DIGI.NET - probleme cu serviciile, echipamentele etc.
Last Updated: Apr 24 2024 17:34, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:23
·
97
#6607
Posted 19 January 2022 - 14:00
Vlad_22, on 19 ianuarie 2022 - 13:57, said:
Aha, bănuiam eu că ești din Iași, parcă am mai vorbit, eram nesigur. În Târgu, abia recent au ajuns cu fibră în zona ta? E municipiu, totuși. Nu e municipiul Târgu, este oras , da e noua...nu mi a făcut figuri, pana anul asta. A mai căzut acum de 2 ori și mereu pâlpâie PON...habar nu am de ce și cum.. |
#6608
Posted 19 January 2022 - 14:06
Indicatorul LOS nu pâlpâie? Înseamnă că e o problemă la fibra optica. Trebuie o echipă să vină să verifice. Poate o fi ceva la cutia din scară.
|
#6609
Posted 19 January 2022 - 14:38
Vlad_22, on 19 ianuarie 2022 - 14:06, said:
Indicatorul LOS nu pâlpâie? Înseamnă că e o problemă la fibra optica. Trebuie o echipă să vină să verifice. Poate o fi ceva la cutia din scară. Am vazut ceva scliptor acolo dupa a sarit la PON si palpaia... nu l-am prins in fapt eu.. eu am vazut cand palpaia PON |
#6610
Posted 19 January 2022 - 14:53
StefanRO, on 19 ianuarie 2022 - 14:38, said: Am vazut ceva scliptor acolo dupa a sarit la PON si palpaia... nu l-am prins in fapt eu.. eu am vazut cand palpaia PON Edited by Vlad_22, 19 January 2022 - 14:54. |
#6611
Posted 19 January 2022 - 15:02
Da, eu nu am umblat e pus pe perete de când au venit dânșii ultima data.
Eu nu umblu la el sa știu ce și cum. Mereu când unbla ăștia la cutiile astea de pe scara sau dinafara scării , de bine ce sunt sudate, pica |
#6612
Posted 19 January 2022 - 16:43
Znevna, on 18 ianuarie 2022 - 22:01, said:
Pai cu ce ONT ai avut probleme? @vlad 22 : pai tu na întrebi și tu raspunzi in locul meu? Vezi ca acest ONT nu are CATV problemele de download de pe whatsapp le-a sesizat și @w21 intr-o postare M-a frapat ca am auzit din gura unui angajat ca recunosc și ei ca sunt proaste mai ales pe parte de wifi LOS este 100% problema la fibra, nu are nici o treaba cu rețeaua din locuinta |
#6613
Posted 19 January 2022 - 16:51
Acuma l-am prins pe "smecher" ca se aprinde rosu 5-10 secunde si dupa fuge pe PON si palpaie , tin sa cred ca este de la dansii
|
#6614
Posted 19 January 2022 - 16:53
Nu stiu ce te-a frapat asa tare, nu e niciun secret ca toate ONT-urile inainte de acesta cu WiFi 6 sunt praf pe wireless, in primul rand prin faptul ca nu sunt dual band, dar asta nu e ceva specific Digi, mai sunt si alti operatori care ofera ONT-uri doar cu 2.4GHz, la Digi e un caz fericit ca mai pot fi puse si in bridge si folosesti tu ce vrei pe wireless, inclusiv routere inchiriate tot de la ei, mai bune la capitolul wireless.
@Stefan: suna si explica-le fenomenul, sa verifice si ei ce se intampla, le explici ca apare si LOS. Edited by Znevna, 19 January 2022 - 16:55. |
#6615
Posted 19 January 2022 - 17:36
Pai cum sa nu , un angajat sa spună unui client ca produsele oferite de firma sunt de la proaste la foarte proaste.
Expresia m-a frapat nu ca nu as fi știut. Pai eu dacă as denigra produsele companiei unde lucrez în secunda doi as da explicații superiorilor. Tipul mi-a sugerat din start sa îmi cumpăr personal și sa nu ma bazez pe echipamentele lor. |
#6616
Posted 19 January 2022 - 17:42
nu e ceva neobisnuit, toti recomanda sa iti iei router din comert. una e sa cumpere cineva de la tine un echipament, alta e sa il dai gratuit sa il foloseasca.
|
|
#6618
Posted 19 January 2022 - 17:51
S-a zis de N ori pe diferite topicuri, probabil si pe acesta, echipamentul oferit gratuit de Digi este sa-ti asigure conexiunea din abonament, pe cablu, nu pe wireless. Iar orice ONT oferit de Digi nu este "de la prost la foarte prost" la acest capitol, absolut toate sunt capabile sa-ti ofere viteza din abonament, repet, pe cablu.
Nu denigreaza nimeni nimic spunand ca stau prost pe wireless. Nu semnezi nicaieri ca-ti asigura ceva pe wireless, ca inca-si bat capul cei de la suport incercand sa rezolve temporar unele probleme e ca n-au ce face momentan, trebuie sa incerce sa rezolve tichetele noi aparute, dar imi imaginez ca in viitor sa nu mai ofere suport pe wireless pentru acele modele, daca esti multumit de cum e bine, daca nu esti liber sa inchiriezi un router de la ei sau sa-ti achizitionezi alt router capabil. |
#6619
Posted 20 January 2022 - 08:21
#6620
Posted 20 January 2022 - 16:37
Vad ca astazi a mers in parametri pana acum , de acuma sa vad....
Vad ca mi-au dezactivat ipv6 din sistem, dar oricum nu ma ajuta cu nimic.. Attached Files |
#6622
Posted 25 January 2022 - 00:46
Nu știu unde puteam sa scriu despre asta ,dar deja este enervant ,daca SOFTpEdia sunteți certați cu ăștia din DIGI spuneți sa nu murim prosti ,de câteva luni aproape ora de ora cu internet Digi nu poți accesa 20 de minute site ul deloc acum scriu de pe date mobile Vodafone ,chiar nu puteți rezolva asta ? Si mereu același interval XX:25 până la xx:45 .
Edited by cut3ryan, 25 January 2022 - 00:48. |
#6623
Posted 25 January 2022 - 09:27
Da, e o intelegere nementionata pe aici, pentru a combate efectul daunator asupra retelei darorita lucrului de acasa si scoala online, softpedia si digi au cazut la acest acord de a limita accesul asupra site-ului in acel interval orar, cu putin timp dupa sfertul academic si inainte de pauzele obisnuite.
.. serios? ne dai mai multe detalii despre problema? Ce inseamna ca nu functioneaza? ce eroare primesti? alte site-uri functioneaza fara probleme? un ping -4 google.ro functioneaza in acele momente? Ce schimbari ai adus asupra retelei in ultimele luni (cam cand ai inceput sa observi fenomenul)? Edited by Znevna, 25 January 2022 - 09:31. |
#6624
Posted 25 January 2022 - 12:57
Sunt probleme si cu imaginile primite pe fb messenger/whatsapp, DIGI paseaza vina catre site-uri, site-urile o paseaza la DIGI
Eu am probleme cu suita Office Online de la M$. Din ce am inteles, anumite rute sunt subdimensionate, de aici si probleme aleatorii cu diferite servicii. Nimic oficial, doar... DIGI. Edited by Rares95, 25 January 2022 - 12:58. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users