Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Cu masina in Creta

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

oplaurentiu

oplaurentiu

Member

• Grup: Members
Salutare!

M-am gandit pentru la vara sa merg cu masina in Creta! Ce ziceti? Mai sunt amatori? As vrea sa merg la sfarsitul lunii august, respectiv 23 august data intrarii la cazare. Ideea mea este:

1 noapte: Salonic
2-a noapte: Meteore
3-a noapte: Atena
4-a noapte: ferry catre Creta
10 nopti de cazare Creta
1 noapte ferry
1 noapte oriunde.......

Ce ziceti????

Edited by oplaurentiu, 24 January 2010 - 20:36.

Marius995

Marius995

Member

Frumoasa planificare .

Lipsum

Lipsum

Moderator extrem de rău

• Grup: Moderators
Eu ma duc in Grecia la vara, dar mai devreme prin Iunie. :)

Campers

Campers

Just ..tired of this shit ..

• Grup: Senior Members
cat e ferry catre creta? si cat timp face?

oplaurentiu

oplaurentiu

Member

Campers, on 24th January 2010, 21:10, said:

cat e ferry catre creta? si cat timp face?

cred ca nu mai mult de 300 evro dus-intors si face cam 10-12 ore!

CRGmedia

CRGmedia

Junior Member

grecia e o tara frumoasa...drum bun si distractie placuta!!!

Campers

Campers

Just ..tired of this shit ..

f tare ..
sper vara viitoare sa fac si eu o excursie de genul ..

sau daca castig anu asta la superbingo ... :lol:

Berbecut

Berbecut

New Member

Salut,