_3006865992893476_18507179331254900_n.jpg 115.82K 25 downloads 241638990_3006865579560184_4237596800524987819_n.jpg 123.26K 27 downloads 241661929_3006865846226824_1744908147041369392_n.jpg 98.42K 27 downloads 241662055_3006866446226764_8133889074501182364_n.jpg 93.11K 25 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users