![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Retro R.A.T.B.
Last Updated: Jan 24 2023 00:50, Started by
djl
, Jun 23 2005 18:15
·
5

#19
Posted 10 July 2005 - 16:42

#20
Posted 12 July 2005 - 00:46

Oare de ce nu mai fac astia masini (bine, otobuze) asa faine acuma?
![]() |
#21
Posted 12 July 2005 - 09:42

Cum adică. și eu mi-aș dori niște autobuze cu design retro, dar cu motor de ultimă generație.
Autobuzele "Skoda" Carosa (RTO-202) erau Diesel și hidramate ![]() Ale noastre erau pe benzină și schimbarea vitezelor se făcea manual ![]() Troleul ăla "T.V." 2E din poză e la Gara de Nord. Ăn spate se zăresc blocurle de pe Str. Gării de Nord. O poză cu niște trolee care veneau de la Universitate și traversau P-ța Unirii (linia de tramvai din imagine venea de la P-ța Sf. Vineri și mergea pe Bd. Regina Maria-ex. Coșbuc; înainte P-ța Unrii avea o formă triunghiulară). Troleul 82 mergea de la Aerop. Băneasa la șura Mare. și autobuzul cu burduf e un "©koda" 706RTO. Ăn spate se zăresc fostele Hale "Unirii" (la Unirea era și o piața agroalimentară). Attached FilesEdited by djl, 12 July 2005 - 09:53. |
#22
Posted 16 July 2005 - 18:05

Pentru cei interesati, de vreo saptamana au aparut pe anumite linii bucurestene tot soiul de relicve. Adevarul ca nu sunt asa de vechi ca cele de aici, probabil sunt doar din colectia ratb '70-'80. Recomand un sejur de 3-4 statii cu 105-ul galben. Nu mai mult, ca sa nu va intoxicati cu monoxid de carbon.
De unde le-au dezgropat, si mai ales DE CE, nu-mi explic ![]() Edited by don_dannielo, 16 July 2005 - 18:05. |
#23
Posted 16 July 2005 - 18:39

in iasi vara pe copou circula un tranvai descoperit extrem de vechi , restaurat frumos, senzatie unica.
|
#24
Posted 16 July 2005 - 21:14

"Carutele" au reaparut pe 105 si 311 din cauza ca s-au desfintat multe linii interurbane si e inflatie de "carute". Poate daca au mai multe autobuze mai infinteaza ceva lini pe Magistrala Nord-Sud.
|
#25
Posted 16 July 2005 - 21:25

nu ai o poza cu carutele? sa stiu si io despre ce vorbiti
![]() |
#26
Posted 16 July 2005 - 21:36

Cam asa arata vechiul 105:
http://www.przegubow...09/ratb1151.JPG http://www.cieconsul...es/ratb_bus.gif Si cam asa arata "Noul" 105: http://www.przegubow...05/ratb 230.JPG Edited by don_dannielo, 16 July 2005 - 21:37. |
#27
Posted 17 July 2005 - 00:34

Imi amintesc ca in Iasi am circulat cu tramvaie V56 pana la Revolutie. Haios era ca pentru stergatorul de parbriz nu aveau motor, cand avea timp conductorul misca stergatorul de o manivela mica. Iar regulatorul Thompson pare identic cu cel folosit de V56.
Autobuzele SM11 au disparut din Iasi pe la mijlocul anilor 80 dar erau favoritele mele pentru ca aveau geamurile alea mici, curbate, deasupra geamurilor laterale. Si parca si motorul suna mai frumos. Trolebuz TV ca cel din poza cu depoul Vatra Luminoasa am mai vazut in Constanta imeat dupa revolutie, parca. Iar in Onesti, toate autobuzele locale aveau butelii cu GPL. |
#28
Posted 17 July 2005 - 15:50

Si mai au vagoane V56 la Iasi?
Si "carutele" alea de pe 105 sunt "Ikarus" 260. Sunt de 10 ori mai bune decat hafurile noastre "Rocar". |
|
#29
Posted 18 July 2005 - 08:57

Să-i ia dracu' în Iad pe ăia de la Consilil General al Mun. București, că au desfințat toate liniile interurbane!
|
#30
Posted 15 December 2005 - 19:56

#31
Posted 22 December 2005 - 02:07

Ce parere aveti de asa: http://ratb.stfp.net/ ? Incercati cautarea avansata!
|
#32
Posted 22 December 2005 - 17:59

Încă ceva poze:
Attached FilesEdited by djl, 22 December 2005 - 17:59. |
#33
Posted 02 January 2006 - 15:26

S-a mai plimbat careva cu "Ikarus Zemun" IK4?-varainta pt. trasnport calatori, nu cele pentru depanare care sunt foliste azi (pt. cei care nu stiu fabrica "Ikarus Zemun" se afla in orasul Zemun, de langa Belgrad si e intreprindere cu profil aeronautic-mai fabrica autobuze; nu are nici o legatura cu "Ikarus" din Ungaria)
|
|
#34
Posted 12 February 2006 - 19:15

Pan' la urma cred ca nu a fost decat un dublu articulat
Attached Files |
#35
Posted 04 March 2006 - 18:20

niste troleibuze care circulau pe strazile din Vancouver prin anii 70-75
Attached Files |
#36
Posted 05 March 2006 - 19:37

Ceva de genul ăsta au circoolat și prin S.U.A.
http://bustalk.net/g...ls.php?album=96 Am greșit. "Skoda" RTO-706 (nu 202) avea cutie manuală și nu avea servodirecție (autobuze, troleibuze sau camioane cu servo au apărut în Ro. ca prin 1967-69). "Skoda" Cazan și RTO-706 avau motorul în față (și deci și prin urmare "cada" răsturnată din dreapta șoferului); aveau și scaunul acela din drepata șoferului; partea proastă cu motorul în față era că difuza mult zgomot, iar varna debita căludră la greu. Edited by djl, 05 March 2006 - 20:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users