Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Sfat achizitie monitor

Hot spot/tethering fara SIM

Cum repar conducta?
 Prostia (si implicit prostii) si ...

Ajutor coperta

iphone de buget pentru CarPlay si...

'' ... Conturile din DIAS...
 Lumini ambientale din lanterne

Gandaci mici negri

La multi ani @Lesbianu!

Adaptor magnetic cablu se incinge
 Recomandare masina economica (GPL...

Vacanta Suedia - Danemarca sfaturi

Ce cadou ati face amantei voastre...

Recomandare upgrade PC
 

Intrebari/Pareri despre suplimente

- - - - -
  • Please log in to reply
460 replies to this topic

#37
ridichie

ridichie

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 14.05.2010
Am si eu o intrebare, am luat o galeata de milk&egg de la pronutrition, fara sa stiu ca nu sunt proteine cu absorbtie rapida si ma gandeam sa le combin cu Power Fuel, tot de la pronutrition(ptc am inteles ca am nevoie si de carbohidrati, pt refacerea muschilor).
E ok combinatia? Ma gandeam sa pun 2 masuri de milk&egg si una de Power Fuel in 300 ml de apa si sa le iau dupa antrenament.(desi am inteles ca milk&egg e mai bine sa-l iau seara). poate ma sfatuiti si pe mine.

#38
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 29.01.2008
Power Fuel trebuie luat inainte de antrenament cu 15-30 de minute, tocmai pentru ca contine carbohidrati si-ti vor da energie.

#39
ridichie

ridichie

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 14.05.2010

Vizualizare mesajGlobalMods, pe 16th May 2010, 11:19, a scris:

Power Fuel trebuie luat inainte de antrenament cu 15-30 de minute, tocmai pentru ca contine carbohidrati si-ti vor da energie.
deci sfatul tau e sa iau power fuel inainde de antrenament si dupa, milk&egg, sau milk&egg sa ramana pt seara?

#40
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 29.01.2008
Dupa antrenament ar fii de preferat o proteina cu absorbtie rapida, dar se poate lua si Milk&Egg.

#41
ciumpalak

ciumpalak

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 26.09.2006
ce stiti despre gainerX de la Api ? compozitia pare destul de 'curata'.
rezultate cu el etc...

Edited by ciumpalak, 18 May 2010 - 15:20.


#42
AdelinPuya

AdelinPuya

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 04.08.2008
http://sportsnutriti...Gainer,152.html

este bun? ceva la aceeasi suma dar mai eficient stiti?

#43
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 29.01.2008
Nu este foarte eficient, o portie masoara 8 cupe, iar daca chiar vrei sa faci ceva treaba cu el ar trebui sa iei cam 10 cupe. In felul acesta te tine maxim 2 saptamani. Daca mai pui, iti gasesti MassTech pe la 140-150Lei.

#44
AdelinPuya

AdelinPuya

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 04.08.2008
Pana la urma mi-am comandat asta :
http://www.topsuplim...I...ID=0&bID=50

Sper ca e destul de bun.

#45
bd_vr

bd_vr

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,315
  • Înscris: 20.03.2008
Un site cu preturi mai mari ca ala n-ai gasit?  ^_^

Daca tot ai luat de acolo trebuia sa iei asta: http://www.topsuplim...I...ID=0&bID=40.

Edited by bd_vr, 23 May 2010 - 21:38.


#46
teroare

teroare

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 01.10.2008
Salut,

De curand am inceput sa simt dureri de oase gen clavicula cand lucrez cu greutati mai marii sau cand fac triceps la spalier. As dori sa stiu daca niste calciu ar rezolva problema si mi-ar intari oasele sau sunt alte suplimente bune pt problema mea.

Alta intrebare... Iau Animal Pump de 1 saptamana si pana acum am luat 1 pliculet pe zi doar in zilele cu antrenament ( luni-vineri). Ar trebui sa iau si sambata/duminica adica in zilele de pauza ?

Multumesc anticipat.

Edited by teroare, 01 June 2010 - 17:08.


#47
roby09

roby09

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 20.04.2008
Cum vi se pare Super Pump 250?
Are efecte negative?
Multumesc Anticipat!

#48
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 29.01.2008
Mi se pare ca fiind slab. Sub N.O.-Xplode. Iti ofera cam aceeasi energie, dar nu si forta care o ai de la N.O.-Xplode. Nuare efecte negative.

#49
romik25oct

romik25oct

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 04.01.2009
Salut. As dori si eu un sfat in legatura cu suplimentele nutritive. Eu personal incerc sa le evit ca am auzit destule chestii rele, cum ca dupa ce te lasi de sala ti se lasa muschii, cum ca dauneaza ficatului / rinichilor, sau ca dai bani pe ele si nu obtii nici un rezultat.

Am 20 de ani, 83kg, 1.77, merg la sala de vreo luna, si la inot de vreo 6 luni, si totusi rezultate prea vizibile inafara de a pierde 4-5kg nu vad. Mi se par prea putin 4-5kg doar intr-o luna. Pe langa ca incerc sa nu mananc cu paine, beau numai sucuri facute de mine din citrice, sau lapte, aportul caloric/zi este sub 1000kcal ( azi am mancat 2 rosii, 100g cascaval, si o punga de cereale de 250g cu lapte)
La sala lucrez pe un program de intermediari, de 6 zile cu 1 zi pauza ( 2 programe de 3 zile legate intre ele) , iar la sfarsitul fiecarui antrenament bag 3km de bicicleta, si 10-12 minute de banda.

Ceva imi spune ca nu fac bine ce fac, pt ca eu lucrez, dar energie pt a lucra muschii mei nu prea au de unde lua. Dar vreau cu orice pret sa scap de celulita de pe burta, si de pe picioare si consider ca daca mananc sa ma satur - paste, si alte chestii fara grasimi , n-o sa slabesc nimic. Acum vreau sa-mi cumpar o centura pt slabit waistbelt, poate o sa aiba vreun efect.

Pe de alta parte as vrea si ceva muschi insa nu stiu ce-o sa se intample daca iau suplimente, ca-s destul de mare si-asa ... nu vreau sa fiu ca ursu, dar vreau rezultate mai rapide. Nu o sa ma las de sala in prima secunda in care-mi place cum arat, ma voi tine in continuare, insa o s-o las mai moale ( acum ma duc de ~5 ori/sapt) si de 2 ori/sapt la inot.

Ce supliment imi recomandati pentru slabire/definire, eventual putina masa musculara peste ce am eu?
Ce parere aveti de regimul meu? E corect, fac bine, nu fac bine? Ce dieta-mi recomandati pt ce vreau eu? Pe moment singurul supliment care-l iau e liv52, de la doctorul de familie, ca m-am dus si m-am plans de ceva probleme care tineau de ficat.
Raspund la orice alta intrebare mai aveti de regimul meu.

#50
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 29.01.2008
Salut,
1. Nu exista asa ceva, nu ti se "lasa" muschii. Iar suplimentele nutritive nu sunt daunatoare atat timp cat se respecta indicatiile prezente pa ambalaj.
2.  Mananci prea putin, si e normal ca muschii sa nu aibe de unde sa se refaca tu avand un antrenament de 6 zile si 2 zile de inot, fiind mult prea solicitant. Incearca sa ramai la cele 3 zile de antrenament si doar una de inot. Sa ai 4 mese pe zi, la care sa mananci putin. Ideea ar fii putin si des la mancat. :)
Daca tu vrei sa slabesti, uita-te dupa un fat-burner.

#51
MoreForMe

MoreForMe

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 05.06.2010
Salut!
Atatea tipuri de produse ca te si zapacesc.
Pentru 1.80m, 83km, 27 ani, sala de 4 luni (3 ori pe saptamana) ce suplimet ati recomanda si de unde sa dau comanda pe net? Pana acum nu am luat nimic, insa as vrea sa adauga pe langa mancare un supliment proteic bun.
Mentionez ca din cauza serviciului ajung sa fac antrenamentele seara pe la ora 20:00, iar in Weekend mai bag si ceva alergari, bicicleta, fotbal.
Scopul meu e sa dau putin jos din grasimea de la burta si sa castig ceva masa musculara in partea superioara a corpului.

Multumesc!

#52
watami

watami

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 24.01.2010

Vizualizare mesajMoreForMe, pe 5th June 2010, 23:41, a scris:

Salut!
Atatea tipuri de produse ca te si zapacesc.
Pentru 1.80m, 83km, 27 ani, sala de 4 luni (3 ori pe saptamana) ce suplimet ati recomanda si de unde sa dau comanda pe net? Pana acum nu am luat nimic, insa as vrea sa adauga pe langa mancare un supliment proteic bun.
Mentionez ca din cauza serviciului ajung sa fac antrenamentele seara pe la ora 20:00, iar in Weekend mai bag si ceva alergari, bicicleta, fotbal.
Scopul meu e sa dau putin jos din grasimea de la burta si sa castig ceva masa musculara in partea superioara a corpului.

Multumesc!

In primul rand un complex de vitamine (animal pak/optimen/vitmin etc).
Daca stai bine cu banii niste aminoacizi lichizi dupa antrenament ajuta(amino fuel de la twinlab de ex).
Daca nu iti atingi obiectivul caloric un concentrat proteic sau MRP( in functie de ce iti trebuie proteine sau prot+carbo)
Pentru forta (+ energie) o creatina buna (storm/cgt) si/sau ceva oxid nitric(N.O explode/super pump 250 sau doar arginina)
Pentru dat jos grasime poti incerca un fat burner(animal cuts/ cuts 2 prolab/ lipo6 black)
Daca ai probleme cu incheieturile/articulatiile un animal flex.

Important nu e sa-ti iei de toate si proaste (redis/pro nutrition), daca nu dispui de multi bani ia-ti doar necesarul dar de calitate(universal/BSN/Optimum Nutrition)

Edited by watami, 06 June 2010 - 00:47.


#53
MoreForMe

MoreForMe

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 05.06.2010
Multumesc mult pentru raspuns.
E de retinut faza cu producatorii de calitate.
Totus nu as vrea sa iau foarte multe chestii, nici din punct de vedere financiar, dar nici nutritional. Caloric mananc destul de bine, insa parca e nevoie de un mic plus pentru ca din cate am calculat nu cred ca reusesc sa mananc nici macar 1g proteina pe kg corp.

Asa ca, conform saturilor tale, in primul rand doresc ceva de calitate, dar doar 1-2 produse.
Daca zici ca vitaminele  (animal pak/optimen/vitmin etc) sunt importante in primul rand sa zicem ca un produs ar fi acesta.
Dar pe langa el as vrea un supliment proteic, sa aduc inca 30-50g proteina pe zi fata de ce mananc. De preferabil ceva care sa iau dimineata si seara, ca in timpul zilei e foarte incomod. Ce imi recomanzi aici?
P.S. La slabit deocamdata nu vreau fat burner, incerc sa mananc mai putin consistent seara si sa fac ceva cardio. Daca nu merge chestai asta poate peste cateva luni, dar deocamdata asa am dat jos 4 kg in 3 luni.

Multumesc!

#54
watami

watami

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 24.01.2010
Pentru seara cel mai bine e sa incerci o proteina cu eliberare lunga (milk and egg de exemplu) pentru a micsora faza catabolica in timpul somnului.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate