Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI.MOBIL - probleme cu serviciile și echipamentele
Last Updated: Mar 10 2024 16:31, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:20
·
77
#7237
Posted 20 September 2018 - 10:24
xmanyacs77, on 20 septembrie 2018 - 04:45, said:
Si nu pot sa anunte? Intre orele 01:00 si 01:30 in reteaua Digi Mobil se lucreaza pentru optimizarea semnalului. A-ONE, on 20 septembrie 2018 - 05:06, said:
La orele acelea majoritatea abonaților dorm. În caz că pică NB 54433, se duce automat la 54441. Ideea e că în noaptea trecută a rămas fără semnal. |
#7238
Posted 20 September 2018 - 21:01
#7239
Posted 20 September 2018 - 21:57
Care l-ati pacalit ca i-ati dat statistici pe bune?
|
#7240
Posted 22 September 2018 - 11:05
Noaptea trecută am avut câteva apeluri în și dinspre Telekom.
Pe telefonul mobil erau variații ale sunetului, pârâieli ușoare, fâsâituri ușoare și deconectări. Cel mai important e că vocea din cască pica până la un nivel încât nu mai puteai auzi ce zice. Am băgat telefonul fix în conferință și mi-am dat seama că persoana chiar vorbea foarte tare. Dacă redictionez pe Lycamobile, chiar pot observa că astfel de lucruri nu se manifestă. Care ar fi explicația? |
#7241
Posted 22 September 2018 - 12:53
Lycamobile functioneaza tot pe Telekom, probabil ca in cazul asta nu se mai face interconectare intre T si Digi, de aici calitatea buna, apelul terminandu-se in aceeasi retea practic.
|
#7242
Posted 23 September 2018 - 00:30
Eu ziceam că nu este de la telefon.
Ba se face, fiind redirecționat: T - D - L Numai la Digi are comportamente ciudate și majoritatea numai noaptea. |
#7243
Posted 25 September 2018 - 01:24
La mine apelurile Digi.Mobil merg si noaptea la fel de OK ca ziua. De altfel din 2015 de cand am mutat si telefonul mobil la RCS & RDS, nu am prins caderi de retea sau sa nu pot suna.
|
#7244
Posted 28 September 2018 - 13:52
Ieri seară a picat Digi pentru câteva minute pe 3G și 4G. Pe Google Chrome aveam eroarea: DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET
Rezolvat cu mod avion. Azi dimineață în aceeași zonă se deconectau apelurile. Digi, nu știu ce îi faceți rețelei, dar luați-vă măsuri de precauție! |
#7245
Posted 03 October 2018 - 05:12
KyKyKyKy, on 28 septembrie 2018 - 13:52, said:
Ieri seară a picat Digi pentru câteva minute pe 3G și 4G. Pe Google Chrome aveam eroarea: DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET Rezolvat cu mod avion. Azi dimineață în aceeași zonă se deconectau apelurile. Digi, nu știu ce îi faceți rețelei, dar luați-vă măsuri de precauție! |
#7247
Posted 11 October 2018 - 13:36
bad post
Edited by Valmont43, 11 October 2018 - 13:37. |
#7249
Posted 11 October 2018 - 20:43
Se discuta aici despre asta
https://forum.softpe...6#entry23637142 Și aici https://forum.softpe...2#entry23638549 Si pe mine m-au sunat, când am răspuns n-au zis nimic. |
#7250
Posted 25 October 2018 - 13:07
Eu am raspuns de cateva ori, e un robot si iti vorbeste vreo 20 de secunde, ca trebuie urgent sa-i suni inapoi, ca-s ba de de la firma asigurari, ba de la banca...
Apoi m-am plictisit si am blocat tot prefixul. Au mai incercat de cateva ori. Cica astia suna numai pe numere Digi, dar merg dupa prefix, aparent nu verifica daca sunt cumva numerele portate, unii scriau ca au numar xu 077x dar portat in alta retea si tot au fost sunati. Probabil suna cu ceva smecherie VoIP si Caller ID fals, si numarul din Africa de Sud e cu suprataxa din care ei castiga daca suni inapoi. Nu cred ca apelul vine tocmai din Africa, calitatea era mult prea buna. Attached Files |
#7251
Posted 26 October 2018 - 06:09
Folosește cineva un asemenea Router WiFi (ZTE MF253V)
cu un SIM Digi de date - voce pe frecvența 4G/2100 ? ZTE_MF253V.jpg 250.92K 22 downloads |
|
#7253
Posted 28 October 2018 - 19:49
De cateva luni de zile internetul fix merge anapoda la mine. Am cumapart un router nou, in speranta ca se rezolva problemele. Dar si cu router nou, internetul merge la fel de prost: se incarca greu paginile, practic se acceseaza greu, dar dupa ce s-a stabilit conexiunea merge relativ ok.
De exemplu, aplicatiile gen instagram , tumblr si altele merg prost. Cand accesez o pagina pe softpedia, ii trebuie o vesnicie pana incarca o pagina sau alta. Dar daca e vorba de transfer constant , dupa un timp viteza creste (torenti de exemplu-aia merg ok). In schimb, de multe ori , cand accesez softpedia, minse afiseaza "this page cannot be displayed". Camd am cerut asistenta de la digi, au verificat din "baza" si au zis ca echipamentele lor sunt ok. Eu ce sa inteleg din treaba asta? Acuma vad ca topicul este pe aria de digi mobil. Exista si o sectiune digi "fix"?, poate muta cineva postarea unde trebuie? Edited by tfmercedez, 28 October 2018 - 19:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users