Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mașini în România în anii '30-'60
Last Updated: Mar 06 2024 16:07, Started by
djl
, Mar 03 2010 10:26
·
3
#200
Posted 24 March 2016 - 00:45
Dubiţa ce se vede circulând în dreapta imaginii (adică pe sensul Romană - Victoriei) e o "T.V.", nu? Poza e făcută în perioada primăvara lui 1959 (apare un autobuz cehesc) - iunie 1964 (atunci au fost scoase tramvaiele între Str. Valeri Kuibîşev (azi George Enescu) şi Str. Sevastopol)
[ http://oi68.tinypic.com/iqevkh.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#201
Posted 01 April 2016 - 01:46
Bulevardele Nicolae Bălcescu şi G-ral Gh. Magheru în 1960
[ https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/q87/s960x960/12891645_2035076376716494_497767401889618379_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#202
Posted 23 May 2016 - 22:35
http://furcuta.blogs...in-romania.html
Vedeţi că unde scrie Bucureşti 1937 e de fapt la Ploieşti - se vede statuia Minervei şi Primăria Nouă (cea care se afla în zona Casei Albe = Palatul Administrariv). Edited by djl, 23 May 2016 - 22:49. |
#203
Posted 31 May 2016 - 13:14
[ https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13335965_1768070816759809_4141503407355258614_n.jpg?oh=e74726f9aef81a669dfdad501018ad2f&oe=57DF5826 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#204
Posted 17 June 2016 - 09:56
Autocare "Chausson" APH 522 (fotografie realizată după feb. 1968). Sursa: fesibuc: Bucureştiul în imagini
[ https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12794608_2030171800540285_8382204229158111879_n.jpg?oh=36faeeb8b5558257db615f61cd0d89ed&oe=57D1F876 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#205
Posted 28 June 2016 - 22:05
Bucureşti, 1964
[ https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13510827_1042327789168062_2489839235259074169_n.jpg?oh=d49035ed5f4408e13417679f80f8a5e9&oe=583714D1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#206
Posted 16 August 2016 - 17:00
Din albumul "Bucureşti" scos de E.L.S.P.A. (Editura de Stat petru Literatură şi Artă) în 1957, cu fotografii realizate de Aurel Bauh prin 1956, o imagine cu Statuia Aviatorilor în care se vede şi o maşină americană (un "Buick" cred)
[ http://oi65.tinypic.com/2cesn86.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#207
Posted 20 October 2016 - 21:28
Oare ce maşină apare în acestă reclamă la "Securit" Bucureşti (firma mai există în acea locaţie!) de pe coperta 4 a revistei "Moda" nr. 46 - iarnă 1967. Cumva vreun "Ford" Taunus?
[ http://ist3-3.filesor.com/pimpandhost.com/1/2/8/5/128582/4/0/l/H/40lHB/Modern%20nr.%2046%20pe%201967%20%28iarna%29%20coperta%204%20reclama%20la%20ochelari%20Securit.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#208
Posted 05 December 2016 - 01:48
Ştiţi dacă pe la noi a ajuns vreun automobil marca "Brogward"?
|
|
#209
Posted 15 December 2016 - 17:20
Ma mir totusi, daca au fost asa de multe masini americane in perioada interbelica unde au disparut toate acestea ca eu in anii '60 nu am vazut pein Cluj nici una.
Ma gindest ca totusi in Romania ar fi fost posibilitati mai bune de restaurare sau intretinere decit in Cuba. Prima masina a lui tata a fost un Wartburg (311/1) 1000 1962–1965 in albastru si crem |
#210
Posted 15 December 2016 - 22:25
S-au dat la fier vechi...
Altele au supravietuit prin cine stie ce garaje uitate de lume, dar de obicei masacrate prin montarea de motoare + transmisii autohtone - nemaigasind piese pentru ele.. |
#212
Posted 28 January 2017 - 15:42
Unele da...
Altele au avut "noroc", au trecut prni "n" maini de samsari, si acum incep incet-incet sa revina la gloria de altadata. |
#213
Posted 28 January 2017 - 16:07
Dar cum alea nu conţineau electronică şi cum România avea n ateliere şi fabrici, piese la comandă nu se puteau produce?
|
|
#214
Posted 28 January 2017 - 18:41
Foarte greu spre deloc...
In anii negrii, pentru ca oricum, din punctul de vedere al vremurilor respective nu merita - consumau 2 galeti de benzina la suta, si oricum benzina nu se geasea, mai tarziu pentru ca, asa cum am mai zis de multe ori, la noi cultura auto cam lipseste, Te doare mintea daca treci granita spre vest, sa vezi ce se poate face in ateliere mici, iar la noi, daca ii zici unui "meserias" sa-ti faca ceva de genul, se uita la tine ca la ET... Nu, la noi a fost mult mai simplu, ca unii, auzind ei ca masinile vechi au valoare, sa umble dupa ele, sa le ia pe aproape nimic, si apoi, in loc sa le restaureze, sa le vanda de la unul la altul, pana cand in final ajunge (cazul fericit) la un pasionat care o reface. Cazul nefericit e ca se transforma intr-o gramada de rugina, plimbandu-se in "cunoscatori"... Asta e. Nu poti pune pe un grup tematic de la noi, o poza cu o masina, pentru ca primele 10 comentarii sunt: "e de vanzare?" "cat vrei pe ea"... Nu intereseaza pe nimeni starea masinii, poate doar in ideea de ataia ceva din pret. Cand am adus primul T2 acasa, m-am trezit cu unul pe cap (se luase dupa mine pe drum), ca sa-i dau lui, masina, ca io n-am ce face cu ea, ca el restaureaza, etc 3 ani m-a batut la cap, chit ca la un moment dat, i-am zis: "Si daca se vinde, NU o sa ti-o vand TIE! Indiferent cat oferi! Dispari!" Din pacate, cei care chiar fac ceva, sunt inca prea putini ca sa conteze cu adevarat, iar pana vor conta, vor diparea definitiv multe bijuterii pe 4 roti, neavand sansa sa scape din cercul "vicios" al asa-zisilor "cunoscatori" (samsari, de fapt) |
#216
Posted 23 October 2017 - 19:44
"Škoda" a Poştei pe Str. Polonă din Bucureşti
Skoda a Postei Romane pe Str. Polona 20228430_2364814167076045_4905358870686789033_n.jpg 95.61K 20 downloads Edited by djl, 23 October 2017 - 19:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users