Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Verificare kilometri reali
Last Updated: Jul 22 2019 10:11, Started by
strabun
, Feb 17 2010 11:36
·
0
#19
Posted 01 July 2010 - 22:57
Multam de info! Macar m-am lamurit, nu de alta, dar chiar eram curios.
Toate cele bune! |
#20
Posted 01 July 2010 - 22:58
cristi.r, on 4th March 2010, 13:47, said: Cineva care a lucrat prin multe locuri din lumea asta, adica nu asta, ci aia civilizata, mai inspre vest, mi-a spus ca producatorul de automobile VW nu poate descoperi daca a fost masluit kilometrajul. Adica nici daca duci masina "la mama ei" nu ai garantia numarului de km. |
#21
Posted 25 July 2010 - 16:00
Probabil ca exista si alte informatii care sa ateste daca s-a umblat sau nu la KM. Singur-ul lucru adevarat este ca, probbail cu mici exceptii, nu se poate estima valoarea reala odata ce aceste informatii au fost modificate.
|
#22
Posted 04 May 2011 - 08:32
se pot ajusta km si in bord si in ECU. Daca cineva ii modifica doar in bord, se pot citi cu vag com cei reali, dar daca ii modifica si din ECU, nu mai ai cum sa-i depistezi decat daca masina a facut TOATE reviziile la o reprezentanta si este trecuta in baza de date. Daca nu le-a facut acolo atunci la finalul garantiei de exemplu, se pierde urma kilometrilor. Dar totusi cineva istet poate estima dupa ce afla istoricul de la reprezentanta cam cati km a facut respectivul proprietar anual. In medie. Si-ti poti da seama cat de cat daca a pastrat aceeasi directie sau e un an in care s-au facut excesiv de putini km. Nu e perfecr concludent, dar o parere iti poti forma. Bafta
Edited by axxa84, 04 May 2011 - 08:34. |
#23
Posted 09 May 2011 - 10:31
laurcj, on 17th February 2010, 13:30, said: Pot sa va spun sigur despre Opel Astra H, ca pe asta il detin si la cumparare am verificat si eu kilometri. Se pot verifica kilometri inregistrati in calculatorul masinii (ECU). La Opelurile Astra G nu se poate face acest lucru. Cineva cine detine un soft de diagnoza si un cablu de conectare poate modifica foarte usor kilometrii afisati de bordul masinii. Presupun ca si kilometrii inregistrati in ECU s-ar putea modifica cumva, dar nu cred ca este la fel de usor si la indemana si necesita ceva cunostinte avansate. La Ford iara din cate stiu nu se pot pot verifica kilometri inregistrati in calculatorul masinii. La VW stiu sigur ca se pot verifica, si in plus la VW exista o baza de date comuna in care toti dealerii VW inregistreaza reparatiile efectuate la o masina. Astfel ca se pot vedea si din Romania toate interventiile facute in Germania sa zicem la un dealer VW. Aceasta este cea mai concludenta metoda de verificare, in sensul ca daca masina afiseaza sa zic 100.000 km la bord, iar ultima intrare in service apare ca facuta la 180.000 km este clar ca s-au dat km in spate la masina respectiva. De restul marcilor din grupul VAG nu stiu nimic. De aia unii desfac mufe , cabluri sau ce trebe , ca sa nu se mai inregistreze kilometrajul, si schimba uleiul "la termen" si acasa intre intervale, ca sa pastreze garantia de 3 ani, dar baga 250.000km in loc de pana la 150.000km. Asta mi-a povestit un tip care a facut peste 100.000 pe an, (in germania) |
#24
Posted 01 May 2012 - 23:47
Oare nu tocmai noi suntem cei carcotasi??....nu noi intrebam de fiecare data...din ce an este??...cati km are??....pai si cei care le vand ce sa faca....daca romanul asta vrea...cu bani putini...km putini si cat mai noua...daca e buna masina sau nu...asta nu mai conteaza....eu spun ca asta ar fi primul lucru care ar trebui sa ne intereseze....eu am vazut masini cu km putin...si erau varza...din mana unor oameni care nu ia interesat nimic la masinile care le aveau...si am vazut si masini cu km mai multi dar intretinute si...intr-o stare mai excelenta decat altele....insa noi asta stim sa intrebam...cati km are masin...daca are geamuri electrice nu daca a fost lovita...daca are casetofon sau daca motorul este ok...si in cele din urma...practic noi ii rugam sa ne tapeasca
|
#25
Posted 02 May 2012 - 13:15
si numai ca sa ne zici asta ti-ai facut cont? sau ai vrut sa ne si reamintesti cat de penal arata puncte de suspensie ca si surogat al semnelor de punctuatie?
|
#26
Posted 07 May 2012 - 08:30
Totusi are dreptate Forta
Si eu cand mi-am luat masina SH avea vreo 90mii km, o vreme am stat cu un fel de "parere de rau" ca la banii aia altii au gasit cu 70.000km. Insa eu am luat-o pt ca s-a mers cu ea numai pe rute exterioare(un fel de naveta intre orase) si f putin in oras, iar pe drum de tara aproape deloc. Pe dedesubt arata ca noua inca mai era stratul ala de vopsea(sau ce e) argintie de fabrica. Nu avea bucsele imbatranite, nu avea toba ruginita, am luat de atunci 2 ITP-uri pe bune. |
#27
Posted 07 May 2012 - 08:41
Pengoon, on 2nd May 2012, 14:15, said: si numai ca sa ne zici asta ti-ai facut cont? dar are perfecta dreptate: omu' vede doua masini la fel (la prima vedere) si o ia pe aia mai ieftina cum e si normal pe urma vede el pe unde scoate camasa ca sa adune lovele ca sa o puna pe linia de plutire.... LE: un amic si-a luat masina cu km multi si la un mom dat a zis ca o schimba. o duce la piata si unul interesat de ea ii zice ca are prea multi km. asta e, ia una cu mai putini km dupa doua trei sesiuni face o pauza si ii vine mintea la cap si isi da km inapoi dupa care iar o duce la piata acolo, iar vine ala, discuta de pret, se uita si ii zice: acu x sapt avea atita km amicul meu ii taie macaroana si ii spune sec: ca are km multi nu ti-a placut acu ca are mai putini iar nu e bine eu am pus atitia ca asta vreau eu sa vad cind merg cu masina Edited by Evergreen, 07 May 2012 - 08:45. |
#28
Posted 07 May 2012 - 17:07
bineinteles ca-i important rulajul. desi nu m-as agata exclusiv de criteriul asta, e o diferenta daca masina are 100.000, 150.000 sau 200.000 facuti, desi mai degraba as lua un BMW 7 cu 200.000 decat un Ford ka cu 100.000.
pan' la urma-i importanta combinatia: rulaj, an de fabricatie, ingrijire/stare s.a. io cand am luat-o pe a mea cu 100.000, am vazut altele la 65-80.000 mai ieftine cu 1.000-2.000 EUR. criteriul principal la sfarsit a fost starea generala + faptul ca l-am luat de la un dealer bmw, care mi-a mai dat garantie, spre deosebire de altele de la privat, care erau "as it is". la sfarist m-am ales cu o serie de add-on-uri, ca de ex. clima, pachet de fumatori, sistem de navigatie, geamuri electrice, la care, daca era sa dai io bani extra pe ele, renuntam, ca n-am nevoie neaparat, dar daca-s incluse, asta e. nu ma pun sa le rup afara. io unu nu ma impac cu filozofia "ieftin" ca am vazut de atatea ori "luat ieftin, luat de 2 ori". dar am un preten care a dat 2500 pe o Mazda din '94 si umbla cu ea pana-i crapa, ceea ce se va intampla cel tarziu la toamna, cand il paste verificarea tehnica, care n-o so treaca pana-i lumea. dar pretentiile lui de la masina-s altele decat la mine, adica, daca are noroc, sa-l tina 2 ani si dupa aia-si ia alt jaf cu 2000, in speranta ca-l loveste cineva din spate, asigurarea sa-i da un 3000 EUR si mere mai departe cu ea asa pana-i crapa. and repeat. Edited by Pengoon, 07 May 2012 - 17:09. |
|
#29
Posted 08 May 2012 - 14:46
Nu-ti da nici la Casco 2.000E pe o masina asa ieftina (oricum nu poate suporta Casco o masina asa veche). Deci mai degraba prietenul tau o sa o dea altuia( vreun entuziast) cu 800E si o sa mai puna el 400 pana la un cielo sau un G3.
|
#30
Posted 08 May 2012 - 19:35
Quote Nu-ti da nici la Casco 2.000E pe o masina asa ieftina |
#31
Posted 22 October 2012 - 11:20
Problema cu km reali. Multi au intrebat cum pot vedea km reali la o masina. Te duci frumusel cu masina in service autorizat si ..... aici incepe show-ul. Respectivi va cupla masina la un tester unde acolo se vor vedea km reali de pe bord. Pentru a vedea km reali trebuie sa-l rogi pe respectivul sa se uite in calculatorul masini la optiunea - ECU - BODY CONTROLER. Este o optiune care va arata km reali, cand sa intervenit in soft sau daca "cineva" a masluit kilometrajul. Optiunea respectiva este pusa pe un prom care o data scris nu se mai poate interveni, dar in schimb va tine minte absolut tot. Am intalnit persoane care sau intepat la km, dar nimeni nu pomenit de respectiva optiune. Cine vrea sa faca un diagnostic corect la o masina trebuie sa caute un service serios care i-ti pune la dispozitie un pliant. De preferat este cand cumperi o masina second, sa mergi cu ea direct la service-ul brandului. In rest eu va dau un sfat, mai strangeti cureaua si faceti tot posibilul sa va cumparati masina noua. Drum bun linistit si fara evenimente rutiere. Bafta.
|
#32
Posted 03 November 2012 - 20:17
cristi.r, on 04 martie 2010 - 12:47, said:
Cineva care a lucrat prin multe locuri din lumea asta, adica nu asta, ci aia civilizata, mai inspre vest, mi-a spus ca producatorul de automobile VW nu poate descoperi daca a fost masluit kilometrajul. Adica nici daca duci masina "la mama ei" nu ai garantia numarului de km. cineva-ul ala probabil ca a lucrat prin tari mai civilizate la spalat vase un nene care stie cum sa foloseasca testerul (si are si programe adiacente) iti spune si cu cati km s-a dat inapoi si cati km avea masina cand a fost manarita. (asta e valabil pt.vw si audi...ca pe mie doar astea ma intereseaza ever, la restul habar nu am cum e) axxa84, on 04 mai 2011 - 08:32, said:
se pot ajusta km si in bord si in ECU. Daca cineva ii modifica doar in bord, se pot citi cu vag com cei reali, dar daca ii modifica si din ECU, nu mai ai cum sa-i depistezi decat daca masina a facut TOATE reviziile la o reprezentanta si este trecuta in baza de date. Daca nu le-a facut acolo atunci la finalul garantiei de exemplu, se pierde urma kilometrilor. Dar totusi cineva istet poate estima dupa ce afla istoricul de la reprezentanta cam cati km a facut respectivul proprietar anual. In medie. Si-ti poti da seama cat de cat daca a pastrat aceeasi directie sau e un an in care s-au facut excesiv de putini km. Nu e perfecr concludent, dar o parere iti poti forma. Bafta cuprograme speciale vezi si ECU. Edited by anknic, 03 November 2012 - 20:15. |
#33
Posted 17 April 2014 - 12:21
Ca sa reinvii topicul:
La polo 9n/corsa c/fabia1/clio2 se pot verifica pe diagnoza ? |
|
#34
Posted 19 April 2014 - 10:20
Concluzia e ca la absolut nici o masina nu se pot vedea km originali daca e facuta treaba cum trebuie...
|
#35
Posted 22 January 2015 - 16:58
#36
Posted 08 March 2016 - 07:14
VERIFICARE km motor +/- 10000 km marja eroare
In cel putin 10 locatii se face se face in Germania (unde pana la 30% masini au KILOMETRAJ MODIFICAT) In RO se face in Ploiesti. http://www.tacho-spion.ro/ Edited by eboda, 08 March 2016 - 07:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users