Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Antena PNI Flex 27 pentru PNI Esc...

Led RGB alimentat pe 3 fire

De ce apare administrator?
 Modele asemanatoare Mercedes Viano

[Unde] gasesc paie pentru tub spray

Pane crocant

Nu functioneaza functia Sleep
 Masina de spalat rufe perfecta (o...

Ajutor turatie ventilatoare rgb c...

Ce riscuri sunt daca folosesc vop...

Trafo microunde
 Tethering Telefon -Xbox series S ...

Boxa Portabila - buget ~1.500 RON

Laser circular basculant cu glisare

Permis suspendat - intrebare
 

Diete, mese si alimentatie

- - - - -
  • Please log in to reply
831 replies to this topic

#361
wesa95

wesa95

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 16.05.2011
buna, am 17 ani, 69 de kg, 1,71m, fac sala de pe la 15 ani, am mai luat creatina , fosfo-creatina, si bratele mi-au crescut frumos, si ceilalti muschie, am pus accent pe brate. Eu m-am apucat de sala pentru ca am vrut sa slabesc si in mare parte mi-a reusit. Am venit la voi, deoarece stiu ca multi sunt specializati, si vreau sa ma indrumati cu exercitii de forta, cardio sau chiar si dieta(mai putin). Vreau sa ma definesc cat mai repede si sa slabesc in jurul abdomenului,vreau sa scap de stratul adipos.Va rog sa imi spuneti cum ma pot definii cat mai bine.Multumesc.

#362
ManiaXx

ManiaXx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 12.09.2007

 wesa95, on 24th May 2012, 21:11, said:

buna, am 17 ani, 69 de kg, 1,71m, fac sala de pe la 15 ani, am mai luat creatina , fosfo-creatina, si bratele mi-au crescut frumos, si ceilalti muschie, am pus accent pe brate. Eu m-am apucat de sala pentru ca am vrut sa slabesc si in mare parte mi-a reusit. Am venit la voi, deoarece stiu ca multi sunt specializati, si vreau sa ma indrumati cu exercitii de forta, cardio sau chiar si dieta(mai putin). Vreau sa ma definesc cat mai repede si sa slabesc in jurul abdomenului,vreau sa scap de stratul adipos.Va rog sa imi spuneti cum ma pot definii cat mai bine.Multumesc.
Eu expert nu sunt dar m-a interesat aceasi problema asa ca m-am documentat....legat de exercitii , ca sa scapi de "burta" trebuie sa faci cardio , cel mai bun este mers rapid fie pe "jos"-adica in aer liber fie pe banda la sala , undeva la 7-7.5km/ore recomand eu...se spune ca mersul este mai bun decit alergatul motivul? mersul nu presupune un consum foarte mare de energie in timp scurt asa ca organismul va folosi mai putin glicogen ci se va indrepta mai mult catre surse secundare de energie (adica grasime) asta desigur daca faci miscarea pe stomacul gol asa cum voi recomanda mai incolo altfel daca faci miscare dupa ce ai consumat o masa buna vei "arde" carbohidratii surveniti de acolo , deci noi nu vrem asta...Ca si regim nu recomand nici un regim doar sa nu consumi mai mult de 1500calorii/zi si sa mergi cel putin 30min pe jos .Dar mai recomand ceva , ceva ce nu este regim ci un stil de a manca , eu o aplic cu succes , ea se numeste "Intermitent Fasting" daca vrei mai cauta despre el pe net , pe scurt eu mananc toata mancarea aferenta unei zile in 6 ore , apoi 18 ore nu mananc nimic doar apa sau sucuri fara zahar eventual , orice fara calorii , stilul asta cu adevarat ajuta la slabit si fac efort in ultimele 3 ore de "foame" deci mananc intre 13-19 in fiecare zi si ma duc la sala intre 9-11 (nu in fiecare zi) la 13 consum 50gproteine si cam tot atata de carbohidrati asta ca sa nu consume organismul proteinele pentru glicogenul consumat. Repet nu ma dau expert , este doar un sfat , o sugestie , chestii ce au dat rezultate la mine.

#363
wesa95

wesa95

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 16.05.2011

 ManiaXx, on 29th July 2012, 21:51, said:

Eu expert nu sunt dar m-a interesat aceasi problema asa ca m-am documentat....legat de exercitii , ca sa scapi de "burta" trebuie sa faci cardio , cel mai bun este mers rapid fie pe "jos"-adica in aer liber fie pe banda la sala , undeva la 7-7.5km/ore recomand eu...se spune ca mersul este mai bun decit alergatul motivul? mersul nu presupune un consum foarte mare de energie in timp scurt asa ca organismul va folosi mai putin glicogen ci se va indrepta mai mult catre surse secundare de energie (adica grasime) asta desigur daca faci miscarea pe stomacul gol asa cum voi recomanda mai incolo altfel daca faci miscare dupa ce ai consumat o masa buna vei "arde" carbohidratii surveniti de acolo , deci noi nu vrem asta...Ca si regim nu recomand nici un regim doar sa nu consumi mai mult de 1500calorii/zi si sa mergi cel putin 30min pe jos .Dar mai recomand ceva , ceva ce nu este regim ci un stil de a manca , eu o aplic cu succes , ea se numeste "Intermitent Fasting" daca vrei mai cauta despre el pe net , pe scurt eu mananc toata mancarea aferenta unei zile in 6 ore , apoi 18 ore nu mananc nimic doar apa sau sucuri fara zahar eventual , orice fara calorii , stilul asta cu adevarat ajuta la slabit si fac efort in ultimele 3 ore de "foame" deci mananc intre 13-19 in fiecare zi si ma duc la sala intre 9-11 (nu in fiecare zi) la 13 consum 50gproteine si cam tot atata de carbohidrati asta ca sa nu consume organismul proteinele pentru glicogenul consumat. Repet nu ma dau expert , este doar un sfat , o sugestie , chestii ce au dat rezultate la mine.
multumesc mult, o sa ma informez cu privire la programul propus de tine

#364
Reboko

Reboko

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 29.07.2012
Si eu tot IF folosesc.
Pentru burtica... e greu... ai rabdare, mentine o alimentatie echilibrata, fa exercitii de 3 ori pe saptamana cu greutati +cardio si ai rabdare pentru ca scapi greu de ea.

#365
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,094
  • Înscris: 09.01.2007
Burta se da jos cu dieta.

#366
Sephh

Sephh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 28.04.2006
Cum slabesc, practic vreau sa dau burta jos si sa am mai multa energie.

De luni am inceput o dieta, mananc doar diverse fructe plus diverse legume crude.
1 suc natural pe zi, grefe, portocale.

O supa de legume si un gratar din piept de pui, nu foarte mult (la pranz)

Ce parere aveti?

Efort fizic sau exercitii nu prea fac deloc. Intentionez sa alerg zilele astea vreun km.
27 de ani, M, in jur de 90kg, 1.85.

#367
Loox

Loox

    obraz fin. șmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008
Legume si fructe nu sunt suficiente. Incearca o alimentatie completa (proteine, carbo si grasimi - in proportii de 40-40-20), si 3 mese consistente pe zi in care sa incluzi, pe langa fructe (de preferat cele de padure) si legume (nu chiar toate legumele sunt indicate), oua, lapte degresat, carne de pasare si vanat, peste oceanic, orez, ovaz si cereale integrale. Ideea mea e ca tu sa slabesti treptat prin alimentatie corecta, si nu brusc prin semi-inanitie, pentru ca nu e indicat.

Dieta respectiva te ajuta sa slabesti, dar accelerezi de cateva ori procesul daca alergi in fiecare zi macar 20 minute.

Pentru chestiuni detaliate, cauta pe google fraze precum "low fat food", "low-carb vegetables", "high protein meat" samd, apoi daca nu stii engleza, iti e de ajutor google translate.

Edited by Loox, 31 August 2012 - 19:45.


#368
Reboko

Reboko

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 29.07.2012
De ce sa manance lapte degresat???? Crezi ca 2 calorii in minus la 100g il ajuta sa slabeasca mai mult???

Ca sa slabesti trebuie sa ai un deficit caloric. Nu conteaza la ce ore mananci, de cate ori mananci, cum mananci, cata apa bei, cati carbohidrat/proteine/grasimi mananci.
Poti sa mananci si la 12 noaptea daca in ziua respectiva ai mancat doar 1200 de calorii si tu consumi 2000, nu pui un gram pe tine.

Eu ii recomand sa faca un deficit caloric de 500-1000 calorii pe zi. Sa manance grasimi cat mai multe si proteine, iar carbohidratii sa-i ia numai din fructe, fara faina alba, ducliuri, zahar, sucuri etc. Sport1-2 ore pe saptamana, cate 30 de minute, 4 zile. Astfel vei slabi intre 2-4 kg pe luna. sa manance cand vrea, cat vrea, unde vrea, ce vrea cu mici exceptii, numai sa faca acel deficit caloric, restul nu conteaza.

#369
Loox

Loox

    obraz fin. șmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008
La 100 ml, intre laptele de 1,5% si cel de 3,5% e o diferenta de 18 kcal. Ala de vaca de la automatele din supermarket are si 5% grasime. Eu am recomandat laptele degresat (partial) pentru aportul de proteine, nu cel de grasimi sau carbo.

Zaharul ingrasa, ca-l mananci la 7 dimineata sau la 2 noaptea, ingrasa, nu mai explic si de ce.

In fine, fiecare cu parerile lui. Eu recomand dieta de lunga durata, cu deficit de 10-15%, nu 25-50%, combinata cu sport. Daca mananci 1000 kcal / zi, dai repede jos, dar atarna pielea ...

#370
Reboko

Reboko

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 29.07.2012
Ti se pare mult 2-4 kg pe luna, asta desigur, in functie de cata grasime ai ca mie mi-a luat 9 luni sa ajung de la 18% la 8%??? De la 30% pana la 20% poti sa dai lejer 2-4 kg pe luna.
Laptele ala degresat e lapte amestecat cu apa. Nu are proteine in plus, ba chiar in minus.
1kg de lapte degresat contine 900 de grame de lapte de vaca si 100 de grame de apa si astfel tu de fapt bagi mai putine calorii, dar si mai putine proteine.
Doar nu degeaba e mai ieftin cel degresat...
Acum depinde si cat bei... eu nu beau mai mult de un pahar pe zi si nu e mare diferenta calorica.

Edited by Reboko, 06 September 2012 - 14:15.


#371
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,482
  • Înscris: 23.05.2007
Bineinteles ca orice forma de a slabi din dieta presupune un efort pentru corpul tau care pana acum era invatat sa aiba la dispozitie orice isi dorea.
Nu uita sa ajuti corpul cu micronutrientii importanti: vitamine, minerale si fibre alimentare. Acest ajutor il vei obtine in mod natural daca vei urma o alimentatie bazata cu predilectie pe vegetale.

Ca sa slabesti intr-un mod sanatos ai nevoie sa migrezi alimentele pe care le consumai pana acum catre unele bazate in special pe vegetale.
De asemenea trebuie sa fii foarte riguros cu tot ceea ce mananci si sa-ti faci un program cat mai strict pe care sa-l si respecti cu sfintenie.
Nu manca doar de 3 ori pe zi ci de mai multe ori, mese mici si dese.
Intre mese, cand (si daca) simti nevoia, evita sa-ti faci un sandwich sau, mai rau, sa dai iama in shaorma sau la fast-food, ci incearca sa mananci un morcov, un fruct, etc.

Sfaturi cum ca poti manca orice si la orice ora numai sa ai deficit caloric, incearca sa nu le dai atentie intrucat exact aceasta modalitate presupune slabirea "nesanatoasa".
Pe de alta parte, acorda mare atentie acelor sfaturi care-ti spun cum sa mai eviti cateva calorii in plus care nu-ti fac nici un bine.

Lasand la o parte micronutrientii si concentrandu-ne pe macronutrienti (proteine, carbohidrati si grasimi), incearca sa eviti pe cat posibil grasimile saturate (continute in special de alimentele de origine animala - carne, lapte, oua) si sa consumi doar grasimi nesaturate (de origine vegetala - nuci, alune, ulei de masline, ulei de palmier, margarina, fistic, curmale).
Legat de carbohidrati, este foarte important sa incerci sa eviti sursele de carbohidrati cu indice glicemic mare (adica pastele, painea, orez, cartofi + mancarurile care contin, in general, faina si malai, zahar) si sa te axezi cat mai mult pe surse de carbohidrati cu indice glicemic scazut (cartofi dulci, ovaz, morcovi, fructe cu toata familia lor, fasole cu toata famila ei). Dietele destinate diabeticilor te ajuta si pe tine, intrucat sunt bazate pe carbohidrati cu indice glicemic scazut.

Mai departe, legat de proteine, incearca pe cat posibil sursele standard considerate drept cele mai valoroase surse de proteina (carne slaba de vita, piept de pui si de curcan, albus de ou si peste cam de orice fel, inclusiv peste gras care contine grasimi nesaturate). Nu uita ca surse importante de proteine sunt si alimentele din familia fasolei (fasole, mazare, soia, linte, bob, etc.). Daca nu esti sportiv, atunci poti bine merci sa inlocuiesti sursele de proteine animale cu cele vegetale.

Ca si proportii, nu este neaparat necesar sa fii strict... Concentreaza-te pe proteine si carbohidrati, grasimile oricum vor fi ceva suplimentar, nu fac parte neaparat din alimentatia fiecarei mese.

Important: nu incerca sa elimini COMPLET grasimile, intrucat anumite vitamine (A, D, E, K) sunt sintetizate cu ajutorul grasimilor !

PS: incearca sa elimini cat poti de mult sucurile, mai ales pe cele care contin zahar si cele acidulate, din principiu. O foarte buna idee ar fi sa consumi doar apa plata si ceaiuri (verde, alb, negru, rosu - rooibos), ceaiurile contin antioxidanti, atat de benefici.

Edited by Protopopeus, 08 September 2012 - 14:48.


#372
abcdefu

abcdefu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 21.03.2007
Credeti ca e ok sa inlocuiesc snack-urile uzuale (biscuiti, dulciuri) cu un mix compus din migdale prajite, caju prajit, alune de padure decojite prajite, arahide decojite prajite, porumb prajit, sare? Daca nu, ce alternative mi-ati recomanda pentru inlocuirea snack-urilor?

#373
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,482
  • Înscris: 23.05.2007
DA.
Asta din punct de vedere calitativ, intrucat, cele enumerate de tine contin surse de grasimi nesaturate (cele bune) si, pe alocuri, si proteine si carbohidrati cu indice glicemic scazut (buni pentru dietele de slabire), in timp ce snacks-urile si dulciurile contin importante cantitati de grasimi saturate, carbohidrati cu indice glicemic mare, zahar din belsug, insa fara porumb si prea multa sare.
Dar, importanta este cantitatea lor, ca, degeaba ai inlocuit niste grasimi nocive cu unele mult mai putin nocive, daca vei consuma cantitati mari... In principiu tot atatea calorii au si, la randul lor te ingrasa, doar ca nu-ti mai afecteaza stomacul, sistemul imunitar, circulator.

#374
abcdefu

abcdefu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 21.03.2007
Am inteles, multumesc. Cantitatea este ~80-100 g / portie, deci sensibil mai putin decat gramajul snacks-urilor.

#375
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,482
  • Înscris: 23.05.2007
Sensibil mai putin decat snacks-urile ?!!!
Adica din acestea cautai cele mai mari pungi sa-nteleg...

Ai grija ca oricare dintre cele enumerate de tine au o gramada de grasimi si calorii. Daca la 21 de ani mananci mai bine de 500 calorii (cat au, in general, cele enumerate de tine), din grasimi, numai la o singura portie, mi-e teama sa-mi imaginez cum vei arata la 30 de ani.

#376
abcdefu

abcdefu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 21.03.2007
Sensibil mai putin decat snacks-urile consumate in decurs de o zi, that is. Nu te gandi acum la cantitati enorme, consum un pachet de biscuiti pe zi, sa zicem, si asta nu se intampla zilnic. Nu-ti fie teama sa-ti imaginezi, fac sport cel putin o data la 2 zile si am un metabolism care pare sa fie in avantajul meu.

#377
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,482
  • Înscris: 23.05.2007
Atunci asta-i altceva.
N-ai mentionat lucrurile acestea de la inceput...

#378
abcdefu

abcdefu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 21.03.2007
:)Multumesc mult pentru sfaturi!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate