Dacia Nova
Last Updated: May 19 2017 16:41, Started by
rusu
, Jun 23 2005 10:12
·
0
#37
Posted 25 June 2005 - 15:22
Eh, Matrixu - spre deosebire de tine, eu n-am crezut nici o clipa ca Loganul ar fi mai bun decat Citroenul meu
|
#39
Posted 25 June 2005 - 16:53
Citat:
"Oltcitu e cea mai proasta masina..." O fi proasta... in opinia multor oameni, dar e mai buna decat o dacie. Citat: "daca se strica ceva la motor eshti mancar..." mancar? Poate mai degraba MANCAT si asta in caz ca nu ai pic de habar de mecanica sau ca traiesti pe alta lume si nu stii nici macar un numar de telefon al unui mecanic. Citat: "ai vz unde are motoru..." Ca orice masina, il are in compartimentul motor. E chiar greu de observat capota care acopera acest compartiment...dar ce sa-i faci, la "tatzi nii greu" Citat: "E de unica folosinta..." Din cate stiu eu, dar poate m-oi insela, unele aparate de ras sunt de unica folosinta sau pahare, tacamuri, aparate foto si multe alte lucruri, facute din PLASTIC, pe cand la motorul de Oltcit, nu cred sa fi vazut plastic (decat in unele locuri firesti, ca la orice masina de altfel) Citat: "asa ca las-o jos ca macane Nova e Maybach pe langa Oltcit" Poate o fi Maybach, nu zic nu, dar prefer sa merg cu Oltcitu meu, chiar daca o consuma mai mult, imi scot banii la pretul reparatiilor (odata aranjata bine, nu trebuie sa stau in fiecare luna sa mai repar ceva la ea). Cu tot respectul. |
#41
Posted 25 June 2005 - 17:05
oltcitu' parca avea motor boxer din cate stiu... cu acces greoi ... la fel citroenurile vechi...
nu mai comparati oltcit cu nova gti... pt. ca nu se poate... |
#43
Posted 25 June 2005 - 17:47
Se pare ca nu ai avut nicioadata de a face cu un Oltcit. Accesul nu este "de unica folosinta" si nici nu e cum ai mai zis, ca trebuie sa dai motorul jos ca sa-l repari.
Intradevar, e boxter, accesul este greoi, datorita faptului ca este racit cu aer si sunt multe table de dat jos , pana sa poti ajunge unde doresti. Oltcit-ul poate fi comparat cu nova gti. Nu ma refer la al meu, care este in proces de revitalizare, dar sunt unele care , vorba ta "nu se poate sa le compari cu nova gti" (mai bune). Intradevar, luand ambele modele, varianta stock, nova gti e mai buna, dar cum cei pasionati de oltcit nu prea isi lasa masina in varianta stock, se poate discuta comparatia. Nici nu sunt dornic sa-ti aduc argumente pro, pentru ca oricate sau orice as spune, tot se gaseste cineva care sa le contrazica (si majoritatea in necunostinta de cauza) si sincer, sunt satul sa-mi bat capu cu tot felul de oameni si sa-i conving ca nu as renunta la oltcit nici pentru cea mai buna dacie. Rugamintea mea este sa te abtii sa denigrezi Oltcitul in necunostinta de cauza. Cu tot respectul. |
#44
Posted 25 June 2005 - 17:51
De ce compari un oltcit care nu este stock cu o dacie stock oricare ar fi ea????
Stock - Stock -> Nova GTI e in fata oltcitului, Cat despre "nu as renunta la oltcit nici pentru cea mai buna dacie" aici e clar ca esti fan oltcit. Dar a fi fanul unei marci , nu face ca acea marca sa fie si cea mai buna. Eu zic ca un Logan te-ar coafa, chiar si cel mai ieftin, si asta in detrimentului oltcitului. Si gata cu OFFTOPICUL Edited by MATRIXU, 25 June 2005 - 17:52. |
#45
Posted 25 June 2005 - 18:09
Imi cer scuze de offtopic, dar inca putin
Adevarul este ca sunt fan oltcit si chiar mandru de masinuta pe deasupra. Nu spun ca este cea mai buna MARCA, pt ca nu pot compara Oltcit-ul Cu un Daewoo (Matiz sau Tico) sau cu un Volkswagen sau Audi sau o marca mai "mica". Dar prea maritul Logan a fost comparat cu un W, un golf, nu mai retin exact modelul, tin minte doar ca nu a iesit deloc bine testul (pt Logan cel putin, desi Golfu era SH). Si nu, nu m-ar coafa un Logan , chiar mi se pare urata masina (fara suparare posesorilor, e parere proprie si personala ). Gata cu offtopicul! Acum, sfatul meu pentru rusu, incearca sa te orientezi spre un Matiz. Tico este bun si el dar este mai instabil decat Matiz. + ca la preturile de azi, conteaza foarte mult si consumul, matizul avand de castigat in fata Daciilor (de oltcit nu mai discut ca papa peste 10%, in functie si de stil de condus). Si de ce nu, daca ziceai ca vrei sa o tii doar 2 ani, i-ati un Oltcit. Cu 2400E o faci sa straluceasca. Cu tot respectul. |
#46
Posted 25 June 2005 - 20:29
7thRaven, on Jun 25 2005, 18:47, said: Oltcit-ul poate fi comparat cu nova gti. Nu ma refer la al meu, care este in proces de revitalizare, dar sunt unele care , vorba ta "nu se poate sa le compari cu nova gti" (mai bune). Intradevar, luand ambele modele, varianta stock, nova gti e mai buna, dar cum cei pasionati de oltcit nu prea isi lasa masina in varianta stock, se poate discuta comparatia. oltcitul nu are cum sa fie mai bun decat o masina cu motor pe injectie... asa cum nici nova cu carburator nu e mai buna decat gti... sa stii ca sunt fiabile motoarele astea de pe gti... plus ca are o stabilitate foarte buna si e si mai rapida decat oltcitul... cum am zis mai sus, cineva a folosit o nova gti peste 80.000 km si nu a umblat deloc la motor... asta cred ca spune ceva... eu am condus una si m-a surprins manevrabilitatea... parca nu era dacie... |
|
#47
Posted 25 June 2005 - 23:42
dudes, eu am oltcit si am mers cu supernova. nu e nova/gti dar e destul de similara. ce pot zice, e mult mai buna supernova. un singur lucru nu imi place, acceleratia are un fel de prag, nu are o cursa liniara.
a, si franele mult prea lipsite de feedback. n-am mai vazut la nimic pedala asa moale si lipsita de raspuns. |
#48
Posted 26 June 2005 - 01:52
gtk, on Jun 25 2005, 21:29, said: sa stii ca sunt fiabile motoarele astea de pe gti... cum am zis mai sus, cineva a folosit o nova gti peste 80.000 km si nu a umblat deloc la motor... asta cred ca spune ceva... Daca ne referim si la fiabilitate... Oltcitul meu are in momentul asta 203.000 km si singura reparatie care a facut-o tatal meu a fost schimbarea setului motor la 160.000km...deci fiabilitate dubla . + ca atunci si la prima revizie (la cumparare) au fost singurele dati cand a fost cu ea la mecanic, in rest numai el a intretinut-o. Unui oltcit-ist, ii trebuie 3 lucruri ca sa-si repare singur masina: Uneltele necesare, manualul lui Traian Canta (cunoscatorii stiu ce spun) si putina cunostinta in domeniul mecanicii (adica sa nu incerci sa desfaci o piulita cu surubelnita ). Hai poate al 4-lea lucru ar fi sa stie sa citeasca figurile din carte. Acel manual iti prezinta cap coada toata masina (mecanica+ electrica). Cu tot respectul. P.S.: addicted, ai un PM |
#49
Posted 26 June 2005 - 08:12
Eu raman la parerea mea , ca Oltcitul>>>Nova , iar de pret nu mai vorbim .Totusi daca nu vrei OLTCIT , atunci ia-ti un MATIZ , dupa cum te indruma si 7thRaven.Daca vrei ceva din gama Dacia , atunci orienteaza-te la o Solenta , care se pare ca are finisarile mai bune .
|
#50
Posted 26 June 2005 - 09:57
Nu imi mai bat capu cu tine ca vad ca n-are rost raven.Tu intzeleg ca ai un Oltcit "TUNAT" daca zici ca "cei pasionati de olticit nu prea isi lasa masina in varianta stock"
Oricum daca ar fi fost o masina fiabila cum zici atunci toata lumea care vrea o masina SH ieftina si-ar fi luat Oltcit si nu dacia |
#51
Posted 26 June 2005 - 10:09
7thRaven, on Jun 26 2005, 02:52, said: Daca ne referim si la fiabilitate... Oltcitul meu are in momentul asta 203.000 km si singura reparatie care a facut-o tatal meu a fost schimbarea setului motor la 160.000km...deci fiabilitate dubla . + ca atunci si la prima revizie (la cumparare) au fost singurele dati cand a fost cu ea la mecanic, in rest numai el a intretinut-o. Unui oltcit-ist, ii trebuie 3 lucruri ca sa-si repare singur masina: Uneltele necesare, manualul lui Traian Canta (cunoscatorii stiu ce spun) si putina cunostinta in domeniul mecanicii (adica sa nu incerci sa desfaci o piulita cu surubelnita ). ps. matizul e mai scump ca nova si daca sufla vantul mai tare... ... prin oras e bun, nu zic, dar la drum lung nu prea... |
|
#52
Posted 26 June 2005 - 10:53
Quote Oricum daca ar fi fost o masina fiabila cum zici atunci toata lumea care vrea o masina SH ieftina si-ar fi luat Oltcit si nu dacia |
#53
Posted 26 June 2005 - 11:36
gtk, on Jun 26 2005, 10:09, said: ha ha... de ce sa ai nevoie de cunostinta de mecanica, manual etc.? presupun ca pentru a pune ulei, apa etc. nu ai nevoie de prea mari cunostinte... aha, exact pentru a pune apa ai nevoie de manual la Oltcit on topic: o Nova GTi e buna, interiorul fiind identic la finisare cu SuperNova. Motorul o fi el romanesc, dar merge. Daca ii pui si un GPL pe ea, esti fericit. |
#54
Posted 26 June 2005 - 11:54
gtk, on Jun 26 2005, 11:09, said: ps. matizul e mai scump ca nova si daca sufla vantul mai tare... ... prin oras e bun, nu zic, dar la drum lung nu prea... craiova-eforie n intr-o singura zi, de fapt vreo 6h, cu matiz, 3 pers din care una de vreo 110 kg plus bagaje pana la refuz, mers si cu 150/h pe autostrazi, nici o problema. si a fost si ploaie si vant si ce vrei tu. e o masinuta chiar ok. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users