Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DIGI.NET - probleme cu serviciile, echipamentele etc.
Last Updated: Apr 01 2024 11:03, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:23
·
97
#5041
Posted 11 December 2018 - 13:04
FiberHome-ul AN5506-02-F nu recunoaste port forwarding-ul pe care l-am configurat.
Cu un mai vechi ZTE a mers. |
#5042
Posted 12 December 2018 - 02:02
#5043
Posted 12 December 2018 - 22:50
Chromecast 2 de la Google nu se conecteaza automat la internet prin Fiberhome , trebuie sa rulez putin set-up-ul initial pt a se conecta.Cu modemul pe care il am de la alt furnizor conectarea este instant .
Deasemenea cu laptopurile conectate prin wi-fi la Fiberhome in anumite zile ( mai ales seara ) nu reusesc sa accesez paginile web dorite ( pagina eroare .... ) Merita sa incerc la suport RCS ? sau sa trec direct la un upgrade cu modem propriu? |
#5045
Posted 13 December 2018 - 17:14
#5046
Posted 14 December 2018 - 08:25
Am si eu o problema. Luni mi-au fost instalate serviciile digi (internet si tv digital + maxpak cu card CI+).
Problema la tv este ca toate posturile functioneaza, dar apoi, dupa un timp, de obicei dupa ce inchid televizorul, pe posturile care functioneaza cu cartela apare "semnal demodulat". Cartela e bagata bine, totul e ok. Am sunat la suport, mi-au zis sa dau reset to factory settings. Am facut si asta, am rescanat. Rezultatul e acelasi. La un moment dat dispare imaginea pe posturile respective (hbo, cinemax, film now, etc). Daca sun la ei imi zic ca imi fac o reactivare, dar se rezolva doar temporar. Mentionez ca pana saptamana asta am avut UPC si nu am avut niciodata probleme cu cardul CI+. Ce parere aveti? |
#5047
Posted 14 December 2018 - 09:51
Ups, se pare ca nu am postat unde trebuie, vad ca e topic despre serviciul internet.
Imi cer scuze. Rog sa fie mutat, daca este posibil. |
#5048
Posted 14 December 2018 - 21:30
Paranoir, on 14 decembrie 2018 - 08:25, said:
...dupa un timp, de obicei dupa ce inchid televizorul, pe posturile care functioneaza cu cartela apare "semnal demodulat" Incearca actualizare soft TV, incearca actualizare soft CI, solicita inlocuirea CI. Daca este Samsung cu adaptor pentru CI, scoate-l din TV si verifica sa nu fie oxidate contactele, stergele cu un betisor de urechi cu alcool, la fel poti proceda si cu cipul cardului din CI (daca are, exista si si CI fara card). Eventual adauga un band izolier pe partea opusa, sa poata avea un contact ferm cu lamele din CI. Daca ti se pare complicat solicita o echipa sa investigheze local. Numai bine. |
#5049
Posted 14 December 2018 - 22:40
Nu e disponibil vreun update de soft tv, nici CI.
TV e cumparat in primavara, slotul nu are probleme, cu cardul UPC nu sunt probleme, de exemplu. |
#5050
Posted 14 December 2018 - 23:04
Mai mult pentru internet am facut trecerea la digi.
Totusi, si la televiziune, ma enerveaza la upc ca posturile hd nu sunt dupa cele sd (ex: la digi, pro tv e pe 4 si pro tv hd e pe 5), ci sunt amestecate aiurea rau. Iar ca sa faci un aranjament al programelor e munca de sisif. |
|
#5051
Posted 14 December 2018 - 23:07
Dacă CAM-ul are cartelă, sterge contactele cartelei cu un șervețel de hârtie uscat. Ai grijă să nu îndoi cartela. O pui pe o suprafață plană și ștergi de câteva ori. Poți folosi și alcool tehnic sau alcool izopropilic, dacă ai. La nevoie, poți folosi și un spray deodorant. Să fie uscată cartela la reintroducere. Pentru curățare mai intensă, scoți și reintroduci cartela în CAM, orientată corect, de câteva ori, apăsând ușor CAM-ul în locul în care se află contactele la introducerea completă, astfel încât să simți că opune ceva rezistență la înaintare. Vei observa urme în metal, metal proaspăt. Dacă tot nu vrea, trebuie trimis în service CAM-ul. În cel mai rău caz, este o problemă de firmware. TV-ul este cel care administrează CAM-ul, CAM-ul fiind doar un periferic.
Editare: mai poți încerca o chestie, să scoți TV-ul din priză un minut, pentru cazul în care electronica lui nu-i într-o stare de funcționare normală. Edited by mhanor, 14 December 2018 - 23:15. |
#5052
Posted 15 December 2018 - 02:46
O sa incerc maine. Azi am cam inteles cum sta treaba. Daca sting tv-ul si sta ceva vreme stins, cand il aprind apare 'semnal demodulat' pe posturile codate. Dupa un timp isi revine.
Edit: CAM-ul nu e cu cartela detasabila. Edited by Paranoir, 15 December 2018 - 02:47. |
#5053
Posted 15 December 2018 - 11:25
Este normal să nu ai imagine și sunet în primele secunde sau zeci de secunde de la pornirea TV-ului. Durează până apucă TV-ul să inițializeze tot ce are de inițializat, inclusiv CAM-ul. Este o problemă doar dacă rămâi fără imagine în timpul funcționării.
Edited by mhanor, 15 December 2018 - 11:25. |
#5054
Posted 15 December 2018 - 12:51
Revin.
Cardul CI+ e modelul nou, fara cartela detasabila. Am scos tv din priza, lasat cateva minute, repornit. Scos cardul si bagat la loc. Problema persista. De fiecare data e aceeasi problema: cand pornesc tv-ul, canalele codate nu se vad, apare "semnal demodulat". Dupa ce merge tv-ul o perioada (destul de lunga), revine si imaginea pe canalele codate. Daca sting tv-ul, aceeasi poveste. M-am saturat sa sun la suport, imi spune cate o domnisoara ca probabil e de vina televizorul meu. Dar cum se face ca cu cardul CI+ de la UPC merge fara probleme? (inca mai am abonament UPC pana pe 4 ianuarie). @mahanor: nu e vorba de primele secunde/minute, eu vorbesc de ~30 min - 1 ora. Edited by Paranoir, 15 December 2018 - 12:53. |
#5055
Posted 15 December 2018 - 13:01
Ce model de TV ai?
De ce merge cu CAM-ul UPC? Toate lucrurile sunt construite după standarde, problema este la implementarea standardelor. Uneori apar probleme de compatibilitate, din diferențele de implementare ale standardelor. Edited by mhanor, 15 December 2018 - 13:03. |
|
#5056
Posted 15 December 2018 - 13:14
Samsung 55MU6172.
Eu ma gandeam ca poate e o problema cu cardul. Edited by Paranoir, 15 December 2018 - 13:15. |
#5057
Posted 15 December 2018 - 13:48
Acesta este topicul pentru CAM-uri. https://forum.softpe...0#entry23846503
O sa te rog sa te muti acolo cu discutia. Poti sa mergi cu el in service, sa ti-l verifice acolo si eventual sa il si inlocuiasca. Bafta! |
#5058
Posted 15 December 2018 - 13:50
Dacă ai telecomanda clasică la el (telecomanda non-smart), pornește TV-ul și așteaptă un minut. Scoate CAM-ul și apasă pe telecomandă: Mute,2,4,7,Exit, în succesiune rapidă. Ar trebui să vezi un mesaj cu success sau failed. Poți da Exit, ca să ieși. Dacă este success, reintrodu CAM-ul în TV.
Edited by mhanor, 15 December 2018 - 13:50. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users