Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
DIGI.NET - probleme cu serviciile, echipamentele etc.
Last Updated: Apr 01 2024 11:03, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:23
·
97
#4519
Posted 31 October 2017 - 14:56
Si atunci ce sa faca cu unul mai mult nefunctional?, sau sa caute un abonament nelimitat mobil pe telekom, daca are 4G in zona.
|
#4520
Posted 31 October 2017 - 15:03
Yep au fost azi baieti iar,mi-au luat la verificat PC-ul,dar eu stiam ca nu e de la mine,apoi au observat ca am doi antivirusi,defapt am doar unul (ESET) ,celelalt e Centru de Securitate Windows Defender,eii au crezut ca am si Defender-ul activat desi nu e asa,apoi ca de vina poate fi si router-ul Wi-Fi un TP-Link cumparat in vara,ca cel vechi era ars de la traznet,dar nici de acolo nu e problema le-am zis,ca router-ul merge ok,n-are probleme,insa mi-a recomandat sa trec pe direct in caz de mai intampin problemele,adica sa renunt la router,cea ce n-am sa fac,ca nu e de la mine,sunt sigur de asta.
Cei de la suport au zis ca au fost ceva probleme in retea...ciudat,oricum dupa o convorbire intre cei doi (baiatu de la interventie si cel de la Centrala) internetul si-a revenit,si viteza a crescut de la 22 mbps la 45 mbps. Oricum naiba stie ce se intampla in reteaua lor,sa trec de la Digi la Telekom prin ADSL e ca si cum mi-as da cu tesla in OO,telekom ofera doar 2 mpbs viteza si un pret de 50-60 de lei pe luna,pe cand la digi pentru 15 lei pe luna am 45-50 mbps,atat ca am din cand in cand probleme,in rest no comment ! Edited by Petran_Marius, 31 October 2017 - 15:05. |
#4521
Posted 31 October 2017 - 15:14
Pana cand nu se va face upgrade la FTTH o sa mai ai probleme. E din cauza EoC-ului.
|
#4522
Posted 07 December 2017 - 21:57
Salut,
Acum o luna de zile m-am prezentat cu sotia la o reprezentanta RDS - RCS pentru a achizitiona un telefon in rate si a plati factura aferenta serviciilor oferite; Bun. Contractul este pe numele ei, numele de fata inainte de casatorie. Am intrat in vorba cu mister reprezentant si mi-a spus nonsalant ca trebuie sa venim cu certificatul in original pentru a actualiza datele si pentru a putea intocmi un act aditional de cumparare in rate telefon etc. Cum tu, institutie care vinzi servicii imi ceri mie acte in original ca sa ce? Am cerut o lista oficiala de la RDS printr-o sesizare prin care am solicitat un OPIS cu documentele necesare. S-a mai intalnit cineva cu situatia asta? Personal, pentru felul lor flegmatic de a-si trata clientii, ma gandesc sa reziliez contractul cu ei, Servus, |
#4523
Posted 08 December 2017 - 07:47
Aveți idee ce naiba se întâmplă de merge în halul ăsta? Ieri seară când am venit de la serviciu mergea la fel... am zis că l-or repara în cursul nopții. E cazul să depun o sesizare?
L.E.: Am constatat că și pe 4G viteza pe down nu sare de 1,5 Mbps. Cred că s-ar putea să aibă o problemă cu magistrala de fibră optică din zonă. Attached FilesEdited by Syneweap, 08 December 2017 - 07:52. |
#4524
Posted 08 December 2017 - 08:03
zenthor, on 07 decembrie 2017 - 21:57, said:
Salut, Acum o luna de zile m-am prezentat cu sotia la o reprezentanta RDS - RCS pentru a achizitiona un telefon in rate si a plati factura aferenta serviciilor oferite; Bun. Contractul este pe numele ei, numele de fata inainte de casatorie. Am intrat in vorba cu mister reprezentant si mi-a spus nonsalant ca trebuie sa venim cu certificatul in original pentru a actualiza datele si pentru a putea intocmi un act aditional de cumparare in rate telefon etc. Cum tu, institutie care vinzi servicii imi ceri mie acte in original ca sa ce? Am cerut o lista oficiala de la RDS printr-o sesizare prin care am solicitat un OPIS cu documentele necesare. S-a mai intalnit cineva cu situatia asta? Personal, pentru felul lor flegmatic de a-si trata clientii, ma gandesc sa reziliez contractul cu ei, Servus, |
#4525
Posted 08 December 2017 - 12:06
zenthor, on 07 decembrie 2017 - 21:57, said: Acum o luna de zile m-am prezentat cu sotia la o reprezentanta RDS - RCS pentru a achizitiona un telefon in rate si a plati factura aferenta serviciilor oferite; Bun. Contractul este pe numele ei, numele de fata inainte de casatorie. Am intrat in vorba cu mister reprezentant si mi-a spus nonsalant ca trebuie sa venim cu certificatul in original pentru a actualiza datele si pentru a putea intocmi un act aditional de cumparare in rate telefon etc. Cum tu, institutie care vinzi servicii imi ceri mie acte in original ca sa ce? Am cerut o lista oficiala de la RDS printr-o sesizare prin care am solicitat un OPIS cu documentele necesare. S-a mai intalnit cineva cu situatia asta? Personal, pentru felul lor flegmatic de a-si trata clientii, ma gandesc sa reziliez contractul cu ei, Servus, Salut, zenthor! Imi poti trimite in privat numarul sesizarii inregistrate sau numele titularei si adresa completa pentru verificarea situatiei? Syneweap, on 08 decembrie 2017 - 07:47, said:
Aveți idee ce naiba se întâmplă de merge în halul ăsta? Ieri seară când am venit de la serviciu mergea la fel... am zis că l-or repara în cursul nopții. E cazul să depun o sesizare? L.E.: Am constatat că și pe 4G viteza pe down nu sare de 1,5 Mbps. Cred că s-ar putea să aibă o problemă cu magistrala de fibră optică din zonă. Salut, Syneweap! Te rog sa-mi oferi in PM numele titularului si adresa completa pentru verificari suplimentare asupra situatiei tale. |
#4526
Posted 09 December 2017 - 13:31
#4530
Posted 12 December 2017 - 14:55
O intrebare: avand in vedere ca la mine cablul utp (de interior) este pus pe-afara de la ONT pana in casa(vreo 20m) cam care este durata de viata a acestui cablu avand in vedere ca este de interior?
|
#4532
Posted 12 December 2017 - 21:20
Salut Am si eu o intrebare Acest fenomen din router pot sa fie sau de la RDS. Cand conectez cu o router Mikrotik pe rds prin ppoe routerul primeste un ip "intern" de la rds(100.115.22.xxx) dar cu o test de my ip in browser da un ip public. Serviciul este legat prin fibra in casa cu gipon separat. atasat poza https://imgur.com/a/M8q3u
|
#4533
Posted 12 December 2017 - 21:44
Se numeste CGN. Mai multi clienti ies pe internet prin acelasi IP public. Poti cere la redese IP public doar pt tine daca chiar ai nevoie.
|
|
#4535
Posted 28 December 2017 - 13:02
Salutari! O problema delicata: am pierdut ONT-ul HUAWEI de la rds ( nu intrebati cum). Pot sa am internet de la ei fara acel ONT? Pot sa cumpar un ONT identic de pe piata si sa-l configurez?
|
#4536
Posted 28 December 2017 - 14:00
Mergi să discuți problema la un punct de prezență RCS. Vei fi nevoit să achiți contravaloarea echipamentului pierdut și abia apoi vei primi alt ONT.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users