Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Noul VW Passat 2010

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#19
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,036
  • Înscris: 02.03.2003
:) Si eu care speram sa fiu primul care observa asemanarea cu Honda Accord.  

Au trecut vremurile cand VW facea masini ce semanau cu nava amiral(Phaeton).
Acul liniile de design sunt luate din celebra productie artistica Pokemon (suna tot cam ca Phaeton).
VW s-a hotarat sa isi goneasca fanii, nu mai are nevoie de ei, cauta fraieri.

#20
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,084
  • Înscris: 14.09.2007

View PostaWp_viTal, on 21st February 2010, 23:23, said:

Imi place alegerea ta ... si maine daca as avea puterea as vinde masina si mi-as cumpara un B5 din 2005 (bineinteles , ingrijit si 4Motion .. visul meu)
Daca mai gasesti si un V6 de 180cp 4motion  te-ai scos :) .
Eu am mers cu unul de 131 4*4, si accelereaza pana la 200 continuu,viteza unde se si opreste.

#21
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postterratec, on 22nd February 2010, 22:44, said:

:) Si eu care speram sa fiu primul care observa asemanarea cu Honda Accord.  

Au trecut vremurile cand VW facea masini ce semanau cu nava amiral(Phaeton).
Acum liniile de design sunt luate din celebra productie artistica Pokemon (suna tot cam ca Phaeton).
VW s-a hotarat sa isi goneasca fanii, nu mai are nevoie de ei, cauta fraieri.

geniala comparatie, nu stiam de unde imi sint cunoscuti ochii astia...  :w00t:

totusi sa nu exageram, fata de altii (reno', Nissan, toyo'...) vw arata (inca) bine....

#22
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Ei nu chiar asa, mai pana pe la 180 deacolo in sus cam gafaie

#23
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007
Daca ne luam dupa Audi A8 cu motor 4 cilindri de 2l, noul Passat o sa aiba si motor in 3 cilindri biturbo de 666 cmc  :ph34r:

#24
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,084
  • Înscris: 14.09.2007

View Postpaul_s, on 4th March 2010, 20:29, said:

Ei nu chiar asa, mai pana pe la 180 deacolo in sus cam gafaie
Asta a fost senzatia la volan ; Aveam 190 iar cand calcam acceleratia toata se simtea cum accelereaza pana la 200,loc unde se si mentinea(incercat pe Fetesti-Cernavoda cam vreo 12 km )
Oricum trage demential cu 4 motion in depasiri, cu a3a de la 70-80 in sus ia foc :)

#25
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007

View PostNicu90, on 11th March 2010, 20:18, said:

Asta a fost senzatia la volan ; Aveam 190 iar cand calcam acceleratia toata se simtea cum accelereaza pana la 200,loc unde se si mentinea(incercat pe Fetesti-Cernavoda cam vreo 12 km )
Oricum trage demential cu 4 motion in depasiri, cu a3a de la 70-80 in sus ia foc :)


Ar trebui sa traga mai slab cu 4 motion decat fara, mai ales de la 70-80 in sus.

#26
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Pai chiar trage ceva mai slab cu 4 motion ,de la 0-60 e mai rapida 4 motion, pe 0-100 e mai rapida fara,deci de la 70-80 in sus e mai rapida tot fara si consuma si cam un litru in plus

#27
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007
Doar ii raspundeam lui Nicu, el dadea impresia ca mai ales din cauza 4 motion 'trage demential' - sau cel putin asta am inteles din postul lui:

View PostNicu90, on 11th March 2010, 20:18, said:

Oricum trage demential cu 4 motion in depasiri, cu a3a de la 70-80 in sus ia foc :)


#28
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,084
  • Înscris: 14.09.2007

View Postmihaimilk, on 12th March 2010, 14:10, said:

Doar ii raspundeam lui Nicu, el dadea impresia ca mai ales din cauza 4 motion 'trage demential' - sau cel putin asta am inteles din postul lui:
Aaa nu la asta ma gandeam cand am scris :), doar ca asta era tipul passatului condus si atat, cu altul cu 2wd nu am mers desi sunt constient ca fuge mai tare.
Oricum la plecare se simte 4wd ca parca pleaca"toata",in rest nu stiu diferentele la drum intins dar mi-amintesc ca ma luasem cu o Zafira 2.2dti pe A2 si cu greu am depasit-o ,un avans de sa zic 2-3 km/h (asta la ~190)

#29
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
poze noi:

autobild

#30
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Aaaaa, doar mie mi se pare ca arata cam la fel?Nici macar nu s-au obosit sa mai puna camuflaje pe lateral.....oare singurele diferente le vor face blocurile optice fata/spate si grila redesenata? :huh:

#31
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Probabil e doar face-lift, ca si cel din 2000/2001 (B5 si B5.5).

#32
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Arata a face-lift, sunt curios daca schimba si interiorul sau il pastreaza pe asta vechi.

#33
darius_rock

darius_rock

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 13.02.2007
Same here, cred ca ar fi o dezamagire pentru fanii Passat sa fie in mare aceeasi masina.Cine stie ce schimari va opera VW, mai un volan de CC, mai un material din Phaeton si gata Passatu' nou. :D

#34
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,657
  • Înscris: 26.11.2001

Quote

Those crazy kids over at Auto Express have managed to get their hands on a leaked photo of the next generation Volkswagen Passat. The car is set to debut at this year's Paris Motor Show, and so far, the German manufacturer has been quiet about exactly what we can expect from the mid-sized fighter. From what we can tell from the leaked photo, it looks like the company will be giving the Passat a dose of familial styling. A sharp chrome-laced grille replaces the black plastic of the current generation, and crisp headlights similar to what's currently found on the Golf have been swapped in place of the old units.

It looks like the car will also wear slightly more aggressive body work all over, including aggressively arched fenders. Details are still scarce as to exactly what will crop up under the hood, but we don't expect too many big surprises. American buyers will likely still be able to get their Passat with the same turbocharged 2.0-liter four-cylinder engine with 200 horsepower while our European cousins will be able to enjoy a range of diesel and small-displacement gasoline powerplants.

Attached Files



#35
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
"Die Motorenpalette reicht künftig vom 1,2-Liter-TSI-Benziner"  :naughty:

#36
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

Quote

Volkswagen va produce, de la finele anului viitor, modelul Passat și la o uzină din Malaysia, care aparține unui partner local.
...
Planul de mărire pus la punct de Volkswagen impune - s-a aflat astăzi - inclusiv producerea mai multor modele în Malaysia.
...
Rămâne, așadar, vestea că, la finele anului viitor, a șaptea generație a modelului de clasă medie VW Passat va purta eticheta "Made in Malaysia", informează "Automotive News".

După Passat, în 2012, Volkswagen va mai da drumul, în aceeași unitate asiatică, altor două linii de fabricație, dedicate modelelor Jetta și Polo.
evz

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate