DIGI.MOBIL - probleme cu serviciile și echipamentele
#7129
Posted 13 May 2018 - 17:44
Cum ți-ai dat seama?
De ce Huawei(aici nu mă refer la pârjoalele alea free din poza de mai sus)? Că sunt cele mai renumite la capabilități semnal. La partea cu sesizările ai foarte mare dreptate, îi ajută feedback-urile clienților din teren. Edited by bits, 13 May 2018 - 17:48. |
#7130
Posted 14 May 2018 - 02:10
vdesigns, on 13 mai 2018 - 15:36, said:
am 2 telef digi si zilnic de 3-4 ori apare mesajul doar urgent, cand nu poti suna sau sa fi sunat, practic nu poti folosi telef! ce se intampla? in pemanenta trebuie restartat! Esti sigur ca acel telefon suporta 900 MHz ? Daca nu, te plangi degeaba. vdesigns, on 13 mai 2018 - 15:36, said:
am 2 telef digi si zilnic de 3-4 ori apare mesajul doar urgent, cand nu poti suna sau sa fi sunat, practic nu poti folosi telef! ce se intampla? in pemanenta trebuie restartat! Esti sigur ca acel telefon suporta 900 MHz ? Daca nu, te plangi degeaba. Acest telefon nu suporta reteaua. |
#7131
Posted 14 May 2018 - 06:24
Nu suporta 900 MHz alea. Va trebui sa le schimbi în curând. Oricum au vreo 10 ani. Eu când am primit unul de asta de la Digi, a ținut un an jumate
|
#7132
Posted 14 May 2018 - 06:58
xmanyacs77, on 13 mai 2018 - 17:19, said:
Problema este de la departamentul tehnic Digi Mobil! Au redus semnalul 3G la - 100 dBm in asa hal incat telefoanele Huawei ies din retea! Rusine! *Trebuie facute sesizari non stop....pana cineva se va trezi din somn! Cred ca ai dreptate. Am un honor 5c si un galaxy s2 care stie numai 3g Cand intru in lift cade semnalul, nu am semnal in lift, iar afara se reconecteaza E, acum samsungul se conecteaza si huaweiul nu, trebuie dat restart, de 1 data sau mai multe ori sa gaseasca semnalul de la digi. Am testat cu vodafone, merge brici. M-am uitat pe cellermap si am si - 120 dBm |
#7133
Posted 14 May 2018 - 07:01
E o conspiratie impotriva Huawei, de cand cu sancțiunile impuse de sua...
|
#7135
Posted 23 May 2018 - 20:28
zzhunt, on 14 mai 2018 - 06:58, said:
Cred ca ai dreptate. Am un honor 5c si un galaxy s2 care stie numai 3g Cand intru in lift cade semnalul, nu am semnal in lift, iar afara se reconecteaza E, acum samsungul se conecteaza si huaweiul nu, trebuie dat restart, de 1 data sau mai multe ori sa gaseasca semnalul de la digi. Am testat cu vodafone, merge brici. M-am uitat pe cellermap si am si - 120 dBm 2018-05-23_21-41-01_301.jpg 56.05K 17 downloads 2018-05-23_21-50-54_664.jpg 85.13K 15 downloads Iata ca problema a fost si este inca reala: https://www.gadget.r...aua-digi-mobil/ Edited by xmanyacs77, 23 May 2018 - 20:50. |
#7136
Posted 23 May 2018 - 21:09
Păi și de vreme ce nu vrei să înțelegi că până în August se desfășoară un amplu proces de upgrade al rețelei din București și Ilfov, ce ai de gând să mai faci în afară de trolling?
Mai mult, problemele se rezolvă cu sesizări, nu prin spam! Asta dacă într-adevăr dorești rezolvarea unei probleme! |
#7137
Posted 23 May 2018 - 21:16
Pana in august o sa tot spameze pe aici ca de reziliat n-are de gand.
|
#7138
Posted 24 May 2018 - 07:36
DieselCRDI, on 23 mai 2018 - 21:09, said:
Păi și de vreme ce nu vrei să înțelegi că până în August se desfășoară un amplu proces de upgrade al rețelei din București și Ilfov, ce ai de gând să mai faci în afară de trolling? Mai mult, problemele se rezolvă cu sesizări, nu prin spam! Asta dacă într-adevăr dorești rezolvarea unei probleme! Mai știm noi pe cineva care facea si posta douazeci de teste de viteza pe zi:) |
|
#7139
Posted 24 May 2018 - 09:29
PORTOCAL, on 24 mai 2018 - 07:36, said: Mai știm noi pe cineva care facea si posta douazeci de teste de viteza pe zi:) Sunt client Digi.Mobil de la lansare! Iar teste fac și acum. Cu bune sau cu rele, tot postez! Ai ratat atacul gratuit! Mai bagă o fisă! |
#7140
Posted 26 May 2018 - 14:14
Eu nu înțeleg de ce te ataci, că eu nu am dat nume. Ii acuzi pe cei care posteaza că fac spam, pe când tu erai/ești un maestru al acestei practici. Ca făceai sau nu sesizări este irelevant. Daca tu aveai dreptul să te plângi in permanență de vitezele la net și alții au același drept să se exprime. Iar dacă nu reușești să înțelegi atâta lucru, atunci poate că mai la est este un loc mai propice pentru astfel de atitudini. Și să nu uităm că la nivel de tonomat, îți luai foarte multe replici cel puțin interesante. In final asta este un forum de discuții despre probleme cu serviciile și echipamentele deci e și normal sa se vorbească despre asta că despre lipsa de semnal in nu știu ce parcare ai avut tu grija să știe tot forumul luni de zile.
Edited by PORTOCAL, 26 May 2018 - 14:20. |
#7141
Posted 26 May 2018 - 15:49
Ești off-topic rău de tot și nu-ți datorez nicio explicație!
Poți să mai încerci, oricum! |
#7143
Posted 05 June 2018 - 19:57
2018-06-05_18-45-51_540.jpg 259.63K
6 downloads
2018-06-05_19-33-51_674.jpg 216.02K
6 downloads
Astazi dupa amiaza a picat siteul 101065... Timp de cateva ore semnalul 3G voce+date a fost inutilizabil iar cel 4G la fel.... De 2 luni am probleme cu semnalul de la acest site. Sper sa rezolve departamentul tehnic problema cat mai rapid. Edited by xmanyacs77, 05 June 2018 - 20:08. |
|
#7144
Posted 06 June 2018 - 20:57
xmanyacs77, on 05 iunie 2018 - 19:57, said:
2018-06-05_18-45-51_540.jpg 2018-06-05_19-33-51_674.jpg Astazi dupa amiaza a picat siteul 101065... Timp de cateva ore semnalul 3G voce+date a fost inutilizabil iar cel 4G la fel.... De 2 luni am probleme cu semnalul de la acest site. Sper sa rezolve departamentul tehnic problema cat mai rapid. Edited by gump4, 06 June 2018 - 20:57. |
#7145
Posted 06 June 2018 - 21:23
@gump4
Off-topic la cea mai mincinoasă rețea: Vodafone! Edited by DieselCRDI, 06 June 2018 - 21:23. |
#7146
Posted 07 June 2018 - 06:36
gump4, on 06 iunie 2018 - 20:57, said: (acum folosesc VODAFONE si sunt foarte multumit) Sigur ar avea cel puțin un client!😀😀 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users