Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

DIGI.NET - abonamente, opţiuni, echipamente etc.

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
8192 replies to this topic

#7921
trialboj

trialboj

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 15.12.2007
Salut,

Am o intrebare despre tarife de roaming, calatoresc la Tenerife, care e inca spania, pe site-ul digi, nu scrie clar ce conditii va fii, ma intereseaza numai internet pe mobil, cat ar costa sa folosesc si acolo normal, fara restrictii?

Mersi mult.

#7922
Swagger

Swagger

    "Commit your task to memory, then do your job."

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,171
  • Înscris: 26.12.2013
Tariful național - verifică contractul pe care l-ai semnat cu RDS și acolo vei vedea cât te costă internetul per unitate de taxare (MB) sau apelurile/SMS-urile.

Se aplică Roam@Home doar că RDS a primit scutire de la ANCOM pentru proba asta, că oferă abonamente la prețuri de refugiați cu resurse de granzi (Orange, Vodafone).

#7923
Alexiaz

Alexiaz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 790
  • Înscris: 02.07.2019
net dublu.... Începând cu 01 ianuarie 2023, DIGI le oferă utilizatorilor abonamentului Nelimitat (persoane fizice), respectiv Business Nelimitat (persoane juridice), 100 GB trafic de date mobile, la viteză maximă, fără costuri suplimentare.

Edited by Alexiaz, 30 December 2022 - 20:20.


#7924
Swagger

Swagger

    "Commit your task to memory, then do your job."

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,171
  • Înscris: 26.12.2013
https://www.digi24.r...mentare-2200213

Doar vești faine de la DIGI la sfârșit de an :).

eSIM + net dublu. Haide că poate după ce dau on-air și frecvențele pe care le-au licitat, poate poate ajungem la Nelimitat cum e și termenul, nu Nelimitat cu limită după X GB - a.k.a. FUP.

-

#7925
nbh2007

nbh2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 629
  • Înscris: 14.02.2008
Mare atentie la e-sim, daca telefonul nu este compatibil, mai ales zilele acestea, cand Punctele Digi nu sunt deschise. Am citit in mai multe locuri, ca accepta orice telefon, dar nu este asa, sim-ul fizic se anuleaza si pana pe  3 ianuarie nu puteti schimba , daca nu s-a activat e-sim-ul...

#7926
ogo

ogo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,537
  • Înscris: 07.03.2006
RDS incepe anu’ in forta:  noi upstream-uri CONGENT (AS174) si SPRINT (AS1239).

#7927
stelian.hp

stelian.hp

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 03.12.2006
Bună ziua.
Sunt din Chiajna și în prezent sunt client la fostul Telekom, am net și IPTV, care în ultima perioadă merg dezastruos, nefiind pe fibră optică. Cum este normal, am zis să încerc și în altă parte, respectiv la DIGI, unde există FO pe stradă.
Vă rog sa mă îndrumați unde să mă adresez pentru încheierea contractului, poate cu ceva reducere față de ceea ce se oferă pe site și mai ales ce să cer, ca echipamente (dacă se poate cere ceva sau vin ei cu ce au la îndemână). În acest sens aș dori un minim de echipamente, dacă se poate unul singur care să ofere tot (wireless + TV), nu am nevoie de viteze foarte mari și nici de o acoperire extraordinară (maxim două ziduri din cărămidă). După câte am înțeles, există un ONT Huawei OptiXstar HG8147X6 care ar întruni aceste condiții.
Mulțumesc.

#7928
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.04.2014
Salut,

Poti sa-mi trimiti mie un mesaj privat.
Sau sa discuti direct cu colegul meu @catalinman si te ajuta el cu semnarea contractului.

PS: ONT-ul Huawei HG8147x6 nu mai este disponibil momentan.

Edited by DIGI_Helper, 13 February 2023 - 11:00.


#7929
stelian.hp

stelian.hp

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 03.12.2006
Mulțumesc @DIGI_Helper, am rezolvat cu @catalinman.

#7930
blanaru_mihai

blanaru_mihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.01.2008
Dezamagit. Acum aproape 2 ani prin august, vine un tip la poarta, prezinta oferta cablu tv& internet la rds, pare ok, facem un precontract, apoi un contract si astept sa vina echipa sa instaleze. Primesc mesaj la vreo saptamana, ca in data de vine o echipa sa monteze cablu& internet. Sun la actualul provider, ca eram in prelungire, obtin un ok ca perioada de gandire de 30 zile si astept. Asta era intr-o luni. Trece marti, miercuri, .... si se duce saptamana. Sun in centrala aa intreb ce s-a intamplat si raspunsul a fost ca vor veni. Mai trec 2 saptamani si numai vine nimeni. De la actualul provider ma intreaba, se apripia luna de prelungire, ii zic sa-mi faca o oferta, ma gandesc si mai trag de timp vreo 2 saptamani in care trimit email, sun in centrala 2 doua ori si nimic. Ma suna din nou providerul si ii zic sa prelungim pe un an ca ramaneam fara cablu & internet. Am prelungit contractul si hai sa mai sun la rds odata, trecusera peste 2 luni . Din centrala m-a anuntat o chestie de am ramas perplex : echipa care a venit cu cablu& internet a calculat gresit lungimea fibrei optice , se teminase cablul cu aproape 100 m de casa mea. Si le zic : bine domnule a trebuit sa treaca mai bine de 2 luni sa va dati seama de asta?
Au trecut anii si acum 2 zile sun la providerul meu si imi spune ca mi-a expirat contractul in decembrie 2022 si ii zic : pai inainte mai suna cineva sa ofere o oferta. Raspuns : aaaaa, daca vreti trebuie sa sunati. Intre timp langa licuinta mea niste vecini si-au instalat cablu de la rds. Ma duc la sediul , vb cu o doamna amabila si astept sa ma sune colegii de pe teren. Azi primesc telefon, si ii explic ca trebuie sa vina cu vreo 50 m mai aproape de mine, intrucat in situatia de fata ca sa ajunga la casa mea tre sa treaca peste vreo 2 case ale vecinilor si nu vreau. Raspuns : aaa, dar nu se poate sa configureze ptr dvoastra alt traseu, doar unde este instalat acum. Domnule nu se poate sa treaca peste casele vecinilor si apoi ajunge la mine in curte. Nu se poate domnule. Nu instaleaza nimeni retea ptr dvoastra. I-am multumit domnului ptr deplasare si atat. Imi doream rda ptr canalele sport si internet, dar se pare ca nu este posibil. A doua situatie in care doresc servicii si nu se poate si nu din vina mea. O seara buna va doresc tuturor.


#7931
xhermesx

xhermesx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 14.03.2007
Din cate stiam, la fibra optica e alta mancare de peste, adica nu adaugi tronsoane de fibra fara numar cu intreruperi pe orice lungime. Este posibil ca pentru schimbarea fibrei optice catre casa ta sa nu fie nevoie de 50 m ci de cateva sute de metri cel putin. Daca adaugi la asta costurile canalizatiei specifice (nu mai suntem pe vremea haiduciilor post revolutionare cand atarnau cabluri de internet printre copaci & stuff), e posibil ca noua legatura de fibra optica montata special catre tine (deci catre un singur beneficiar) sa nu merite. Exceptie ar fi doar daca exista multi alti potentiali viitori clienti mai departe de proprietatea ta. E capitalism iar Digi oricum ofera deja preturi la limita. Daca stai la bloc nu ar trebui sa fie problema, conexiunea sa face la intrarea in bloc.

#7932
Herman01

Herman01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 894
  • Înscris: 12.11.2011
Vreau să fac un upgrade de la FiberLink 100 la FiberLink 500 în cadul promoției NETUARIE 6 LUNI X 50% REDUCERE dar îmi apare în continuu eroarea cu mesajul: La adresa pe care ai ales-o există un alt contract Digi. Ce să cred? Mulțumesc!

#7933
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.04.2014
Salut, Herman01,

Din pacate oferta Netuarie nu se aplica pentru abonamentul tau.
Poti vedea mai jos conditiile care se regasesc si pe site.

"Oferta este destinată consumatorilor, fiind supusă unor termene și condiții, valabilă în perioada 13-28 februarie exclusiv pe site-ul DIGI.ro pentru clienții existenți care trec de la FiberLink 500 la FiberLink 1000 și pentru clienții noi care se abonează la serviciul DIGI Net alegând unul dintre pachetele FiberLink 500, FiberLink 1000, FiberLink Popular sau FiberLink Gigabit Popular pe o perioada de 24 de luni. Reducerea de 50% din valoarea abonamentului se aplică în primele 6 luni si nu se cumulează cu alte oferte promoționale."

#7934
takecare

takecare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 06.08.2007
am si eu o problema / situatie.
de ceva vreme tot am probleme cu conexiunea, pe wifi mai ales. am inteles ca se pierdea semnal pe undeva.
am tot vazut in ultima vreme reclame la ceva oferte de net. Joi seara am intrat pe aplicatie, in cont si m-am tot uitat sa vad ce oferte sunt. efectiv am apasat butonul "vreau oferta", cu gandul ca o sa ma duca in pagina urmatoare , sa vad si eu mai exact despre ce e vorba si ce conditii, detalii sunt. nu m-am gandit niciodata ca dintr-un buton, poti modifica un contract. adica peste tot , la orice, pui chestii in cos de cumparaturi, la final dai aprobare ca vrei sau nu. (asa ca grija la acest aspect , care aveti de gand sa umblati prin aplicatie)

am sunat a doua zi la callcenter, sa vad ce se poate face. raspunsu categoric, nu putem face nimic, ati fost "de acord" cu oferta, simplu apasand butonul respectiv. dupa mai multe discutii si putini nervi, am zis ca ramane asa deocamdata. dar daca tot am facut prelungire de contract, primesc 50% reducere *6luni? nu, nu primiti, oferta de reducere abonament nu e disponibila pt mediul rural.
??!!! asta n-am inteles cu mediul rural??! localitatea mea in toate documentele administrative si teritoriale, e incadrata la mediu urban. plus de asta, sunt client digi de vreo 6 ani. la fiecare prelungire abonament , am primit reducere 6luni. chiar inainte cu vreo doua luni , sunase o doamna acasa, eu nefiind prezent, a discutat cu parintii. se intelesese ca o sa resune, sa stabilim, oferta ei la prelungire fiind reducere 50%.
printre alte discutii, am ajuns si la topicul "undeva se pierde semnal, trebuie verificat". mi-a programat baiatul sa vina echipa sa verifice. au venit, au zis ca au rezolvat. inca nu sunt convins de asta.
intrebarile mele:
1. ce pot face ca sa primesc reducerea de 50%?
2. se poate verifica situatia cu pierderea de semnal? aici ma gandesc ca o sa sun iar la callcenter sa verifice.

@DIGI_Helper , si colegii de forum
poate ma puteti sfatui/ajuta
mersi

#7935
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.04.2014
Salut,

1. Nu conteaza daca localitatea ta este in rural sau in urban.
Se tine cont de oferta disponibila in zona.

Pachetele FB500 si FB1000 sunt de tip Urban.
Pachetele FB Popular si FB Gigabit Popular sunt de tip Rural.

Daca doresti sa renunti la upgrade-ul facut, te rog sa imi trimiti un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului.

2. Inteleg ca in continuare ai pierderi de semnal pe Wireless dupa interventia colegilor mei?

Edited by DIGI_Helper, 22 February 2023 - 12:04.


#7936
marcel201

marcel201

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,408
  • Înscris: 21.10.2010

View Postxhermesx, on 15 februarie 2023 - 13:04, said:

(nu mai suntem pe vremea haiduciilor post revolutionare cand atarnau cabluri de internet printre copaci & stuff)
Nu stiu de ce tara vorbesti insa majoritatea satelor din Romania au retea pe stalpi.

#7937
urbanreality

urbanreality

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,104
  • Înscris: 25.07.2008
Ieri a fost un junior sales la parinti, la oras. Pana acum am avut pachetul FB1000 la  40 de lei si m-au trecut la FB Gigabit Popular la 25 de lei pt 24 de luni.
Interesanta aceasta miscare de a implementa oferta de rural si pe urban .

#7938
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,514
  • Înscris: 26.05.2022
Poate e doar o reducere de 50% pentru X luni si nu ab popular.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate