Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dren de fosa langa casa?

Panko lung

Analfabetism functional la relati...

Declaratia Unica - dividende WINE
 Plase ferestre, din nanofibra, an...

Batch defect de cartele metrou

350 lei pentru o plomba e mult sa...

Incarcator Makita China
 Boala pomi, sau insecte?

Ghiduri clinice Romania

Credit - persoane cu dizabilitati...

Diferente dioptrii intre ochi
 cod CAEN magazin online cu aproba...

Vocuher eMag peste pret comanda a...

Punct alb pe gingie

Schema scaner Lexmark X215
 

Programe de antrenament

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4522 replies to this topic

#4465
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008

View Postvinciun, on 27 noiembrie 2023 - 22:31, said:

La mine problema cu durerea de dupa cap.

O sa-ti treaca. Lasa spatele mai lejer, nu mai fa vreo 2 saptamani spate deloc si nici exercitii care presupun sa te apleci , sa te cocosezi, sa te intinzi f. tare etc


Am reusit si 13x140 la genuflexiuni.  La incalzire am simtit bara grea cu 1x120, zic "sa vezi ca o sa fie o zi de aia nasoala in care o sa ma opresc la 6-7 repetari desi as putea lejer mai multe". Dar le-am facut, aceeasi senzatie ca data trecuta.
Aveam si "audienta" in spate, vreo 3 copii de la liceu, care se uitau la bara cand era pe suport si le licareau ochii gandindu-se cand or sa faca si ei cu atatea discuri. Si mi-am adus aminte de mine cand eram ca ei, cum ma uitam la un nene care facea triceps cu un brat cu o gantera de 32kg. Asa ca nu puteam sa dezamagesc. Deja am o "reputatie" pe la sala, acuma vin baietii prima data la mine cand intra in sala si ma saluta Posted Image  abia apoi isi saluta colegii si amicii. "LoL" as zice, ca pana si fetele imi zic "buna" sau imi fac din mana cand vin la sala Posted Image  Macar de-as fi vreun frumos, dar nu sunt.

Edited by sandu222, 30 November 2023 - 21:45.


#4466
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,581
  • Înscris: 24.10.2015
Esti Tatic in sala :)

#4467
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 11.07.2023
Vreau sa va intreb cum sta treaba cu abdomenele pentru ca mi-au tot aparut clipuri recomandate in Instagram, despre faptul ca unele, cum ar fi de exemplu situps-urile, dar si altele, iti afecteaza coloana si nici nu sunt recomandate celor predispusi la probleme cu spatele. Voi ce abdomene faceti? Eu am tot facut bricege/echere, pe care le-am invatat acum 20 de ani de la un prieten care facea atletism. Credeti ca si acestea iti afecteaza in vreun fel coloana?

#4468
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 13.03.2007
Eu am probleme cu coloana si de la ele ma resimt cel mai tare , nici macar de la ramat sau indreptari nu ma resimt asa tare ca la abdomene. Eu le lucrez acasa, probabil la aparare o fi altfel.

#4469
Powerup

Powerup

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,113
  • Înscris: 30.04.2017
Leg raises. E foarte usor de controlat dificultatea la ele, au cateva trepte de progresie si in caz ca te deranjeaza ceva la spate te repliezi rapid. Mi se vede partea superioara a abdomenului prin tricou. Probabil conteaza si impartirea muschiului ca am ca Arnold 4 pack nu 6 pack.

Cele clasice mi se pare ca pun prea mult stres pe coloana pe termen lung, si nici nu-mi plac in mod deosebit.

#4470
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008

View Postvinciun, on 01 decembrie 2023 - 18:19, said:

Esti Tatic in sala Posted Image

Sunt si mai batrani, vreo 2 au aparut de curand, bautori de bere de astia la 120kg fiecare. Mai e unul cu multi bani vine si face lejer, nu deranjeaza pe nimeni, e super educat. Apoi mai e unu care arata bine la fizionomie pt. anii lui, zici ca e Stefan Banica. Mai e unu pe la 50 de ani care vine la sala  sa-si "pazeasca" nevasta, ca alt motiv nu vad Posted Image  Nevasta lui e mai tinerica, e si frumoasa, o cunosc, a fost vecina mea.

#4471
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008
40x100kg la genuflexiuni. SI eu care ma gandeam ca la 25 de ani daca am reusit 25 de repetari era mare branza.
Dupa seria asta am fost terminat, mi-a luat vreo jumate de ora sa-mi revina pulsul si respiratia la cote ok.
Cand ma gandesc ca Gipsy a facut 40x120....imi dau seama ce slab sunt eu.
Conform calculatoarelor as fi la 233kg 1RM (daca ar fi si adevarat) Posted Image


Mi-am adus aminte de un post al lui Lion:

View Postthe_lion, on 23 septembrie 2021 - 20:16, said:

Eu de obicei lucrez cvadricepsul cu repetari multe, de cele mai multe ori 20-25 de rep. Dar ca sa fie eficient, totusi trebuie sa tragi un pic de tine, abia alea ultimele 5 incepi sa le simti "grele" cu adevarat. Lucram cu un amic la un moment dat picioare si a zis ca face si el cu repetari mai multe..pai nene, repetari mai multe nu inseamna neaparat antrenament usor. Isi pusese acolo niste greutati de incepator si abia cand incepea greul, el se oprea. Nu merge asa, la picioare si repetari multe iti trebuie ceva "blood& guts" cum zicea Yates...adica sa treci mult dincolo de zona de disconfort. Poti zice chiar ca disconfortul este mai grav decat daca ai face 4-6 repetari foarte grele...acolo iti trebuie altfel de motivatie, in principal sa te bagi sub bara aia grea de tot. La repetari multe insa trebuie sa fii pregatit pentru durere...multa durere pe care la seturi de 6-8 repetari nici nu o simti.

Alta strategie pe care o utilizez deseori este sa fac extensii si fandari cu ganterele inainte de presa, astfel incat cand ajung la presa de picioare muschii sa fie deja un pic obositi si sa pot sa-i "omor" bine.
Si nu in ultimul rand, ca sa nu zic ca nu mai fac deloc geno...folosesc preobosirea musculara: superset din extensii la aparat 15-20 repetari apoi imediat geno cu bara pe piept pentru alte 15-20 repetari(ca sa accentuez stresul pe cvadriceps si totodata simt mai putina presiune pe spate, totodata pot cobori "ass to the grass" fara sa simt disconfort, spre deosebire de varianta cu bara pe ceafa unde spatele nu prea ma lasa). Dupa 3-4 superseturi de-astea...mergi de zici ca ai picioarele de lemn.

Edited by sandu222, 05 December 2023 - 19:18.


#4472
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,917
  • Înscris: 09.01.2007

View PostDodo03, on 03 decembrie 2023 - 17:33, said:

Eu am probleme cu coloana si de la ele ma resimt cel mai tare , nici macar de la ramat sau indreptari nu ma resimt asa tare ca la abdomene. Eu le lucrez acasa, probabil la aparare o fi altfel.

Ridicari de picioare sau genunchi la bara.
Crunches.
Pentru o varianta friendly de abdomene clasice, vezi pe net 'ab pavelizer', nu sa iei gadgetul, dar vezi principiul. Ideea e sa ai o pozitie cu sprijinul 'ancorat de calcaie sau agatat cu gambele', nu clasic intins cu picioarele blocate. Functioneaza.

#4473
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 13.03.2007
Asa le fac , unele cu picioarele pe canapea , intins pe jos si caut pozitia care imi ofera cea mai buna contractie si stretch-ul cel mai mare , undeva intre 90 si 135 grade. Mai fac si plank, am progresat de la 10s la peste 60 , acum variez pozitia..incerc progresie.

#4474
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008
Vad ca nu prea mai scrie lumea. Pe Vinciun il inteleg, a scris destul, are alte prioritati acum, nu poti fi in top mereu.
Dar restul care intra nu scriu nimic. Va mai antrenati? Daca da, pentru ce? pt. rezultate sau doar asa sa fie acolo?
Saptamana asta am reusit 35x110kg la genuflexiuni. Microciclul trecut(la impins fac altfel) am reusit 33x100 si 28x110, acum am reusit 40x100 si 35x110 deci 7repetari.
As fi vrut sa ma opresc pe la repetarea 25, ma dureau picioarele, genunchii si respiratia era ca la cosmonauti. Dar era acolo si trainerul salii care nu prea credea ca pot sa fac asa multe repetari, ii zisesem de cele 40x100. Asa ca la 110kg nu puteam sa ma opresc sub 30 decat daca era vreun incendiu ceva. Probabil urmeaza sa-mi depasesc recordul de la 120kg, nu stiu cate repetari vor fi, dar orice numar peste 20 e o reusita, ideal ar fi 27.


Si acum e momentul sa ma kk pe mine Posted Image
Calculatorul zice ca la 35x110 am 1RM de 238kg Posted Image
Realist vorbind, daca nu as avea probleme cu spatele, as pune un 170 sa vad cate repetari pot. Nu mi-i frica de 170-180, picioarele ar duce lejer.

Edited by sandu222, 13 December 2023 - 19:51.


#4475
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,616
  • Înscris: 03.02.2009
Incerc sa ma mentin. Oricum, nu ceva de la "grozăveni", ci mai degraba de la "hârtopeni".

#4476
andreim77

andreim77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,233
  • Înscris: 11.04.2006
La fel, plus ca in uichend merg la fotbal ceea ce mă rupe vreo 2-3 zile.

#4477
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 11.07.2023
sandu222, eu fac abia de 6 luni sala, dupa o pauza de 10 ani. Mari performante nu am, ca sa ne putem compara, dar in schimb am progrese care ma multumesc momentan. Postasem separat un topic despre dureri lombare dupa ce faceam RDL-s si am demarat ancheta ca sa zic asa, pentru a descoperi ce ar fi in neregula. Am facut niste radiografii si astept sa consult medicul specialist sa vedem ce probleme sunt. Pana la urma este posibil sa fi executat prost exercitiul, crezand ca ma pot apleca mai mult, cand de fapt indoiam putin spatele, suficient cat sa apara durerile. Probabil de la asta e. Sa vedem daca e cazul de RMN.
   In alta ordine de idei antrenamentul meu este PPL. As vrea sa vad/aflu daca unele exercitii isi merita notorietatea sau sunt, cum se spune, overrated. Unul dintre ele este cel pentru spate la scripete din aplecat. Pare ca se numeste "Standing Lat Pushdown". Nu stiu de cand a aparut exercitiul, dar eu abia anul asta am aflat de el. E ceva de capul lui? Merita introdus in antrenament sau exista alternative mai bune?

#4478
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,917
  • Înscris: 09.01.2007
Eu mai incadrez la calisthenics, sa nu fie discutii.
Ma antrenez cu mare entuziasm intr-un mediu de kkt, adica lone ranger, work from home (casa), varsta peste jumate de secol, ocupatie soarece de tastatura. E iarna, deci am montat cadrul de tractiuni intr-o baie, la maxim fac cu 10 kg pe mine, cu 15 in mod foarte controlat. Am mai scris povestea cum ma antrenez, metodologic nu am schimbat nimic, cand ma simt foarte confortabil maresc greutatea adaugata sau maximul de repetari pe seria maxima. Scopul e sa fiu functional pe termen fff lung, cat m-o tine ereditatea. Tin la niste performante personale, gen urcat franghie doar maini, flotari la 45 grade sau cu incarcare 20 kg, 20 tractiuni pe serie etc
Acum 2 saptamani am basculat pe rand 2 saci x 50kg pe umar, de pe pamant, fara incalzire si fara damage. Asta e standardul dorit.
Plus maruntisuri, ridicari picioare la bara, kettlebells, hiperxtensii, biceps cu gantera de 22kg etc

#4479
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008
Am mai adaugat o repetare la impins la 115kg, iar la 125 ultima repetare a fost super lejera semn ca data viitoare va urma si acolo o repetare in plus. La umeri am ajuns sa fac cu toate placile aparatului(100kg) la care adaug 2 gantere de 7.5kg mai pe ascuns ca se supara patronu'

La sala in perioada asta au inceput sa apara "actrite de filme porno", 2 dubioase bronzate, buzate si siliconate zici ca au venit din Dubai de la escorta. Se uita lumea la cele 2 ca la ceva exotic, nu vezi zilnic asa ceva la Vaslui. Au mai venit si ceva studente in vacanta, una tot asa, cu sanii la vedere zici ca e din filme cu milf porno.

#4480
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,917
  • Înscris: 09.01.2007
Mnoa, si astea trebuie sa se mentina cumva, nu cad banii pe ele in orice conditii. S-or fi inasprit standardele de videochat, in cazul in care nu se pregatesc pentru Miss Filarmonica.

#4481
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,917
  • Înscris: 09.01.2007
Colegul Vinciun are ban de Craciun, se antreneaza sa va faca o surpriza cand revine 😀

#4482
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008

View Postoverseas, on 23 decembrie 2023 - 18:35, said:

Colegul Vinciun are ban de Craciun, se antreneaza sa va faca o surpriza cand revine ��
ii pe bune sau e gluma de Mos Craciun?



Saptamana asta nu m-am stresat(pana azi), am facut antrenamente lejere, la picioare am facut fix dupa tehnica lui Lion doar ca nu am bagat greutate mare la extensii cvadriceps, in schimb imediat dupa cele 12-15rep de la aparat faceam bicicleta cam 1.5minute pe la 75% din maxim. Apoi genuflexiuni cu 100kg, 2 serii x 25rep si o serie cu 15repetari; femurali, gambe.

Azi am fost in forma(de la cozonac), m-am dus spre sala, program scurt cateva ore, toata lumea buluc fix azi. Ca sa vedeti mentalitatea omului, cand ii zici ca e ceva restrictie sau program scurt fix atunci da buluc. "Baietii veseli, prietenii mei" aia 3, iar se dezbracau pe acolo, tipau, tranteau greutatile, cred ca bausera ceva nu stiu. Am pus 120 la impins, am facut 10 de data asta lejer, cred ca urmeaza repetarea 11. Astia se oprisera din circ si se uitau la mine. Fac 12x115, 12x110, apoi inca 3 serii cu 100. Intre timp baietii s-au retras in alta camera a salii, apoi au disparut subtil Posted Image   Am plecat ultimul din sala. Cand am iesit afara ningea, superb.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate