Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI.MOBIL - probleme cu serviciile și echipamentele
Last Updated: Mar 10 2024 16:31, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:20
·
77
#6967
Posted 05 October 2017 - 09:22
#6968
Posted 08 October 2017 - 12:03
În punctul de prim ajutor Arcadia și în zona din spate a magazinului Deic..an, ambele situate în Palas mall din Iași (primul la etajul - 1 iar celălalt la etajul 0) nu se pot iniția apeluri și nici nu funcționează datele mobile, deși este semnal 1-2 linii. Am constatat situația cu 2 telefoane, ambele iphone fără nici un fel de modificare de soft.
A mai întâmpinat cineva din zonă problema asta neplăcută ? |
#6969
Posted 11 October 2017 - 20:48
nicu2006, on 27 septembrie 2017 - 21:15, said:
Buna tuturor! Am schimbat zilele trecute telefonul, am luat un Galaxy S8 plus (nou, liber de retea) si am pus doar ultimele updateuri (fara alte modificari gen custom rom sau altceva..., totul este lasat standard pe telefon). În oras pe 4G totul merge ok dar vad ca in afara orasului, cand trece pe 3G apar uneori probleme de conexiune care nu apareau pe telefonul anterior Galaxy S5, in acelasi locatii. (eu circul mult zilnic in afara orasului) Am instalat APN prin mesajul de configurare primit prin sms de la digi. In 3g uneori merge, alteori merge foarte greu sau chiar deloc dupa cum observati in screenshoturile pe care le atasez. Se observa ca am semnal de fiecare data cand imi scrie ca nu se poate conecta sau chiar ca sunt offline! ( lol ) .... In aceleasi locatii din afara orasului nu am intampinat deloc problemele acestea cu telefonul anterior. Ma ajutati va rog... Poate am omis sa setez ceva.... Multumesc anticipat pt ajutor. [ https://thumb.ibb.co/cqu0r5/Screenshot_20170927_113039.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://thumb.ibb.co/gJQ6W5/Screenshot_20170927_114023.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://thumb.ibb.co/fo8RW5/Screenshot_20170927_134413.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://thumb.ibb.co/jC2mW5/Screenshot_20170927_213138.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://thumb.ibb.co/gWZ3uQ/Screenshot_20170927_220845.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Reset APN ! Smsul de la digi nu configureaza corect s8+ !!! |
#6970
Posted 11 October 2017 - 22:49
Greu de crezut ca asta e problema.Nu prea are ce sa configureze in afara de apn,apn care si prin setari automate si manuale e la fel.Am pus si eu simul de Digi in S8 si merge foarte bine de setări automate.
|
#6971
Posted 12 October 2017 - 06:05
Revin mai spre seara cu screenshoturi ca sa vezi ca s-a configurat diferit in setările apn. Si dupa cum am zis, doar in 3G am avut probleme.
|
#6972
Posted 12 October 2017 - 17:17
La mine pe un S7 & Vibe C se configureaza automat fără probleme
|
#6973
Posted 12 October 2017 - 19:34
#6974
Posted 13 October 2017 - 13:39
valy2vv, on 23 august 2017 - 21:00, said:
salut, eu mai intampin si urmatoarea problema - nu doar cu un telefon ci cu trei - si stiu ca a mai publicat cineva despre disfunctionalitatea descrisă mai jos însă nu am văzut și dacă s-a rezolvat cumva: - în primul rînd problema se manifesta doar la locatia unde e incheiat abonamentul, la ore diferite și în zile diferite, nu neaparat consecutive dar au fost si asa; -de prin luna 04.2017 am inceput sa am probleme cu doua iphone 7 noi, in sensul ca desi aveau semnal nu puteau fi apelate - pur si simplu apelantului i se inchidea apelul initiat dupa cateva secunde/zeci de secunde in asteptarea conectarii ; - începând cu luna 07 am constatat ca problema se manifesta si la iphone 7+ nou (atunci l-am luat) si desi am facut mai multe sesizari, disfunctionalitatea persista si acum. - indiferent daca telefoanele sunt conectate/neconectate la wifi si/sau date mobile, se intampla sa nu poata fi apelate desi au semnal; - am constatat si ca s-a intamplat sa nu poata fi sunate nici unul din ele sau sa poata fi sunat doar unul iar celalalt nu, ambele aflandu-se la distanta de 7-9 m, in camere diferite; - nu conteaza reteaua din care se efectueaza apelul, problema s-a manifestat de pe toate retelele de telefonie mobila existente in Romania - nu am încercat de pe un fix; - in oricare caz, de pe telefoanele in cauza se puteau efectua apeluri si primeau/trimiteau sms; - dupa efectuarea unui apel, puteau fi din nou sunate fara probleme desi cu cateva secunde/minute mai devreme nu se puteau apela; - cu alte modele de telefoane mobile nu s-a semnalat disfunctionalitatea. am sesizat problema atat telefonic cat si prin digicare, de mai multe ori, însa nu s-a remediat pina in prezent. locatia e in Iasi, la o distanta de max.5 km de complexul Palas (pt.cine cunoaste zona). Buna ziua, Problema asemanatoare intampin si eu inca de luni 09.10.2017 doar ca in Bucuresti in zona Bulevard-ului Geniului. Am sesizare inregistrata legata de aceasta problema insa fara vreo rezolvare pana in acest moment. Problema consta in faptul ca la aceasta adresa mi se intampla sa nu pot fi sunat in mod "aleatoriu" desi semnal exista, SMS-uri primesc, pe net pot naviga. La efectuarea apelurilor nu exista nicio problema. Dupa ce efectuez eu un apel, pot fi sunat fara probleme o perioada de timp...dupa care din nou nu mai pot fi apelat. Persoanei care ma apeleaza nu i se transite nimic, pur si simplu sta cateva secunde fara nici un sunet si se inchide apelarea. Telefonul face trecerea din 4G in 3G fara probeleme atunci cand apelez si de asemenea atunci cand sunt apelat si imi si intra apelul. De la digi in prima faza mi s-a activat serviciul de primire SMS atunci cand cineva ma suna si nu am semnal dar nu primesc SMS atunci cand apare aceasta problema (deci sunt inscris in retea). Acest serviciu functioneaza pentru ca am verificat trecand telefonul in mod avion si am primit SMS pentru apelul primit atunci cand telefonul era in mod avion. Problema exista si la alt abonat digi la aceasta adresa. Mentionez ca in alte zone din Bucuresti nu intampin aceasta problema. Din cate am mai citit acest tip de problema a mai fost expus insa nu am gasit rezolvarea sau care era defectiunea. In caz ca aveti cunostinta despre aceasta problema, va sunt recunoscator daca o impartasiti. Multumesc, Catalin |
#6975
Posted 13 October 2017 - 15:09
#6976
Posted 14 October 2017 - 11:13
easy90rider, on 13 octombrie 2017 - 15:09, said:
MMS oricum nu are Digi. Dar setarile corecte sunt cele din prima coloana, doar APN trebuie setat cu textul internet, in rest totul lasi cum e. Mai are cineva pe aici s8 sau s8+ să îmi spună dacă întâmpină aceleași probleme în 3G? Attached FilesEdited by nicu2006, 14 October 2017 - 11:22. |
|
#6977
Posted 14 October 2017 - 11:29
Mai mult ca sigur,e o problemă locală. Ai fluctuații de rețea.
Setările de APN ori merg,ori nu merg.Nu ele îți fac întreruperi. |
#6978
Posted 14 October 2017 - 11:45
#6979
Posted 14 October 2017 - 12:04
Nick42, on 13 octombrie 2017 - 13:39, said: Buna ziua, Problema asemanatoare intampin si eu inca de luni 09.10.2017 doar ca in Bucuresti in zona Bulevard-ului Geniului. Am sesizare inregistrata legata de aceasta problema insa fara vreo rezolvare pana in acest moment. Problema consta in faptul ca la aceasta adresa mi se intampla sa nu pot fi sunat in mod "aleatoriu" desi semnal exista, SMS-uri primesc, pe net pot naviga. La efectuarea apelurilor nu exista nicio problema. Dupa ce efectuez eu un apel, pot fi sunat fara probleme o perioada de timp...dupa care din nou nu mai pot fi apelat. Persoanei care ma apeleaza nu i se transite nimic, pur si simplu sta cateva secunde fara nici un sunet si se inchide apelarea. Telefonul face trecerea din 4G in 3G fara probeleme atunci cand apelez si de asemenea atunci cand sunt apelat si imi si intra apelul. De la digi in prima faza mi s-a activat serviciul de primire SMS atunci cand cineva ma suna si nu am semnal dar nu primesc SMS atunci cand apare aceasta problema (deci sunt inscris in retea). Acest serviciu functioneaza pentru ca am verificat trecand telefonul in mod avion si am primit SMS pentru apelul primit atunci cand telefonul era in mod avion. Problema exista si la alt abonat digi la aceasta adresa. Mentionez ca in alte zone din Bucuresti nu intampin aceasta problema. Din cate am mai citit acest tip de problema a mai fost expus insa nu am gasit rezolvarea sau care era defectiunea. In caz ca aveti cunostinta despre aceasta problema, va sunt recunoscator daca o impartasiti. Multumesc, Catalin Eu am făcut destul de multe sesizări, mai ales că mi se trimitea sms simplu cum că problema semnalată s-ar fi rezolvat (deși nu era așa) și acum 2 săptămâni mi-au comunicat verbal că trebuie instalată o altă antenă și că mai durează 1-1,5 ani iar dacă doresc pot închide abonamentul fără cheltuieli suplimentare (atenție, nu să plec în alta rețea). Ce zici, @digi helper? |
#6980
Posted 14 October 2017 - 13:12
Am tot cautat posibile cauze la aceasta problema.
Posibil sa fie un modul din statia de baza care transmite apelul pe 3G sau comutatia din centrala telefonica... Atata timp cat aceasta problema este prezenta si la un coleg tot la adresa mentionata...imi este destul de clar ca problema este la digi. Spun asta pentru ca am luat in calcul si o problema a telefonului de comutatie din 4G in 3G dar avand in vedere faptul ca problema exista doar intr-o zona si nu o am numai eu...exclud telefonul din ecuatie. |
#6981
Posted 14 October 2017 - 15:01
Situația descrisă de tine apare probabil în momentul în care telefonul este pe 4G, dar conectat si la Wifi. E o problema de configurare pe site-ul din zona respectiva, care ar trebui sa se rezolve făcând o sesizare care sa conțină ID-ul celulei. Doar pe B38 am întâlnit-o. Între timp poți ține telefonul pe 3G sau dezactiva Wifi.
|
|
#6982
Posted 14 October 2017 - 15:13
Webcamurile Digi nu au functionat o saptamana, pana ieri.
|
#6983
Posted 16 October 2017 - 12:04
cristihop, on 14 octombrie 2017 - 15:01, said:
Situația descrisă de tine apare probabil în momentul în care telefonul este pe 4G, dar conectat si la Wifi. E o problema de configurare pe site-ul din zona respectiva, care ar trebui sa se rezolve făcând o sesizare care sa conțină ID-ul celulei. Doar pe B38 am întâlnit-o. Între timp poți ține telefonul pe 3G sau dezactiva Wifi. Mersi pentru raspuns. Situatie apare cand telefonul este pe 4G insa neconectat la WIFI. Telefonul l-am tinut pe 3G vinearea trecuta si nu am intampinat aceasta problema insa nu pot confirma acest aspect ca 100% a fi corect pentru ca depinde de faptul cum folosesc telefonul. Adica in momentul cand folosesc telefonul (efectuez apeluri, primesc apeluri, primesc/trimit SMS sau navigare pe internet) primesc si apeluri fara probleme. Atunci cand nu folosesc telefonul o perioada de timp atunci se intampla sa nu intre apelurile. |
#6984
Posted 16 October 2017 - 12:22
Un alt caz când poate apărea problema cu primirea apelurilor pe 4G este când datele sunt oprite. Poate telefonul are o functie de economisire energie care se activează automat după un anumit interval. Doar in aceste cazuri am observat probleme pe anumite site-uri la începuturile retelei Digi 4G. Niciodată nu mi s-a întâmplat când datele mobile erau conectate. Oricum trebuie făcută sesizare cu ID-ul celulei.
Edited by cristihop, 16 October 2017 - 12:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users