Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DIGI.MOBIL - probleme cu serviciile și echipamentele
Last Updated: Mar 10 2024 16:31, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:20
·
76
#6895
Posted 16 August 2017 - 19:52
Pericle23, on 15 august 2017 - 17:17, said:
Salut, Mie unul imi ajung mesajele aproape instant, indiferent de destinatie.Problema asta pe care o ai tu o intalneam cand foloseam pe un Vodafone Smart Prime 7 o tampenie de aplicatie Call&SMS, parca se numea, si primeam/trimiteam mesajele numai cand avea chef aplicatia aia.Ma gandesc sa nu ai si tu asemenea problema.. In Caciulata imi revine pe loc in 4 G dupa un apel, in Slatina trece anul si cincinalul. |
#6896
Posted 21 August 2017 - 09:17
Mai sunt antene montate fără acces la internet prin țară?
|
#6897
Posted 23 August 2017 - 19:59
@digihelper, mă ajuți și pe mine cu sesizarea nr.2443011310 ?
mulțumesc. |
#6898
Posted 23 August 2017 - 21:00
salut, eu mai intampin si urmatoarea problema - nu doar cu un telefon ci cu trei - si stiu ca a mai publicat cineva despre disfunctionalitatea descrisă mai jos însă nu am văzut și dacă s-a rezolvat cumva:
- în primul rînd problema se manifesta doar la locatia unde e incheiat abonamentul, la ore diferite și în zile diferite, nu neaparat consecutive dar au fost si asa; -de prin luna 04.2017 am inceput sa am probleme cu doua iphone 7 noi, in sensul ca desi aveau semnal nu puteau fi apelate - pur si simplu apelantului i se inchidea apelul initiat dupa cateva secunde/zeci de secunde in asteptarea conectarii ; - începând cu luna 07 am constatat ca problema se manifesta si la iphone 7+ nou (atunci l-am luat) si desi am facut mai multe sesizari, disfunctionalitatea persista si acum. - indiferent daca telefoanele sunt conectate/neconectate la wifi si/sau date mobile, se intampla sa nu poata fi apelate desi au semnal; - am constatat si ca s-a intamplat sa nu poata fi sunate nici unul din ele sau sa poata fi sunat doar unul iar celalalt nu, ambele aflandu-se la distanta de 7-9 m, in camere diferite; - nu conteaza reteaua din care se efectueaza apelul, problema s-a manifestat de pe toate retelele de telefonie mobila existente in Romania - nu am încercat de pe un fix; - in oricare caz, de pe telefoanele in cauza se puteau efectua apeluri si primeau/trimiteau sms; - dupa efectuarea unui apel, puteau fi din nou sunate fara probleme desi cu cateva secunde/minute mai devreme nu se puteau apela; - cu alte modele de telefoane mobile nu s-a semnalat disfunctionalitatea. am sesizat problema atat telefonic cat si prin digicare, de mai multe ori, însa nu s-a remediat pina in prezent. locatia e in Iasi, la o distanta de max.5 km de complexul Palas (pt.cine cunoaste zona). Edited by valy2vv, 23 August 2017 - 21:11. |
#6899
Posted 24 August 2017 - 09:29
@valy2vv - Salut. Cu privire la sesizarea cu nr. 2443011310 ai fost informat si pe adresa de e-mail in data de 22.08.2017. Costul suplimentar pentru perioada 01.07.2017 - 31.07.2017 este realizat in Roaming International, iar incepand cu data de 01.07.2017 noile tarife sunt cele de la link-ul - http://www.rcs-rds.r...tionale/roaming // fara a mai fi incluse minute sau trafic de internet in roaming.
Cea de-a doua situatie prezentata este tratata in sesizarea cu nr. 2442989675, iar in baza acesteia se efectuaeza verificarile necesare unei solutionari cat mai rapide, in momentul de fata am intervenit asupra acesteia, urgentand-o. |
#6900
Posted 24 August 2017 - 21:35
valy2vv: problema mentionata de tine s-a manifestat si pe telefonul unei prietene cat eram in vacanta la Constanta, in zona in care eram cazati.
Pe telefonul ei Digi avea semnal full 3G, daca o apelam de pe Vodafone uneori ba mi se deconecta apelul, ba primeam mesaj de telefon inchis. Daca ma apela ea mergea. Cel mai probabil o disfunctionalitate legata de supraaglomerarea retelei in zona respectiva, iar site-urile nu fac fata traficului. Sunt constienti ca exista problema asta in mai multe zone. De aceea si lanseaza Voice over Wifi. E mai ieftin decat sa mareasca fizic capacitatile retelei. Edited by macsfx, 24 August 2017 - 21:40. |
#6901
Posted 25 August 2017 - 17:12
@digihelper, poate ma poti ajuta si pe mine cu niste probleme legate de cartele si reclamatii?
Am portat doua numere in reteaua Digi de cateva luni. Nu am aproape niciodata semnal pe nici unul, trec pe emergency calls sau pe no service din 15 in 15 minute. Nu pot fi apelat, apar ca nefiind in retea, avand telefonul inchis sau neputand fi contactat. In timpul (rarelor) convorbiri, nu se aude aproape nimic, nici de catre mine nici de catre interlocutor, sau se inchide brusc telefonul si apoi nu mai pot fi apelat timp de 20-30 minute. Aceste lucruri se intampla si daca sun din acelasi apartament, dintr-o camera in alta. Internetul nu functioneaza aproape deloc, si cand intra are viteza de 0,75 kbps - am print screenuri! Mentionez ca locuiesc si lucrez in centrul Bucurestiului - folosesc telefoanele in zonele Universitate, Armeneasca, Lipscani, Panduri, Mariott, Unirea. Telefoanele pe care am incercat sa folosesc cartelele sunt : Iphone SE, Iphone 7S, Philips V526, Samsung Galaxy S8, Xiaomi Redmi 4 Pro. Am depus pana acum 3 (TREI) reclamatii, si am cerut sa fiu contactat prin email deoarece cartelele Digi nu imi functioneaza, dar desi au trecu peste 3 saptamani nu s-a ostenit nimeni sa ma intrebe macar despre ce e vorba. Evident, daca au sunat la telefon nu m-au putut contacta - iar emailul a fost ceva prea greu de folosit.... Am mentionat deja ca detin screen captures cu lipsa semnal telefon, lipsa semnal internet, cartelele deconectate (no service) etc. As dori sa reziliez contractele respective, deoarece am nevoie de telefon si nu imi pot permite sa stau cu 2 numere blocate fara sa le pot folosi. NU am luat nici un telefon la oferta etc. Cum procedez ca sa NU platesc penalitati, avand in vedere ca problema e a companiei dvs si nu a mea? |
#6902
Posted 25 August 2017 - 17:16
Te duci si reziliezi si daca iti cer bani,reclami la ANPC precizând ca ai facut sesizări in urma cărora nu s-a rezolvat nimic.
P.S.:Ai iphone 7s? ) |
#6903
Posted 25 August 2017 - 19:59
1. @digihelper multumesc, acum am inteles mai bine. deci de la 1.07 nu mai pot fi initiate convorbiri in roaming, fara costuri pentru apelant .
|
#6904
Posted 25 August 2017 - 21:47
@clader - scuze, Iphone 6S ... am zis ca port ochelari, da' nu m-ati lasat sa dau cu bold la texte...
Edited by piski, 25 August 2017 - 21:48. |
|
#6905
Posted 26 August 2017 - 09:13
La RDS dacă termini traficul pe 4G te limitează general.
Mai am vreo 8 GB pe 3G și sunt limitat. |
#6906
Posted 26 August 2017 - 09:51
Si care e problema defapt? 50 GB e limita globala. Poti transfera 50 GB doar in 4G, sau 40 GB in 4G + 10 GB in 3G, in cazul tau 48 GB 4G + 2 GB 3G.
Edited by MembruAnonim, 26 August 2017 - 09:52. |
#6907
Posted 26 August 2017 - 11:00
Adică cei 10 GB pot fi utilizați și în 4G?!
Eu văd că scrie 50 GB pentru 4G și 10 GB doar pentru 3G, nu 40 GB în 4G. Și în Digi.Care arată așa: Pana la data 2017-08-26 09:00 ati consumat 2315 min nationale, 0 min internationale si 65630 MB. Valoarea estimata de plata 0.00 EUR fara TVA. Trafic date inclus 3G: 10.00 GB Trafic date consumat 3G: 1.46 GB Trafic date inclus 4G: 50.00 GB Trafic date consumat 4G: 62.63 GB Trafic date consumat total: 64.09 GB Data de resetare a traficului de internet mobil la viteza superioara este 2017-09-05 |
#6908
Posted 28 August 2017 - 16:15
piski, on 25 august 2017 - 17:12, said:
@digihelper, poate ma poti ajuta si pe mine cu niste probleme legate de cartele si reclamatii? Am portat doua numere in reteaua Digi de cateva luni. Nu am aproape niciodata semnal pe nici unul, trec pe emergency calls sau pe no service din 15 in 15 minute. Nu pot fi apelat, apar ca nefiind in retea, avand telefonul inchis sau neputand fi contactat. In timpul (rarelor) convorbiri, nu se aude aproape nimic, nici de catre mine nici de catre interlocutor, sau se inchide brusc telefonul si apoi nu mai pot fi apelat timp de 20-30 minute. Aceste lucruri se intampla si daca sun din acelasi apartament, dintr-o camera in alta. Internetul nu functioneaza aproape deloc, si cand intra are viteza de 0,75 kbps - am print screenuri! Mentionez ca locuiesc si lucrez in centrul Bucurestiului - folosesc telefoanele in zonele Universitate, Armeneasca, Lipscani, Panduri, Mariott, Unirea. Telefoanele pe care am incercat sa folosesc cartelele sunt : Iphone SE, Iphone 7S, Philips V526, Samsung Galaxy S8, Xiaomi Redmi 4 Pro. Am depus pana acum 3 (TREI) reclamatii, si am cerut sa fiu contactat prin email deoarece cartelele Digi nu imi functioneaza, dar desi au trecu peste 3 saptamani nu s-a ostenit nimeni sa ma intrebe macar despre ce e vorba. Evident, daca au sunat la telefon nu m-au putut contacta - iar emailul a fost ceva prea greu de folosit.... Am mentionat deja ca detin screen captures cu lipsa semnal telefon, lipsa semnal internet, cartelele deconectate (no service) etc. As dori sa reziliez contractele respective, deoarece am nevoie de telefon si nu imi pot permite sa stau cu 2 numere blocate fara sa le pot folosi. NU am luat nici un telefon la oferta etc. Cum procedez ca sa NU platesc penalitati, avand in vedere ca problema e a companiei dvs si nu a mea? Salut. Trimite-mi in privat numarul uneia dintre sesizari sau numele titularului si nr. de telefon pentru verificarea situatiei. |
#6909
Posted 28 August 2017 - 19:54
Ce sa-i faci daca au luat antene chinezesti acum au mai multa mentenanta, nimic nu-i intimplator.
|
|
#6910
Posted 28 August 2017 - 19:58
Si ce ma altii au "Europene" sau "SUA" ? Toate sunt chinezesti..cel mai original produs din lume "Made in China"
|
#6911
Posted 29 August 2017 - 00:27
#6912
Posted 29 August 2017 - 03:40
Am fost plecat de acasă și am băgat cartela în Mi-Fi
În general nu fac nimic pe telefon, ba chiar îl las acasă |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users