Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
motor cu ardere externa
#1
Posted 30 January 2010 - 11:26
salutari la toata lumea
Am gasit un site care promoveaza un motor cu ardere externa performant (spun ei)cu aplicatii in toate domeniile de activitate, printre altele, inventatorul a fost si in Romania . Are cineva informatii despre acest motor ? O zi buna ! Site-ul: http://www.cyclonepower.com |
#2
Posted 30 January 2010 - 11:51
pantone, on 30th January 2010, 11:26, said: salutari la toata lumea Am gasit un site care promoveaza un motor cu ardere externa performant (spun ei)cu aplicatii in toate domeniile de activitate, printre altele, inventatorul a fost si in Romania . Are cineva informatii despre acest motor ? O zi buna ! Site-ul: http://www.cyclonepower.com Si... ce nemernici :in comparatia dintre motoarele clasice si ala al lor , imi baga pe gat un motor de BMW M5 ... patetic! Ca sa nu mai zic ca juma' de motor e in stadiul de "patent-pending"... adica ceva de genul : "Hai gigele sa-ti arat eu ce motor AM SA FUCK si ce randament VA AVEA..." mama prostilor e mereu gravida... |
#3
Posted 30 January 2010 - 12:15
gabigowriel, on 30th January 2010, 11:51, said: Te rog explica-mi tu cum functioneaza "chestia" aia de "pseudo-motor" , ca eu n-am inteles! Si... ce nemernici :in comparatia dintre motoarele clasice si ala al lor , imi baga pe gat un motor de BMW M5 ... patetic! Ca sa nu mai zic ca juma' de motor e in stadiul de "patent-pending"... adica ceva de genul : "Hai gigele sa-ti arat eu ce motor AM SA FUCK si ce randament VA AVEA..." mama prostilor e mereu gravida... ori e vorba de superconductori termici si de combustibil cu eficienta mare (n-as crede ca bio este), ori e multa abureala sub presiune. |
#4
Posted 30 January 2010 - 12:17
Un tip de motor cu ardere externa este motorul cu aburi.
De ce externa? Pentru ca energia este obtinuta prin arderea unui combustibil - energia este apoi trimisa unui vas (cu apa in cazul celor cu aburi) - energia oferita pe urma prin eliberarea vaporilor de apa supraincalziti angreneaza niste palete (samd, sunt mai multe cazuri aici). In acest caz, practic ce este nou? Tehnologia-i veche de mai bine de 100 de ani, randamentul este pe undeva pe la 10%, putand fi crescut cu inca 10-15% prin supraincalzirea aburului. Protectia mediului se refera la .. ce? ardem gunoaiele de pe strada? Later Edit: Nu putem arde gunoaiele de pe strada deoarece plasticul cand arde, polueaza. Putem arde lemne, frunze sau carbuni - din nefericire, am cam trecut si prin rezervele acestea. Carbunii sunt pe sponci, padurile-s taiate .. cat despre frunze, de unde daca nu avem copaci? Edited by pelikanu, 30 January 2010 - 12:22. |
#5
Posted 30 January 2010 - 13:35
pelikanu, on 30th January 2010, 12:17, said: Un tip de motor cu ardere externa este motorul cu aburi. De ce externa? Pentru ca energia este obtinuta prin arderea unui combustibil - energia este apoi trimisa unui vas (cu apa in cazul celor cu aburi) - energia oferita pe urma prin eliberarea vaporilor de apa supraincalziti angreneaza niste palete (samd, sunt mai multe cazuri aici). In acest caz, practic ce este nou? Tehnologia-i veche de mai bine de 100 de ani, randamentul este pe undeva pe la 10%, putand fi crescut cu inca 10-15% prin supraincalzirea aburului. Protectia mediului se refera la .. ce? ardem gunoaiele de pe strada? Later Edit: Nu putem arde gunoaiele de pe strada deoarece plasticul cand arde, polueaza. Putem arde lemne, frunze sau carbuni - din nefericire, am cam trecut si prin rezervele acestea. Carbunii sunt pe sponci, padurile-s taiate .. cat despre frunze, de unde daca nu avem copaci? Centris, on 30th January 2010, 12:15, said: ori e vorba de superconductori termici si de combustibil cu eficienta mare (n-as crede ca bio este), ori e multa abureala sub presiune. http://www.power-tec...le-Solar-Tower/ Sau cu "niste" km patrati de oglinzi in deserturile africane... http://www.treehugge...ope-germany.php Attached Files |
#6
Posted 30 January 2010 - 15:21
In atasament, se vede schema motorului.
Pareri personale: Se vede simbolizat c-o lumanare cuptorul --> de aici pleaca schimbatorul de caldura (asta-i o cutie inchisa ermetic prin care trec multe tevi, la un capat intra apa iar la celalalt iese abur) --> abur care pleaca spre un sistem "inovativ" de pistoane cap-cap (nu asa erau si la oltcit asezate?), pistoane care sunt puse in miscare de presiunea aburului --> aburul care iese pleaca in schimbatorul secundar (asta-i un sistem de recuperare al energiei, aburul care iese din pistoane este inca fierbinte asadar energia recuperata incalzeste apa - asta-i o metoda de a creste randamentul) - pot continua si cu celelalte doua sisteme de recuperare a caldurii, scopul lor este de a recupera cat mai multa caldura din abur pentru ca pana la urma temperatura aburului sa scada pana sub 350o. Teoria ca teoria, recuperarea caldurii este o idee foarte buna - s-a pus in practica deja la vechile locomotive. Pana acum nimic diferit. Hai sa ne legam de pistoane. Aici sunt 2 pistoane cap-in-cap, locomotivele aveau un sistem putin diferit (atasamentul 2 arata doar sistemul de pistoane, fara celelalte componente.) In rest ma intreb doar .. pentru ce s-a acordat un brevet. Attached Files |
#7
Posted 30 January 2010 - 19:54
pelikanu, on 30th January 2010, 15:21, said: In atasament, se vede schema motorului. Pareri personale: Se vede simbolizat c-o lumanare cuptorul --> de aici pleaca schimbatorul de caldura (asta-i o cutie inchisa ermetic prin care trec multe tevi, la un capat intra apa iar la celalalt iese abur) --> abur care pleaca spre un sistem "inovativ" de pistoane cap-cap (nu asa erau si la oltcit asezate?), pistoane care sunt puse in miscare de presiunea aburului --> aburul care iese pleaca in schimbatorul secundar (asta-i un sistem de recuperare al energiei, aburul care iese din pistoane este inca fierbinte asadar energia recuperata incalzeste apa - asta-i o metoda de a creste randamentul) - pot continua si cu celelalte doua sisteme de recuperare a caldurii, scopul lor este de a recupera cat mai multa caldura din abur pentru ca pana la urma temperatura aburului sa scada pana sub 350o. Teoria ca teoria, recuperarea caldurii este o idee foarte buna - s-a pus in practica deja la vechile locomotive. Pana acum nimic diferit. Hai sa ne legam de pistoane. Aici sunt 2 pistoane cap-in-cap, locomotivele aveau un sistem putin diferit (atasamentul 2 arata doar sistemul de pistoane, fara celelalte componente.) In rest ma intreb doar .. pentru ce s-a acordat un brevet. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UesbkO3NvoY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] brevete se dau asa , "de forma" de la un timp Attached FilesEdited by gabigowriel, 30 January 2010 - 19:55. |
#8
Posted 30 January 2010 - 20:16
Nu e nimic de extraordinar, e vorba de o varianta de motor cu aburi la care autorii pretind ca se atinge o eficienta combustibil->mecanica de 25%
Fiind cu ardere externa poate fi folosit cu o varietate de combustibili solizi, lichizi, gaze sau alte surse de caldura, de ex. energia solara. Nu e nimic senzational sau ciudat in chestia asta, atat cifrele cat si argumentele prezentate sunt foarte rezonabile. Eficienta 25% este intr-adevar impresionanta pentru un motor atat de compact, dar este depasita in termocentrale pe carbune (care tot masini cu aburi sunt). Pentru ce s-a acordat brevetul scrie clar in orice brevet, in cazul lor principala inovatie cred ca se refera la intreaga configuratie, inclusiv arzatorul ciclonic care combina o ardere completa cu schimbatorul de caldura (cazanul de aburi) intr-un design foarte compact. Edited by blimpyway, 30 January 2010 - 20:21. |
#9
Posted 31 January 2010 - 12:12
Este simpatic motorul OPOC - cine are mai multa documentatie despre el?
Later Edit: uitati inca un model bizar (implicit, interesant) de motor: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0CmGJucRDBk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by pelikanu, 31 January 2010 - 12:17. |
#10
Posted 31 January 2010 - 18:30
Multumesc pentru parerile exprimate .
Eu lucrez acum la un WİNDHEXE in miniatura,un fel de moara cu flux de aer ,dar care are nevoie de foarte mult aer comprimat.Acum windhexe-ul transforma in praf aproapa tot ce se introduce in el (cu anumite exceptii);iar praful produselor vegetale poate fi ars in motorul Cyclone care sa antreneze la randul sau un compresor cu surub care va alimenta windhexe-ul. Pentu mine care locuiesc la tara gunoaiele vegetale nu lipsesc , din contra sunt in exces si eu acest "combustibil" vreau sa folosesc. Putin cam complicat dar sper sa functioneze sistemul. Pentru moment sa termin "moara"la care i-am adus cateva modificari in speranta ca va scadea consumul de aer comprimat. O seara buna tuturor. |
|
#11
Posted 31 January 2010 - 21:27
pelikanu, on 31st January 2010, 12:12, said: Este simpatic motorul OPOC - cine are mai multa documentatie despre el? Later Edit: uitati inca un model bizar (implicit, interesant) de motor: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0CmGJucRDBk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am primit doar un mail inapoi in care mi se spunea ca acest tip de motor este in stadiu de experiment si oricum , va fi folosit prima oara de armata americana iar publicului nu se stie cand si DACA va fi prezentat... Destul de scurt , nesimtit si "la obiect" mail-ul nu?! N-am mai primit nimic de la ei de atunci... Acuma sa fim seriosi : ORICE NOU TIP DE MOTOR care nu foloseste sistemul clasic , pistoane , cilindrii , supape etc... NU VA AVEA NICI O SANSA! NU se vrea schimbarea actualei retele de automobile , distribuitori de piese , consumabile etc... TOTUL sa ramana asa cum este acum pentru cat mai mult timp! DACA se va schimba ceva vreodata cei ce vor ramane "pe afara" vor trebui reintegrati in noul sistem (lucru imposibil daca de exemplu s-ar folosi motorul electric ... MULT mai simplu , mult mai eficient, mult mai DURABIL decat IDIOTENIA de motor cu ardere interna(sau externa... ) in 2 sau 4 timpi , care nu trece de 25% randament sau 40 % randament la diesel) Pentru comparatie luati un motor de 50 cai putere in 4 timpi si un motor electric de curent continuu de 50 cai putere! Diferenta va fi "dezastruoasa" pentru motorul in 4 timpi... Vizionare placuta! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4Cf89tawZX8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by gabigowriel, 31 January 2010 - 21:28. |
#12
Posted 31 January 2010 - 22:29
Quote Pentru comparatie luati un motor de 50 cai putere in 4 timpi si un motor electric de curent continuu de 50 cai putere! Pur și simplu nu e adevărat că nu se dorește schimbarea. http://www.betterplace.com Renault s-a angajat să construiască o gamă de vehicule care să utilizeze rețeaua de benzinării unde se pot schimba bateriile mașinilor electrice. Planul e ca în 2011 în Israel să existe această rețea, iar apoi să fie introdusă și în alte țări. Promisiunea producătorilor de autovehicule este foarte importantă, pentru că fiecare model înseamnă bani serioși în proiectare omologare etc etc, chiar dacă împrumută multe din componente de la un model cu motor cu ardere internă. Deci ei trebuie să creadă serios că vor produce multe modele. Edited by Anjin`, 31 January 2010 - 22:30. |
#13
Posted 01 February 2010 - 10:22
un motor electric nu e neaparat mai eficient, caci la baza functioneaza tot cu combustibil... termocentralele produc electricitate din material gaz si carbune cu eficienta de ~ 35-40%, din care 90% raman dupa transportul in retea si transformare la joasa tensiune, <90% eficienta circuitului de incarcare in baterii, <90% a bateriilor si vreo 85% e eficienta efectiva a motorului electric. Toate combinate rezulta ca 22-25% din energia combustibilului ajunge la rotile vehiculului electric.
In toata aceasta socoteala nu a fost luat in calcul costul si uzura bateriilor. Nu contest ca electricu are avantaje doar atentie ca se cam exagereaza. PS un motor cu aburi are caracteristici de functionare asemanatoare cu cele ale motorului electric, anume cuplu foarte mare la turatii mici si o plaja foarte larga de turatii utile. Asta nu suna cine stie ce dar elimina ansamblul ambreiaj + cutie de viteze simplificand constructia. Fata de motoarele cu explozie elimina si necesitatea catalizatorului arderile pot fi curate, la presiune atmosferica si temperaturi uniforme. Se elimina si electromotorul de pornire, baia de ulei si pompa de ulei (circuitul de racire). Sunt simplificari importante care ajuta la reducerea costului si gabaritului. La fel si cu toba de esapament - nu e necesara ca aerul curge continuu nu in "explozii". Dispar circuitele de aprindere/pompe de injectie. Principalele dezavantaje ale motoarelor cu aburi erau eficienta cam mica in motoare mici, timpul mare de pornire si gabaritele relativ mari ale cazanului si condensatorului. Motorul astora cyclone pretinde ca elimina toate aceste dezavantaje. Edited by blimpyway, 01 February 2010 - 10:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users