Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Seminte de legume - soiuri ROMANESTI

- - - - -
  • Please log in to reply
395 replies to this topic

#217
bubulic20

bubulic20

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 19.04.2008
Salutare. Stie cineva cam cate seminte (buc) intra intr un pachet de 10g de ex. Nu conteaza la ce. De exemplu Buzau1600 (50 buc?, 200 buc?, 500 buc?, 1000 buc?)  sunt mai incepator in ale agriculturii. Am gasit si pachete de ex Buzau 47 in care sunt 3000 buc, super, dar cand vine vorba de grame sunt pe spate. Sper ca s-a inteles ideea. Multumesc.

#218
virg72

virg72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,048
  • Înscris: 14.01.2012
la tomate, intrun gram intra cam 300 seminte.
ardei 1gr~ 150 seminte
castraveti~ 35-40 seminte, etc

#219
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,492
  • Înscris: 15.09.2010
Cultivati, fratilor rosii romanesti ca se vand mai bine. Acum 20 de ani, in timpul verii cumparam 3 kile la 2 zile asa era de bune. Acum cumpar 2 kile pe saptamana si nici alea nu se prea consuma. O rosie de-aia mare si zemoasa de 300grame e cea mai buna din lume.

#220
dinpoplaca

dinpoplaca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 588
  • Înscris: 05.11.2011

View PostFreddy12, on 24th March 2012, 13:44, said: