Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

DIGI.MOBIL - abonamente, opţiuni, echipamente etc.

* * * * - 2 votes
  • Please log in to reply
12642 replies to this topic

#12493
cut3ryan

cut3ryan

    Pro FM <3

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,793
  • Înscris: 04.04.2008

View PostKyKyKyKy, on 20 martie 2018 - 17:29, said:

La ANAF primești o adeverință în aproximativ 7-8 zile lucrătoare, iar la Vodafone nu ți se solicită așa ceva. Aia e o aberație. Eu nu lucrez (să zicem că îmi plătesc din mână resturile) și pot să-mi fac abonament de 50 euro la Vodafone Posted Image
La banca am primit in 24 de ore raspuns , la Vodafone prin solicitare la fel, la digi dureaza 14 ani ,am inteles.

Edited by cut3ryan, 20 March 2018 - 23:55.


#12494
vad

vad

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,741
  • Înscris: 25.12.2004
da de cand acest lucru ? Eu care am la fel ca si tine cablu + internet + telefoane, am portat un numar din Telekom fara probleme ( doar prin prezentarea cu seria sim si o factura la  centrul digi unde platesc si factura ) . Deasemenea am facut si un abonament cu router 4G, totul instant .

#12495
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
Wind italia e cu taxa, la ab. nelimitat
?

#12496
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,513
  • Înscris: 16.12.2006
Da, de circa 2 ani.

#12497
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 16.04.2014

View Postcut3ryan, on 20 martie 2018 - 16:09, said:

Am si eu o intrebare ptr Digi Helper, chiar sunt asa probleme mari cu serverul ANAF ca de fix 6 zile ma chinui sa fac un abonament digi mobil cu portare de nr. cartela vodafone cu telefon j52017 in rate si imi zice ca de 6 zile nu primeste raspuns de la anaf ( la nimeni) , cand am mers la vodafone sa verific a mers instant sa vada daca lucrez  etc de cat timp, deci vreau sa stiu si eu ori e incompetent baiatul din sediul de pe Aurel Vlaicu din Constanta ori aveti voi probleme cu anaf, in 6 zile sa nu primesti un rapsuns sa fac un amarat de abonament cand mai am alt abonament digi mobil ,internet si tv si voiam sa mut si digi energy pe numele meu..... ???

Salut, cut3ryan!
Intr-adevar, este o situatie generala de nefunctionalitate la interogarea bazei de date ANAF.

#12498
cut3ryan

cut3ryan

    Pro FM <3

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,793
  • Înscris: 04.04.2008

View PostDIGI_Helper, on 21 martie 2018 - 09:16, said:


Salut, cut3ryan!
Intr-adevar, este o situatie generala de nefunctionalitate la interogarea bazei de date ANAF.
Asta e doar la voi, pentru ca la oricare alta firma merg mi s-a dat raspunsul si chiar in 10 minute (nu exagerez deloc, chiar 10 minute au fost), e inadmisibil sa astept de 7 zile un raspuns ca sa ce? Frate am deja digi mobil, tv ,internet ,nu am intarziat niciodata o plata ,mereu a fost in maxim 5 zile de la emiterea facturii ,la nevoie aduceam toti fluturasii din ultimii 3 ani de munca, da ii am pe toti,e bataie de joc asta. Chiar nu se poate rezolva, garantez ca nici azi nu  ma suna ,expira si rezervarea la telefonul mobil facuta de el in digicare.expira si oferta pe luna asta si raspuns nu cred ca primesc,vrei sa spui ca in 6 zile nu ati incheiat nici un contract, cand a fost cazul sa primiti de la anaf raspuns ?

#12499
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
Pai trebuie sa vorbesti cu aia de la ing.

#12500
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 16.04.2014

View Postcut3ryan, on 21 martie 2018 - 09:43, said:

Asta e doar la voi, pentru ca la oricare alta firma merg mi s-a dat raspunsul si chiar in 10 minute (nu exagerez deloc, chiar 10 minute au fost), e inadmisibil sa astept de 7 zile un raspuns ca sa ce? Frate am deja digi mobil, tv ,internet ,nu am intarziat niciodata o plata ,mereu a fost in maxim 5 zile de la emiterea facturii ,la nevoie aduceam toti fluturasii din ultimii 3 ani de munca, da ii am pe toti,e bataie de joc asta. Chiar nu se poate rezolva, garantez ca nici azi nu  ma suna ,expira si rezervarea la telefonul mobil facuta de el in digicare.expira si oferta pe luna asta si raspuns nu cred ca primesc,vrei sa spui ca in 6 zile nu ati incheiat nici un contract, cand a fost cazul sa primiti de la anaf raspuns ?

Am primit informatia ca in acest moment ar trebui sa functioneze interogarea bazei de date ANAF, insa situatia poate reaparea (nefunctionalitate totala sau functioneaza greu), din pacate este o situatie independenta de RCS-RDS si nu poate fi controlata.
Iti recomand sa revii in sediul Digi pentru se verifica punctual situatia, iar daca in continuare ti se comunica faptul ca nu se putea verifica baza de date ANAF, te rog sa revii cu mesaj privat pentru a-ti prelungi comanda si inregistra situatia pentru a fi contactat telefonic in momentul in care va functiona in parametri optimi.

#12501
cut3ryan

cut3ryan

    Pro FM <3

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,793
  • Înscris: 04.04.2008

View PostDIGI_Helper, on 21 martie 2018 - 11:49, said:


Am primit informatia ca in acest moment ar trebui sa functioneze interogarea bazei de date ANAF, insa situatia poate reaparea (nefunctionalitate totala sau functioneaza greu), din pacate este o situatie independenta de RCS-RDS si nu poate fi controlata.
Iti recomand sa revii in sediul Digi pentru se verifica punctual situatia, iar daca in continuare ti se comunica faptul ca nu se putea verifica baza de date ANAF, te rog sa revii cu mesaj privat pentru a-ti prelungi comanda si inregistra situatia pentru a fi contactat telefonic in momentul in care va functiona in parametri optimi.
Acum ma imbrac si merg in POP sa vad daca pot incheia contractul si revin cu raspuns daca am rezolvat ceva.

#12502
cut3ryan

cut3ryan

    Pro FM <3

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,793
  • Înscris: 04.04.2008
Gata am ajuns acasa si s-a rezolvat totul in 15 min, in 3 minute am primit raspuns de la ANAF, contract incheiat,portare etc ,Helper sa iti dea astia o marire, Multumesc.

#12503
Cross-Gleam

Cross-Gleam

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 719
  • Înscris: 16.01.2006

View Postcatalinman, on 21 martie 2018 - 08:56, said:

Da, de circa 2 ani.

Atunci cu Wind Tre cum este ?

#12504
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,513
  • Înscris: 16.12.2006
Vrei sa zici reteaua Tre (3). Asta e inclusa. In Italia se pot folosi cele 3000 de minute internationale in Vodafone Italia, TIM, Tre (3) si Digi Mobil Italia.

Oricum iti recomand ca inainte sa apelezi un numar din afara tarii sa il verifici aici http://www.rcs-rds.r...-internationale

Daca iti arata la tarif 0,00 euro inseamna ca poti sa vorbesti cu numarul respectiv din minutele internationale incluse. Daca iti arata 0,02 euro inseamna ca vei achita 2 centi pentru fiecare minut vorbit.

#12505
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

View Postcut3ryan, on 21 martie 2018 - 11:52, said:

Acum ma imbrac si merg in POP sa vad daca pot incheia contractul si revin cu raspuns daca am rezolvat ceva.
Poate a avut legatura cu asta,

http://adevarul.ro/e...91fd/index.html

#12506
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008
Se pare că Digi a blocat accesul faxurilor în rețeaua mobilă :(

#12507
Fuserisk

Fuserisk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,874
  • Înscris: 26.02.2018
Ce reprezina asta pe factura? SMS Romania - Digi.Mobil Campanie OTAP 1 0,0000 EUR Multumesc
LE
Am gasit pe desfasurator 5087 SMS Romania - Digi.Mobil Campanie OTAP 00:00 0.0000 0.0000 E pe factura lui taicamiu si nu stiu ce reprezinta; din cate vad in cont roamingul nu este activat.

Edited by Fuserisk, 07 November 2018 - 19:50.


#12508
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
E un serviciu de configurare automată a setarilor de internet,netaxabil.Ai cost 0 eur.

#12509
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008

View PostFuserisk, on 07 noiembrie 2018 - 19:37, said:


5087?! Posted Image
Dar de câte ori scoate cartela?!

#12510
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
Ala a e numarul la care trmite telefonul date:)

Edited by clader, 08 November 2018 - 08:18.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate