Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info certificate digitale COVID-19

COVID-19: Raportari · Stiri Oficiale

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Informatii utile stare de alerta
 Pentru cei care mai au telefon fi...

Ati avut laptop cu pentium 4?

Emigrare Irlanda, merita?

Nelamuriri olx
 Iphone 11 Pro Max vs Iphone 12

Alegere SSD NVME 1 TB

Opriri dese Centrala Hermann Mast...

Boxa activa cu frecvența bas...
 Achizitie 2 televizoare

Japoniaaa- Suzuki Jimny 1.3, 2005

Reparație Rca sau casco

Problema tableta Lenovo tab 3
 

No Matter What Guarantee si Toshiba Gold Service Pack

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Rika1

Rika1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.02.2010
Am cumpărat de la eMAG, Laptop Toshiba L300, am înregistrat  Toshiba Gold Service Pack, iar pentru cel de-al doilea pachet, “No Matter What Guarantee” nu am făcut înregistrarea neprimind formular de înregistrare la aceasta promoție.  nu am primit nici un fel de recomandare sau informare din partea angajaților firmei eMAG cu privire la cele două promoții, acestea fiind servicii diferite cu două coduri separate, eu beneficiind doar de codul de înregistrare de la Toshiba Gold Service Pack. între timp laptop-ul s-a defectat din vina mea (s-a vărsat apă si s-a ars placa de bază), dar avand acoperire cu garantia  “No Matter What Guarantee” l-am trimis la Service Scop Computers, dar am fost înștiințată că valoarea service-ului este de 2000 lei, sumă pe care trebuie să o plătesc integral, inclusiv manopera, deoarece reparația necesară nu face obiectul garanției. Stie cineva o adresă unde ma pot adresa cu lămuriri, deoarece cele două firme au răspuns evaziv si succint.

#2
alexoiuy

alexoiuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 23.10.2006
Regulamentul il gasesti aici.
Nu cred ca trebuia sa primesti si formular pentru inregistrarea No Matter What Guarantee. Din cate inteleg eu inregistrarea se facea folosind datele laptopului achizitionat. (SN, model s.a.)

Conectați-vă pe site-ul www.toshiba-europe.com/registration în termen de 7 zile de la achiziționarea laptopului și înregistrați-vă
garanția accesând linkul „Garanție standard”, în prima fază, apoi înregistrați-vă pentru promoție, în a doua fază. Rețineți că numai
înregistrarea garanției nu vă califică pentru promoție.


Înregistrați-vă laptopul TOSHIBA pentru promoție pe site-ul www.nomatterwhatguarantee.com prin completarea formularului de
înregistrare online. Completați formularul de înregistrare în întregime.


E strict vina ta ca nu ai inregistrat produsul in termenul de 7 zile pentru a beneficia de No Matter What Guarantee.

#3
Rika1

Rika1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.02.2010
ms de raspuns, nu-mi era limpede, dar dacă sunt mai săraca cu duhul nu ar fi trebuit sa-mi spună ăia de la eMAG ce să fac? acum mă spăl pe cap cu el. il vând ca piese de schimb.

#4
alexoiuy

alexoiuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 23.10.2006
Cei de la eMAG ar fi trebuit sa iti explice dar nu sunt obligati. Probabil ca daca ai fi citit toate cartile din cutia laptopului ai fi gasit pe undeva modul de inregistrare a garantiei. E pacat totusi ca nu poti sa folosesti garantia asta speciala (oferita gratuit si gandita special pentru astfel de intamplari).
Tu stiai ca laptopul achizitionat beneficiaza de No Matter What Guarantee? In pachetul pe care l-ai primit se face referire pe undeva la modalitatile de inregistrare a garantiei? Daca da, in ce limba este scris documentul? In ce data ai achizitionat laptopul? Tu ti-ai dat acordul pentru efectuarea reparatiilor in service? Incerc sa te ajut.

#5
Rika1

Rika1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.02.2010
M-am dus la eMAG, sa primesc si consultanta, altfel cumparam online. in toate hartiile primite nu scrie cum sa ma inregistrez, doar ca trebuie s-o fac in 30 zile de la achizitie, pentru Gold Service Pack  dealtfel am si cautat cum s-o fac pt. ca era ascunsa avertizarea sub eticheta eMAG. stiam de  No Matter What Guarantee, de pe site aceasta fiind unul din motivele achizitionarii, dar n-am primit nimic concret si nici atentionare din partea vanzatorului. laptopul l-am cumparat la data de 07 martie 2009, iar promotia incepuse din 23 feb. 2009. astept devizul reparatiei, care verbal il stiu, dar il vreau si in scris, cat despre No Matter What Guarantee, nu spune nimeni nimic, sunt pe linia moarta. urmeaza sa scriu la reprezentanta Toshiba in Romania, opc si la firma mama. concluzia: -se moare cu dreptatea in mana, no matter what guarantee!

#6
alexoiuy

alexoiuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 23.10.2006
In cazul asta ai dreptate. Trimite un mail cat se poate de oficial la SCOP. Explica-le foarte clar ca nu ai primit instructiuni scrise referitoare la inregistrarea garantiei No Matter What si ca din aceasta cauza ai crezut ca acesta este un beneficiu care vine automat in momentul cumpararii produsului si ca din aceste motive nu esti de acord sa platesti reparatia. Asteapta raspunsul lor. Depune reclamatia la ANPC la care ar fi bine sa atasezi si eventualul raspuns primit de la SCOP. Scaneaza daca poti si documentele primite odata cu laptopul astfel incat sa dovedesti foarte clar lipsa de informare. Vei primi raspunsul de la ANPC in maxim 30 de zile.
Iti sugerez sa vorbesti si cu cei de la APC Romania si sa le explici problema ta. Eu am apelat la ei si mi-au fost de ajutor. Nu cred ca are rost sa incerci sa vorbesti la Toshiba Romania.
Mult succes.

Edited by alexoiuy, 20 February 2010 - 08:26.


#7
Rika1

Rika1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.02.2010
Promotia e prost gandita cu un "scop", ca pierzatori comerciantii trebuie sa stie ca exista codul bunelor practici si in interesul norodului. o sa scriu si la reprezentanta macar sa stie ce se intampla la alt nivel.

#8
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
nu e prost gandita
problema este ca firmele noastre nu stiu sa ofere servicii de calitate
iar guaranteeul gold no matter what e o solutie de marketing de la toshiba pentru a castiga o coota de piata pierduta probabil
ce om sanatos la cap ofera garantie no matter what?
omul automat se gandeste ca poate sa faca ce vrea cu acel produs, ca e acoperit total
si mai ales la romani unde mentalitatea este de 2 lei
parerea mea e ca nici nu trebuia adusa sau promovata tipul acesta de garantie, nu la noi
intr`o tara civilizata da

eu numai de curiozitate il aruncam de la etajul 10, doar sa vad daca intr`adevar imi acoopera garantia aia smechera reparatia sau inlocuirea

#9
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 05.09.2005
eu inteleg ca fata nu a stiut etc, insa nu cred ca cei de la scop sau anpc o sa poata sa faca ceva. Si eu am cumparat un toshiba cu Gold Service Pack(extensie de garantie de la 2 la 3 ani, timp de reparatie 7 zile si serviciu pick-up&return), insa in termenii si conditiile garantiei(care teoretic trebuiau citite) scria clar ca pentru a beneficia de asta trebuie sa ma inscriu pe site.

#10
alexoiuy

alexoiuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 23.10.2006
Ia zi. Ce s-a mai intamplat?

#11
Rika1

Rika1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.02.2010

View Postalexoiuy, on 3rd March 2010, 16:30, said:

Ia zi. Ce s-a mai intamplat?

hy, am cerut sa primesc scris valoarea reparatiei iar cei care semneaza sa-si asume responsabilitatea celor scrise (inainte primisem un mesaj cu semnatura echipa emag), am facut sesizare la OPC, APC, reprezentanta Toschiba, termenul de raspuns e 30 zile. nu stau ca la pomul laudat, dar macar altii citind se mai desteapta si nu sunt fraieriti.

#12
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Din pacate nu cred ca vei primi raspuns favorabil. Cei de la emag, cu care nu am avut nicio tangenta niciodata, dar despre care am citit o sumedenie de lucruri urate, nu au nicio vina in cazul asta. Ei nu sunt obligati sa stie si mai apoi sa informeze clientii despre toate strategiile de marketing oferite de diversi producatori. Cazul tau se intalneste la ffff multi producatori de componente PC si alte cele, care, pentru o inregistrare a produsului (in unele cazuri prin asta se verifica ca ai cumparat un produs riginal si nu o copie piratata) primesti garantie extinsa de inca cativa ani, sau alte avantaje. In cele mai multe cazuri e frectie, pentru ca ei se bazeaza pe faptul ca userul o lasa moale si oricum isi schimba produsul respectiv in perioada de garantie standard sau omite sa se inregistreze (eu personal nu mi-am inregistrat niciun produs ca sa beneficiez de garantie de la 2 ani cat era normal la 5 ani sau 10 cat erau prin oferte). In plus, acele tipuri de garantii sunt "garantii internationale" sau ceva de genul asta, care nu prea sunt acoperite de service-urile de la noi.
Sigur, o firma serioasa ar trebui sa profite si sa informeze corect clientii despre astfel de "promotii", ba chiar sa si ajute clientii nepriceputi cu asistenta pentru inregistrarea produsului, in felul asta facand si ei un marketing fara costuri, crescandu-le vanzarile. Dar asta la o firma serioasa, nu la emag.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate