Noua Kia Sportage
#37
Posted 02 October 2010 - 16:00
Paris Motorshow 2010 - Diesel Hibrid
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cWUHL13R02Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by zeroice, 02 October 2010 - 16:03. |
#38
Posted 05 October 2010 - 11:07
Diagrama motor 2.0 crdi
http://kia-presse.de.....200 CRDi.ashx Diagrama motor 2.0 cvvt http://kia-presse.de.....CVVT NEU.ashx Date tehnice 2.0 crdi MT/AT (PDF Germana) http://kia-presse.de...e... 10 10.ashx Modelele produse pentru toata Europa (incl. UK) vin din Slovacia, deci caracteristici DE=RO, mai putin la variante de echipari. Restul lumii (US, Australia, Canada, etc) se produc in Korea. Plus 2 motoare noi anuntate la 1.Oct: 1.7 diesel si 1.6 benzina. http://www.greencarc...uv-line-up.html Se asteapta inca motorul bezina turbo... Edited by zeroice, 05 October 2010 - 11:11. |
#39
Posted 06 October 2010 - 00:20
#40
Posted 09 October 2010 - 19:51
Poze la citeva modele de echipare...
Attached FilesEdited by zeroice, 09 October 2010 - 19:56. |
#41
Posted 22 October 2010 - 11:00
Poze noi de la cineva din Germania:
http://picasaweb.goo...010KiaSportage# Se pare ca din cauza cererii prea mari, exista momentan probleme de livrare a motoarelor diesel spre fabrica, cel putin din ce spun handler-ii din DE. |
#42
Posted 07 November 2010 - 01:00
Stie cineva, se poate pune pe ea GPL?
zeroice, on 22nd October 2010, 11:00, said: Poze noi de la cineva din Germania: http://picasaweb.goo...010KiaSportage# Se pare ca din cauza cererii prea mari, exista momentan probleme de livrare a motoarelor diesel spre fabrica, cel putin din ce spun handler-ii din DE. |
#43
Posted 10 November 2010 - 23:41
Salut!
Motorul de 1.6 am vazut ca apare pe site ca find "gsl" (adica cel de pe cee'd cu mai multi cai daca nu gresesc). Nu trebuie sa fie defapt 1.6 gdi , adica motorul nou cu injectie directa mult promis? Sau e doar o greseala pe site? Daca aveti ceva info despre acest motor , respectiv la comportamentul masinii cu acest motor, post-ati pe aici pentru ca sunt si eu interesat de el. |
#44
Posted 15 November 2010 - 01:28
dadeimsun, on 10th November 2010, 23:41, said: Salut! Motorul de 1.6 am vazut ca apare pe site ca find "gsl" (adica cel de pe cee'd cu mai multi cai daca nu gresesc). Nu trebuie sa fie defapt 1.6 gdi , adica motorul nou cu injectie directa mult promis? Sau e doar o greseala pe site? Daca aveti ceva info despre acest motor , respectiv la comportamentul masinii cu acest motor, post-ati pe aici pentru ca sunt si eu interesat de el. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BxugQl47Ol4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] http://www.autocar.c...i-1-2WD/253603/ http://www.honestjoh...l-and-16-petrol Edited by zeroice, 15 November 2010 - 01:31. |
#45
Posted 15 November 2010 - 13:43
dadeimsun, on 10th November 2010, 23:41, said: Salut! Motorul de 1.6 am vazut ca apare pe site ca find "gsl" (adica cel de pe cee'd cu mai multi cai daca nu gresesc). Nu trebuie sa fie defapt 1.6 gdi , adica motorul nou cu injectie directa mult promis? Sau e doar o greseala pe site? Daca aveti ceva info despre acest motor , respectiv la comportamentul masinii cu acest motor, post-ati pe aici pentru ca sunt si eu interesat de el. am condus acum 3-4 zile aprox 1000km un ceed wagon facelift 1.6 -92kw (125 cp ) si motorul este varza . Trage ca un melc , e zgomotos si consuma multicel . Mi-a dat impresia de un motor 1.2-1.4 (maxim 80 cp ) . Daca 125 cp fac probleme la o caroserie de 1300 kg , oare cum o fi cel de 140 la o caroserie de 1600-1700 kg Parerea mea: caii putere de pe Kia is doar pe hartie , la fel si consumul/demarajul ! Edited by polizei, 15 November 2010 - 13:46. |
#46
Posted 15 November 2010 - 14:41
polizei, on 15th November 2010, 13:43, said: am condus acum 3-4 zile aprox 1000km un ceed wagon facelift 1.6 -92kw (125 cp ) si motorul este varza . Trage ca un melc , e zgomotos si consuma multicel . Mi-a dat impresia de un motor 1.2-1.4 (maxim 80 cp ) . Daca 125 cp fac probleme la o caroserie de 1300 kg , oare cum o fi cel de 140 la o caroserie de 1600-1700 kg Parerea mea: caii putere de pe Kia is doar pe hartie , la fel si consumul/demarajul ! Mai documenteaza-te, greutatea 1.6GDI 2x4 / ISG / 6 MT = 1380kg Cea mai grea este 2.0 Diesel 4x4 Auto la 1680kg. Sint curios, cu ce motor similar ai comparat experienta de mai sus. Nu uita, nu este 1.6 turbocharged (gen TSI la VW). |
|
#47
Posted 15 November 2010 - 20:37
#48
Posted 16 November 2010 - 11:48
polizei, on 15th November 2010, 20:37, said: ideea e ca senzatia "trasului" e pur personala, tine de prea multe variabile legate de asteptari si experiente din trecut. anyway, 1.6GDI este cel mai mic motor si are alt target (si asteptari) fata de celelalte...city drive relaxat, stop&go, tractiune fata, etc... pentru mine datele de "165nm@ ~5000rpm si 133CP @ 6300rpm" sint clare in setarea asteptarilor fata de un 2.0benzina, 1.7diesel sau 2.0diesel. iar 1600-1700kg vs.1300-1400, vorbim totusi de 3-400 de kg in plus in aproximatia din concluzia ta 400kg fac diferenta intre o masina goala si cu plina cu 5 persoane fiecare de 80kg. crede-ma diferenta la "tras" in conditiile astea (gol vs plin cu 5 pers) se simte la muulte motoare (mai ales cele fara turbo / compresor) Edited by zeroice, 16 November 2010 - 11:52. |
#49
Posted 24 November 2010 - 15:37
#50
Posted 25 November 2010 - 11:31
zeroice, on 24th November 2010, 16:37, said: Rezultatele oficiale Euro NCAP: 5 stele http://www.euroncap....e/2010/414.aspx despre fiabilitatea modelului vom mai vedea... |
#51
Posted 25 November 2010 - 13:44
ctr, on 25th November 2010, 11:31, said: comportament frumos la euroncap... despre fiabilitatea modelului vom mai vedea... corect, timpul va decide totusi nu cred ca daca ai produce o masina cu semne de intrebare la fiabilitate ai oferi garantie 7 ani. intre timp am mai gasit ceva manualul in limba romana: http://www.kia.ro/ad...portage_web.pdf Edited by zeroice, 25 November 2010 - 13:51. |
|
#52
Posted 26 November 2010 - 23:51
Acum am vazut o chestie, la impactul lateral, se deschide si "cortina" de pe partea opusa loviturii?
Interesant, desi intr-o oarecare masura pare logic. Nu ca este ceva rau, dar la Megane 2 nu a sarit, patit pe propria piele. Edited by xymzar, 26 November 2010 - 23:55. |
#53
Posted 11 January 2011 - 00:10
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PbjjbP2fIsI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#54
Posted 11 January 2011 - 12:52
ctr, on 25th November 2010, 11:31, said: comportament frumos la euroncap... despre fiabilitatea modelului vom mai vedea... Ca si utilizator al acestei marci si in speta Model din anul 2005 pot sa spun ca este o masina mai mult de cat CA si Reusita din punctul meu de vedere(si aici vorbesc de varianta 2005) si cu costuri reduse la intretinere! Nu cred ca noul model sa nu aiba ceva plusuri. -eu am avut garantie 3 ani si nu am schimbat nimic pe garantie la masina ca NU a fost cazul -acum ofera 7 ani,credeti-ma cand va zic ca in acei 7 ani CHIAR NU O SA AI PROBLEME CU MASINA nu degeaba fac ei asta stiu pe ce se bazeaza! Nu vorbim acum de excepti sau norocul fiecaruia la achizitie,de multe ori conteaza si asta! Edited by Gabikia, 11 January 2011 - 12:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users