Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

atomizoare (suflante de stropit)

- - - - -
  • Please log in to reply
1530 replies to this topic

#451
yosu76

yosu76

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 08.02.2012
Salut!Nu prea am vazut nimic despre Atomizor A 303 de la Ruris.Ma intereseaza daca stropeste bine pe inaltime,il iau pentru livada (aici livada http://www.youtube.com/user/yosu76 ).Sunt in jur de 150 de pomi, unii mai inalti.Va multumesc pentru orice sfat sau detaliu! NUMAI BINE!

#452
Catia25iasi

Catia25iasi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.04.2013
Buna seara!

Am o problema care deja ma exaspereaza si sper sa pot gasi aici o solutie.
Am vazut ca sut si utilizatori de Kasei 3wf 3.
Eu am o problema la carburator. Tipul de la service mi-a zis ca asa sunt aceste motoare, mai de proasta calitate si trebuie mereu umblat la ele. Sincer, daca inca ar mai fi fost in garantie, l-as fi dat inapoi. :( ... e o mare teapa!!!

Mai exact, motorul nu porneste. Amestecul de benzina cu ulei a fost facut ca la carte, pozitia socului cea care trebuia si ... nimic. Am verificat bujia si e ok, am incalzit bujia si tot degeaba ... o ora intreaga ne-am chinuit sa-l pornim, si tot degeaba!!!

A mai patit cineva asa ceva?

#453
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,599
  • Înscris: 01.12.2007
La o motocoasa Ruris (care culmea a mai si costat o gramada de bani) eram nevoit sa ii pun cu seringa putina benzina  amestec prin gaura bujieie cand nu vroia sa porneasca.

#454
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,073
  • Înscris: 24.02.2011

 Catia25iasi, on 14 ianuarie 2014 - 18:24, said:

Mai exact, motorul nu porneste.
A mai patit cineva asa ceva?
Incearca sa tragi mai repede de sfoara ca sa nu se opreasca volanta intre trageri.

Soc si acceleratia la maxim.

Edited by sandel1, 14 January 2014 - 20:46.


#455
negru_mihai

negru_mihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 05.04.2007

Quote

Mai exact, motorul nu porneste. Amestecul de benzina cu ulei a fost facut ca la carte, pozitia socului cea care trebuia si ... nimic. Am verificat bujia si e ok, am incalzit bujia si tot degeaba ... o ora intreaga ne-am chinuit sa-l pornim, si tot degeaba!!!

A mai patit cineva asa ceva?

Trebuie sa o iei pe rand.
1.Prima data, daca ai intrerupator de pornire la el sa fie pe on si firele care duc la el sa nu fie intrerupte.
2.Eu am in partea de jos a carburatorului o clapeta pe care daca o apas (sau ridic ca e chiar in fundul carbului) curge benzina, deci inseamna ca ai benzina in el.
3.Apoi verifici sa ai scanteie la bujie. Ia alta bujie sau scoate-o pe aia si cu fisa pusa in capul ei o atingi de motor sau de o parte metalica sa faca contact, preferabil sa nu o tzii cu mana ca scutura, si tragi la demarou si vezi daca apare scanteia la electrod, sau se aude descarcarea electrica.
Mai bine fa invers pasii, adica 3 si apoi 2 ca daca faci scantei dupa ce ti-a curs benzina din carburator... iti dai tu seama.
Daca totul e ok, atunci probabil ca trebuie desfacut carburatoru si curatat putin. Nu e greu ca e simplut dar daca nu ai mai curatat carburatoare roaga totusi pe cineva pentru ca trebuie si reglat la loc apoi.  Verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit.
Nu da nici macar rateuri? Nu are intentia sa porneasca deloc?

#456
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Acela nu e mecanic dacă nu a pornit un motor intr-o ora din cauza unei probleme la carburator. Așa nu a pornit de la început? Ai verificat ce se întâmplă dacă tragi de mai mult de 10 ori de sfoara:e uda bujia sau tot uscata? Înainte motorul mergea rotund sau avea ezitări, scotea fum la cald? Ati curățat carb, verificat membranele din el, filtru benzina, scânteie bujie? Compresia cum e?
P. S. Scuze pt repetarea celor spuse de mihai

Edited by RazvanGL1, 14 January 2014 - 21:50.


#457
Catia25iasi

Catia25iasi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.04.2013
O sa incercam. Multumesc!

Ma bucur sa vad atatea raspunsuri! Va multumesc!

Acu', sa o luam pe rand:
- am incercat si cu soc la max, si la minim, acceleratia a fost la max tot timpul;
- nu exista intrerupator de pornire si nici clapeta pt benzina. un Mic "robinet", ca sa zic asa blocheaza sau permite accesul pe tub;
- anul trecut am mai avut probleme, si fiind in garantie, am dus atomizorul la service. Acolo cica a fost de vina bujia, desi eu nu-s convinsa ca doar atat. In fine, acu' fiind patiti, am verificat in primul rand bujia si avea scantei de fiecare data. Deci, nu-i asta problema;
- filtrul de aer e curat. el n-a fost folosit decat de vreo 3, max 4 ori anul trecut, fara a fi exploatat. E curat;
- cand bujia a fost prea uda (deci ajunge benzina la el), a fost stearsa si indepartat surplusul din interior. In plus, am incercat si cu ea si incalzita pe resou si tot n-a mers;
- eu stropesc cu minunea aia in spate (a fost ideea mea sa-l cumparam, asa ca o trag acum :) ), si stiu ca la un moment dat, o singura data parca, dadea semne ca s-ar fi innecat si nu merge snur motorul, parca s-a si oprit, dar asta a fost o exceptie. In rest, a mers ok, dar asta, repet, in conditiile in care mai mult sta prin magazie. Acu' imi pare rau ca n-am tras mai mult de el, caci daca crapa, macar sa fi fost in garantie. Am oroare de mers pe la service caci eu au interesul sa tot vii pe la ei si daca tot am dat bani pe o scula, macar sa-mi fac treaba!!!
- motorul nu a dat niciun semn ca ar vrea sa porneasca.

Acu', sa nu credeti ca am facut eu toate astea, ca nu-s meseriasha :). A facut tatal meu, dar eu am fost cu acolo mana secunda, si stiu tot ce a facut.
No, probabil ca, asa cum spunea si Mihai, mai ramane de desfacut si curatat carburatorul.

Asta e. Daca mai aveti si alte idei care ma pot ajuta, inainte de a-l desface, va rog sa-mi ziceti!

Multam fain si o zi superba la toata lumea! :)

#458
negru_mihai

negru_mihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 05.04.2007

 Catia25iasi, on 15 ianuarie 2014 - 09:16, said:

O sa incercam. Multumesc!

Ma bucur sa vad atatea raspunsuri! Va multumesc!

Acu', sa o luam pe rand:
- am incercat si cu soc la max, si la minim, acceleratia a fost la max tot timpul;
- nu exista intrerupator de pornire si nici clapeta pt benzina. un Mic "robinet", ca sa zic asa blocheaza sau permite accesul pe tub;
- anul trecut am mai avut probleme, si fiind in garantie, am dus atomizorul la service. Acolo cica a fost de vina bujia, desi eu nu-s convinsa ca doar atat. In fine, acu' fiind patiti, am verificat in primul rand bujia si avea scantei de fiecare data. Deci, nu-i asta problema;
- filtrul de aer e curat. el n-a fost folosit decat de vreo 3, max 4 ori anul trecut, fara a fi exploatat. E curat;
- cand bujia a fost prea uda (deci ajunge benzina la el), a fost stearsa si indepartat surplusul din interior. In plus, am incercat si cu ea si incalzita pe resou si tot n-a mers;
- eu stropesc cu minunea aia in spate (a fost ideea mea sa-l cumparam, asa ca o trag acum Posted Image ), si stiu ca la un moment dat, o singura data parca, dadea semne ca s-ar fi innecat si nu merge snur motorul, parca s-a si oprit, dar asta a fost o exceptie. In rest, a mers ok, dar asta, repet, in conditiile in care mai mult sta prin magazie. Acu' imi pare rau ca n-am tras mai mult de el, caci daca crapa, macar sa fi fost in garantie. Am oroare de mers pe la service caci eu au interesul sa tot vii pe la ei si daca tot am dat bani pe o scula, macar sa-mi fac treaba!!!
- motorul nu a dat niciun semn ca ar vrea sa porneasca.

Acu', sa nu credeti ca am facut eu toate astea, ca nu-s meseriasha Posted Image. A facut tatal meu, dar eu am fost cu acolo mana secunda, si stiu tot ce a facut.
No, probabil ca, asa cum spunea si Mihai, mai ramane de desfacut si curatat carburatorul.

Asta e. Daca mai aveti si alte idei care ma pot ajuta, inainte de a-l desface, va rog sa-mi ziceti!

Multam fain si o zi superba la toata lumea! Posted Image

mai poti incerca cu o bujie noua, apoi trebuie vazut ce e cu carburatorul

#459
negru_mihai

negru_mihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 05.04.2007
ce e important la sculele cu motoare 2t (si poate nu doar la ele), este sa nu se lase benzina in carburator, adica in momentul in care vrei sa opresti motorul si nu il vei mai folosi 2 saptamani, o luna, 2 etc, opresti robinetul de benzina si lasi motorul sa termine benzina din carburator. Daca ea ramane in camera de nivel constant, in timp descompune uleiul 2t si creeaza depuneri si infunda diverse, sa nu mai vorbim ca la pornire e destul de greu cu o benzina statuta si uleiul ala nu mai unge nimic. Oricum benzina din ziua de azi e cam "perisabila".

#460
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
@Catia25iasi 99% atomizorul nu are nimic, nu porneste cand este frig afara fiindca ca nu au fost gandit pentru functionarea la temperaturii joase.

#461
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

 pufarin, on 15 ianuarie 2014 - 11:45, said:

...99% atomizorul nu are nimic, nu porneste cand este frig afara...
Am luat io' din magazine toate ălea 1%.
Care nu știu sireacele că-i frig ori cald afară, pornesc și atât.

 negru_mihai, on 15 ianuarie 2014 - 11:15, said:

...benzina din ziua de azi e cam "perisabila".
Iacătă cum își face teoria conspirației loc și pe atomizoare.
Îmi pare bine că folosesc benzină de acu' doi ani și nu de azi.

Chiar și în generator, noroc că nu are generatorul cont pe SP fiindcă nu ar mai porni deloc dacă v-ar citi.

@Catia25iasi:
Șocul tras până dă un semn că ar binevoi să ardă ceva.
După ce observi oleacă de gaze arse, bagi șocul și mai tragi odată cu accelerația la blană.
Atenție și la tehnica de "tragere", să fie lungă și constant-rapidă, nicidecum brutală la început și moale la sfârșit.

#462
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Ai lasat atomizorul o zi afara sau intr-o magazie neincalzita si ai incercat sa il pornesti?

#463
Catia25iasi

Catia25iasi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.04.2013
Mihai, niciodata nu a fost lasat cu benzina in rezervor. era intotdeauna consumata pana la capat, caci stiam ca nu tre' sa fie lasat cu.

Sta intr-o magazie, evident neincalzita, dar fara umezeala sau alte minuni!!!

L-am incercat sambata trecuta cand afara era destul de caldut. Poate ca nu o fi proiectat sa nu porneasca la temp mai scazute, habar n-am, dar chiar am sa caut in manualul lui sa vad ce zice. Totusi, un motor e motor, zic eu.... Atunci, l-am luat ca stropirea de primavara s-o fac cu maturoiul??? Vremea peste 5-6 grade e ideala de stropit copacii!!!

Hmm, nu cred sa fie de la temperatura, ca altfel tipul de la service mi-ar fi zis din prima asta!!! El a zis din start probleme la carburatie, caci stie modelul, multi utilizatori au ajuns la el cu modelul asta de atomizor.

Scaiba, nu am ce gaze arse sa vad, ca-i mort de tot, nu a dat niciun semn ca ar vrea sa porneasca!!! Dar am sa fiu mai atenta la tehnica de tras!!! Ms

Am sa-i iau o bujie noua si sper sa am surprize ... Posted Image (desi nu prea cred)...

Edited by Catia25iasi, 15 January 2014 - 13:55.


#464
negru_mihai

negru_mihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 05.04.2007

 scaiba, on 15 ianuarie 2014 - 12:16, said:

Iacătă cum îşi face teoria conspiraţiei loc şi pe atomizoare.
Îmi pare bine că folosesc benzină de acu' doi ani şi nu de azi.

la o drujba einhell am tras la demarou de vreo 30 de ori sa o ia cu benzina de cateva luni, dar cu benzina proaspata imi porneste ok de fiecare data si daca e cald afara si daca nu, in schimb am o cositoare (cu lama) motor conceptie de vreo 50 ani cel putin (bcs622) porneste cred ca si daca ii torn apa in benzina, daca apa e proaspata Posted Image. Asta am patit eu si nu cred ca strica niciodata sa folosesti benzina proaspata.

Referitor la subiect, motorul de atomizor e cam acelasi (sau la fel) cu unul de pe o drujba (motoferastrau), si trebuie sa mearga la orice temperatura.

Maine poate ii dau o pedala la al meu sa vad daca ii frig. Sa vezi ce injur daca nu porneste.

Edited by negru_mihai, 15 January 2014 - 15:12.


#465
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,073
  • Înscris: 24.02.2011
Mai poti incerca sa-i pui o sfoara mai lunga la demaror ca sa traga mai cu talent.

#466
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

 Catia25iasi, on 15 ianuarie 2014 - 13:50, said:

...
Poate ca nu o fi proiectat sa nu porneasca la temp mai scazute, habar n-am, dar chiar am sa caut in manualul lui sa vad ce zice. Totusi, un motor e motor, zic eu.... Atunci, l-am luat ca stropirea de primavara s-o fac cu maturoiul??? Vremea peste 5-6 grade e ideala de stropit copacii!!!

Hmm, nu cred sa fie de la temperatura, ca altfel tipul de la service mi-ar fi zis din prima asta!!! El a zis din start probleme la carburatie, caci stie modelul, multi utilizatori au ajuns la el cu modelul asta de atomizor.

Tema de cercetare: pata calda, ce este, la ce foloseste si daca atomizorul are asa ceva.

 negru_mihai, on 15 ianuarie 2014 - 14:58, said:

Referitor la subiect, motorul de atomizor e cam acelasi (sau la fel) cu unul de pe o drujba (motoferastrau), si trebuie sa mearga la orice temperatura.

Motoarele or fi la fel, dar carburatoarele? Studiaza un pic modul de functionare si montaj ale carburatoarele de la cele doua scule enumerate de tine.

 sandel1, on 15 ianuarie 2014 - 15:15, said:

Mai poti incerca sa-i pui o sfoara mai lunga la demaror ca sa traga mai cu talent.

Cred ca este o gluma nu un sfat.

#467
Catia25iasi

Catia25iasi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.04.2013
... e bine ca unii mai au si simtul umorului :) ...

noutati: a pornit cu putina benzina turnata la bujie, dar apoi s-a oprit.
nota: benzina era in canistra de anul trecut, asa ca incercam acusica cu benzina proaspata sa vedem daca-i place asa!

meeergeeeeeee!!!! uraaaaaaa!!!

deci, pana la urma, era de vina benzina!!!!!

multumesc tuturor pentru sfaturi!!!

sa auzim de bine!!! :)

#468
Bogdanzet

Bogdanzet

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 02.02.2014
Buna,
Stie cineva ceva despre atomizoarele marca Expert ? Sunt de cumparat la p.......r si au un pret bun, undeva in jur de 420 ron. Ei spun ca sunt la oferta, sunt produse in Ungaria si ce au vandut pana acum nu s-au intors la magazin cu probleme ca la alte tipuri. Mentionez ca eu am doar vreo 20 de pomi de stropit dar sunt destul de inalti.
Mersi mult pentru orice informatie binevenita.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate