Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dren de fosa langa casa?

Panko lung

Analfabetism functional la relati...

Declaratia Unica - dividende WINE
 Plase ferestre, din nanofibra, an...

Batch defect de cartele metrou

350 lei pentru o plomba e mult sa...

Incarcator Makita China
 Boala pomi, sau insecte?

Ghiduri clinice Romania

Credit - persoane cu dizabilitati...

Diferente dioptrii intre ochi
 cod CAEN magazin online cu aproba...

Vocuher eMag peste pret comanda a...

Punct alb pe gingie

Schema scaner Lexmark X215
 

Programe de antrenament

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4522 replies to this topic

#4177
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008
Am mai adaugat 2-3repetari la majoritatea exercitiilor.  E drept ca la spate si picioare nu urmaresc sa cresc in forta neaparat. Ar deveni greutatile prea mari pentru lombarii mei problematici, ca asa ar mai merge pus pe bara 10-15kg.
Ramat fac cu 85-90 iar genuflexiuni 15x90 (prima serie).

#4178
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,616
  • Înscris: 03.02.2009
Eu as fi zis ca-i mai solicitant pt coloana ramatul cu bara, daca nu-i sprijinit (trunchiul). Si nu doar ca-i pozitia mai aplecata (daca e), dar e un moment sensibil cand cobori greutatile si le opresti / ridici. Acolo forteaza cel mai mult, si e si-n pozitia cea mai aplecata (pe cand la genuflexiuni probabil te apleci mai mult abia dupa ce incepi miscarea sa te ridici, deci nu opresti greutatea pe coloana).
Eu am zis ca m-am schimbat cu ramatul. Facusem o data de curiozitate ..asa ca cheste in modul ideal (cu greutate f mica) si am observat ca simt perfect muschii cum lucreaza si se pompeaza, si deci am ramas la nivel de sub 60kg la ramat.

#4179
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008
Da, e solicitant pentru coloana ramatul. In cazul meu conteaza doar greutatea, daca-i prea mare simt lombarii. Nu am gantere grele ca as face doar cu ganterele, e mult mai bun si mai safe. Acum multi ani (stiti povestea cu mine tanar si pasionat) incepusem sa fac doar ramat cu gantera din cauza ca imi facusem zona lombara praf. Era singura optiune. Si se pare ca n-am mai avut nici un fel de durere chiar daca greutatea ganterei reglabile crescuse la niste valori considerabile (nu cred eu ca le faceam perfect sa zici ca era vorba de tehnica, efectiv esti protejat facand ramat cu gantera). Si mai este o varianta, la aparat, da' de unde ca n-am!  La aparat merge perfect si ai si o multime de prize posibile.

In schimb deranj simt de la genuflexiuni chiar si la 80kg. Daca fac doar vreo 3 serii nu am nimic, daca fac 5 serii simt. Dubios. La fel daca ma opresc la 7-8-10 repetari nu am nimic, daca merg spre 15 ceva se intampla. Eu presupun ca merg prea spre epuizare la primele 2-3serii si restul de serii le fac "obosit" deci ma concentrez mai putin. Sau poate asa e anatomia coloanei. Nu cunosc.


Azi am avut o zi buna la umeri (da.....tot la umeri, nu putea sa fie la pectorali...) si am atins  recordul de vara trecuta, 14x60. Cred ca tura asta ma duc spre 75kg pana in august. Nu mai repet greselile din anii trecuti.

#4180
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,581
  • Înscris: 24.10.2015
Am mai citit si eu ca muschii mici, stabilizatori obosesc primii si de aia ultemele repetari sunt cele mai periculoase.

#4181
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008
Cred ca asta e explicatia la mine, parca repetarile nu mai sunt asa de sigure pe la setul 4.

#4182
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008
A venit iar perioada aia din an cand am fost la Sinaia. Sala de la hotel e mica, un rastel cu gantere pana la 18kg, cateva benzi, 2 aparate multifunctionale la care poti lucra tot. Au tot felul de prize si cabluri. Am si acum dupa 3-4zile febra musculara pe la spate, curios. Se simte bine de tot miscarea si nu prea poti trisa.

Cu ocazia asta pun si un update de anul asta. Nu stiu cat am in brat, dar s-au adunat ceva centimetri. Poza e in oglinda, bratul stang, care la mine e mai mare decat dreptul cu 1cm la rece sau 1.5cm la cald.

Attached Files



#4183
mrsme21

mrsme21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 06.09.2021

View Postsandu222, on 09 iulie 2022 - 21:15, said:



Am fix problema asta,  nu stiu ce sa mai fac. La mine mai exista si mobilitatea scazuta a articulatiei. Nu pot sa fac exercitiul ala cu batul de lemn, m-ar ajuta mult sa remediez situatia, dar nu pot zici ca am articulatiile sudate. Imi spunea cineva care are un kinetoterapeut amic, ca odata ce ai umerii distrusi nu mai ai ce face ca se depune un fel de calcar intr-un loc, care face articulatiile si mai rigide. Nu stiu daca e adevarat sau daca a inteles asta bine.

    Am vazut in sala unde merg un bat cilindric din lemn si ma intrebam ce cauta acolo. Seamana cu o coada de matura clasica. Probabil batull este folosit la ce te-ai referit tu. Dar eu nu stiu despre ce este vorba. Poti sa-mi spui si mie despre ce exercitiu este vorba si la ce ajuta? Merci

#4184
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008

View Postbursucelu_viesel, on 16 mai 2023 - 18:52, said:



Bursucel te mai tii de treaba serios? Ca deja incepe sezonul de plaja pe nisipurile de la Dunare.
Nu stiu daca deschid astia podul de la Braila pana ajung si eu pe acolo, daca nu ma duc prin zona cu pepeni de la Viziru.

#4185
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,616
  • Înscris: 03.02.2009
Ai rude la Viziru? Sunt, adica vor fi pepeni peste tot in partea aia, ca-i pamantul propice pt ei.
Am mai avut un moment nasol cu 2 nopti nedormite la rand, si m-a dat inapoi, dar sa zic ca mi-am revenit. Insa nu-mi place deloc cum arat. Adica in niciun caz nu-s mai breaz ca inainte. Am 90kg, si grasimea asta cam acopera farmecul muschilor probabil. Dar nici sub grasime nu-s muschi mai mari ca inainte. Fata de 6-7luni dupa ce am inceput antrenamentul. Fata de atunci am mai crescut la forta, dar nu prea vad muschii. Vara trecuta m-am chinuit 3 luni cu ~74x5 repetari la impins inclinat (si cred ca nici nu lasam pana jos bara si nici nu cronometram seria sa nu-i dau pe repede inainte cursa negativa), si acum fac aproape 10rep cu 77.7kg. Am bagat de curiozitate si 85kg. merge. Dar nu va muschii..in plus fata de atunci. Si la biceps ma chinuiam sa fac cu 50kg 5 repetari si alea lasate pe spate, iar acum fac la orice serie vreau cu 50kg cel putin 6 rep corecte.
Insa mai nou am niste surprize neplacute ca sunt antrenamente de exemplu la triceps cand n-am forta.. ceva cu mult sub. La triceps se intampla des ciudatenia. Bag si cu 10kg mai putin si tot nu reusesc cateodata. Bizar..In fine, nu stiu ce sa zic de definire si poze ce ziceam. Parca tot m-ar tenta sa mai pun greutate (daca pot..ca vad ca n-am mai putut urca peste 90kg. cu mancare sanatoasa.. ca daca bag ciocolate ..nu mai scap de grasimea pe burta..sau pe ficat unde s-o pune..). De-aia nu ma tenteaza sa slabesc ca sub grasime nu-i nimic nou/in plus fata de inainte deci n-am ce surpriza sa-mi fac / sa capturez video.

#4186
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008
Ai dezvoltat destula masa musculara pentru cineva care nu se dedica mult si nu investeste mult(dar ai ambitie). Dar ai ajuns la momentul cand trebuie sa faci un update la alimentatie, antrenament si motivatie ca sa treci mai departe. Am vazut multi care n-au mai trecut de ph1, sa zic asa, din cauza alimentatiei in general. Solutia cu ciocolata si junk food nu mai merge ca nu mai esti incepator slab.

Edited by sandu222, 03 June 2023 - 22:49.


#4187
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008
Am zis ca la genuflexiuni nu incarc bara, dar daca merg multe repetari ce sa fac :)
Am reusit 18x95kg. La valoarea asta calculatoarele arata ca as putea face 10x115 si 8x120. Trebuie sa gasesc o metoda sa mai tai din forta, cred ca am sa incep cu fandari sau extensii si apoi genuflexiuni. Numai sa nu creasca forta si mai tare asa.

La umeri am ajuns la 13x67.5, cred ca am sa reduc repetarile sa bag greutate mai mare.
La pectorali nu ma mai laud cu rezultate mediocre, cand o sa am ceva impresionant am sa anunt. La pectorali e cel mai greu. Merg deja la sala noua unde am sa lucrez doar la inclinat, orizontalul are spatarul stramb, bara olimpica e SH (stramba si aia, indoita de generatii intregi de nemti si care or mai fi folosit-o). Am varianta sa fac la Smith toate pozitiile.

#4188
pele

pele

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 16.03.2006
Hai sa traiasca fratii mei!
Tocmai facusem umeri.

Attached Files



#4189
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 13.03.2007
Fain, esti gata sa mergi pe litoral! :)

#4190
pele

pele

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 16.03.2006
Nici pe departe.

#4191
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008

View Postpele, on 06 iunie 2023 - 11:10, said:


Tocmai facusem umeri.

Se vede bine. Raman la parerea mea(chiar daca poate e gresita) ca ai putea(sau ai fi reusit in tinerete) sa te faci un mic culturist in genul lui Lee Priest, Mitrache si altii pana in 1.70m. Am vazut multi tipi ca tine care s-au facut "balon" in scurt timp si fara sa aiba dimensiuni mari sau sa para grasi.
Eu daca as avea inaltimea ta as uita de definire, m-as face de 90kg fara a fi prea gras. Cu un tricou alb pe tine la 90kg ai fi impresionant. Asa vad eu situatia, ca mie asa imi place. Daca mergi la sala, macar sa fii mare.

#4192
the_lion

the_lion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,474
  • Înscris: 04.05.2007
@pele - ai potential, insa lasa naiba photoshop-ul.

Attached Files



#4193
pele

pele

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 16.03.2006

View Postthe_lion, on 06 iunie 2023 - 19:34, said:

@pele - ai potential, insa lasa naiba photoshop-ul.
Nu stiu ce sa zic de potential,am aproape 34 de ani.Multumesc!

View Postsandu222, on 06 iunie 2023 - 17:24, said:

Se vede bine. Raman la parerea mea(chiar daca poate e gresita) ca ai putea(sau ai fi reusit in tinerete) sa te faci un mic culturist in genul lui Lee Priest, Mitrache si altii pana in 1.70m. Am vazut multi tipi ca tine care s-au facut "balon" in scurt timp si fara sa aiba dimensiuni mari sau sa para grasi.
Eu daca as avea inaltimea ta as uita de definire, m-as face de 90kg fara a fi prea gras. Cu un tricou alb pe tine la 90kg ai fi impresionant. Asa vad eu situatia, ca mie asa imi place. Daca mergi la sala, macar sa fii mare.
Prea mult timp am fost incapatanat ,sa tot incerc sa pun muschi cand am avut prea multa grasime,de data asta incerc sa ajung la abdomen,apoi incerc iar bulkingul.Stai linistit,nici cu slabitul nu e usor deloc,de la 3500 cand mancam ,am redus la 2500.In 7 saptamani ,abia am redus 2,5kg,naiba stie cat o fi grasime.Incep sa se vada venele pe antebrat,parca si vena la biceps se zareste cu lumina "buna",totusi,mai e mult pana departe.

View PostDodo03, on 06 iunie 2023 - 11:56, said:

Fain, esti gata sa mergi pe litoral! Posted Image
Multumesc!
Eu am plecat de la -100,cred ca am avut 110 kg,acum mi-am dat seama,cantarul ala mecanic arata cu 10% mai putin.Nu sunt deloc multumit,chiar daca sunt mult mai bine decat am fost.

Edited by pele, 07 June 2023 - 17:45.


#4194
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,838
  • Înscris: 06.10.2008
Intrebarea e cum ai reusit sa ajungi la 100? ce ai mancat si cat? Eu trebuie sa ma fortez mult de tot ca sa fac 100 si sunt si ceva mai inalt la 182-183.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate