Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Verificare kilometri reali
Last Updated: Jul 22 2019 10:11, Started by
strabun
, Feb 17 2010 11:36
·
0
#1
Posted 17 February 2010 - 11:36
Tocmai m-am contrazis cu cineva, in privinta masinilor la care se poate verifica kilometrajul real.
Eu stiam ca la tot grupul VAG se poate verifica pe calculatorul masinii cati km a rulat respectiva masina. Respectivul sustinea ca se poate face acest lucru doar la VW si la Audi (si nu se poate face si la Skoda si Seat), iar in plus se poate face si la Opel. Cum niciunul dintre noi nu era sigur de ce sustinea, am ales sa intrebam cunoscatorii. Asadar, eu intreb aici: este cineva care stie sigur la ce masini se pot verifica km reali? Merci! |
#2
Posted 17 February 2010 - 11:45
Nu cred ca se poate verifica, dar se poate estima dupa gradul de uzura al masinii si motorului. Spre exemplu, un volan ros si uzat nu poate fi la o masina cu doar 40.000 km. Un motor ce indica compresia de, sa zicem 70%, nu poate avea doar 60.000 de km. Nu sunt expert, poate ma insel, dar asta stiu eu referitor la subiect
|
#3
Posted 17 February 2010 - 11:49
In afara de amanuntele respective, cica s-ar vedea clar pe calculatorul masinii.
|
#5
Posted 17 February 2010 - 12:30
Pot sa va spun sigur despre Opel Astra H, ca pe asta il detin si la cumparare am verificat si eu kilometri. Se pot verifica kilometri inregistrati in calculatorul masinii (ECU). La Opelurile Astra G nu se poate face acest lucru.
Cineva cine detine un soft de diagnoza si un cablu de conectare poate modifica foarte usor kilometrii afisati de bordul masinii. Presupun ca si kilometrii inregistrati in ECU s-ar putea modifica cumva, dar nu cred ca este la fel de usor si la indemana si necesita ceva cunostinte avansate. La Ford iara din cate stiu nu se pot pot verifica kilometri inregistrati in calculatorul masinii. La VW stiu sigur ca se pot verifica, si in plus la VW exista o baza de date comuna in care toti dealerii VW inregistreaza reparatiile efectuate la o masina. Astfel ca se pot vedea si din Romania toate interventiile facute in Germania sa zicem la un dealer VW. Aceasta este cea mai concludenta metoda de verificare, in sensul ca daca masina afiseaza sa zic 100.000 km la bord, iar ultima intrare in service apare ca facuta la 180.000 km este clar ca s-au dat km in spate la masina respectiva. De restul marcilor din grupul VAG nu stiu nimic. |
#6
Posted 17 February 2010 - 14:22
Din ce am mai auzit pe aici la VAG au o baza de date cu reviziile masinii, daca masina are 20 de revizii la km si pe bord iti indica 29 000 km e clar ca e manareala, din ECU daca il modifica nu cred ca poti sa te prinzi.
|
#7
Posted 17 February 2010 - 15:48
strabun, on 17th February 2010, 11:36, said: Din cate stiu eu, se poate afla doar la masinile diesel, indiferent daca e skoda,seat,audi,vw care au ECU de tip EDC15, EDC16, EDC17. Din pacate nici aceasta nu e o metoda sigura deoarece se pot modifica si km din ECU foarte usor daca ai sculele necesare. La masinile mai noi din grupul VAG, cea mai sigura varianta e cea cu verificarea seriei masinii la o reprezentanta. Majoritatea masinilor noi, pentru a-si pastra garantia trebuie sa efectueze reviziile la o reprezentanta. Edited by Sima2k, 17 February 2010 - 15:54. |
#8
Posted 17 February 2010 - 17:06
cred ca primul factor,vizibil si cu ochiul liber este gradul de uzura,degeaba masina are 100k km pe bord,daca volanul,schimbatorul,mocheta de sub pedale,manerele,etc prezinta semne de uzura
o verificare la reprezentanta nu strica,spre ex daca pe bord sunt afisati 100k km,masina are 5ani,iar in service apare ultima revizie la 90km,pe cand masina avea 2 ani,este clar ca are km mult mai multi la unele masini,poti verifica nr de km dupa cipul din cheie,insa si aceasta metoda la fal ca si cea cu ECU-ul pot fi pacalite |
#9
Posted 01 March 2010 - 18:31
ionut_ionut, on 17th February 2010, 18:06, said: cred ca primul factor,vizibil si cu ochiul liber este gradul de uzura,degeaba masina are 100k km pe bord,daca volanul,schimbatorul,mocheta de sub pedale,manerele,etc prezinta semne de uzura o verificare la reprezentanta nu strica,spre ex daca pe bord sunt afisati 100k km,masina are 5ani,iar in service apare ultima revizie la 90km,pe cand masina avea 2 ani,este clar ca are km mult mai multi la unele masini,poti verifica nr de km dupa cipul din cheie,insa si aceasta metoda la fal ca si cea cu ECU-ul pot fi pacalite Intr-adevar la unele masini din grupul VAG (audi, VW, seat skoda) pot fi cititi km reali din ECU masinii - dar nu toate pastreaza aceasta informatie in ECU. La Opel modele pana in 2003 valoarea km se pastreaza numai in bord, dupa 2003 aparand si in ECU. La grupul BMW, se pastreaza in bord, cheie, ECU. Un bun meserias stie unde pot fi regasiti km masinii si stie sa ii sterga de acolo....inca nu a fost creata masina infailibila. De asemenea vreau sa trag un semnal de alarma DOMNILOR NU MAI CUMPARATI KM, CUMPARATI MASINI - si trebuie sa stiti ca o masina fabricata peste 2000 are ca fiabilitate aproximativ 600 000 km. Desigur e foarte importanta si intretinerea (am vazut in Germania un VW Golf 4 care avea 800 000 km si mergea inpecabil si in Romania o Skoda Octavia 2 cu 25 000 km care mergea mai rau decat o caruta). De asemenea va fac cunoscut ca piata din Romania cere ca numarul de km afisati de masina sa fie cat mai mic, chiar daca nu e credibil. |
#10
Posted 01 March 2010 - 21:54
Cu interiorul impecabil iti iei in general cele mai mari tzepe. Cunosc 3 persoane care si-au luat masini la care cand intrai inauntru plangeai de cat de bine aratau, si aveau deja vre-o 3-4 vechime. Unuia i-a picat cutia automata, altuia turbina iar altul a schimbat niste injectoare. Cel putin ala cu cutia a pus si VAG-comul pe el dar manarisera baietii bine ca nu avea nici o eroare la cutie. Dupa 1 luna nu mai schimba din prima viteza si cand au pus testerul pe ea era plin de erori de la cutia automata. Reparatia... 1000E la niste baieti in Ferentari.
Cert e ca doar un mecanic bun si examinare atenta a masinii iti dau siguranta, nu kilometrii. Edited by filipxxx, 01 March 2010 - 21:56. |
|
#11
Posted 04 March 2010 - 12:47
Sima2k, on 17th February 2010, 15:48, said: Din cate stiu eu, se poate afla doar la masinile diesel, indiferent daca e skoda,seat,audi,vw care au ECU de tip EDC15, EDC16, EDC17. |
#12
Posted 04 March 2010 - 17:17
La mine pe o Berlina 1310 a fost nevoie de estimarea reala a kilometrajului... masina este din 1998 si are pe bord 54000 km. A fost nevoie sa se verifice daca este real... a fost verificata foarte simplu... testat motorul, compresia, absolut totul inclusiv cutia de viteze iar la rezultat a iesit ca masina arata ca una cu 34000 km (foarte bine intretinuta). Deci se poate la orice masina chiar fara CB.
|
#13
Posted 17 June 2010 - 00:04
Am vorbit cu niste prieteni care lucreaza la RAR. Nu se poate depista nicicum daca au fost sau nu dati km inapoi. Singurul indiciu poate fi cel optic. Dar ca si sfat interesati-va de numarul de proprietari si daca a fost unic si masina interior si exterior arata bine si e ingrijita exista sanse mari ca sa fie si intretinuta corespunzator. In general un proprietar care are grija de masina cum arata se preocupa si de revizii si de reparatii sa fie efectuate la timp. Istoricul de service este un criteriu de asemenea.
|
#14
Posted 17 June 2010 - 11:59
Daca ai sansa sa faci un test drive cu masina inainte de cumparare, iti poti da seama dupa cum zdrangane bordul, panourile usilor, cursa manetei de la schimbator , manetele de semnalizare, cum scartaie scaunele, haionul daca este . Toate aste spun cate ceva. glasul motorului, cum clantane tachetii etc.
|
#15
Posted 17 June 2010 - 12:18
mario_bril, on 17th June 2010, 01:04, said: Am vorbit cu niste prieteni care lucreaza la RAR. Nu se poate depista nicicum daca au fost sau nu dati km inapoi. Singurul indiciu poate fi cel optic. Dar ca si sfat interesati-va de numarul de proprietari si daca a fost unic si masina interior si exterior arata bine si e ingrijita exista sanse mari ca sa fie si intretinuta corespunzator. In general un proprietar care are grija de masina cum arata se preocupa si de revizii si de reparatii sa fie efectuate la timp. Istoricul de service este un criteriu de asemenea. Daca aia lucreaza la RAR atunci mai bine si-ar schimba jobul eventual asistenti veterinari pai uite cazul meu Golf4 cumparat in 2006 172000 km la bord masina adusa cu o zi inainte din belgia de o persoana cica de incredere dupa 6 luni imi montez un modul de alarma cu cheie briceag si am nevoie de codul PIn al masinii pentru adaptare chei ajung la reprezentanta o lega aia la VAS online cu fabrica si imi adapteaza cheile dar inainte am umblat la unu si la altu care au interfete de diagnoza si surpriza km din ECU sunt cu 70000 mai mult decat ce e pe bord ulterior mi-am cumparat si eu o interfata VAG TACHO si de atunci ma joc cu ea ba dau inainte km ba dau inapoi km dupa cum am chef deci asa cum zicea cineva mai sus la grupul VAG(vw, skoda, seat, audi)la diesele cu EDC 15,16,17 se pot citi km reali dar se pot si modifica din ECU si atunci e mai greu sa iti dai seama |
|
#16
Posted 17 June 2010 - 13:09
#17
Posted 01 July 2010 - 22:53
Prin folclor umbla o vorba ca cica daca se intervina la BC de la grupul VAG, apare 0 in fata primei cifre a kilometrajului, semn clar ca a fost umblat la el. E adevarat sau e folclor?
Prin folclor umbla o vorba ca cica daca se intervina la BC de la grupul VAG, apare 0 in fata primei cifre a kilometrajului, semn clar ca a fost umblat la el. E adevarat sau e folclor? |
#18
Posted 01 July 2010 - 22:56
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users