Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 

Cum primesc banii in PAYPAL ?

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
voinea83

voinea83

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.02.2010
Am accesat un site cu click-uri pentru bani.Dupa ce am ajuns la suma respectiva mi se solicita sa creez un cont paypal,unde spun ca vor trimite banii.Nu stiu nimic despre acest cont deoarece sunt un incepator.
Puteti sa imi dati detalii cum as putea primi banii???  :confuzzled:

#2
florin_buftea2000

florin_buftea2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 25.01.2007
Iti fac cont gratuit de paypal si apoi le dai emailul pe care ai facut contul (maipe scurt contul de paypal , fara parola ) >inacel cont vei primi banii apoi ai o optine cand te loghezi pe cont numita "withdraw" , cu aia poti baga banii pe un card visa electron .Va trebui sa scri codul din fata cardului (are cca 24 de caracte , nu mai stiu exact ) si inca un cod de 3 cifre de pe spatele cardului , cel de securitate ..si apoi astepti cca 5 zile saiti intre banii pe card .

#3
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007