Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Universitatea Romano Americana

- - - - -
  • Please log in to reply
1666 replies to this topic

#1621
zscf

zscf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 829
  • Înscris: 25.04.2011

 Maddow1, on 10th July 2012, 19:24, said:

Asa am auzit, cica sunt retardati rau profesorii.. :death:
dute fara grija ca nu e asa.

#1622
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013

 Maddow1, on 10th July 2012, 18:29, said:

Doresc si eu niste detalii despre universitate pt ca as vrea sa dau la ETII. Am inteles de la unii ca profesorii sunt comunisti...
ETII tocmai am terminat eu.
Cu parere de rau (sau de bine, depinde de tine), profesorii sunt SUPER! E drept, sunt super daca te stiu si vad ca esti un student bun care incearca sa invete.
Daca esti genul care vine la examene si are pretentii, la fel ca si-n alta parte, nu o sa fie prea bine si e posibil sa te chinui.
Majoritatea profesorilor si asistentilor sunt persoane tinere, unele mai tinere decat studentii la mentalitate, foarte de treaba si intelegatori.
Din punctul asta de vedere nu am NIMIC de reprosat!

Ce e mai neplacut e partea numita TAXE. Sunt destul de mari. La licenta e 700E pe an, taxa de inscriere la licenta acum este 240E, plus mai stiu eu ce. Prea ieftin nu e.

#1623
sorinqk

sorinqk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 08.02.2006
"cica sunt retardati rau profesorii"