DIGI.NET - probleme cu serviciile, echipamentele etc.
Last Updated: Mar 28 2024 14:47, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:23
·
97
#4321
Posted 23 June 2017 - 22:22
Eu astazi, in Galati, pentru prima oara din 2008 de cand am internet fix de la Digi, am avut netul cazut aprox. 4 ore. Pana acum n-am avut netul oprit mai mult de 30 de minute, 1 ora maximum. Nu a plouat, nins sau cutremur. Am facut o sesizare in Digicare. Nu am primit niciun tel sau e-mail sa ma intrebe cineva de situatie. De obicei primeam tel. in 10-30 minute de la sesizare. De aici deduc ca a fost o avarie cel putin pe zona asta de oras. In tot acest timp netul mobil a mers.
|
#4322
Posted 23 June 2017 - 23:43
Back in business.
[ https://www.speedtest.net/result/6401459598.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4323
Posted 23 June 2017 - 23:43
Daca ai avea telefon fix si TV de la RDS, mi-as putea face o idee despre avarie.
- cand nu merge doar netul-probleme la serverele PPPoE - nu merge nici telefonul fix-OLT stricat - nu merge nici TV-ul-fibra optica rupta |
#4324
Posted 23 June 2017 - 23:46
De data asta nu a picat netul, doar ca nu atingeam viteza maxima, era limitata pe la 220 Mbps.
|
#4325
Posted 23 June 2017 - 23:48
Pot fi tronsoane interurbane rupte de furtuna/viscol si s-ar merge pe fibre de back-up. Sau pur si simplu erori software.
|
#4326
Posted 25 June 2017 - 16:33
Vineri a fost vreme urata, a tunat si fulgerat, dar nu a plouat..in momentul acela ma suna un amic caruia i-am configurat routerul acum cateva luni, ca i-a picat netul (FTTB de la RCS-RDS). a spus ca-i merge wirelessul si n-are net..l-am pus telefonic sa bage cablul pe direct si sa creeze conexiunea PPPOE..n-a reusit; intre timp a verificat si nu avea nici semnal la TV, a reusit sa vorbeasca la RDS si i-au spus sa-si reconfigureze routerul (router propriu, nu achizitionat de la ei) ca s-a resetat. Sambata dimineata, m-am dus la el sa vad despre ce-i vorba. Routerul nu era resetat, avea link fizic dar nu se conecta cu RDS. Am zis sa bag pe direct sa vedem..imi da nu stiu ce eroare ca parola incorecta sau asa ceva...Sun la RDS, dau pe titular sa confirme apelul dupa care intru eu in discutie; ii spun la operator despre ce-i vorba si ii spun sa verifice ca probabil "a ramas agatat userul ieri cand a tunat si a fulgerat mai ales ca nu exista impamanatari pe la prize si este o situatie stiuta in domeniul IT.." si mi se spune: da, nu functioneaza ptr. ca nu ati bagat parola buna..adica m-a facut prost in fata doar ca sa nu recunoasca ca-i problema de la ei )
Inteleg ca RCS-RDS s-a listat pe bursa si tre sa aiba grija la detalii, insa cand la capatul celalalt al liniei discuti cu un profesionist din aceasi breasla, este destul de riscant sa arunci vina. Am dat pe titular la telefon, au stabilit o noua parola si a functionat internetul. Parola veche care operatorul sustinea ca nu-i bagat bine, era cea configurata in router care a mers cateva luni si care a fost trecuta pe foaia aia cand se preda conexiunea/procesul verbal. RCS-RDS, dorim transparenta, nu gogosi expirate! |
#4327
Posted 25 June 2017 - 19:50
Dar de unde stii tu ca chiar introduceai parola bine?
Clienti dorim sa nu mai suferiti atat de voi ca si angajatii sunt oameni si cand iti zic verde in fata care e problema poate ar trebui sa ii mai si credem. |
#4328
Posted 26 June 2017 - 21:11
In timisoara zona calea lipovei a picat fibra undeva, am doar ledul de power la gpon. L-am resetat de cateva ori dar nu misca nimic.
L.E. Am fost sunat intre timp, vor veni maine sa verifice fibra. Edited by antiqque, 26 June 2017 - 21:40. |
#4330
Posted 26 June 2017 - 22:19
Nope, am doar power. O sa vad ce descopera maine dimineata si revin cu info.
|
|
#4333
Posted 26 June 2017 - 22:37
Sunt șanse mari să fi decedat sursa, daca nu îți indică nici măcar link pe portul gigabit GE).
Edited by mhanor, 26 June 2017 - 22:37. |
#4336
Posted 27 June 2017 - 10:55
Mda, au spus ca vin in intre 9-12, nici vorba. Am sunat la support si cica incearca cat mai repede, astia chiar cred ca eu stau toata ziua sa ii astept?
|
#4337
Posted 27 June 2017 - 11:36
@antiqque - Salut. In cazul in care inca nu s-a intervenit, comunica-mi numele titularului si adresa completa sau nr. de sesizare pentru verificarea situatiei.
|
#4338
Posted 27 June 2017 - 11:57
Intrebare... cat net 4g avem in afara tarii inclus "in abonament" la digi ala de 4 euro, nelimitat tot cica...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 1 anonymous users