Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Programe de antrenament

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4549 replies to this topic

#4105
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
Nici eu nu cred in veganisn dar! Bunelul meu are 85 de ani si e inca pe picioare. A tinut toata viata toate posturile si a muncit fizic. Mereu era in forma. Cand era tanar era cunoscut ca un fel de Rambo al satului, toti se temeau de el, mai ales daca era beat :D A avut trei frati si toti au murit pe la 70 de ani, inclusiv si ala mai mic. Ceilalti nu erau asa muncitori si nici nu aveau treaba cu posturile, erau si mai burduhosi dar nu asa dezvoltati fizic ca el. O fi vreo coincidenta, alte gene, doar povestesc si eu.

#4106
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
Am o buna vreme de cand nu am mai luat suplimente. Comandat azi o caldarusa de 5kg  100% whey professional scitec. Mi-au bagat in cos si un cadou redburn hardcore. Habar nu am ce e, vedem.

#4107
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,722
  • Înscris: 03.02.2009
Nici eu nu le am cu cafeaua. Nu m-am invatat niciodata sa beau cafea si nu stiu sa-i fi simtit lipsa. Cel putin la antrenament n-am avut problema ca "daca as mai avea energie..". Daca e sa obosesc simt cand e o oboseala sistemica de parca am alergat un maraton si lesin, iar local la un exercitiu daca nu pot face peste 10 repetari sau ceva nu ma gandesc sa aibe legatura cu lipsa de energie.
Apropo, m-am cam invatat in timp sa fac antrenamentul asa: fac seriile de incalzire (si vad ca-mi trebuie cam 4, depinde de exercitiu, dar macar 4), apoi o prima serie grea de lucru cu repetari mai multe, minim 10 adica (poate pana la 12, depinde de antrenament), apoi la seria 2 sigur scad in repetari, probabil 8 voi face daca am facut 10 la prima. Si mi-am dat seama (am testat) ca fac 8rep indiferent ca-i cu aceeasi greutate sau o greutate mai mare. Si la a 3-a la fel, bag si mai mult, cel mai mult deobicei, si fac 6rep (5-7 depinde la ce greutate "ma arunc"). Ultima incerc sa fie mai mult de pompare cu o greutate minuscula (cu care oricum nu pot ajunge la 12, e ca si cum am o infundatura sau anestezie acolo la muschi si nu permite multe repetari chiar daca simt bara ca un fulg la seria asta. Asa e la toti muschii. Prima data mi-am dat seama la genuflexiuni, asa am si evoluat acolo, caci odata ce "gusta" corpul greutatea aia, se obisnuieste cu ea.
Nu cred ca are nicio legatura cu vreo posibila energie de la cafea. Iar daca-i vorba de dormit noaptea, eu care oricum dorm 4-5 ore legate pe noapte daca am noroc, n-am avut probleme saptamana trecuta sa nu dorm mai deloc, n-am sarit "tre sa fac o cafea ca sa rezist". Odata am adormit fara sa vreau, cand nu trebuia - intr-un tren spre casa, dar acolo am avut 2 nopti nedormite la rand, si vorbisem cu un baiat pe tren si a fost de treaba si m-a trezit (ca sa cobor unde trebuie, ca altfel o incurcam rau).
In fine, dar stiam ca daca-i vorba de cofeina, parca avea ceaiul verde sau negru destula cofeina. N-am folosit oricum. Daca n-am energie, o iau ca semn ca n-am ce cauta sa trag de fiare (ori nu-s mancat, ori nu-s dormit- desi am observat ca dupa o noapte nedormita totusi am putere, problema e dupa aia, zilele urmatoare ca vine o oboseala sistemica).
Saptamana trecuta am avut vreo 3 nopti f putin dormite (3ore de somn) si, m-a cam slabit. Reusisem sa ajung la 92kg (plecand de la vreo 87 cand am inceput bulkingul), si greu mentineam sa nu scad, dar dupa un episod dinasta am scazut la 91,90, azi abia aveam 88.5kg. Incerc sa recuperez, sa mananc ca spartu'. La forta n-am scazut. La impins drept am facut azi 77.7kg x 10rep. Facusem si cu 80kg 8 rep si am testat pt prima data si la impins inclinat 80-ul. E ok la mana, insa nah, tot asa, seria a 3-a, am facut 5rep. Insa pare ca o sa "normalizez" 80-ul, sa intre pe la seria 2, sper.

View Postsandu222, on 09 aprilie 2023 - 15:59, said:

De unde ai certitudinea ca powerlifterul era natural?
Nu stiu in trecut ce-o fi facut de zici de PR-urile alea mari. Asa ca aspect mi se pare natural. Bratele mari sunt tipice pt culturistii naturali buni (eu tot nu mi-am revenit cand l-am vazut bratele lu Verity Schofield ala care e foarte probabil spre sigur ca-i natural), iar vena pe biceps si la unii muncitori in constructie o vezi. Mai ales daca-i doar vena umflata pe biceps si nu-s alte vene umflate pe umeri (sau cum sunt aia clar dopati de au si pe abdomen si peste tot), imi pare un argument ca-i natural (in prezent, ce-o fi facut in trecut nu stiu).

Edited by bursucelu_viesel, 11 April 2023 - 17:23.


#4108
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
De aia arata toti cu degetul spre culturisti strigand "uite dopatii" fiindca la ei se vede cel mai bine, pentru asta se antreneaza, sa devina mari si impresionanti.

Altii se dopeaza ca sa aiba forta (e doar un exemplu) iar greutatea corpului si-o mentin prin dieta si volum de antrenament scazut,cu pauze uriase intre seturi, nu vor sa induca hipertrofie, vor sa fie cei mai puternici la o anumita categorie de greutate.

#4109
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,853
  • Înscris: 06.10.2008

View Postbursucelu_viesel, on 11 aprilie 2023 - 17:14, said:

Nu stiu in trecut ce-o fi facut de zici de PR-urile alea mari. Asa ca aspect mi se pare natural. Bratele mari sunt tipice pt culturistii naturali buni (eu tot nu mi-am revenit cand l-am vazut bratele lu Verity Schofield ala care e foarte probabil spre sigur ca-i natural), iar vena pe biceps si la unii muncitori in constructie o vezi. Mai ales daca-i doar vena umflata pe biceps si nu-s alte vene umflate pe umeri (sau cum sunt aia clar dopati de au si pe abdomen si peste tot), imi pare un argument ca-i natural (in prezent, ce-o fi facut in trecut nu stiu).

Ca aspect da, ai zice ca e natural. Dar eu ziceam ca nu ai nici o certitudine. Daca o fi luat in trecut , nu mai e natural. Totusi mi s-a parut impresionant sa poti face in 3 minute 40 de indreptari cu 180kg. Cat de natural sa fii ca sa reusesti asta?

View Postbursucelu_viesel, on 11 aprilie 2023 - 17:14, said:

iar vena pe biceps si la unii muncitori in constructie o vezi.

Da, dar aia nu au 46cm in brat.



View Postvinciun, on 11 aprilie 2023 - 17:25, said:

Altii se dopeaza ca sa aiba forta (e doar un exemplu) iar greutatea corpului si-o mentin prin dieta si volum de antrenament scazut,cu pauze uriase intre seturi, nu vor sa induca hipertrofie, vor sa fie cei mai puternici la o anumita categorie de greutate.

Chiar m-am uitat la un clip cu un taiwanez, 66kg, powerlifter. Bursucel ar putea zice ca-i natural, nici eu n-as zice altceva daca l-as vedea pe strada si n-as sti cine e.
Taiwanezul asta Tsung-Ting Hsieh a reusit 287kg genuflexiuni, 217kg impins, 295kg indreptari folosind echipament. Fara costume a reusit 237kg genuflexiuni, 175kg impins, 270 indreptari. Concureaza din 1998 cand era junior.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RTIyn20go-Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by sandu222, 11 April 2023 - 18:14.


#4110
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,853
  • Înscris: 06.10.2008

View Postbursucelu_viesel, on 11 aprilie 2023 - 17:14, said:


Apropo, m-am cam invatat in timp sa fac antrenamentul asa: fac seriile de incalzire (si vad ca-mi trebuie cam 4, depinde de exercitiu, dar macar 4)

Si eu la fel.


View Postbursucelu_viesel, on 11 aprilie 2023 - 17:14, said:


Saptamana trecuta am avut vreo 3 nopti f putin dormite (3ore de somn) si, m-a cam slabit. Reusisem sa ajung la 92kg (plecand de la vreo 87 cand am inceput bulkingul), si greu mentineam sa nu scad, dar dupa un episod dinasta am scazut la 91,90, azi abia aveam 88.5kg.

Kilogramele alea luate rapid nu sunt masa musculara, daca erau masa musculara 5kg ar fi trebuit sa pui pe bara 20kg in plus, asa au fost doar cateva repetari. Si eu am mai luat ceva in greutate cam 3kg de la 85 la 88, dar pot sa garantez ca in total am pus maxim 300g de muschi si 2.7kg de slana/retentie/glicogen. Altfel imi exploda forta instant. E cea mai simpla constatare.
Eu am in plan sa mai  cresc in greutate.

#4111
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,722
  • Înscris: 03.02.2009

View Postsandu222, on 11 aprilie 2023 - 18:46, said:

Kilogramele alea luate rapid nu sunt masa musculara
Pai da, nici nu ma gandeam c-am castigat (si pierdut ulterior) atata muschi. Grasime, glicogen, apa, . Totusi e o diferenta intre a manca sanatos (si mult) vs prostii ca ciocolata care sigur m-ar ingrasa, dar la grasimea pe burta doar sau ceva gen "grasime neprielnica" sa zic asa (poate in jurul ficatului). Clar vreau sa ajung iar la 92kg, grasime, dar din mancare buna. E posibil sa vina si din "umflatul matelor"  (de la mancare cu fibra), dar nu ma deranjeaza cat nu se umfla foarte mult.

Edited by bursucelu_viesel, 11 April 2023 - 19:49.


#4112
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
Gasesc informatii ca in urmatoarele 4 ore dupa antrenament e nevoie de 4 grame de carbo per kg de masa corporala pentru refacere optima. Ma apuc de bagat orez, nu am mancat orez de cand eram mic. O sa tai din carbo in zilele fara antrenament ca sa compensez, vedem ce iese.

In general consum vreo 250-300g carbo pe ziua intreaga, 400 in urmatoarele doua mese dupa antrenament o sa fie dificil.

O sa incerc cu orez, cartofi dulci, banane. Ovazul sau hrisca merg mai mult la slabire ca te saturi rapid si tin multe ore.

#4113
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 29.10.2017
Eu n am mai auzit de asa ceva, pe cronometer vine 300g orez crud, 500g cartofi dulci si 3 banane mari
Daca fierbi orezul si cartofii intr-o oala rezulta o oala mare de mancare cat pentru un luptator de sumo.. plus bananele ca desert

Poate mai degraba impartit in mai multe mese de-a lungul zilei, asa nu cred ca face cineva practica asta cu o cantitate uriasa de carbohidrati dupa antrenament

#4114
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,853
  • Înscris: 06.10.2008

View Poststalker2142, on 12 aprilie 2023 - 18:09, said:

asa nu cred ca face cineva practica asta cu o cantitate uriasa de carbohidrati dupa antrenament

Cand scriau pe forumul de la Redis baietii mari, campioni de atunci, postau si poze (pe care eu personal nu le intelegeam) de la masa de dupa antrenament. Se adunau 4-5 oameni, daca caut am sanse sa gasesc unele poze. Si isi comandau de la cofetarie 4-5 savarine si alte prajituri dulci, cate o sticla de cola eventual si niste clatite sau eclere. Bagau in ei ca spartii carbohidrati "naspa" dupa antrenament. Dar si antrenamentul era epuizant si cu intensitate mare. Si foloseau si bombonele.

#4115
andreim77

andreim77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 11.04.2006
Și explicau și de ce făceau asta in loc sa mănânce normal?

#4116
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,722
  • Înscris: 03.02.2009
Krizo a spus intr-un clip cand l-a intrebat care e diferenta dintre cand era natural si dopat, si a zis ca o mare problema e ca cica trebuie sa mananci mult mai mult cand esti pe doape (probabil iti creste rata metabolica f mult). Deci inainte te plangeai ca tre sa mananci mult, acum.. e jale, cum zicea unul ca e vorba "viata unui culturist e ceea ce se intampla intre mese". Si daca mai esti si inalt sa atarnci mult peste 100kg nici nu vreau sa ma gandesc..
Si Culter zicea ca trebuie neaparat sa se scoale la o ora anume noaptea sa manance ca altfel dimineata scade rau la cantar.

Si Levrone avea un interviu langa parintii lui sau nu stiu cine erau 2 soti mai in varsta, si ziceau ca non-stop pentru el ba cumpara mancare ba o gatesc, si mananca f f mult.
Si Alistar Overeem zice cat haleu baga la bord.. https://youtu.be/Dkg5Sx-o1m8?t=177 8 mese mari pe zi, si repriza de somn si ziua.
O viata ..de rah_t (la propriu).

Edited by bursucelu_viesel, 12 April 2023 - 21:04.


#4117
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015

View Poststalker2142, on 12 aprilie 2023 - 18:09, said:

Eu n am mai auzit de asa ceva, pe cronometer vine 300g orez crud, 500g cartofi dulci si 3 banane mari
Daca fierbi orezul si cartofii intr-o oala rezulta o oala mare de mancare cat pentru un luptator de sumo.. plus bananele ca desert

Poate mai degraba impartit in mai multe mese de-a lungul zilei, asa nu cred ca face cineva practica asta cu o cantitate uriasa de carbohidrati dupa antrenament

Nici eu. Prima data am vazut recomandarea pe site la myprotein si mi-am zis ca au incurcat ei ceva insa acum gasesc si pe alt site, unul considerat foarte serios in Franta.

Edited by vinciun, 13 April 2023 - 12:42.


#4118
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 29.10.2017

View Postsandu222, on 12 aprilie 2023 - 20:04, said:

campioni de atunci,
isi comandau de la cofetarie 4-5 savarine si alte prajituri dulci, cate o sticla de cola eventual si niste clatite sau eclere.
Si foloseau si bombonele.

La nivel de Romania. Probabil faceau ca un experiment nu inseamna neaparat ca era ideal, oare astia mari din perioada aia Coleman, Cutler si ceilalti faceau la fel?
In cam toate clipurile lor mancau cate o masa din asta clasica de culturism de tip orez cu piept de pui sau steak de vita
Coleman zicea intr-un interviu ca dupa concurs isi manca singurul cheat meal si pe urma se intorcea inapoi la regimul clasic, Cutler era cunoscut ca manca cate 1000 de g de carbohidrati pe zi ..dar asta luand insulina :) Adica cu steroizi se pot consuma mai multi carbohidrati si calorii per total, cu insulina mult mai multi.
Ca natural probabil va inseamna mai mult ingrasare, kilogramele luate vor fi mai mult grasime decat muschi.

#4119
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
Eu de aia spunean sa tai din ziua fara antrenament ca sa raman per total tot pe acolo. Si dupa antrenament cand spuneam de carbo multi pai ma refeream sa fie curati si fara grasimi, nu pizza sau cola.

Altfel da, e o cale sigura spre ingrasare si nu-i de dorit, mai ales acum pe vara. Prefer un cm in biceps mai putin sau chiar doi, dar sa arat a atlet. La fel pot spune si despre kg pe bara, 150 vs 160 nu e mare pierdere dar in schimb un 12-14% bodyfat vs 18-20 se vede instant si arat mai bine  in primul caz.

Edited by vinciun, 13 April 2023 - 19:05.


#4120
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,722
  • Înscris: 03.02.2009
Intrebarea e: ce se intampla daca te antrenezi f bine, dar nu mananci pe masura? Pe langa faptul ca nu cresti, iti uzezi tendoanele/incheieturile degeaba? Sau chipurile daca prinzi un moment de mancare suficienta cresti - recuperezi? Eu nu vad cum ai putea recupera asa, incat cerinta de crestere de muschi dupa un antrenament nu dureaza prea multe zile. Adica nu vad sa zica organismul "stai acum ca am resurse mi-aduc aminte tot efortul de acum cateva luni in urma, hai sa crestem muschii" - deobicei natura prioritizeaza prezentul. Deci eu as zice ca mai rau faci daca te antrenezi fara sa mananci suficient incat sa cresti, adica iti stresezi corpul degeaba. Ai putea mai bine sa te antrenezi doar de mentenanta fara sa impingi sa cresti.

Edited by bursucelu_viesel, 13 April 2023 - 22:26.


#4121
pele

pele

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 627
  • Înscris: 16.03.2006
Continui sa ma chinui cu fiarele.Am avut o perioada in care a mers bine impinsul inclinat pt piept si cel apropiat pt treiceps,in schimb ramatul cu bara nu mergea deloc,execrabil.Acum a inceput sa-si revina ramatul,sa fac progres,in schimb,impinsurile merg ca naiba.

Dupa Paste intru iar pe deficit.Acum am 77,5kg de dimineata,vreau sa ajung la 70 sau 72,in cel mai rau caz.
Pun si o poza,lumina reusit.Scuzati calitatea slaba.

Ma antrenez dupa un program conceput de mine,bag 3 zile pe saptamana,initial ma antrenam o zi antrenament,o zi pauza,acum am redus la 3 zile pe saptamana.
1 -piept,biceps,umar lateral si posterior,quadricepsi.
2-spate,triceps.gambe,abdomen.
3.piept,biceps,umar lateral si posterior.
4.spate.triceps,femural,abdomen.

Attached Files

  • Attached File  2.jpg   155.26K   30 downloads


#4122
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,722
  • Înscris: 03.02.2009
Hoho ce calumea arati in poza asta. Nu prea inteleg ce spui de 72, 70.. kg? Vrei sa slabesti 7.5kg? De ce? Ai concurs? Deja pari tras la fata, nu pari sa ai 7.5kg grasime neaparat de dat jos. Vrei sa faci bulking si sa ai un punct cat mai jos de pornire? Eu nu stiu daca-i bine chiar asa, cred ca pe la jumatea drumului (spre cele 7.5kg) deja irosesti timp/resurse degeaba.
Eu nu reusesc sa cresc deloc cu bulkingul meu. Tot soiul de ghinioane din cele mai trasnite aspecte am avut. Acum am o problema terorizanta cu maselele, e un calvar sa mananc si sa adorm. Sa zic mersi daca tin pe loc cantarul. La exercitii am mai evoluat in mare parte.
Azi am facut impins inclinat 70.2kg x 12rep (in 35.5sec). Ar echivala chipurile cu 98.25kg x1. La impins orizontal facusem data trecuta 77.7kg x 10rep (25sec - cam grabite..) chipurile 103.6kg x 1.

Edited by bursucelu_viesel, 14 April 2023 - 20:23.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate