Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul VW Passat 2010
Last Updated: Feb 13 2011 00:03, Started by
aWp_viTal
, Feb 21 2010 21:41
·
0
#19
Posted 22 February 2010 - 22:44
Si eu care speram sa fiu primul care observa asemanarea cu Honda Accord.
Au trecut vremurile cand VW facea masini ce semanau cu nava amiral(Phaeton). Acul liniile de design sunt luate din celebra productie artistica Pokemon (suna tot cam ca Phaeton). VW s-a hotarat sa isi goneasca fanii, nu mai are nevoie de ei, cauta fraieri. |
#20
Posted 04 March 2010 - 20:17
aWp_viTal, on 21st February 2010, 23:23, said: Imi place alegerea ta ... si maine daca as avea puterea as vinde masina si mi-as cumpara un B5 din 2005 (bineinteles , ingrijit si 4Motion .. visul meu) Eu am mers cu unul de 131 4*4, si accelereaza pana la 200 continuu,viteza unde se si opreste. |
#21
Posted 04 March 2010 - 20:28
terratec, on 22nd February 2010, 22:44, said: Si eu care speram sa fiu primul care observa asemanarea cu Honda Accord. Au trecut vremurile cand VW facea masini ce semanau cu nava amiral(Phaeton). Acum liniile de design sunt luate din celebra productie artistica Pokemon (suna tot cam ca Phaeton). VW s-a hotarat sa isi goneasca fanii, nu mai are nevoie de ei, cauta fraieri. geniala comparatie, nu stiam de unde imi sint cunoscuti ochii astia... totusi sa nu exageram, fata de altii (reno', Nissan, toyo'...) vw arata (inca) bine.... |
#22
Posted 04 March 2010 - 20:29
Ei nu chiar asa, mai pana pe la 180 deacolo in sus cam gafaie
|
#23
Posted 05 March 2010 - 00:21
#24
Posted 11 March 2010 - 22:18
paul_s, on 4th March 2010, 20:29, said: Ei nu chiar asa, mai pana pe la 180 deacolo in sus cam gafaie Oricum trage demential cu 4 motion in depasiri, cu a3a de la 70-80 in sus ia foc |
#25
Posted 12 March 2010 - 00:25
Nicu90, on 11th March 2010, 20:18, said: Asta a fost senzatia la volan ; Aveam 190 iar cand calcam acceleratia toata se simtea cum accelereaza pana la 200,loc unde se si mentinea(incercat pe Fetesti-Cernavoda cam vreo 12 km ) Oricum trage demential cu 4 motion in depasiri, cu a3a de la 70-80 in sus ia foc Ar trebui sa traga mai slab cu 4 motion decat fara, mai ales de la 70-80 in sus. |
#26
Posted 12 March 2010 - 12:33
Pai chiar trage ceva mai slab cu 4 motion ,de la 0-60 e mai rapida 4 motion, pe 0-100 e mai rapida fara,deci de la 70-80 in sus e mai rapida tot fara si consuma si cam un litru in plus
|
#27
Posted 12 March 2010 - 14:10
#28
Posted 16 March 2010 - 22:20
mihaimilk, on 12th March 2010, 14:10, said: Doar ii raspundeam lui Nicu, el dadea impresia ca mai ales din cauza 4 motion 'trage demential' - sau cel putin asta am inteles din postul lui: Oricum la plecare se simte 4wd ca parca pleaca"toata",in rest nu stiu diferentele la drum intins dar mi-amintesc ca ma luasem cu o Zafira 2.2dti pe A2 si cu greu am depasit-o ,un avans de sa zic 2-3 km/h (asta la ~190) |
|
#30
Posted 18 May 2010 - 13:14
Aaaaa, doar mie mi se pare ca arata cam la fel?Nici macar nu s-au obosit sa mai puna camuflaje pe lateral.....oare singurele diferente le vor face blocurile optice fata/spate si grila redesenata?
|
#31
Posted 18 May 2010 - 13:24
Probabil e doar face-lift, ca si cel din 2000/2001 (B5 si B5.5).
|
#32
Posted 18 May 2010 - 22:14
Arata a face-lift, sunt curios daca schimba si interiorul sau il pastreaza pe asta vechi.
|
#33
Posted 18 May 2010 - 22:25
|
#34
Posted 06 June 2010 - 12:08
Quote Those crazy kids over at Auto Express have managed to get their hands on a leaked photo of the next generation Volkswagen Passat. The car is set to debut at this year's Paris Motor Show, and so far, the German manufacturer has been quiet about exactly what we can expect from the mid-sized fighter. From what we can tell from the leaked photo, it looks like the company will be giving the Passat a dose of familial styling. A sharp chrome-laced grille replaces the black plastic of the current generation, and crisp headlights similar to what's currently found on the Golf have been swapped in place of the old units. It looks like the car will also wear slightly more aggressive body work all over, including aggressively arched fenders. Details are still scarce as to exactly what will crop up under the hood, but we don't expect too many big surprises. American buyers will likely still be able to get their Passat with the same turbocharged 2.0-liter four-cylinder engine with 200 horsepower while our European cousins will be able to enjoy a range of diesel and small-displacement gasoline powerplants. Attached Files |
#35
Posted 06 June 2010 - 12:24
"Die Motorenpalette reicht künftig vom 1,2-Liter-TSI-Benziner"
|
#36
Posted 23 December 2010 - 10:51
Quote Volkswagen va produce, de la finele anului viitor, modelul Passat și la o uzină din Malaysia, care aparține unui partner local. ... Planul de mărire pus la punct de Volkswagen impune - s-a aflat astăzi - inclusiv producerea mai multor modele în Malaysia. ... Rămâne, așadar, vestea că, la finele anului viitor, a șaptea generație a modelului de clasă medie VW Passat va purta eticheta "Made in Malaysia", informează "Automotive News". După Passat, în 2012, Volkswagen va mai da drumul, în aceeași unitate asiatică, altor două linii de fabricație, dedicate modelelor Jetta și Polo. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users