![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
spalatorie TIR-uri
Last Updated: Feb 20 2011 10:12, Started by
sergiu123
, Jan 21 2010 01:21
·
0

#1
Posted 21 January 2010 - 01:21

buna ziua!ma intereseaza pareri avizate in legatura cu costurile infiintarii acestei afaceri.am o locatie foarte buna pt asa ceva(cel putin asta consider eu) pe un drum national important,aproape de intrarea pe autostrada bucuresti-pitesti,exact langa este un peco,2 fabrici,dintre care una foarte mare in care intra si ies tiruri des.ce ma intereseaza punctual:
1.suprafata necesara si amenajarea acesteia:cat este nevoie exact pt constructia propriu-zisa in care intra tirul iar apoi o continuare a drumului inapoi pe dn deoarece banuiesc ca intoarcerea unui tir e anevoioasa... 2.constructia:din ce am inteles cele mai ieftine solutii ar fii cortul sau o constructie din materiale usoare(ce consturi implica asta?) 3.aparatura:se folosesc acelasi fel de aparate ca si la spalatoriile pt automobile mici? 4.avizele necesare:stiu ca este nevoie de autorizatii speciale conform normelor europene,ceva aparatura de filtrare a apei...(ce costuri implica asta?) 5.cat costa spalatul exterior si interior al unui tir? 6.cea mai mare problema e ca nu exista canalizare in zona,iar golirea unei haznale cred ca implica costuri enorme la volumul de apa folosit.ar exista alte solutii? in mare asta ar fii,orice sugestie sau idee e bine venita... |
#3
Posted 21 January 2010 - 21:48

iti recomand doua variante:
-una manuala, unde trebuie in functie de teren ca un proiectant sa iti calculeze ce varianta e mai buna de garare.Acolo vei avea nevoie de scara speciala pe care se urca persoana care face spalarea tirului.Acesta poate fii sub forma unor balcoane laterale, sau varianta mobila in forma U intors si care ruleaza deasupra masini. -varianta automata sau semiautomata similara cu statiile de spalre de la garniturile de trenuri-CFR.Am lucrat in domeniul in 2001-2003. pentru evacuarea apei uzate se face un mic plan de management al apelor utilizate in proces si se alege varianta convenabila (vidanjare, preepurare sau epurare completa cu recirculare). Aici iti pot face o evaluare globala. Nu lucrez in vanzari de statii de spalare, detergenti sau altceva, lucrez in mediu, dar indirect stiu cum merge piata. |
#4
Posted 22 January 2010 - 11:30

iti recomand doua variante: -una manuala, unde trebuie in functie de teren ca un proiectant sa iti calculeze ce varianta e mai buna de garare.Acolo vei avea nevoie de scara speciala pe care se urca persoana care face spalarea tirului.Acesta poate fii sub forma unor balcoane laterale, sau varianta mobila in forma U intors si care ruleaza deasupra masini. -varianta automata sau semiautomata similara cu statiile de spalre de la garniturile de trenuri-CFR.Am lucrat in domeniul in 2001-2003. pentru evacuarea apei uzate se face un mic plan de management al apelor utilizate in proces si se alege varianta convenabila (vidanjare, preepurare sau epurare completa cu recirculare). Aici iti pot face o evaluare globala. Nu lucrez in vanzari de statii de spalare, detergenti sau altceva, lucrez in mediu, dar indirect stiu cum merge piata. pentru o linie automata am vazut cateva variante,dar costurile sunt enorme... |
#5
Posted 23 January 2010 - 07:35

cauta ceva second hand prin germania sau cred ca gasesti ceva si pe aici, italian.
|
#6
Posted 24 January 2010 - 10:27

#7
Posted 28 January 2010 - 19:39

buna ziua!ma intereseaza pareri avizate in legatura cu costurile infiintarii acestei afaceri.am o locatie foarte buna pt asa ceva(cel putin asta consider eu) pe un drum national important,aproape de intrarea pe autostrada bucuresti-pitesti,exact langa este un peco,2 fabrici,dintre care una foarte mare in care intra si ies tiruri des.ce ma intereseaza punctual: 1.suprafata necesara si amenajarea acesteia:cat este nevoie exact pt constructia propriu-zisa in care intra tirul iar apoi o continuare a drumului inapoi pe dn deoarece banuiesc ca intoarcerea unui tir e anevoioasa... 2.constructia:din ce am inteles cele mai ieftine solutii ar fii cortul sau o constructie din materiale usoare(ce consturi implica asta?) 3.aparatura:se folosesc acelasi fel de aparate ca si la spalatoriile pt automobile mici? 4.avizele necesare:stiu ca este nevoie de autorizatii speciale conform normelor europene,ceva aparatura de filtrare a apei...(ce costuri implica asta?) 5.cat costa spalatul exterior si interior al unui tir? 6.cea mai mare problema e ca nu exista canalizare in zona,iar golirea unei haznale cred ca implica costuri enorme la volumul de apa folosit.ar exista alte solutii? in mare asta ar fii,orice sugestie sau idee e bine venita... |
#8
Posted 28 January 2010 - 20:03

gaseste tu o spalatorie care functioneaza deja si uitete mai aproape la ea....sau eventual discuta cu patronul
|
#9
Posted 29 January 2010 - 11:29

#10
Posted 29 January 2010 - 20:36

pai zi si tu ca treceai alaturi si ai deja vreo 2-3 spalatorii in alte orase etc... poate zic ceva
![]() |
|
#11
Posted 29 January 2010 - 20:46

#12
Posted 29 January 2010 - 22:40

Daca nici goagalul nu te ajuta si nici baietii de aici , am eu o solutie buna.
Iti iei cei mai naspa pantaloni , pantofi , hanorac , iti lasi barbuta si mergi sa te angajezi la o spalatorie. Sunt foarte deschisi la angajari , te asigur , mai ales pe vremea asta. Eu merg pe principiul ca nu poti fi un coordonator bun daca nu cunosti mutarile. Succes! |
#13
Posted 30 January 2010 - 20:17

Daca nici goagalul nu te ajuta si nici baietii de aici , am eu o solutie buna. Iti iei cei mai naspa pantaloni , pantofi , hanorac , iti lasi barbuta si mergi sa te angajezi la o spalatorie. Sunt foarte deschisi la angajari , te asigur , mai ales pe vremea asta. Eu merg pe principiul ca nu poti fi un coordonator bun daca nu cunosti mutarile. Succes! Pai ar trebui sa munceasca la spalatorie 2-3 ani de zile pana prinde miscarile ! ![]() |
#14
Posted 01 February 2010 - 03:29

#15
Posted 01 February 2010 - 21:25

spalatorie de tir nu mi-a trecut prin mana ca beneficiar, dar ceva clasic poti avea un sprijin la mine in a te recomanda la oameni-patroni care au fost ca tine si acum au 300 de masini pe luna in 6 luni de la pornire.
|
|
#16
Posted 02 February 2010 - 00:44

spalatorie de tir nu mi-a trecut prin mana ca beneficiar, dar ceva clasic poti avea un sprijin la mine in a te recomanda la oameni-patroni care au fost ca tine si acum au 300 de masini pe luna in 6 luni de la pornire. |
#17
Posted 23 June 2010 - 19:05

Daca iti deschizi,nu uita sa dai la sofer o cafea gratis sau un odorizant bradut din ala ieftin la 1,5 ron.Si soferul o sa vina la tine si a doua oara,GARANTAT!
![]() |
#18
Posted 24 June 2010 - 21:26

in acesta perioada conteaza si pretul, pe langa micile cadouri.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users