Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Autostrada Comarnic-Brasov va trece pe sub Sinaia si Busteni

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#37
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003

View PostFlorinbv, on 29th January 2010, 21:42, said:

Prietene pe santier tot romanii vor lucra. Iar daca romanilor le trebuie 3 ani sa faca un amarat de pasaj de 500 de metrii de ce as crede ca sunt capabili sa faca tronsonul asta in 4 ani?

Ar trebui angajati turci.


alora le-au trebuit cateva zeci de zile pt un pasaj identic cu al ade la baneasa.

din lista aia observ ca si chinezii sunt in top. ar trebui sa lucram cu ei... asa cum americanii au facut toata calea ferata din vest cu ei, poate ieseam si noi mai ieftin

#38
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View PostAcidMan, on 29th January 2010, 22:48, said:

Ar trebui angajati turci.


alora le-au trebuit cateva zeci de zile pt un pasaj identic cu al ade la baneasa.

din lista aia observ ca si chinezii sunt in top. ar trebui sa lucram cu ei... asa cum americanii au facut toata calea ferata din vest cu ei, poate ieseam si noi mai ieftin

mall-ul din tm. prima aripa a fost facuta de romani distrusi, adusi de :drac: stie din ce catun... a fost facut incet si prost.

aripa noua a fost facuta de chinezi. au lucrat mult mai repede ca romanii si bine.

#39
Cossmaa

Cossmaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 11.10.2009

View PostFlorinbv, on 29th January 2010, 21:42, said:

Prietene pe santier tot romanii vor lucra. Iar daca romanilor le trebuie 3 ani sa faca un amarat de pasaj de 500 de metrii de ce as crede ca sunt capabili sa faca tronsonul asta in 4 ani?
Daca ai lua si tu acele salarii de mizerie pentru munca depusa acolo nici tu nu ai lucra cu mare entuziasm, si la pasajul ala nu aveau niciun interes sa fie bine facut, doar predat statului, daca dupa un an se strica e treaba statului, dar la autostrada asta firma o sa fie responsabila 30 de ani si nu isi permite lucrari de mantuiala.

#40
fictiv2004

fictiv2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 25.11.2007

View PostH725, on 30th January 2010, 03:06, said:

mall-ul din tm. prima aripa a fost facuta de romani distrusi, adusi de :drac: stie din ce catun... a fost facut incet si prost.

aripa noua a fost facuta de chinezi. au lucrat mult mai repede ca romanii si bine.

Daca ar trebui sa decid eu, as angaja compania chineza aia care are lucrari in Europa, cu forta ne munca chinezeasca cu tot ... sunt convins ca se descurca foarte bine, cu bani corecti- putini ca sa fiu exact, iar in privinta seriozitatii nu discutam( pe contract beton facut, ca acum slava domnului, am invatat toate tertipurile).

#41
prodanionut

prodanionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 12.10.2008
gata si cu tronsonul asta de autostrada. ca doar nu meritam sa circulam si noi decent. poate daca trece criza vom avea mai mult noroc. bine ca ne-a informat domnul presedente ca nu mai e mult si trece criza.

#42
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Este interesant ca mai exista inca un topic pe aceeasi tema.

#43
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Singura "felie" de autostrada care ma intereseaza pe mine sunt ce-i ~ 80 Km pana in Ungaria! Autostrada spre litoral este o jignire pentru ce-i din vestul Romaniei!
Daca exista infrastructura spre vestul Romaniei multe investitii ar fi avut loc!

Edited by dantim1, 23 April 2010 - 01:29.


#44
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postdantim1, on 23rd April 2010, 02:25, said:

Singura "felie" de autostrada care ma intereseaza pe mine sunt ce-i ~ 80 Km pana in Ungaria! Autostrada spre litoral este o jignire pentru ce-i din vestul Romaniei!
Daca exista infrastructura spre vestul Romaniei multe investitii ar fi avut loc!

Nici pe mine nu ma incalzesc autostrazile din sud... ;)

TM - Arad - Nadlac - Mako - Szeged? TM - Cenad din pacate nu sint in program, desi ar scurta drumul...

Eu as fi multumit cu o intrare pe autostrada linga vama Cenad, pt ca altfel pe autostrada ar trebui sa ocolesc prin Arad si... sa platesc si autostrada romaneasca.

#45
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003
Si de ce ma rog sudul nu ar merita atentie?  Este normal ca un camion sa faca 6-8-10 ore din port pana in capitala?

#46
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postcristian_sen, on 23rd April 2010, 13:09, said:

Si de ce ma rog sudul nu ar merita atentie?  Este normal ca un camion sa faca 6-8-10 ore din port pana in capitala?

99% din camioane se afla in tranzit, europa de vest catre turcia... pt 1% din camioanele de pe sosele, cele romanesti, care platesc 0.1% din taxa de drum, de ce sa facem o autostrada pt ca bucurestenii sa umple de bani hotelierii manelisti de pe litoral/munte? mai bine ati merge cu avionul in austria sau grecia...

#47
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003
Te asigur ca gresesti si inca amarnic. Vreo 75% din containerele din terminalele Constanta-Agigea au ajuns sau vor pleca de acolo cu tirul. Unde,nu conteaza dar cele mai multe au destinatie Bucuresti. Cu toate taxele si controalele de pe drum tirul este mai rentabil decat cfr-ul care este folosit in special pentru petrol si derivate. Pana si lemnul,cerealele sau fierul vechi sunt aduse in mare parte cu tirul. Din punct de vedere economic A2 este prioritara pentru Romania,chiar si ceasca si-a dat seama de asta si a facut cat a putut din ea in dauna celorlalte provincii istorice. Orice guvern intreg la minte ar termina-o urgent dar atat timp cat pe aici se consuma mazare la greu nu o sa vedem un sfant. Bineinteles ca vor fi si castigatori colaterali dar acestia nu vor fi hotelierii romani ci cei bulgari dar mai ales turci pentru ca asa cum ne uitam noi la bulgari asa se uita bulgarii la turci. Totusi sunt de acord ca s-au pierdut multe miliarde investitii din cauza lipsei unei autostrazi in Transilvania,motorul economiei romanesti in definitv.
Intamplator locuiesc exact pe unde ies-intra tirurile din constanta si te asigur ca 99,9% dintre ele sunt romanesti iar in marea majoritate a timpului sunt mai multe decat turisme.

#48
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Vorbind serios, chiar as dori si noi sa avem infrastuctura macar ca cea din ungaria, sa poti merge civilizat pe autostrazi de est in vest si din nord in sud...

Explicatia cea mai plauzibila este ca dupa revolutie in loc sa facem autostrazi am fu+u+ banii pe suruburi de 7 milioane la cfr, pomeni electorale etc... Puteam macar sa concesionam, asemenea ungurilor, constructia de autostrazi...

#49
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003
Stati linistiti ca s-a rezolvat A2  :http://www.puterea.r...a-Constanta.htm

Edited by cristian_sen, 26 April 2010 - 13:26.


#50
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View Postdantim1, on 23rd April 2010, 02:25, said:

Singura "felie" de autostrada care ma intereseaza pe mine sunt ce-i ~ 80 Km pana in Ungaria! Autostrada spre litoral este o jignire pentru ce-i din vestul Romaniei!
Daca exista infrastructura spre vestul Romaniei multe investitii ar fi avut loc!


e, uite de aia nu reusim sa avem nimic in tara asta... pur si simplu fiecare e cu interesul sau iar la interesul comun nu se gandeste nici dracu'... in Romania strategia cu dezbina si cucereste functioneaza de minune... totusi, ca sa fiu constructiv, as spune ca o dezvoltare echilibrata pe zone a Romaniei e binevenita pentru toata populatia pentru ca daca se circula mai usor spre mare automat vom avea turisti mai multi cum si daca se circula mai usor spre Vest o sa creasca comertul si tranzitul catre acea zona... deocamdata trebuie sa ai nervi tari sa treci Romania de la E la V si per total toti romanii au de pierdut si nu mai intru in detalii...

#51
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,658
  • Înscris: 26.11.2001
BERD, dezamăgită de anularea proiectului autostrăzii Comarnic-Brașov

Quote

Anunțul privind anularea proiectului autostrăzii Comarnic-Brașov a fost primit cu dezamăgire de oficialii Băncii Europene pentru Reconstruție și Dezvoltare.

Astfel, BERD a anunțat că a dorit să finanțeze tronsonul de autostradă Comarnic-Brașov și că a fost dezamagită de anunțul privind anularea proiectului, dar că rămâne dispusă să finanțeze investițiile în infrastructura de transport din România.

„În 2009 și 2010, BERD a lucrat îndeaproape cu potențialii investitori și cu autoritățile române în domeniile mediului, social și achizițiilor publice, în vederea implicării sale în acest proiect. Faptul că proiectul a fost anulat a constituit o dezamăgire pentru BERD”, se arată într-un comunicat al băncii.

Consorțiul Vinci-Aktor a câștigat în mai 2009 licitația pentru construcția tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov în regim de concesiune, dar a renunțat în aprilie 2010 la contractul în valoare de 1,5 miliarde euro înainte de a îl semna, întrucât nu a reușit să găsească o sursă de finanțare.

Potrivit grupului elen Ellaktor, din care face parte compania Aktor, a anunțat că a anulat contractul de construcție a tronsonului de autostradă pentru că statul român nu a acceptat anumite clauze, situație care a condus la imposibilitatea de a obține finanțare.

Tronsonul de autostradă, cu lungime de 55 kilometri, avea ca termen de realizare anul 2014. După finalizarea lucrărilor, statul român ar fi plătit în 26 ani în total 4,8 miliarde euro.

„Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare va continua să colaboreze cu autoritățile române pentru a susține modernizarea infrastructurii românești din domeniul transportului, cu participarea sectorului privat, incluzând sprijin pentru viitoare parteneriate public-private ce se vor derula prin licitații deschise și transparente”, se mai arată în comunicat.


#52
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
o veste buna si una proasta.

o sa inceapa constructia autostrazii comarnic - brasov.

vestea proasta: constructia o sa inceapa in... 2014

Quote

...
Secretarul se stat din Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a declarat, potrivit bloombiz.ro că „intenționăm ca în 2014 să înceapă construcția tronsonului Comarnic-Brașov și să scoatem la licitație în vederea unei concesiuni cel târziu în 2011. Vom scoate la licitație anul viitor acest tronson deoarece mai avem de lucrat la documentație și vom schimba unele condiții".
...
adevarul

#53
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Incredibil...

#54
Florinbv

Florinbv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 28.05.2006

View PostH725, on 30th September 2010, 13:32, said:

o veste buna si una proasta.

o sa inceapa constructia autostrazii comarnic - brasov.

vestea proasta: constructia o sa inceapa in... 2014


adevarul
Si va fi gata la pastele cailor....

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate