Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI.MOBIL - abonamente, opţiuni, echipamente etc.
Last Updated: Dec 13 2022 15:17, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:15
·
0
#12493
Posted 20 March 2018 - 23:55
KyKyKyKy, on 20 martie 2018 - 17:29, said:
La ANAF primești o adeverință în aproximativ 7-8 zile lucrătoare, iar la Vodafone nu ți se solicită așa ceva. Aia e o aberație. Eu nu lucrez (să zicem că îmi plătesc din mână resturile) și pot să-mi fac abonament de 50 euro la Vodafone Edited by cut3ryan, 20 March 2018 - 23:55. |
#12494
Posted 21 March 2018 - 07:34
da de cand acest lucru ? Eu care am la fel ca si tine cablu + internet + telefoane, am portat un numar din Telekom fara probleme ( doar prin prezentarea cu seria sim si o factura la centrul digi unde platesc si factura ) . Deasemenea am facut si un abonament cu router 4G, totul instant .
|
#12497
Posted 21 March 2018 - 09:16
cut3ryan, on 20 martie 2018 - 16:09, said:
Am si eu o intrebare ptr Digi Helper, chiar sunt asa probleme mari cu serverul ANAF ca de fix 6 zile ma chinui sa fac un abonament digi mobil cu portare de nr. cartela vodafone cu telefon j52017 in rate si imi zice ca de 6 zile nu primeste raspuns de la anaf ( la nimeni) , cand am mers la vodafone sa verific a mers instant sa vada daca lucrez etc de cat timp, deci vreau sa stiu si eu ori e incompetent baiatul din sediul de pe Aurel Vlaicu din Constanta ori aveti voi probleme cu anaf, in 6 zile sa nu primesti un rapsuns sa fac un amarat de abonament cand mai am alt abonament digi mobil ,internet si tv si voiam sa mut si digi energy pe numele meu..... ??? Salut, cut3ryan! Intr-adevar, este o situatie generala de nefunctionalitate la interogarea bazei de date ANAF. |
#12498
Posted 21 March 2018 - 09:43
DIGI_Helper, on 21 martie 2018 - 09:16, said: Salut, cut3ryan! Intr-adevar, este o situatie generala de nefunctionalitate la interogarea bazei de date ANAF. |
#12500
Posted 21 March 2018 - 11:49
cut3ryan, on 21 martie 2018 - 09:43, said:
Asta e doar la voi, pentru ca la oricare alta firma merg mi s-a dat raspunsul si chiar in 10 minute (nu exagerez deloc, chiar 10 minute au fost), e inadmisibil sa astept de 7 zile un raspuns ca sa ce? Frate am deja digi mobil, tv ,internet ,nu am intarziat niciodata o plata ,mereu a fost in maxim 5 zile de la emiterea facturii ,la nevoie aduceam toti fluturasii din ultimii 3 ani de munca, da ii am pe toti,e bataie de joc asta. Chiar nu se poate rezolva, garantez ca nici azi nu ma suna ,expira si rezervarea la telefonul mobil facuta de el in digicare.expira si oferta pe luna asta si raspuns nu cred ca primesc,vrei sa spui ca in 6 zile nu ati incheiat nici un contract, cand a fost cazul sa primiti de la anaf raspuns ? Am primit informatia ca in acest moment ar trebui sa functioneze interogarea bazei de date ANAF, insa situatia poate reaparea (nefunctionalitate totala sau functioneaza greu), din pacate este o situatie independenta de RCS-RDS si nu poate fi controlata. Iti recomand sa revii in sediul Digi pentru se verifica punctual situatia, iar daca in continuare ti se comunica faptul ca nu se putea verifica baza de date ANAF, te rog sa revii cu mesaj privat pentru a-ti prelungi comanda si inregistra situatia pentru a fi contactat telefonic in momentul in care va functiona in parametri optimi. |
#12501
Posted 21 March 2018 - 11:52
DIGI_Helper, on 21 martie 2018 - 11:49, said: Am primit informatia ca in acest moment ar trebui sa functioneze interogarea bazei de date ANAF, insa situatia poate reaparea (nefunctionalitate totala sau functioneaza greu), din pacate este o situatie independenta de RCS-RDS si nu poate fi controlata. Iti recomand sa revii in sediul Digi pentru se verifica punctual situatia, iar daca in continuare ti se comunica faptul ca nu se putea verifica baza de date ANAF, te rog sa revii cu mesaj privat pentru a-ti prelungi comanda si inregistra situatia pentru a fi contactat telefonic in momentul in care va functiona in parametri optimi. |
#12502
Posted 21 March 2018 - 12:57
Gata am ajuns acasa si s-a rezolvat totul in 15 min, in 3 minute am primit raspuns de la ANAF, contract incheiat,portare etc ,Helper sa iti dea astia o marire, Multumesc.
|
|
#12503
Posted 21 March 2018 - 13:53
#12504
Posted 21 March 2018 - 14:24
Vrei sa zici reteaua Tre (3). Asta e inclusa. In Italia se pot folosi cele 3000 de minute internationale in Vodafone Italia, TIM, Tre (3) si Digi Mobil Italia.
Oricum iti recomand ca inainte sa apelezi un numar din afara tarii sa il verifici aici http://www.rcs-rds.r...-internationale Daca iti arata la tarif 0,00 euro inseamna ca poti sa vorbesti cu numarul respectiv din minutele internationale incluse. Daca iti arata 0,02 euro inseamna ca vei achita 2 centi pentru fiecare minut vorbit. |
#12505
Posted 21 March 2018 - 22:50
cut3ryan, on 21 martie 2018 - 11:52, said:
Acum ma imbrac si merg in POP sa vad daca pot incheia contractul si revin cu raspuns daca am rezolvat ceva. http://adevarul.ro/e...91fd/index.html |
#12506
Posted 12 October 2018 - 22:46
Se pare că Digi a blocat accesul faxurilor în rețeaua mobilă
|
#12507
Posted 07 November 2018 - 19:37
Ce reprezina asta pe factura? SMS Romania - Digi.Mobil Campanie OTAP 1 0,0000 EUR Multumesc
LE Am gasit pe desfasurator 5087 SMS Romania - Digi.Mobil Campanie OTAP 00:00 0.0000 0.0000 E pe factura lui taicamiu si nu stiu ce reprezinta; din cate vad in cont roamingul nu este activat. Edited by Fuserisk, 07 November 2018 - 19:50. |
|
#12508
Posted 07 November 2018 - 21:37
E un serviciu de configurare automată a setarilor de internet,netaxabil.Ai cost 0 eur.
|
#12509
Posted 08 November 2018 - 01:08
#12510
Posted 08 November 2018 - 08:18
Ala a e numarul la care trmite telefonul date:)
Edited by clader, 08 November 2018 - 08:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users