Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

DIGI.MOBIL - probleme cu serviciile și echipamentele

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
7850 replies to this topic

#6895
Neaceasca85

Neaceasca85

    UE se va scinda pana in 2040

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,383
  • Înscris: 14.10.2008

View PostPericle23, on 15 august 2017 - 17:17, said:

Salut,
Mie unul imi ajung mesajele aproape instant, indiferent de destinatie.Problema asta pe care o ai tu o intalneam cand foloseam pe un Vodafone Smart Prime 7 o tampenie de aplicatie Call&SMS, parca se numea, si primeam/trimiteam mesajele numai cand avea chef aplicatia aia.Ma gandesc sa nu ai si tu asemenea problema..
Windows Phone fara aplicatii aditionale, folosesc pentru call si SMS practic ceea ce si un telefon 2 G are instalat.

In Caciulata imi revine pe loc in 4 G dupa un apel, in Slatina trece anul si cincinalul.

#6896
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Mai sunt antene montate fără acces la internet prin țară?

#6897
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 315
  • Înscris: 19.02.2006
@digihelper, mă ajuți și pe mine cu sesizarea nr.2443011310 ?
mulțumesc.

#6898
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 315
  • Înscris: 19.02.2006
salut, eu mai intampin si urmatoarea problema - nu doar cu un telefon ci cu trei - si stiu ca a mai publicat cineva despre disfunctionalitatea descrisă mai jos însă nu am văzut și dacă s-a rezolvat cumva:
- în primul rînd problema se manifesta doar la locatia unde e incheiat abonamentul, la ore diferite și în zile diferite, nu neaparat consecutive dar au fost si asa;
-de prin luna 04.2017 am inceput sa am probleme cu doua iphone 7 noi, in sensul ca desi aveau semnal nu puteau fi apelate - pur si simplu apelantului i se inchidea apelul initiat dupa cateva secunde/zeci de secunde in asteptarea conectarii ;
- începând cu luna 07 am constatat ca problema se manifesta si la iphone 7+ nou (atunci l-am luat) si desi am facut mai multe sesizari, disfunctionalitatea persista si acum.
- indiferent daca telefoanele sunt conectate/neconectate la wifi si/sau date mobile, se intampla sa nu poata fi apelate desi au semnal;
- am constatat si ca s-a intamplat sa nu poata fi sunate nici unul din ele sau sa poata fi sunat doar unul iar celalalt nu, ambele aflandu-se la distanta de 7-9 m, in camere diferite;
- nu conteaza reteaua din care se efectueaza apelul, problema s-a manifestat de pe toate retelele de telefonie mobila existente in Romania - nu am încercat de pe un fix;
- in oricare caz, de pe telefoanele in cauza se puteau efectua apeluri si primeau/trimiteau sms;
- dupa efectuarea unui apel, puteau fi din nou sunate fara probleme desi cu cateva secunde/minute mai devreme nu se puteau apela;
- cu alte modele de telefoane mobile nu s-a semnalat disfunctionalitatea.
am sesizat problema atat telefonic cat si prin digicare, de mai multe ori, însa nu s-a remediat pina in prezent.
locatia e in Iasi, la o distanta de max.5 km de complexul Palas (pt.cine cunoaste zona).

Edited by valy2vv, 23 August 2017 - 21:11.


#6899
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014
@valy2vv - Salut. Cu privire la sesizarea cu nr. 2443011310 ai fost informat si pe adresa de e-mail in data de 22.08.2017. Costul suplimentar pentru perioada 01.07.2017 - 31.07.2017 este realizat in Roaming International, iar incepand cu data de 01.07.2017 noile tarife sunt cele de la link-ul - http://www.rcs-rds.r...tionale/roaming // fara a mai fi incluse minute sau trafic de internet in roaming.
Cea de-a doua situatie prezentata este tratata in sesizarea cu nr. 2442989675, iar in baza acesteia se efectuaeza verificarile necesare unei solutionari cat mai rapide, in momentul de fata am intervenit asupra acesteia, urgentand-o.

#6900
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 30.11.2005
valy2vv: problema mentionata de tine s-a manifestat si pe telefonul unei prietene cat eram in vacanta la Constanta, in zona in care eram cazati.

Pe telefonul ei Digi avea semnal full 3G, daca o apelam de pe Vodafone uneori ba mi se deconecta apelul, ba primeam mesaj de telefon inchis. Daca ma apela ea mergea.

Cel mai probabil o disfunctionalitate legata de supraaglomerarea retelei in zona respectiva, iar site-urile nu fac fata traficului.

Sunt constienti ca exista problema asta in mai multe zone. De aceea si lanseaza Voice over Wifi. E mai ieftin decat sa mareasca fizic capacitatile retelei.

Edited by macsfx, 24 August 2017 - 21:40.


#6901
piski

piski

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 07.03.2017
@digihelper, poate ma poti ajuta si pe mine cu niste probleme legate de cartele si reclamatii?
Am portat doua numere in reteaua Digi de cateva luni. Nu am aproape niciodata semnal pe nici unul, trec pe emergency calls sau pe no service din 15 in 15 minute.
Nu pot fi apelat, apar ca nefiind in retea, avand telefonul inchis sau neputand fi contactat.
In timpul (rarelor) convorbiri, nu se aude aproape nimic, nici de catre mine nici de catre interlocutor, sau se inchide brusc telefonul si apoi nu mai pot fi apelat timp de 20-30 minute.
Aceste lucruri se intampla si daca sun din acelasi apartament, dintr-o camera in alta.
Internetul nu functioneaza aproape deloc, si cand intra are viteza de 0,75 kbps - am print screenuri!
Mentionez ca locuiesc si lucrez in centrul Bucurestiului - folosesc telefoanele in zonele Universitate, Armeneasca, Lipscani, Panduri, Mariott, Unirea.
Telefoanele pe care am incercat sa folosesc cartelele sunt : Iphone SE, Iphone 7S, Philips V526, Samsung Galaxy S8, Xiaomi Redmi 4 Pro.
Am depus pana acum 3 (TREI) reclamatii, si am cerut sa fiu contactat prin email deoarece cartelele Digi nu imi functioneaza, dar desi au trecu peste 3 saptamani nu s-a ostenit nimeni sa ma intrebe macar despre ce e vorba.
Evident, daca au sunat la telefon nu m-au putut contacta - iar emailul a fost ceva prea greu de folosit....
Am mentionat deja ca detin screen captures cu lipsa semnal telefon, lipsa semnal internet, cartelele deconectate (no service) etc.
As dori sa reziliez contractele respective, deoarece am nevoie de telefon si nu imi pot permite sa stau cu 2 numere blocate fara sa le pot folosi.
NU am luat nici un telefon la oferta etc.
Cum procedez ca sa NU platesc penalitati, avand in vedere ca problema e a companiei dvs si nu a mea?

#6902
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,628
  • Înscris: 06.03.2004
Te duci si reziliezi si daca iti cer bani,reclami la ANPC precizând ca ai facut sesizări in urma cărora nu s-a rezolvat nimic.
P.S.:Ai iphone 7s? :))

#6903
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 315
  • Înscris: 19.02.2006
1. @digihelper multumesc, acum am inteles mai bine. deci de la 1.07 nu mai pot fi initiate convorbiri in roaming, fara costuri pentru apelant .

#6904
piski

piski

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 07.03.2017
@clader - scuze, Iphone 6S ... am zis ca port ochelari, da' nu m-ati lasat sa dau cu bold la texte...Posted Image

Edited by piski, 25 August 2017 - 21:48.


#6905
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
La RDS dacă termini traficul pe 4G te limitează general. :(
Mai am vreo 8 GB pe 3G și sunt limitat. :(

#6906
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Si care e problema defapt? 50 GB e limita globala. Poti transfera 50 GB doar in 4G, sau 40 GB in 4G + 10 GB in 3G, in cazul tau 48 GB 4G + 2 GB 3G.

Edited by MembruAnonim, 26 August 2017 - 09:52.


#6907
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Adică cei 10 GB pot fi utilizați și în 4G?!

Eu văd că scrie 50 GB pentru 4G și 10 GB doar pentru 3G, nu 40 GB în 4G. Posted Image

Și în Digi.Care arată așa:
Pana la data 2017-08-26 09:00 ati consumat 2315 min nationale, 0 min internationale si 65630 MB. Valoarea estimata de plata 0.00 EUR fara TVA.
Trafic date inclus 3G: 10.00 GB
Trafic date consumat 3G: 1.46 GB
Trafic date inclus 4G: 50.00 GB
Trafic date consumat 4G: 62.63 GB
Trafic date consumat total: 64.09 GB
Data de resetare a traficului de internet mobil la viteza superioara este 2017-09-05

#6908
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014

View Postpiski, on 25 august 2017 - 17:12, said:

@digihelper, poate ma poti ajuta si pe mine cu niste probleme legate de cartele si reclamatii?
Am portat doua numere in reteaua Digi de cateva luni. Nu am aproape niciodata semnal pe nici unul, trec pe emergency calls sau pe no service din 15 in 15 minute.
Nu pot fi apelat, apar ca nefiind in retea, avand telefonul inchis sau neputand fi contactat.
In timpul (rarelor) convorbiri, nu se aude aproape nimic, nici de catre mine nici de catre interlocutor, sau se inchide brusc telefonul si apoi nu mai pot fi apelat timp de 20-30 minute.
Aceste lucruri se intampla si daca sun din acelasi apartament, dintr-o camera in alta.
Internetul nu functioneaza aproape deloc, si cand intra are viteza de 0,75 kbps - am print screenuri!
Mentionez ca locuiesc si lucrez in centrul Bucurestiului - folosesc telefoanele in zonele Universitate, Armeneasca, Lipscani, Panduri, Mariott, Unirea.
Telefoanele pe care am incercat sa folosesc cartelele sunt : Iphone SE, Iphone 7S, Philips V526, Samsung Galaxy S8, Xiaomi Redmi 4 Pro.
Am depus pana acum 3 (TREI) reclamatii, si am cerut sa fiu contactat prin email deoarece cartelele Digi nu imi functioneaza, dar desi au trecu peste 3 saptamani nu s-a ostenit nimeni sa ma intrebe macar despre ce e vorba.
Evident, daca au sunat la telefon nu m-au putut contacta - iar emailul a fost ceva prea greu de folosit....
Am mentionat deja ca detin screen captures cu lipsa semnal telefon, lipsa semnal internet, cartelele deconectate (no service) etc.
As dori sa reziliez contractele respective, deoarece am nevoie de telefon si nu imi pot permite sa stau cu 2 numere blocate fara sa le pot folosi.
NU am luat nici un telefon la oferta etc.
Cum procedez ca sa NU platesc penalitati, avand in vedere ca problema e a companiei dvs si nu a mea?

Salut. Trimite-mi in privat numarul uneia dintre sesizari sau numele titularului si nr. de telefon pentru verificarea situatiei.

#6909
bila1000

bila1000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 12.08.2010
Ce sa-i faci daca au luat antene chinezesti acum au mai multa mentenanta, nimic nu-i intimplator.

#6910
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Si ce ma altii au "Europene" sau "SUA" ? Toate sunt chinezesti..cel mai original produs din lume "Made in China"

#6911
Hondarul_21

Hondarul_21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 990
  • Înscris: 20.10.2010

View PostKyKyKyKy, on 26 august 2017 - 09:13, said:

La RDS dacă termini traficul pe 4G te limitează general. Posted Image
Mai am vreo 8 GB pe 3G și sunt limitat. Posted Image
coane da tu ce faci pe telefon ?

#6912
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Am fost plecat de acasă și am băgat cartela în Mi-Fi
În general nu fac nimic pe telefon, ba chiar îl las acasă

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate