Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mașini în România în anii '30-'60
Last Updated: Mar 06 2024 16:07, Started by
djl
, Mar 03 2010 10:26
·
3
#19
Posted 03 March 2011 - 18:45
Felicitari!!! Buick au fost destul de multe, mai exista 3, unul din '48 in stare proasta (motor ARO) care nu a rulat din anii 80, unul din '56 irecuperabil aproape disparut, cu copaci crescand prin el, si acesta. Mai a fost importat recent un '48 superb. Si Mercedes a fost raspandit desi nu modelul asta; modelul cel mai comun e 170 din care inca au mai ramas vreo 10 in tara. Ca asta inca e unul in tara, vopsit negru. Daca nu mai insel aceasta masina era in Constanta...
Vorbind de americance in perioada comunista: Attached Files |
#20
Posted 03 March 2011 - 20:03
blackvolga, on 3rd March 2011, 18:45, said: Felicitari!!! Buick au fost destul de multe, mai exista 3, unul din '48 in stare proasta (motor ARO) care nu a rulat din anii 80, unul din '56 irecuperabil aproape disparut, cu copaci crescand prin el, si acesta. Mai a fost importat recent un '48 superb. De asta zici? IMG_1425.JPG 167.27K 397 downloads Eu stiam de la proprietar ca e model '39, si cam asa si arata.... blackvolga, on 3rd March 2011, 18:45, said: Si Mercedes a fost raspandit desi nu modelul asta; modelul cel mai comun e 170 din care inca au mai ramas vreo 10 in tara. Ca asta inca e unul in tara, vopsit negru. Daca nu mai insel aceasta masina era in Constanta... Nu te inseli de loc... De la Constanta l-am adus |
#22
Posted 04 March 2011 - 18:22
Multumesc.
Dupa ce se face cat de cat si pun rezervorul nou pe Roadmasterul din '56, ca sa-l pot "evacua" din locatie, o sa incep lucrul si la el. Am intentia sa-l refac, nu stiu inca cum, dar asta vreau. pentru inceput trebuie sa termin Lada din topic ca se apropie sezonul de curse, dar se va incepe lucrul si la el. Oricum, pe topicul cu Lada, va fi jurnalul de (re)constructie al Mercedes-ului. |
#23
Posted 07 March 2011 - 13:22
Îmi plac filmele din seria Comisarului Moldovan și a Comisarului Roman, dar mi se rupe inima când văd câte mașini a distrus... am numărat cel puțin 10 + un autobuz "Mercedes" din anii '30. Oare nu putea să folosească machete?
Ce mașini folosea Securitatea îniante de a se dota cu cele rusești? |
#24
Posted 16 June 2011 - 17:22
Securitatea folosea Land Rover, americance noi la comanda pentru sefi, si masini antebelice rechizitionate - cam orice se poate gasea. Am auzit zvonuri si despre o serie de Packard Clipper '47 dar nicio dovada / poza.
Cand filma Nicolaescu filmele cu comisari, masini antebelice erau 1) foarte comune si ieftine si 2) de obicei in stare extrem de proasta. Rugineau in toate parcarile, exact cum, pana acum vreo 7-8 ani, masini din anii 60 precum Fiat 850 si Skoda 1000MB se gaseau in stare de epava in spatele oricarui bloc. In plus, nu pre au fost multe antebelice de-a dreptul rare distruse - erau de obicei modele comune precum Plymouth, Chevrolet si Ford. Attached Files |
#25
Posted 16 June 2011 - 18:19
Și chiar dacă erau comune, tot nu trebuiau distruse (decât dacă chiar erau super ruginite).
|
#26
Posted 16 June 2011 - 20:09
blackvolga, on 16th June 2011, 18:22, said: Securitatea folosea Land Rover, americance noi la comanda pentru sefi, si masini antebelice rechizitionate - cam orice se poate gasea. Am auzit zvonuri si despre o serie de Packard Clipper '47 dar nicio dovada / poza. .....dintre care, cel putin un Buick Roadmaster Edited by calinkgb, 16 June 2011 - 20:10. |
#27
Posted 24 August 2011 - 21:19
Buick Master, inmatriculat in Chisinau ( Chs. 239)
Buick_Master.jpg 335.17K 255 downloads Primul automobil romanesc, construit in 1880 http://www.pro-bike...._90#entry439171 Primul_Auto_Romanesc.jpg 438.36K 271 downloads Rubrica vanzari din anul 1906 Anunt_vanzare_motocicleta_1906.jpg 1.45MB 269 downloads Edited by Speedlink, 24 August 2011 - 21:25. |
#28
Posted 26 September 2011 - 15:28
calinkgb, on 3rd March 2011, 16:39, said: E aproape gata! Daca arunci o privire pe topicul meu cu "Comete killer", toata vara trecuta am consemnat operatiunile de asamblare finala, si toate "maruntisurile" care mi-au colorat viata, lucrand la ea. Tot in zona asta temporala, intra si dumnealui - care isi asteapta randul la intrat in lucru: Mercedes1a.jpg Mercedes3a.jpg |
|
#30
Posted 26 September 2011 - 16:11
În legătură cu postul #19:
1) Prima poză unde e făcută? 2) Ce marcă și model e americăneasca din poza color din anii '50? |
#31
Posted 30 September 2011 - 12:46
În "A.C.R. 75 1904-1979" am găsit la pg. 23 următoarea chestie legată de nr. de automobile în România în 1930.
Attached Files |
#32
Posted 01 October 2011 - 16:23
Dacă vă duceți prin Politehnica de la Polizu "riscați" să vedeți niște mașini de epocă (se toarnă un film despre Banda Ioanid - evreii care au jefuit în 1959 mașina Băncii R.P.R.!!!). E o "G.A.Z." M21 <<Volga>> și o limuzină M12 "Z.I.M." (îți cam dă ceva fiori mașina aia), 2 taxiuri M.Z.M.A. <<Moskvich" 407, 2 dube "Robur", un camion interbelic, o mașină intebelică acoperită cu prelată și o altă mașină care nu știu ce marcă e.
|
#33
Posted 09 October 2011 - 20:03
|
#34
Posted 09 October 2011 - 21:58
"Ford"-ul din 1947 arată ca astea? http://carnut.com/ph...ord47/f47f.html
Aici găsiți ceva poze cu "Buick"-uri din 1948. BlackVolga, știi cumva ce s-a întâmplat cu acea epavă de "Cadillac" (model al anilor 1955-1958) care zăcea până acum vreo 10 ani pe Str. Gării de Nord (lângă Sinisterul Tranporturilor)? Era a(l) unui bețiv nebun, care de fiecare dată când cineva venea să întrebe de mașină arunca cu sticla după el. Sper că nu a ajuns la fier vechi |
#35
Posted 15 October 2011 - 16:53
Din pacate nu stiu de masina, 99% sansa e ca e la fier vechi. Au mai supravietuit doua Cadillac din perioada comunista in tara, primul e un model 1959 care circula in Hunedoara (judet care avea si Porsche 356....), al doilea e la Piatra Neamt si e un decapotabil superb. In plus, cateva au fost importate recent.
|
#36
Posted 15 October 2011 - 17:01
De asta din Timis, stii ceva? Nu am mai gasit decat caroseria....
04112010.jpg 172.41K 213 downloads 04112010_001_.jpg 153.23K 216 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users